Ikaalisten parhaat asiakaspalvelijat?

jdhibsfbvd

Galluppia pystyyn, mistä löytyy ikaalisten hyvät asiakaspalvelijat?

175

9524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nskdjdgvujf

      Ikaalisten apteekissa on hyvät asiakaspalvelijat, aina todella mukavia!!

      • kaalimaan kakara

        Joskus siellä tosin on palvelemassa vanhempi rouva, joka katsoo pahasti kun käyn noutamassa lääkärin määräämiä lääkkeitä. Ihan kuin olisin jokin narkkari siitä syystä, että paketin kyljessä on kolmio.


    • ...

      Mielestäni täällä saa hyvää palvelua kaikkialta.
      Positiivisesti massasta erottuu Vapaa Valinta, mukavat ja asiantuntevat myyjät.

      ...huonoja kokemuksia on ainoastaan Kelasta. Pari kertaa olen siellä käynyt, kummallakin kerralla olen joutunut toistamaan kysymykset useampaan kertaan ennenkuin niihin vaivaudutaan vastaamaan. Muutoin kuin olankohautuksella.

      • kaalimaan kakara

        Kaikkiallako? Oletko käynyt siinä kirkon vieressä olevassa suksi- & moottorisahakaupassa?


      • Kalkkiämpäri
        kaalimaan kakara kirjoitti:

        Kaikkiallako? Oletko käynyt siinä kirkon vieressä olevassa suksi- & moottorisahakaupassa?

        Nurmi on sentään vanhan kansan kauppias. Punikeille ei nääs tartte myydä kun ei oo pakko.. Meitin lahtarien kaupat onnstuu aina.


      • asiakaskaskas
        Kalkkiämpäri kirjoitti:

        Nurmi on sentään vanhan kansan kauppias. Punikeille ei nääs tartte myydä kun ei oo pakko.. Meitin lahtarien kaupat onnstuu aina.

        Kyllä Nurmi minulle myy, vaikka olen tunnettu punikki. Vitsiä heittää omaan persoonalliseen tyyliinsä. Asialliset hinnat ja hauska ostotapahtuma aina tiedossa. Suosittelen kaikille tiukkapipoillekkin.


      • ikaalilainen ihmette

        Sama juttu Ikaalisissa erittäin ala-arvoinen palvelu on juuri KELA:ssa. Siellä tavalliset merkantit tekevät päätöksiä esim. sairauslomien korvattavavuudesta, eli kävelevät menen tullen ihmisten yli, jotka sairastavat tai ovat kykenemättömiä töihin. Kokenut sen hiljattain parinkin ihmisen kohdalla. Pitäneen tehdä julkivalitus ja käväistä Helsingissä pääkonttorissa kyselemässä, miten sellaisten virkailijoiden kanssa menetellään.
        Kaikkialla muualla Ikaalisissa, niin yhteiskunnallisissa, kuin yksityisissäkin olen saanut hyvää palvelua ja neuvoja, miten jatkossa toimitaan.


      • kfkrokfrkfrofkro
        ikaalilainen ihmette kirjoitti:

        Sama juttu Ikaalisissa erittäin ala-arvoinen palvelu on juuri KELA:ssa. Siellä tavalliset merkantit tekevät päätöksiä esim. sairauslomien korvattavavuudesta, eli kävelevät menen tullen ihmisten yli, jotka sairastavat tai ovat kykenemättömiä töihin. Kokenut sen hiljattain parinkin ihmisen kohdalla. Pitäneen tehdä julkivalitus ja käväistä Helsingissä pääkonttorissa kyselemässä, miten sellaisten virkailijoiden kanssa menetellään.
        Kaikkialla muualla Ikaalisissa, niin yhteiskunnallisissa, kuin yksityisissäkin olen saanut hyvää palvelua ja neuvoja, miten jatkossa toimitaan.

        Saman olen huomannut. Parempi olisi lakkauttaa koko pulju, kun asiakas ei ole mitään.


      • hiiteen tuo poppoo
        ikaalilainen ihmette kirjoitti:

        Sama juttu Ikaalisissa erittäin ala-arvoinen palvelu on juuri KELA:ssa. Siellä tavalliset merkantit tekevät päätöksiä esim. sairauslomien korvattavavuudesta, eli kävelevät menen tullen ihmisten yli, jotka sairastavat tai ovat kykenemättömiä töihin. Kokenut sen hiljattain parinkin ihmisen kohdalla. Pitäneen tehdä julkivalitus ja käväistä Helsingissä pääkonttorissa kyselemässä, miten sellaisten virkailijoiden kanssa menetellään.
        Kaikkialla muualla Ikaalisissa, niin yhteiskunnallisissa, kuin yksityisissäkin olen saanut hyvää palvelua ja neuvoja, miten jatkossa toimitaan.

        Ranne o jo eläkkeellä. Mutta viimeksi kait päätti, että terveys- ja vanhustenpalveluja viikonloppuisin jaettaisiin vaan 5 km säteelle Ikaalisten keskustasta, että silleen sosialistit Ikaalisissa pelaa.
        Sosialidemokraateissa Ikaalissa ei tunneta sanaa oikeudenmukaisuus, solidaarisuus ja tasapuolisuus. Sentäs muualla Suomes sosialistit sen jotenkin tajuaa.


      • Anonyymi
        hiiteen tuo poppoo kirjoitti:

        Ranne o jo eläkkeellä. Mutta viimeksi kait päätti, että terveys- ja vanhustenpalveluja viikonloppuisin jaettaisiin vaan 5 km säteelle Ikaalisten keskustasta, että silleen sosialistit Ikaalisissa pelaa.
        Sosialidemokraateissa Ikaalissa ei tunneta sanaa oikeudenmukaisuus, solidaarisuus ja tasapuolisuus. Sentäs muualla Suomes sosialistit sen jotenkin tajuaa.

        Työkeikkoja tekevälle kommarille makselee päivärahaa


    • kaalimaan kakara

      Parasta palvelua... ykkösenä on se Läykinkadulla oleva puuverstas.
      Huonointa... varmaankin K-Keskustori. Pari-kolme kuukautta sitten tosin pistäydyin siellä pitkästä aikaa ja siellähän sai palvelutiskillä palvelua! Tiskin uusi mies ei ainakaan silloin ollut oppinut talon tavoille :D

      • aasiakas

        Keskustorilta eN oo saanu palvelua sen jälkeen, kun se vaalee n. 50-kymppinen nainen hävis sieltä vuosi sitten. Missä se nyt menee, tietääks kukaan?


      • Minä
        aasiakas kirjoitti:

        Keskustorilta eN oo saanu palvelua sen jälkeen, kun se vaalee n. 50-kymppinen nainen hävis sieltä vuosi sitten. Missä se nyt menee, tietääks kukaan?

        Tampereella Lielahden Cittarissa olen viimeksi nähnyt. Jos meinaan tarkoita häntä, joka oli Keskustorin lihatiskillä?


    • 10+18

      Oli palsta mikä tahansa, vatsahapoilla olevat narisijat eivät ole tyytyväisiä mihinkään.

    • Palvelua on

      Kirjakaupasta sain hienosti sen mitä halusinkin, vaikka en osannut kunnolla selittää mitä aihetta koskevaa kirjaa hain. Samaan aikaan liikkeeseen tuli rouvashenkilö, joka haki erästä kirjaa. Painos oli kuitenkin loppu, mutta asiakas sai neuvon, että huuto.netissä näyttäisi olevan tuo kirja myynnissä.

      Eipä taida ihan joka kirjakaupassa saada tuollaista palvelua.

      • kirjoja luen

        ja kirjakaupan myyjäkin aivan sexy pakkaus


      • 17
        kirjoja luen kirjoitti:

        ja kirjakaupan myyjäkin aivan sexy pakkaus

        eipä ollut tämä immeinen paikallinen asukas. kirjakaupan "seksipakkaus" on tosi epäkohtelias ja tyly.


    • parkanonpoika

      siellä oli tänä kesänä nutturapää, joka oli iloinen ja mukava. vrmaan uusi kauppias

      • Parkanon poika

        Kauppa onkin mynnissä..


    • bw

      Siwan nuori kassa ei ainakaan tunne asiakaspalvelua. Apaattinen murjottaja. Muualta ei huonoja kokemuksia.

      • voi voi

        Kirpputorilla on apaattisen näköinen myyjä, ei edes päivää sano.


      • Kaaliman kakara
        voi voi kirjoitti:

        Kirpputorilla on apaattisen näköinen myyjä, ei edes päivää sano.

        Millä kirpputorilla? Seurakunnan vaiko siellä lahkolaisten? Vai jossain muualla? Onhan täällä näitä kirpputoreja, valitettavasti. Sinänsä kirpputoreissa ei ole mitään pahaa, mutta onhan se ikävää, että oikeat voittoa tuovat yritykset katoavat ja tilalle nousee kipputoreja.


