sinkku-ei omasta tahdostaan

woman

kyllähän sinkkuna on hyvä olla, saa mennä miten haluaa ja milloin tahtoo ja minne tahtoo, MUTTA kyllä nyt kun on ikää tullu ni kaipaisi jo vakituista miestä rinnalleen. no eikö tuumasta toimeen ja miestä etsimään... ei onnistu. nykymiehet on ottaneet malli-ihanteen eikä heille kelpaa tämmöinen ylipainoinen nainen. joten olen sinkku, miesten tahdosta en omastani.

31

3798

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyoshiro

...olisi se vaan mukavaa kokeilla seurusteluakin joskus. Minä taas en naisille kelpaa koska olen ujo joten vaikutan kuulemma välinpitämätömältä, etäiseltä ja kylmältä vaikka todellisuudessa en haluaisi mitään muuta enempää kuin syleillä milloin ketäkin ihastukseni kohdetta.

Toinen juttu on tietysti se nörttimäisyys: kun sitä aikaa tulee vietettyä tietsikan ääressä parikin tuntia päivässä, niin veikkaisin sen olevan melkoinen turnoff kelle tahansa naiselle (okei, tämä nyt ei ole kellekään naiselle paljastunut vielä, kun en ole kenenkään naisen kanssa päässyt niin tuttavallisiin väleihin).

Kolmantena sitten hernekeppi olemus: kun tuota liikuntaa ei ole tullut harrastettua ja geenitkin on mitä on, niin muskelimasoille häviää aina mennen tullen (ei sillä, että sitä kilpailua olisi syntynytkään). Tälle asialle olen sentään tekemässä jotain, ihan tulevan ammattini kuin yleiskunnonkin puolesta. Yllätys, yllätys: ei se hölkkääminen olekaan niin vittumaista. Itse asiassa nautin jo siitä, vaikka vasta kuukausi lenkkeilyä on takanapäin. :) Tuntuu jo jaksamisessa ja jokapäiväisessä olossa paljon paremmalta!

Mitähän minä olinkaan alunperin sanomassa...ai niin: jos ei suomalaiselle naiselle kelpaa, niin kokeillaan sitten ulkomaalaisia. Itselläni on pari itseni ikäistä naista kirjekaverina Japanista ja kyllä on juttu aivan erilaista kuin suomalaisten naisten kanssa viestitellessä...^_^

Äläkä sinä huolehdi siitä painostasi liikaa: löytyy monia miehiä jotka tykkäävät 'runsaista' naisista! Itse en tosin ylipainoista haluaisi, mutta minäpä olenkin hernekeppi. ;) Mutta en tosiaan mitään malliakaan etsi. Vaikka siltikin tuntuu joskus että pitäisi rimaa alentaa, mutta olen myöskin äärimmäisen itsepäinen luonteeltani...joten ei.

• Mies

...niin lenkkeily vain laihduttaa sinua entistä enemmän. Kuntosalille siitä! Rautaa tankoon! Vatsalihasliikkeitä! Kyykkyjä kunnon painoilla, perse pohkeisiin asti, ei mitään neitiniiauksia!

A vot, sillä sitä mies tulee ja japsitytskytkin tykkää ja huutaa arigatoota sängyssä.

• Kyoshiro
        Mies kirjoitti:

...niin lenkkeily vain laihduttaa sinua entistä enemmän. Kuntosalille siitä! Rautaa tankoon! Vatsalihasliikkeitä! Kyykkyjä kunnon painoilla, perse pohkeisiin asti, ei mitään neitiniiauksia!

A vot, sillä sitä mies tulee ja japsitytskytkin tykkää ja huutaa arigatoota sängyssä.

Toi oli hyvä.

Muttamutta, aattelin ensin *nostaa* peruskuntoa edes minimaaliselle tasolle, että jaksaa tehdäkin jotain siellä kuntosalilla. Pakko sinnekin on vielä mennä, kun ensihoitajan ammatissa sitä voimaa tarvittaisiin.

• teräsmies
        Mies kirjoitti:

Rauta ei kaikissa tapauksissa "pelasta" tilannetta. Kokemusta on. Jos heppu on geenityypiltään kukkakeppi, niin se on ja sellaisena pysyy.

Kolmasti viikossa tulee tehtyä aika kireää salitreeniä ja niin vain on mitat 193/80. Yleisen pilkan kohteena tässä saa olla yhtenään ja "lempinimet" viittavat usein erinäisiin pitkänomaisiin esineisiin...

Kyllähän ne puheet hiljenevät, kun pyydän suunsoittajia kanssani jousiammuntakisaan 65-paunaisella metsästysjousellani; valtaosa höpöttäjistä ei saa sitä edes viritettyä. Toinen kiva käytännön pila on pyytää innokasta "hernekeppinimittelijää" kaveriksi heivaamaan täysi löpötynnyri avolavan kyytiin - siitä tulee sata kiloa/lärvi maastanostoksi, eikä ole kovin häävi saada otetta. Aika monta tynnyriä tullut rutattua, kun ei nousekaan perille asti... ja se putoava puoli ei ole se, jossa minä olen kiinni :)

Jätkäporukoissa on siis melko yksinkertaista hoitaa kyllästyttävä löpinä pois päiväjärjestyksestä. Pojat on poikia hamaan vanhuuteen asti ja duunaripiireissä suoraa voimannäyttöä kunnioitetaan vielä nykyaikanakin - olkoon miten lapsellista tahansa aikamiehen alkaa pullistella.

Mutta mitä ihmettä voi tehdä, että naiset kiinnostuisivat? Siisti äkkipäätään tarkasteltuna nörttimäinen olemus ja sivistyneet keskustelut tuottavat kyllä ystävänaisia, mutta naisystävää ei näy eikä kuulu.

• Mies
        teräsmies kirjoitti:

Rauta ei kaikissa tapauksissa "pelasta" tilannetta. Kokemusta on. Jos heppu on geenityypiltään kukkakeppi, niin se on ja sellaisena pysyy.

Kolmasti viikossa tulee tehtyä aika kireää salitreeniä ja niin vain on mitat 193/80. Yleisen pilkan kohteena tässä saa olla yhtenään ja "lempinimet" viittavat usein erinäisiin pitkänomaisiin esineisiin...

Kyllähän ne puheet hiljenevät, kun pyydän suunsoittajia kanssani jousiammuntakisaan 65-paunaisella metsästysjousellani; valtaosa höpöttäjistä ei saa sitä edes viritettyä. Toinen kiva käytännön pila on pyytää innokasta "hernekeppinimittelijää" kaveriksi heivaamaan täysi löpötynnyri avolavan kyytiin - siitä tulee sata kiloa/lärvi maastanostoksi, eikä ole kovin häävi saada otetta. Aika monta tynnyriä tullut rutattua, kun ei nousekaan perille asti... ja se putoava puoli ei ole se, jossa minä olen kiinni :)

Jätkäporukoissa on siis melko yksinkertaista hoitaa kyllästyttävä löpinä pois päiväjärjestyksestä. Pojat on poikia hamaan vanhuuteen asti ja duunaripiireissä suoraa voimannäyttöä kunnioitetaan vielä nykyaikanakin - olkoon miten lapsellista tahansa aikamiehen alkaa pullistella.

Mutta mitä ihmettä voi tehdä, että naiset kiinnostuisivat? Siisti äkkipäätään tarkasteltuna nörttimäinen olemus ja sivistyneet keskustelut tuottavat kyllä ystävänaisia, mutta naisystävää ei näy eikä kuulu.

Tuo on pelkkää tekosyyn hakemista ettei tarttisi käydä kuntosalilla. Minäkin olen "geeneiltäni" varsin laiha, isänikin todellinen kukkakeppi, mutta silti salitreeni on vuosien aikana saanut minuun sentään sen verran lihaa luiden ympärille että jotkut tavikset erehtyvät kutsumaan jopa "lihaksikkaaksi".

Kyllä itse kukin saa salitreenistä hyvää jänteikästä ulkonäköä lisää, vaikka harvasta kasvaa mitään raaka-Arskaa. Ja naisetkin laihtuisivat tehokkaammin jos tekisivät myös voimatreeniä eikä aina samaa aerobikkiä ja sauvakävelyä, vaikka ne ovatkin sinällään hyvä lisä.

• teräsmies
        Mies kirjoitti:

Tuo on pelkkää tekosyyn hakemista ettei tarttisi käydä kuntosalilla. Minäkin olen "geeneiltäni" varsin laiha, isänikin todellinen kukkakeppi, mutta silti salitreeni on vuosien aikana saanut minuun sentään sen verran lihaa luiden ympärille että jotkut tavikset erehtyvät kutsumaan jopa "lihaksikkaaksi".

Kyllä itse kukin saa salitreenistä hyvää jänteikästä ulkonäköä lisää, vaikka harvasta kasvaa mitään raaka-Arskaa. Ja naisetkin laihtuisivat tehokkaammin jos tekisivät myös voimatreeniä eikä aina samaa aerobikkiä ja sauvakävelyä, vaikka ne ovatkin sinällään hyvä lisä.

Lainaus kirjoittamastani:
        "Kolmasti viikossa tulee tehtyä aika kireää salitreeniä ja niin vain on mitat 193/80."

Missä se tekosyy oli? Meinaatko, että pitäisi päivittäin treenata? Joku tolkku sentään, kun en mikään kilpaurheilija ole, vaan ihan tavallinen pulliainen, joka tykkää olla kohtalaisen hyvässä kunnossa.

"Kyllä itse kukin saa salitreenistä hyvää jänteikästä ulkonäköä lisää, vaikka harvasta kasvaa mitään raaka-Arskaa."