    • tiudu

      Star Jeansin tyrkkymyyjä! -.-' riittää toki jos kysyy että etitkö jotain tiettyä mutta jos vastaan en, niin olen lähinnä katselemas kaikenlaista ja mielelläni tekisin sen ihan keskenäni niin tämäpä tulee vaikkapa paitaa katsoessa kyttään ja kyylään ja tyrkyttää siinä miljoona samanoloista paitaa käteen! LIIKAA ON LIIKAA! ÄRH, sinne en minä ainakaan enää mene. Ja kyllä jotkut voitte olla sitä mieltä että se on tehokasta myyntiä, mutta mua ärsyttää tollanen tyrkyttäminen, viä kun on niin pieni paikka ettei pakoon pääse eikä sanomiset niille korville näytä auttavan.

      • tyytyväinen asiakas

        Suosittelen tiedu, että tästä lähin menet vaateostoksille tokmannille tai löytötavarataloon niin saat katsella ihan rauhassa. Itse olen tyytyväinen Star jeansin myyjän palveluun, koska sielä nimen omaan saa palvelua eikä itse tarvitse arvalla mennä sovittamaan jokaista kokoa.
        Kommenteistasi päätellen sinua vaan vituttaa, kun päällesi ei sovi ne vaatteet mitä sielä Star jeansissa myydään tai sitten ne ovat liian kalliita. Mutta kuten sanoin niin parempi mennä tokmannilta ostaa vitosen t-paitoja pari ja käyttää niitä seuraavat 10-vuotta.


      • Very Nice

        Star Jeans ja Q-kenkä ovat kivoja paikkoja. Poikkean tosi usein ja saan halutessani rauhassa katsella, mutta tarvittaessa palvelua. Farkut ostan aina sieltä, kun myyjä tietää heti etsiä ja tarjota oikeaa kokoa ja mallia.


      • tiudu
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Suosittelen tiedu, että tästä lähin menet vaateostoksille tokmannille tai löytötavarataloon niin saat katsella ihan rauhassa. Itse olen tyytyväinen Star jeansin myyjän palveluun, koska sielä nimen omaan saa palvelua eikä itse tarvitse arvalla mennä sovittamaan jokaista kokoa.
        Kommenteistasi päätellen sinua vaan vituttaa, kun päällesi ei sovi ne vaatteet mitä sielä Star jeansissa myydään tai sitten ne ovat liian kalliita. Mutta kuten sanoin niin parempi mennä tokmannilta ostaa vitosen t-paitoja pari ja käyttää niitä seuraavat 10-vuotta.

        Kyllä mä teen ostokseni mielummin Tampereelta käsin kun täältä, kyllä se on hyvä sillon kun tarttee nimen omaan apua ja ettii jotain tiettyä mutta tollanen tyrkyttäminen muulloin on ärsyttävää, todella havoin käyn ko. putiikissa, kenkäpuolella ehkä useemmin. Mielipiteitä on monia turha tollasesta asiasta on ruveta ottaan herneitä nenääsi kuule :D


      • Anonyymi
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Suosittelen tiedu, että tästä lähin menet vaateostoksille tokmannille tai löytötavarataloon niin saat katsella ihan rauhassa. Itse olen tyytyväinen Star jeansin myyjän palveluun, koska sielä nimen omaan saa palvelua eikä itse tarvitse arvalla mennä sovittamaan jokaista kokoa.
        Kommenteistasi päätellen sinua vaan vituttaa, kun päällesi ei sovi ne vaatteet mitä sielä Star jeansissa myydään tai sitten ne ovat liian kalliita. Mutta kuten sanoin niin parempi mennä tokmannilta ostaa vitosen t-paitoja pari ja käyttää niitä seuraavat 10-vuotta.

        moi terhi!!


    • Ekaihjsdi

      Nesteen Nina on paras asiakaspalvelija Ikaalisissa!

      • huiiiii

        Nina on ihana,mutta mies ihan mörkö


    • Ikaalisten Kylpyläka

      Ikaalisten Kylpyläkaupunki Oy
      en ole kyllä koskaan käynyt mutta luulisin että sielä on mairea ilmapiiri.

      • Törmäyskurssiton

        Missä se on? Olen monta vuotta käynyt töissä Ikaalisissa, mutta koskaan en ole törmännyt ko.yritykseen, kuullut ole siitä kyllä....


    • Tyttö hämeenkyröstä

      Sammin Essolla aisoidessa on maailman paras palvelu jos on omistaja palvelemassa tai Jani ! siellä on mukava asioida!

    • asiakkaana

      Jos on pieni kauppa, niin luulisi yksityisen kauppiaan olevan myös asiakaspalvelijana. Näin ei ainakaan taida olla Ikaalisten K-kaupassa. Enpä ole kauppiasta nähnyt myymälässä pitkiin aikoihin.

      • Miksiköhän?

        Ei siinä kaupassa näy enää montaa muutakaan vanhaa työntekijää.


      • missä kassat on
        Miksiköhän? kirjoitti:

        Ei siinä kaupassa näy enää montaa muutakaan vanhaa työntekijää.

        S-market iso kauppa mut sielläkin päivisin vain yksi kassa toiminnassa ja pitkät jonot muut myyjät latoo apaattisena tavaroita hyllyyn joku vuorottaa postia onkohan nyt kasattu liikaa töitä vai onko työvoima pulaa ????


      • katoa on
        Miksiköhän? kirjoitti:

        Ei siinä kaupassa näy enää montaa muutakaan vanhaa työntekijää.

        juu ja lähtee lopyukki ...PERUSPALKKA MAKSETAAN VAIN SE MIKÄ ON PAKKO.


      • Igor Burleski
        missä kassat on kirjoitti:

        S-market iso kauppa mut sielläkin päivisin vain yksi kassa toiminnassa ja pitkät jonot muut myyjät latoo apaattisena tavaroita hyllyyn joku vuorottaa postia onkohan nyt kasattu liikaa töitä vai onko työvoima pulaa ????

        Hassua, itse en juuri koskaan joudu jonottamaan S-marketissa. K-kaupassa sen sijaan saa jonottaa kuin N-Liitossa konsanaan.


      • Jack Frost
        Igor Burleski kirjoitti:

        Hassua, itse en juuri koskaan joudu jonottamaan S-marketissa. K-kaupassa sen sijaan saa jonottaa kuin N-Liitossa konsanaan.

        S-Marketin kassalla en ole kertaakaan joutunut kauan jonottamaan, mutta postin puolella onkin toinen juttu. Moneen kertaan mennyt yli puoli tuntia jonossa.


      • Igor taas moro
        Jack Frost kirjoitti:

        S-Marketin kassalla en ole kertaakaan joutunut kauan jonottamaan, mutta postin puolella onkin toinen juttu. Moneen kertaan mennyt yli puoli tuntia jonossa.

        Totta, useammankin kerran olen itsekin joutunut postin puolella jonottamaan aika pitkään. Jonoa ei tosin ole ollut, vaan olen ollut heti parhaillaan asioivasta seuraava. Jonotukseen syynä on ollut joku mummo tai ämmä, joka onnistuu pitämään piitkäät neuvottelut postimerkkien ostamisesta tms. normaalille ihmiselle nopeasta asioinnista. Henkilökunta ei siis ole ollut tähän syyllinen.


      • Myös jonottanut
        Igor Burleski kirjoitti:

        Hassua, itse en juuri koskaan joudu jonottamaan S-marketissa. K-kaupassa sen sijaan saa jonottaa kuin N-Liitossa konsanaan.

        Yks sun toinen myyjä on poistunut K-kaupan ringistä. Mikä ihme, että pitää jonottaa. Pidempään aika monta työpaikkaa näkyy nettisivuilla olevan auki ko. kauppaan.


      • Jack Frost
        Igor taas moro kirjoitti:

        Totta, useammankin kerran olen itsekin joutunut postin puolella jonottamaan aika pitkään. Jonoa ei tosin ole ollut, vaan olen ollut heti parhaillaan asioivasta seuraava. Jonotukseen syynä on ollut joku mummo tai ämmä, joka onnistuu pitämään piitkäät neuvottelut postimerkkien ostamisesta tms. normaalille ihmiselle nopeasta asioinnista. Henkilökunta ei siis ole ollut tähän syyllinen.

        Myönnettäköön, yleensä se jonotus johtuu asiakkaista eikä myyjistä.
        Tosin kerran tai pari on käynyt niin että joku rouva on jäänyt suustaan kiinni, eikä myyjä saa suoraan sanottua että nyt olisi muitakin asiakkaita jonossa.