Olen samaa mieltä. Ei sitä nuorempana niin tullut ajatelleeksikaan, mutta nyt nelikymppisenä tuntee itsensä tosi "teräsmieheksi", kun katsoo luokkakavereitaan ja muita ikäisiään, joilla kaljamahat pursuvat vyön yli ja ahmitut hampurilaiset pakottavat paidannappeja vinoon... muutama vaivainen rappunen puhalluttaa - saati, jos pitäisi heittää rinkka olalle ja lähteä muutama kymmenen kilometriä kairaan hillasuota etsimään.

Mutta se ulkonäkö deittimarkkinoilla... silmää miellyttävät hyväkuntoiset/sopusuhtaiset naiset haluavat "raaka-arskan" tai "nallekarhun"... ei hoikanjäntevää hujoppia. Eikä muuten ole arvausta tai mutua, koska aktiivisena nettideittaajana ja tanssipaikkojen kiertäjänä on kertynyt kokemusta naisilta tulevasta palautteesta.

Sinkku-ei omasta tahdostaan...
        Näin aloitti viestiketjun nainen, joka ei koe olevansa sopivan kokoinen. Lääketieteellinen fakta kuitenkin on, että eräitä yksittäisiä sairaustiloja lukuunottamatta ylipainon voi hävittää pois halutessaan, mutta "luonnonlaihuudelle" ei mitään voi: jos kehossa ei ole rasvasoluja joita turvottaa (syömällä järjettömästi) ja lihastyyppi on "kestävyysmalli" eli harmaasolutyyppi, joka ei kasva massiivisuutta treenatenkaan, niin mitä teet...

Siinä voi vain pitää itsensä hyvässä kondiksessa ja odottaa lottovoittoa... naista, joka tykkää laihasta duunariälyköstä, jota uraputki ei hurmaa, mutta älyllinen seura kiinnostaa.

Sarjassamme mission impossible. Ja joku voittaa lotossa täysosuman melkein joka viikko :)

ps.
        Tänään on taas treenipäivä - minä kun saunon joka toinen päivä ja menen sinne salin kautta. Jalkapäivä: "persettä pohkeisiin", kakkosneloselle varvistusta, takapotkut, sivupotkut sisään ja ulos sekä takareiden ja etureiden "taitto" monitoimitaljalla. Lämmittelyt painoilla, jotka menee n 50 toistoa. Toinen kierros n 10. Kolmas 4-5 ja palautuksen jälkeen uusi 4-5. Vartti venyttelyä ja suihkuun. "Ykköspainot" jätän väliin, kun ei ole arkikäyttöä maksimaaliselle voimalle...

Sinä kai teet vatsasi 25:n limpun kanssa? Meikäläiselle tekee tiukkaa saada "roomalaisessa istuimessa" puhtaita toistoja edes kympillä...

• nainen
        teräsmies kirjoitti:

joo vituttaa tallaset miehet ja naiset jotka valittaa etta ei ole kumppania ja syyttaa siita omaa ulkonakoonsa. Miettikaa etta onko itella jotain kriteereja ulkonaon suhteen, taalla maailmassa on paljon naisia ja miehia jotka on oikeen mukavai/herttasia/rakastettavia mutta eivat ole taydellisella ulkokuorella siunattuja. Tiedan toki etta sisainen kauheus on pelkastaan rumia varten, ja etta vastenmielisena pitamansa ihmisen kanssa ei voi suhdetta olla, mutta joskus vois kattoo etta minkalainen ihminen sielta ulkokuoren alta loytyy. kauneus on kuitenkin sen katsojan silmassa ja monesti sisainen kauneus vaan lisaa sita ulkoista kauneutta.

• teräsmies
        nainen kirjoitti:

joo vituttaa tallaset miehet ja naiset jotka valittaa etta ei ole kumppania ja syyttaa siita omaa ulkonakoonsa. Miettikaa etta onko itella jotain kriteereja ulkonaon suhteen, taalla maailmassa on paljon naisia ja miehia jotka on oikeen mukavai/herttasia/rakastettavia mutta eivat ole taydellisella ulkokuorella siunattuja. Tiedan toki etta sisainen kauheus on pelkastaan rumia varten, ja etta vastenmielisena pitamansa ihmisen kanssa ei voi suhdetta olla, mutta joskus vois kattoo etta minkalainen ihminen sielta ulkokuoren alta loytyy. kauneus on kuitenkin sen katsojan silmassa ja monesti sisainen kauneus vaan lisaa sita ulkoista kauneutta.

Vai että "vituttaa"?

Pudotit juuri itsesi kertaheitolla kiinnostavien listalta. Ei kovinkaan herttaista ja rakastettavaa kuvaa anna, jos viestin aloittaa kertomalla, kuinka v...

Peili. En todellakaan etsi mitään mannekiinia ja tuttavapiiriini kuuluu aika montakin naista, jotka eivät ole kauneusihantein tarkasteltuna minkään väärtejä, mutta minulle kelpaisivat vaikka kuinka hyvin. Tosi hyviä tyyppejä, mutta kun he etsivät sitä "nallekarhuaan" ja silloinhan minä olen pelistä pois.

"Tiedan toki