        Melkoista sattuman kauppaa kun postiin lähtee. Yleensä pääsee heti mutta toisinaan saattaa tärvääntyä yli puoli tuntia. Kerran meni tunti jonotellessa..


      • Eräs asiakas
        Jack Frost kirjoitti:

        Myönnettäköön, yleensä se jonotus johtuu asiakkaista eikä myyjistä.
        Tosin kerran tai pari on käynyt niin että joku rouva on jäänyt suustaan kiinni, eikä myyjä saa suoraan sanottua että nyt olisi muitakin asiakkaita jonossa.

        Melkoista sattuman kauppaa kun postiin lähtee. Yleensä pääsee heti mutta toisinaan saattaa tärvääntyä yli puoli tuntia. Kerran meni tunti jonotellessa..

        "Jack Frost" -kauppiaalle tiedoksi, että kyllä se vaikuttaa asiaan huomattavasti, kun ammattitaitoinen henkilökunta on häippässy. Jos on paljon asiakkaita, niin on tosi taitamatonta kauppiaaltakin, kun ei palkkaa riittävästi henkilökuntaa. Turha syytellä asiakkaita tai omaa henkilökuntaa. Tämän päivän asiakas haluaa asiantuntevaa ja asiallista palvelua ja kohtelua. Kaupassa asiakas on se, joka tuo tilin kauppiaalle; samoin myyjä. Molempia pitää kohdella kunnioittavasti.


      • Jack Frost
        Eräs asiakas kirjoitti:

        "Jack Frost" -kauppiaalle tiedoksi, että kyllä se vaikuttaa asiaan huomattavasti, kun ammattitaitoinen henkilökunta on häippässy. Jos on paljon asiakkaita, niin on tosi taitamatonta kauppiaaltakin, kun ei palkkaa riittävästi henkilökuntaa. Turha syytellä asiakkaita tai omaa henkilökuntaa. Tämän päivän asiakas haluaa asiantuntevaa ja asiallista palvelua ja kohtelua. Kaupassa asiakas on se, joka tuo tilin kauppiaalle; samoin myyjä. Molempia pitää kohdella kunnioittavasti.

        En kylläkään ole kauppias, vaan eläkkeellä. Sori.


      • x
        Jack Frost kirjoitti:

        En kylläkään ole kauppias, vaan eläkkeellä. Sori.

        Mikä tarve "eläkeläisellä" on näin hanakasti puolustaa keskusta kaupan mainetta.

        Siwakin on muuten tosi hyvä kauppa. Siellä on nopea palvelu ja tavaraa on riittävästi hyvillä päiväyksillä.

        "Eräs asiakas" muuten kirjoitti ihan asiaa!


      • -Methusalem-
        x kirjoitti:

        Mikä tarve "eläkeläisellä" on näin hanakasti puolustaa keskusta kaupan mainetta.

        Siwakin on muuten tosi hyvä kauppa. Siellä on nopea palvelu ja tavaraa on riittävästi hyvillä päiväyksillä.

        "Eräs asiakas" muuten kirjoitti ihan asiaa!

        Siwaa en kehuisi.
        Palvelu on hyvä, mutta liikaa vanhentuneita tuotteita myynnissä. Viime käynnillä erehdyin suklaalevyn ostamaan, kotona vasta huomasin että eräpäivä oli viime vuodelta.


      • Anonyymi
        katoa on kirjoitti:

        juu ja lähtee lopyukki ...PERUSPALKKA MAKSETAAN VAIN SE MIKÄ ON PAKKO.

        saivat ässän remontin takia suurpuolet kenkää ja vainon kaupan päälle. hei hoikka!


    • tyytyväinen asiakas.

      Siellä Ikaalisten Rollsilla olen poikennut aina ohikulkiessani ja palvelu on ollut erittäin asiallista. Hymyileviä myyjiä kun ei enää nykyisin monessa paikassa näe. Siellä on mukavia puheliaita myyjiä ja hoitavat työnsä mallikkaasti! Hyvä paikka poiketa: saapa hyvän kahvin lisäksi hymyn suupielille! Suosittelen.

      • hyvä fiilis

        Täysin samaa mieltä...Todella mukavia ja nättejäkin vielä...tuolla Rollsilla...tai nykyäänhän se on X-meal :)


    • Nykyään S.n asiakas

      Tuntuu, että K-kaupan toimintaan ei olla nykyään kovinkaan tyytyväisiä. Ennen sielä oli tosi kiva poiketa ja jo poisjäänyt henkilökunta oli tosi mukavaa ja sopivat hyvin asiakaspalveluun. Tsemppiä nykyisille työntekijöille.

    • kaikkee kanssa

      itse en ole ikaalisissa saanut hyvää palvelua muualla kun kirjakaupassa. siwa ei välitä, asiakkaat saa jonottaa (kerran katsoin aikaa niin meni 10min kun myyjä tuli kassalle) ja niin vittuntuneen näkösenäkin vielä. rolssilla joskus olin asiakkaana niin myyjillä oli tarve puhua oat juorunsa loppuun ennenkun palvella mua. itse en tosdellakaan ole tyyytyväinen ikaalisten asiakaspalvelutasoon. saisivat mennä lähes jokainen jollekkin kurssille et millanen pitää olla asiakaspalvelu työssä

    • Hyvää palvelua saanu

      Ei kai kaupassa voi saada ystävällistä palvelua, jos on jo valmiiksi kireät välit oman esimiehen kanssa. Kyllä se varmasti heijastuu asiakkaisiin. Kuinka siinä voi hymyillä leveästi niinkuin jakoavain, jos taustalla on ongelmia. Tällä kommentilla en tarkoittanut Siwaa, missä edellä kerrottiin. Minusta Siwassa ja S-marketissa Ikaalisissa on mukava poiketa.

      Kirjakaupan Satu on oivaltanut, miten tärkeää on ystävällinen ja positiivinen asiakaspalvelu. Siten se heijastuu ja vaikuttaa myös asiakkaisiin, että kaupasta lähtee tyytyväinen asiakas. Sinne on kiva mennä uudelleenkin.

    • .Pisterivi.

      Täällä on kautta linjan hyvä asiakaspalvelu, ainakin jos vertaa niihin kaupunkeihin joissa olen aiemmin asunut.

      Tampereella oli sellaisiakin myyjiä jotka seisovat jatkuvasti asiakkaan selän takana kyttäämässä, murahtelivat jotain epäselvää jos joku niiltä jotain uskalsi kysyä. Periaatteella 'kaikki asiakkaat ovat varkaita'...

      Jos on pakko kehua jotain paikallista yritystä, niin keskustan Micro Magic on hyvä. Vaikea uskoa että näin pieneltä paikkakunnalta löytyy niin asiantuntevia myyjiä.

    • Sivusta kuullut

      Onko se asiallista, että esimies (kauppias) huutaa työntekijälle naama punaisena? Siis epäasiallista käyttäytymistä asiakkaiden aikana ja vielä täysin olemattomasta asiasta. Tuossa jo varmaan menee hyvälläkin myyjällä pasmat sekaisin. Ei siinä paljon voi asiakkaille toivottaa hyvää päivän jatkoa ja kiittää käynnistä.

      • Ihmetelevä

        On siinä pomolla varaa. Harvemmalla on enää tänä päivänä. Aika erikoinen johtamistapa.


      • ,-,-,-
        Ihmetelevä kirjoitti:

        On siinä pomolla varaa. Harvemmalla on enää tänä päivänä. Aika erikoinen johtamistapa.

        Niin-pä, kaikista ei ole hoitamaan henkilöstö asioita. Kaikki suuremmankaan yrityksen pomot eivät osaa toimia kannustavasti alaisiensa kanssa. Pienemmissä yrityksissä asia vaan korostuu ja kiristää ilmapiiriä.

        Voimia vaan tällasen työpaikan henkilökunnalle!


      • Anonyymi

        ai oot nähny hakalan ässällä


    • kaikkee kanssa

      kyllä itse menen mieluusti ikaalisissa kirjakauppaan asiakkaaksi koska satu tietäää miten asiakkaita palvellaan. ja osalta s-marketin myyjistä saa hyvää palvelua. mutta keskustori ja siwa on totaalinen floppi. en todellakaan niihin liikkeisiin mielelläni mene. kyse on kuitenkin asiakaspalvelu työstä ja kyllä niiden pitäisi tietää kuinka ihmisiä palvellaan. ja vaikka itsellä olisi huono päiväö sitä ei saa asiakkaisiin näyttää IKINÄ. ja en ihmettele että ikaalisissa vaaditaan mutta kyllä niiden esimiehienkin olisi hyvä katsoa peiliin ja miettiä että miksi työntekijät lähtee kävelemään.

      • muualtakirjat

        Nyt varmaan olet erehtynyt kirjakaupasta. Ikaalisissa ei ole koppavampaa, epäkohteliaampaa kurttunaamaa kun Satu kirjakaupassa. Mutta eihän sinne ole pakko mennä. Haen kirjani june muualta.


    • yyxx

      Mielipide se on tuokin. Hae naapuriin töihin, sielä on nytkin useampi työpaikka vapaana. Ja kerro sitten vasta mielipiteesi. Noin vuoden aikana liki 20 henkilöä on käynyt kokeilemassa ja nostanut kätensä pystyyn. Se se vasta on extremeä, jos mikä.

      • Utelias kuulemaan

        Joko olet aloittanut työsuhteen? Olisi kiva kuulla palautetta.


    • Niinpä niin

      Niinpä niin!

    • Tyytyväinen asiakas

      Nesteen huoltoasemalla on kiva poiketa. Ruoka on monipuolista ja maukasta sekä palvelu asiallista. Myös omistajan kanssa on mukava rupatella.

    • kevättä kohti

      Kyllä se niin on että parasta palvelua saa keskustorilla ,myyjät moikkaa aina kun sinne menee ovat iloisia ja auttavaisia sanokaa mitä sanotte ja valittakaa jos teillä ei muuta tekemistä ole.

      • Sympatiaa

        Niinpä. Tsemppiä vaan vielä jäljellä olevalle henkilökunnalle.


      • palveluun pettynyt
        Sympatiaa kirjoitti:

        Niinpä. Tsemppiä vaan vielä jäljellä olevalle henkilökunnalle.

        Tsemppiä tosiaan. Varsinkin sille nuorelle vaaleahiuksiselle nyrpeänenäiselle kassaneidille.En tiedä johtuuko kiireestä vai mistä, mutta ei ole ollenkaan palvelualtis.


      • näkymätön kauppias
        palveluun pettynyt kirjoitti:

        Tsemppiä tosiaan. Varsinkin sille nuorelle vaaleahiuksiselle nyrpeänenäiselle kassaneidille.En tiedä johtuuko kiireestä vai mistä, mutta ei ole ollenkaan palvelualtis.

        Avasin aikoinaan k-kauppaan tilin ja on tullut siellä siitä lähtien pääsääntöisesti käytyä. Kauppiaiden kanssa on ollut mukava vaihtaa pari sanaa kassalla tai palvelutiskillä. Nykyään tuntuu, että kaupasta puuttuu jotain, kun kauppias ei ole paikalla. Myyjät ovat pääsääntöisesti mukavia, mutta olen silti pikku hiljaa siirtynyt s-marketin asiakkaaksi. K-kauppaan mennessä odottaa tapaavan kauppiaan ja tämä odotus ei toteudu.


      • Niin minäkin
        näkymätön kauppias kirjoitti:

        Avasin aikoinaan k-kauppaan tilin ja on tullut siellä siitä lähtien pääsääntöisesti käytyä. Kauppiaiden kanssa on ollut mukava vaihtaa pari sanaa kassalla tai palvelutiskillä. Nykyään tuntuu, että kaupasta puuttuu jotain, kun kauppias ei ole paikalla. Myyjät ovat pääsääntöisesti mukavia, mutta olen silti pikku hiljaa siirtynyt s-marketin asiakkaaksi. K-kauppaan mennessä odottaa tapaavan kauppiaan ja tämä odotus ei toteudu.

        Ollaan ihan tyytyväisiä S-marketin asiakkaita syystä , että ........


    • Vuodeosaston uhri

      Huonoin palvelu ja hoidon laatu koko Suomen mittakaavassa löytyy,
      Ikaalisten terveyskeskuksesta vuodeosastoineen. Joten kannattaa
      oikeasti välttää, mikäli haluaa pysyä hengissä. Kokemusta on kovasti,
      mutta vielä hengissä. Kun pääsi viime tunnilla ammattilaisten hoitoon.

      • Ikaalisiin 5 v sitte

        Tässä asiassa olen samaa mieltä. Yleensä olen sitä mieltä asiakaspalvelusta, että niin metsä vastaa kuinka sinne huudetaan, mutta terveyskeskus on alle kaiken arvostelun. Sairaita pompotellaan, jonotutetaan, aliarvioidaan, huomenta sanotaan hampaiden välistä, kun esimies on määrännyt jne. Siellä ei ystävällisyys henkilökunnalle auta. Mitäs siinä virnuilet, me ollaan valtio.


    • asiakas11

      Vapaa Valinnassa on aina ollut ystavallisia myyjia, piristavat paivaa iloisella hymylla, muutenkin olen aina saanut hyvaa palvelua Ikaalisissa.

    • vfvytgnb

      Sammin essolla parhaat, huonoimmat Q-kengässä

    • Ikaalisislainen

      Hei !

      Ikaalinen on hyvää asiakaspalvelua täynnä...juuri mainitsemasi Q-kenkä, Irkun suutari, molemmat kelloliikkeet, Onni ja Ilona, Sadun paikka ( tosi laadukas kampaamo), kahvila Mimmi, leirintäkeskukset Mansoniemi ja Toivolansaari ( loistavaa asiakaspalvelua),Sammin jäätelömyyjä, Tevaniemi ja kylpylästäkin löytyy muutama hyvä asiansa osaava asiakaspalvelija jne. Asiakkaitakin on monenlaisia, joskus on tullut tosi tylyjä tyyppejä vastaan...kuten päivähoidossa lasten kanssa työskentelevät hapannaamat tai kaupan kassat. Kauppiaallakin saattaa olla huono päivä, puhumattakaan epäasiallisesta palvelusta verotoimistossa, silloin kun se täällä vielä sijaitsi tai TKssa...!

      • quickuusi

        Kyl ikaalisissa on asiakaspalvelu moitteetonta pääsääntöisesti (omien kokemusten pohjalta) :) Julkisen sektorin tylytys ihmettyää, varsinkin päivähoidon, kun lasten kanssa leipääntyminen ei oikein olisi soveliasta.


    • asdfbbq

      Pakko sanoa, olen huomannut huonoa asiakaspalvelua vain Vapaa Valinnassa ja Lidlissä, varsinkin nuorilta, naispuolisilta henkilöiltä.

    • kierrellyt

      Parasta palvelua ehdottomasti Ikafotossa!!! Aina ystävällistä ja lupsakkaa :)
      Ala-arvoisinta kirjakaupassa, missä kauppias naama norsun............

    • Ikaalislainen

      Hyviä asiakaspalvelijoita on vaikea löytää ja varsinkin kun työantajat eivät ota tekijöistään kunnolla selvää. On nähty tapaus Siwassa, jossa vaalea tukkainen nuori myyjä kirosanojen kera hoitaa henkilökohtaista puheluaan ja välillä huikkaa maksavalle asiakkaalle tuotteiden yhteissumman. Toinen hyvä tapaus välinpitämättömästä asiakaspalvelusta on koettu Neste-asemalla johtajarouvan asemasta - palvelutiskiltä käännyttyäni aloin kuulemaan supinaa ja käännyin ja huomasin että rouva varmasti puhui pahaa minusta, sillä katsoi niin halveksuvasti minuun päin. Sen jälkeen en ole siellä asioinut, enkä tule asioimaan vaikka olisi viimeinen paikka tässä kylässä.

      Kirjakaupan Satu on paras asiakaspalvelija Ikaalisissa. Satu hoitaa yleensä kirjan kuin kirjan käteeni, vaikka sen joutuisi tilaamaan kaukaakin. Jos kirjan painos on loppunut, Satu kyllä ottaa siitä selvää mistä tätä saisi.

    • Positiivinen palaute

      Kävin joku ilta Siwassa ja sain erittäin hyvää asiakaspalvelua. Tumma pitkä nuori nainen sopi hommiinsa oikein hyvin. Tuli oikein hyvä mieli, kun lähti liikkeestä. Jäi hyvä fiilis.

    • juu u

      Poliisilla on paras asiakaspalvelu. Aina vievät lämpöseen hotelliin ja täysin ilmaseks. Aamulla vielä herätys kaupanpäälle.

    • juu u

      Ai sinäkin oot päässy kyytiin?

    • xopy

      hyvää

    • Missään elintarvikekaupoissa en ole saanut mitään erityisen hyvää palvelua Ikaalisissa, kaikissa joko ok:ta tai peruspalvelua tai sitten huono. Ei kauhean monella ainakaan hymy huulilla. Mutta eihän se kaupan kassa työ mitään herkkua ole, joten annetaan se myyjille anteeksi.

      • Asiakas.

        "Moni kakku päältä kaunis". Koko todellisuus ei aina näy asiakkaille. Suotta henkilökuntaa morkkaa, jos vika on jossain muualla. Myyjät ovat joutuneet ainakin jossain tapauksessa sijaiskärsijöiksi.


    • Hameenkyröläinen

      Viimeviikolla piti LAAKKOSELTA hakee eukolle varmari Golffi, en löytäny myy jää,kaiku vastas ku huutelin sisällä? Lielahdesta löyty auto ????? Hämeenkyrön viinakauppa kiinni, Ikaalisis rosentit kohillaan NÄTTI ja KIVA myyjä

      • antti asiakas

        Ikaalisten alkossa on mahdottoman nättejä ja mukavia myyjiä, mutta se vaalea nuorimies.....


    • Hämeenkyröläinen

      Mun puolesta saa tykätä kenestä vaan, muista kysyä kumminkin lupa ettei tuomita luvattomasta KÄYTTÖÖNOTOSTA

    • antti asiakas

      no se jätkä on nin imelä ja tyrkyttävä... "voinko auttaa"...YÄK!

    • yksi ihminen

      Terveyskeskuksesta Maarit Piittala, empaattinen ja hyvin ammattitaitoinen, oikeudenmukainen henkilö. Asiakaslähtöinen, auttavainen itseään säästämättä.

      • Pois muuttamassa

        Maarit irtisanoutui joitakin aikoja sitten, ilmeisesti koska tk ei ole empaattinen, ammattitaitoinen, oikeudenmukainen, asiakaslähtöinen ja auttavainen paikka. Mikä siinä on, kun pitää savustaa pihalle hyvät työntekijät? Ikaalilainen ilmapiiri? Ikaalisissa ei osata pitää kiinni hyvästä väestä.


      • tehdään/välitetään
        Pois muuttamassa kirjoitti:

        Maarit irtisanoutui joitakin aikoja sitten, ilmeisesti koska tk ei ole empaattinen, ammattitaitoinen, oikeudenmukainen, asiakaslähtöinen ja auttavainen paikka. Mikä siinä on, kun pitää savustaa pihalle hyvät työntekijät? Ikaalilainen ilmapiiri? Ikaalisissa ei osata pitää kiinni hyvästä väestä.

        En oikein jaksa uskoa ja yleistää, ettäkö ko. olisi välttämättä Ikaalilainen ilmapiiri. Oikea syy lienee yhteiskuntamme yleinen pahoinvointi, kaikkine ilmiöineen. EI välttämättä edes aina rahanpuute (joissakin tapauksissa jopa ahneus). Jotkut ovat huomanneet erilaisten hoivakotien olevan taloudellisesti ok bisnes ja perustaneet yrityksen yksinomaan tämän taloudellisen lähtökohdan perusteella. Kauas on jääneet ne ajat kun kanssaihmiset vielä aidosti välittivät toisistaan, auttoivat.

        Toivoisinkin, että löytyisi sellainen työnantaja joka antaisi Maaritin toteuttaa ammatillista osaamistaan. Eritoten osaamistaan ihmisenä toisia ihmisiä kohtaan, kuuntelijana, ymmärtäväisenä. Turha kiire pois, välitetään ja huolehditaan ihmisistä aidosti.
        Tällaiseen paikkaan minäkin haluaisin mennä.


      • tehdään/välitetään
        tehdään/välitetään kirjoitti:

        En oikein jaksa uskoa ja yleistää, ettäkö ko. olisi välttämättä Ikaalilainen ilmapiiri. Oikea syy lienee yhteiskuntamme yleinen pahoinvointi, kaikkine ilmiöineen. EI välttämättä edes aina rahanpuute (joissakin tapauksissa jopa ahneus). Jotkut ovat huomanneet erilaisten hoivakotien olevan taloudellisesti ok bisnes ja perustaneet yrityksen yksinomaan tämän taloudellisen lähtökohdan perusteella. Kauas on jääneet ne ajat kun kanssaihmiset vielä aidosti välittivät toisistaan, auttoivat.

        Toivoisinkin, että löytyisi sellainen työnantaja joka antaisi Maaritin toteuttaa ammatillista osaamistaan. Eritoten osaamistaan ihmisenä toisia ihmisiä kohtaan, kuuntelijana, ymmärtäväisenä. Turha kiire pois, välitetään ja huolehditaan ihmisistä aidosti.
        Tällaiseen paikkaan minäkin haluaisin mennä.

        Vastaan vielä nimimerkille. "Pois muuttamassa" kysymykseen "mikä siinä on, kun pitää savustaa pihalle hyvät työntekijät?

        Siinä on se, OIKEUDENMUKAISUUS jota Maarit ja hänen sydämensä tuntee ja minkä mukaan Hän myös toimii tehtävissään. Miten ihmisiä kuuluu kohdella tilanteessa kuin tilanteessa, heikompia, huonompia ja puolustuskyvyttömiä kohtaan. Hänen moraalinsa on korkea, hänellä on ns. munaa ja rohkeutta näyttää ja sanoa, mikä on oikein mikä väärin. Vaikka uskon monenkin siellä tk.ssa tietävän mikä on oikein mikä väärin mutta ei väliteä siitä, kun pääsee helpommalla. Tietäen, että jos toisi oman oikean näkökantansa esille siitä saisi niskansa vaikka mitä.

        Maaritilta löytyy kunnon vanhan ajan kunnioitusta ja arvostusta kanssaihmisiä kohtaan. Se on nykypäivänä monelta unohtunut.

        Toivon Maaritille kaikkea hyvää, sitä Hän tekee meille.


    • Huomasin
    • olen myös huomannut

      Tuntuu väki vaihtuvan eikä kukaan tunnu viihtyvän siellä. Liikkuu kaikennäköisiä huhu puheita. Onkohan siinä kaupassa kaikki kunnossa?

      • aimoasiakas

        Kummastako hevi-osastollisesta marketista nyt olisi kyse? Vai onko siinä sakemanni kaupassakin tollanen osasto?


      • Kiinnostaa

        Kerro nyt ihmeessä vähän lisää, mistä sitten oikein on kysymys? Mistä huhuista mainitsit?


      • Vastatkaa......

        Hei, kertokaa ny oikeesti mistä oikein on kysymys? Mitä ne huhut oikein on? Mistä johtuu, että kaupassa ei työntekijät kauaa vanhene.


      • Please

        No niin - nyt päästiin alkuun keskustelussa. Kuulimme juuri yhden mielipiteen asiaan ja ......

        Please - pelastakaa tää tylsä viikonloppu ja alkakaa nyt kertoon niitä syitä.


    • santra suhmura

      Ikaalisten Nesteellä todella hyvä palvelu ja uskomattoman hyvä ruoka. kannattaisi noilla taidoillá perustaa hyvä ja viihtyisä ruokapaikka, sille olisi tarvetta. Jos ruokaillutila olisi hieman intiiminpi, niin se ollisi vallan ihana.
      Koskelassa, saa aina palvelua, jos tarvitsee, ystävälliset ja mukavat myyjät. Ja mikä se leipomoliike on, joka on R-kioskin vieressä, vänhalla Tampereen tiellä, ihan ainutllaatuisen hyvä palvelu. Kiitos viimekesäisestä palvelusta heille., gluteenitton kakku herätti ihailua ja kitosta. .

    • 113

      Jaa nesteen ruokako hyvää?? No jos pitää einesruuasta. Kaikkihan siellä lämmitetään mikrossa, paitsi ranskalaiset ja pitsat.

    • Ikaalisten parhain ja asiantuntevin isännöitsijä on ehdottomasti Hoikkalan Jamppa. Hän on aina ystävällinen ja muutenkin hauskaa kapakkaseuraa.Tykkään :)

      • palveltava

        Jos hänet saa paikalle joskus, niin ehkä siinä tapauksessa ehkä. Hoikkalan siis.

        Ikaalisten paras palvelu toistaiseksi on ollu IS-tarvikkeessa. Hatun nosto!


    • 2

      Joo on piretty myös tää Parkanos.

    • Kaasuttelija

      Jos hyvää palvelua haluaa, kannattaa painaa Parkanosta päin tullessa pirusti kaasua viimeistään Teiharjun alamäessä ja höllätä vasta Sarkkilan risteyksessä.

      Vastaavasti jos tulee Tampereelta päin, niin kaasua kannattaa painaa jo Sarkkilan risteyksessä ja höllätä vasta Teiharjussa.

    • Very Nice

      Ikaalia - vaatekaupassa saa hyvää palvelua. On helppo mennä vaikka ihan katselemaankin eikä tule kiusallista tunnetta, jos ei sopivaa löydykään.
      Sillä tavalla ne parhaat kamppeet löytääkin, kun ei tarvi paniikissa ostaa.

    • Mietiskelin

      Tuolla yllä olevassa linkissä haettiin kyllä osastojenhoitajia elintarvikeliikkeeseen eikä myyjiä. Näköjään ovat kuitenkin osa-aikaisia ja silti pitää mennä vielä tarvittaessa toisiinkin työpisteisiin. Huh - huh. Hymyile siinä sitten kauniisti asiakkaille. Kuollut idea jo alkuunsa, varsinkin jos puhutaan vähänkin isommasta myymälästä.

      Aika yllättävää, että haetaan kahta osastonhoitajaa samanaikaisesti. Eli alan ymmärtämään pikkuhiljaa jo tämänkin perusteella, miksi väki ei viihdy ko. paikassa ilman huhupuheitakin.

    • Jepjep

      Uppia!

    • Yhteistyöllä

      Ikaalislaiset voisivat ottaa oppia seuraavasta:

      Poikkesin Pohjanmaalla ohikullkumatkalla ja oikein piti kassalla kiitellä TODELLA HYVÄSTÄ ASIAKASPALVELUSTA. Siellä liikkeissä tervehdittiin ihan jopa minuakin vaikka olin ihan outo. Se kyllä lämmitti makeasti. Varsinkin kun yhdessä liikkeessä kauppias itse tuli juttelemaan ja oli kiva kuunnella miten kauppias oli positiivinen ja aurinkoinen. Se oikein huokui hänestä ja tuli tosi reipas mieli itsellekin. Näki, että ko. liikkeessä oli henkilökemiat kunnossa ja siinä liikkeessä oli varmasti kiva olla töissä.

      Vastaavanlaista asiakaspalvelua ja käyttäytymistä ei kyllä saa Ikaalisista. Tässä olisi esim. elintarvikekauppiaille vinkki ja muilleikin. Mutta ensin pitää "opettajan" katsoa peiliin, että "opetus" sujuu positiivisessa hengessä.

      • itteminoon

        Tuo se on Komiaa ku pruukatahan sanua asiat niin kunoon, positiivisetkin. Minoon itte kans tuhuristi samoolla poluulla "yhteistyöllä" kirjoottajan kans. Meillä tuo o vain niin luontaasta, eikö. Se ku ei suuresti yhtää mitää vaari ku o niiku ihmist o. Meillä o aina ankkastukki pöyräs jos vierahia tuloo, vierahat istuutetahn soutulavittahan, ittemet istuumma lavitalla. Huolta pirretähän joka sortilla. Ja ku met lähäremmä itte kyläälemähän muori laittaa parasta päällensä, kunnon tanttu, ja pikkuusen fräsyä alle, notta havaattoo muutki kuinka kunnioitamma isäntäväkiä.


      • Niin se on
        itteminoon kirjoitti:

        Tuo se on Komiaa ku pruukatahan sanua asiat niin kunoon, positiivisetkin. Minoon itte kans tuhuristi samoolla poluulla "yhteistyöllä" kirjoottajan kans. Meillä tuo o vain niin luontaasta, eikö. Se ku ei suuresti yhtää mitää vaari ku o niiku ihmist o. Meillä o aina ankkastukki pöyräs jos vierahia tuloo, vierahat istuutetahn soutulavittahan, ittemet istuumma lavitalla. Huolta pirretähän joka sortilla. Ja ku met lähäremmä itte kyläälemähän muori laittaa parasta päällensä, kunnon tanttu, ja pikkuusen fräsyä alle, notta havaattoo muutki kuinka kunnioitamma isäntäväkiä.

        Niin, täs tuliki asiat selväks. Opiksi otettavaa on Ikaalislaisilla yrittäjillä. Notta ei jääny mikää epäseleväksi.


    • Heko,heko

      No, joko alkaa Ikaalisista löytymään se positiivisin asiakaspalvelija?

    • hanankuva

      Autotalo Laakkosella Mikko R, asiallinen, palvelualtis ja miellyttävä herrasmies, jopa tyhmälle plodille.

    • volvo ei ole auto

      Sammin Essolla on todella hyvä palvelu ja Jouko tekee hyvät iltapalat, ja lounas on maittavaa.

    • ota topi kola käteen

      Topin talopalveluilla on parhaat palvelut

    • matkailija

      Irkun Suutarin Irkku, sekä se tatuoitu tumma tyttö joka siellä oli ainakin vielä viimeksi töissä.

    • Tietoa vain vailla

      Mites pankeissa tms asiakaspalvelu sujuu?

      • höpöllöpö

        No ketäs sä haluaisin että haukuttais? Vai sua kehuttais.


      • kiitollinen asiakas

        säästöpankki ainakin toimii kun aseman vessa...


    • Jopas

      Ikaalisten Nordeassa on hieno palvelu:-))

      Mutta taas ikaalisten terveyskeskus??? voi taivas.
      Tilat on hienot ja uudet, mutta muuten talo vuotaa kuin seula. Eli ei ole vaitiolovelvollisuudesta tietoakaan. Ei taida tädit tietää että heidän keskustelunsa kuuluu asiakkaiden korviin.
      Muutenkin työasiat ei kuulu (potilaiden asiat) vapaa-ajallla pohdittaviin asioihin.

      Nyrpeily ja ilmeily asiakaspalvelussa voi todella loukata jotakin ihmistä.
      Jos työ on rankkaa niin kannattaa miettiä ammatin/alan vaihtoa.

      • ohutlainen

        Eräästä tilitoimistakin asiat vuotaa kylälle.Varsinkin kun isäntä itse on pikku simoissa.


      • Kyllä

        Tuo pitää täysin paikkansa että Ikaalisten tk:ssa asiat vuotaa kummasti ihmisten ilmoille.


      • Milla
        Kyllä kirjoitti:

        Tuo pitää täysin paikkansa että Ikaalisten tk:ssa asiat vuotaa kummasti ihmisten ilmoille.

        Ikaalisten Katsalla on hyvä siivooja:-))

        Hän on iloinen/positiivinen, ahkera, aikaansaava ja pätevä. Sekä hän on jämpti ihminen luonteeltaan, osaa ja pitää "ukot" kurissa ja herran nuhteessa.


      • paikallinen körmy
        Milla kirjoitti:

        Ikaalisten Katsalla on hyvä siivooja:-))

        Hän on iloinen/positiivinen, ahkera, aikaansaava ja pätevä. Sekä hän on jämpti ihminen luonteeltaan, osaa ja pitää "ukot" kurissa ja herran nuhteessa.

        aivan!!!


    • Kali Ventola

      Nurmen Antilta saa hyvää ja asiantuntevaa palautetta.Nurmen hinnat ovat myös edulliset.

    • Alkoassa

      Alkosta saa sitä mitä pyytää, siellä on parhaat asiakaspalvelijat.

    • lil

      ihan paras on samminesso ja x-meal, ihan huonoin rkiopskin tumma ruttunaama.

    • määääää

      Samaa mieltä...

    • Ikaalissa paljon hyv

      No ainakin Ikaalisten kirjakaupassa on ilo käydä, sieltä saa todella hyvää palvelua, Sadulle nostan hattua. Toinen aika mukava paikka on tuo Rantakafe Sammi, voi veljet ja ne karjalanpiirakat ja kakut. Sitten kyllä Heinolla ja Myllyn leivälläkin on todella hyvät tuotteet. Seuraavaksi taidankin mennä Parkanoon Nanso-myymälään joulun odotuksin ja pehmein paketein. Kukkakaupassa Ikaalisissa kanssa on todella hyvä palvelu.

    • Ota Topi lainaa

      No ainakin Ikaalisten säästöpankissa on ilo käydä, sieltä saa todella hyvää palvelua. Tänään ajattelin käydä ostamassa Topin lainat.

      • OTG

        Topilla ei taia olla lainoja säästöpankissa.Minäkin ne mieluusti ostaisin jos sellasii ois.Lyhennykset hoituis parhaiten tyhjinä ginihylsyinä.


    • gigantti lähetti

      Vitun net piste! koska kuikan näkönen heiverö myyjä on vakuutus tarkastajaksi alkanut! ei laita puhelinta takuu huoltoon vaikka on 1,5v takuuta jäljellä mistähän se voi tietää sen etukäteen et korjataanko sitä,,,

      • topattupöllö

        Eläintermejä mukaillessani= Se topatunpöllön näköinen (osaomistaja) olisi varmaan yrittänyt puhumalla korjata sen, vaikka varmaan lopputulos ei olis edes ollu tota luokkkaa, et ihan vaan vahinkoilmoitusta täyttämään :D


      • awertyu

        Tää gigantti lähetti on kanssa se sama tyyppi joka o muka kaikkien kaveri mutta tää anonyyminä haukkuu kaikkia.Matille ja Timolle ynnä muille kyl morjestelee mutta tää kirjottaa heistä ja muista sittiä.Vainajatkaan ei oo pyhiä sille.


      • hanhiko?
        awertyu kirjoitti:

        Tää gigantti lähetti on kanssa se sama tyyppi joka o muka kaikkien kaveri mutta tää anonyyminä haukkuu kaikkia.Matille ja Timolle ynnä muille kyl morjestelee mutta tää kirjottaa heistä ja muista sittiä.Vainajatkaan ei oo pyhiä sille.

        siis kuka se idiootti on? Mä luulen et se on sama mies joka vainoo mun frendii


    • huijuij

      Parkanosta muuttaneena koin positiivisen kulttuurishokin Ikaalisiin muuttaessa...Täällähän on iHMISIÄ asiakaspalvelussa, ei mitää hapannaamoja kute ex-kotipitäjässä. Kaikissa paikall.liikkeissä tosi nen ole käynyt mutta kaikis mis oon nii olen saanu hyvää palvelua eli ainaki seuraavis: R-kioski, S-market, Keskustori, Lähivakuutus, Siwa, Vapaa Valinta, IPP, Lidl, se jokin kirppis s-markettii vastapäätä(?), seurakunnan kirppari ja se jokin lähetystori tms., Osuuspankki, Nordea, Myllyn leipä, Sammin Esso, Koiviston leipomo, Heinon leipomo, IS-tarvike, Rautanet Koskela, Neste.

      Negatiiv.kokemus vain 1: terveyskeskuksen ilmoittautuminen/neuvontakoppi mikä lie sellane lasikoppi, ikävästi ääneen huusivat asiani muidenkin asiakkiden tietoon=(, onneksi tuolla tarvitsee käydä vain harvoin jos ollenkaan. Hammashoitolassa taasen kaikki sujui kuin valssi=).

      • slap2

        Ennen terkkarissa toiset asiakkaat vain arvailivat... mikähän tuotakin vaivaa NYT kaikki VARMASTI kuulevat mikä "tauti" vaivaa ja eipähän jää epäselvyyksiä. Hyvä Ikaalinen !!!


    • listatut

      Mitä, etkö käynyt ollenkaan Alkossa ?? Pääsi paha virhe tapahtumaan, kaikki muu olikin jo listattu.

      • .Pisterivi.

        Kaikki ei varmaan alkossa aikaansa kuluta.
        Minäkään en sitä pysty arvostelemaan kun vain kerran siellä kävin. Vaikutti asialliselta paikalta, mutta eipä yhden käynnin perusteella paljoa voi päätellä.

        Silläkin kertaa jouduin Tampereelle lähtemään, kun ei juomia täältä löytynyt.

        Itseäni ei koskaan ole asiakaspalvelu tai myyjien ulkonäkö kiinnosta, harvoin edes kiinnitän niihin huomiota. Paljon tärkeämpää on se mitä myydään ynnä muut seikat, kuten kaupan viihtyvyys.


    • tkjkh

      sossun työntekijät on ystävällisiä kaikki ja apteekin henkilökunta kohtelee hyvin.

    • siistiä ja hyvää

      Rantakafee-Sammi ei oikein Tampereelta ajaessa näy, ajoin vahingossa ohi, mutta tein käännöksen siinä seuraavassa risteyksessä ja kyllä kannatti. Suosittelen muillekin.

    • Eijukka1

      Ikaalisten Kirjakaupassa saa hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Jos jotain ei ole se tilataan ja tekstiviestillä ilmitetaan että nyt on tilaus tullut. Lahjapaketit tehdään ja tarvittaessa laitetaan postituskuoreen,punnitaan ja laitetaan tarpellinen määrä merkkejä päälle. Aina hymyillään ja jutellaan päivän kuulumiset. Kiitos Satu ja se toinenkin ihminen siellä.

    • Tampppiooni

      Minkälaista palvelua saa Ikaalisten Kelassa, hyvää vai huonoa.

      • huijuij

        Kelassa 2 krt käyneenä voin kertoo vaan et ekal kerral mut ohjattii ulos kun heil siel ol tärkeempää päästä ajallaan ruokatunnille ja ovet säppiin kuin palavella asiakasta=/. Toisel kertaa virkailija istu kaikes rauhas alas neuvomaan juurta jaksain lomaketta täyttämään ja -JOPA- kertoi muistakin haettavista etuuksista vaikken mitään kysynytkään enkä hakenut muita kuin työttömyyskorvausta mut mielestäni kiva kun kertoi, joillekkin moinen ylimääräinen palvelu lienee tarpeen vaikkei mulle ollukkaa=).


      • slap2

        Ei tiedä kun se ei ole koskaan auki kun sinne pyrkii......


    • etelärinteen vaari

      Talohuoltopalveluissa suosittelen Topin talopalvelua.Edulliset hinnat, joustavat palvelut, erikoisjärjestelyt onnistuvat mukisematta, ystävällinen henkilökunta, ylityöt onnistuvat tarpeen vaatiessa, ihmisläheinen palvelu.

    • Kylpylään

      Millaista palvelua saa nykyään Ikaalisen kylpylässä, vai saako ollebnkaan?
      Henkilökuntaa kuulema vähennetty oikein urakalla.

    • vt3

      Paras palvelu ja parhaat peput Sammin Essolla.

    • Hyvää ja huonoa

      Ikaalisten Kirjakaupassa on hienoa ja ystävällistä palvelua...aina. Satulla ja kaupan
      toisella vakituisella myyjällä synkkaa tosi hyvin ja he ymmärtävät toisiansa puolesta sanasta. Palvelu on niinkin pitkälle viety, että kun tulee sanoneeksi, että esim lahjakirjan pitäisi mahtua kirjekuoreen, niin mukaan myydään myös sopiva postituskuori, tuote punnitaan ja katsotaan paljonko merkkejä tarvitaan. Tätä minä sanon palvelemiseksi. Toinen ääripää on TeiTupa ( vaikka joku lehtijuttu muuta väitti).
      Siellä rva Koppavuus seisoo tiskin takana ja lähes poikkeuksetta hampaissa on joku työntekijöistä.Ihminen osoittaa yhteistyökyvyttömyytensä ja kehtaa asiakkaiden aikana morkata ja haukkua alaisiaan. Olen osunut kohdalle useasti ja juuri siksi en käytä kyseisen kippolan palveluita - periaatteesta. TeiTuvalla on pelkät kahvittelijatkin määritelty vain toisen luokan asiakkaiksi ja he saavat istua vain ennallta määrättyihin pöytiin.

      • Kulkumies ja muija

        En moiti, jos en kiitäkään kirjakaupan palvelua. Sanoisin aivan tavalliseksi, mutta hintoihin nähden ei erikoista. Jos lisämyynnin tuputtamisen koet palveluksi, niin hyvä on. Jos kauppias näkee, että asiakas ei ymmärrä kysyä tarpeellisia tuotteita, on se kyllä palvelua.

        Olen poikennut Teituvalla alusta alkaen noin pari kolme kertaa kuukaudessa, kesäisin enemmänkin, kun on ajoa enemmän siitä ohi. Koskaan en ole kuullut hänen sanallakaan moittivan väkeään. Se tuntuukin omituiselta väitteeltä, vieläpä siitäkin näkökulmasta katsoen, että olen ollut Inkerin passattavana jo yli 50 vuotta. Iloinen ihminen, palveleva muttei lipevä.

        Et käytä kyseisen kippolan palveluita, kuten sanot, mutta silti olet useasti kuullut hänen haukkuvan palkollisiaan. Päätä nyt, kumpaaka valehtelet, käymisesi vai haukkumisen kuuntelemisesi. Taidat olla se entinen työntekijä, joka täällä on ennenkin kitkerästi kirjoitellut.

        Henkilökunta ei kovin runsaasti vaihdu, koska ainakin salipalvelijat ovat pitkäaikaisia palvelijoita, ja ainakin osa keittiöväestä. Kaikista en tiedä, kun en niin tarkasti lukua pidä. Minulle riittää, kun saan hinta/laatu -suhteeltaan sopivaa ruokaa ja muuta ostettavaa. Ja niitä olen saanut reilun parinkymmenen vuoden aikana hyvin monta kertaa.

        Kyllä sontaa saa kirjoittaa, muttei ihan mahdottomia!


    • Paras on poistunut..

      Ikaalisten ehdottomasti parhain asiakaspalvelija on siirtynyt ajasta ikuisuuteen hiljattain. Hän oli mies paikallaan. Palvelu ensiluokkaista, asiallista ja mukavaa. Rauha hänen sielulleen.

      • Kiitos näin jälkikät

        Mukavana ja asiallisena heppuna minäkin hänet muistan. Asiakkaan edun mukaisia sopimuksia tehtiin ja ainakin minulle hän oli hyvä asiakaspalvelija!


    • R.I.P Sad...

      Asioitsin vain ja ainoastaan hänen kanssa koska tiesin asioiden hoituvan hyvin ja vaivatta. Osasi selvittää tälläiselle tyhmemmällekkin asiat selkeästi ja peruusteellisesti. Koskaan ei jäänyt mikään epäselväksi. Hänen kuolemaa on erittäin vaikea hyväksyä todeksi. Vaikka en tuntenut häntä kuin työnsä puolesta niin itku ja ikävä tuli kun kuulin hänen kuolemasta. Lepää rauhassa. Useat kaipaavat sinua

    • KaErAa

      Kirjakauppa, Irkun suutari, Levy ja sahaus, Värisilmä, Poliisin lupapalvelut, Apteekki, Vee-Tee-Parts ja kirjasto. Näissä paras palvelu!

      • Kasvi

        En tunnusta näistä muuta kuin Apteekin, jossa saa hyvää palvelua


    • uhrtye

      Se on vaan yks känni hannu joka tääl haukkuu yrittäjii.Ei pidä kauheesti stressaa ku se haukuu kaikki.Oli sitte hyvä tai huono niin haukut saat.Se haukkuu mones muuskin paikas paikallisia etupääs yrittäjiä.Korkkarista ja hiekasta alkaen

    • kaalimaan kakara

      Kyllä tuaminen kohta poistatuttaa tän ja edellisenkin kirjoituksen.
      Saisi kyllä poistattaa ensin omat kirjoituksensa.

      • nolo ja säälittävä

        Aika nolo mies,,,,,,,


      • ukkometso4

        Ei varmaan poistata.
        Ei se mikään vellihousu ole !


    • ex-kaveri

      Vai Hannu,,,,,,,,,se kyllä selventää muutamaa asiaa,,,,

    • Valtakadun valtias

      Kas kun ei kukaan ole vielä kehunut Ikaalisten Maanmittaustoimiston ns. palvelua. Miten nopeaa ja sujuvaa tuo paperinpyörittely onkaan, heh. Yksinkertaisenkin toimituksen aikaansaanti voi viedä vuosikausia, eikä valmista tule millään. Kansalaisen oikeusturvan kannalta asialle pitäisi ehkä tehdä jotain. Entäs kaupungin tekninen toimi? Toimiiko, ja jos, niin miten? Kuinka nämä tsaarinajan jäänteet saadaan päivitettyä 2000-luvulle? Elämme sentään jo tietokoneaikaa, Ikaalisissakin.

    • laskutus toimii

      mitä palvelun on väliä pääasia että laskutus toimii!!!!

    • leena_lv

      Matkalla Salon seudulta pohjoiseen poikkean tänäkin vuonna ostamaan farkut Ikaalisista. Vaikka olen vanhempi rouvasihminen ja pyöreäkin, löytävät Star Jeansin myyjät tai kauppias täydellisesti istuvat farkut. Hoikalle miehelleni sopii ensimmäinen kokeiltavaksi annettu pari, aina.
      Eipä siis kannata mennä kaupunkien isoihin liikkeisiin, vaikka löytyisikin halvempaa vaatetta ja huonompaa eikä palvelua.

    • kunnontyöntekijä

      "Olen poikennut Teituvalla alusta alkaen noin pari kolme kertaa kuukaudessa, kesäisin enemmänkin, kun on ajoa enemmän siitä ohi. Koskaan en ole kuullut hänen sanallakaan moittivan väkeään. Se tuntuukin omituiselta väitteeltä, vieläpä siitäkin näkökulmasta katsoen, että olen ollut Inkerin passattavana jo yli 50 vuotta. Iloinen ihminen, palveleva muttei lipevä."

      Joo no sinä oletkin vakiasiakas jote ei inkeri sulle sitä toista puoltaan näytä...sitä mikä näkyy henkilökunnalle. Siinä lafkassa kun ei voi tehä mitään oikein, kaikessa on aina jotain moitteen sijaa.., Inkeri purkaa jotain omaa pahaa oloa alaisiinsa =(, vlitettavaa mutta totta (oon ollu tuolla töissä oon kuullu siellä enen mua työskennelleiltä samanlaisia kokemuksia), nykytilannetta en tosin tiiä...oisko meininki muuttunu jos johtajatar oiski o uskaltautunu leikkaukseen ja päässy kivuistaan joiden johdosta oli nii kiukkuune., mene ja tiedä.

      • Olet huono palvelija

        No niin, sinähän olet juuri se, josta valitin Inkerille. Sopisit paremmin siivousalalle johonkin kellariin kunnalle. Nimimerkistäsi päätellen olet jo siellä. Keskity enemmän ansiotyöhösi kuin tänne kirjoitteluun!


    • Palkkatyö

      Jotkut ihan vaan silkkaa pahantahtoisuuttaan palvelee heikosti.

      Se antaa köyhälle mielelle tyydytystä, kun voi edes vähän töniä ja häpäistä.

      Sitä niin harvoin virkamies saa nauttia vissiin sitten, että tuommoinen huono käytöskin voi antaa mahtavan vallantunteen...tirsk! Ainakin hetkeksi, heh.

      Kasvakaas nyt aikuisiksi yleisönpalvelijat ja muutkin tekopyhät perzeilijät!

      On niitä potkuja ennenkin annettu... ja varsinkin saatu!

    • Jack Frost

      Divarissa on palvelua...

    • kunnontyöntekijä

      "No niin, sinähän olet juuri se, josta valitin Inkerille. Sopisit paremmin siivousalalle johonkin kellariin kunnalle. Nimimerkistäsi päätellen olet jo siellä. Keskity enemmän ansiotyöhösi kuin tänne kirjoitteluun! "

      Juu en oo siivoojana kunnalla. ja kyllä kiitos keskityn työhöni, tääl kirjottelu tapahtuu vapaa-ajallani. Ja ei, en varmastikkaan ole se josta olet valittanut. Ja nickini on valikoitunut muussa asiayhteydessä kuin tämän keskustelun johdosta ja olen nyt pitäytynyt siinä.

    • slap2

      Mielestäni saat sellaista palvelua kuin haluat, riippumatta paikasta, kaikki lähtee omasta itsestä. Niin asiakkaalta kuin asiakaspalvelusta.
      Asenne ratkaisee asiassa kuin asiassa...

    • kunnontyöntekijä

      Pääosin Ikaalisis saaki hyvää palvelua tosin enpä oo kaikissa liikkeissä asioinu. Mielipiteitä varmaan on yhtä monta kuin on asiakastakin kun joskus voi osua kohdalle se huono päivä sille asiakaspalvelijallekin jos asiakkaallekin. Jotkus vissiin osaavat huonotuulisuutensa peittää tai heil ei sitten vaan ole koskaan sellaisia. Seuraavista ainakin olen saanut ihan asiallista, hyvää palvelua: IS-tarvike, apteekki, Varpukka, Kelloliike Hakkarainen, Trygg, R-kioski, S-market, Keskustori, Osuuspankki, Ikaalisten kylpylä, No name, Alko, Posti, kaikki taksit mitä oon tarvinnu (nimiä en muista), Sammin esso, Koiviston leipomon kahvila, Myllyn leipä, Heinon leipomo, Mansoniemi Camping. Nii ja jopa sielt kaupungin tekniseltä toimelta on palvelua löytyny sitä kysyvälle=).

      Jos näistä luetelluista yhden haluisin nostaa ylitse muiden on se Mansoniemi Camping, Raimoon ja Anneliin sopisi kaikki ylistyssanat mitä joku tuolla edellä tuhlasi tei-tuvan inkeriin sillä erotuksella että manson omistajapariskunta ovat aitoja=).

    • uuno

      Jyllin koti. Marita..

      • Anonyymi

        Modus musiikista saa parasta palvelua kiitos Matille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Modus musiikista saa parasta palvelua kiitos Matille.

        Vieläkö Matti ammuskee pistoolilla? Taponyritys?


    • Anonyymi

      Terveiset täältä Tampereelta! En tunne kovin hyvin Ikaalisten palveluita, mutta omasta kokemuksesta voisin nimetä yhden: Ikaalisten Auton kuljettajat. Olen käynyt Ikaalisten matkatoimiston matkoilla useita kertoja ja muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kuljettajat ovat yllättäneet positiivisesti. Erityisesti arvostan asiaa siksi, että matkustajat eivät läheskään aina olleet mitään pyhäkoululaisia.

    • Anonyymi

      Ikaalisten Talopalvelun porukka ansaitsee erityiskiitokset hyvästä palvelusta. Sääli että yrityksen toiminta ajettiin alas väkipakolla.

    • Anonyymi

      yhden kerran tässä elämässä:
      Hoikka! Varmaan on moni huomannut, miten Ikaalisissa on parantunu palvelu aivan saatanasti??

    • Anonyymi

      terSa! jos olisin Jumala räjäyttäisin koko maapallon- olisi hyvä palvelu

    • Anonyymi

      mä tääl viel satu. sil yhel on aina krapula mut satu

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe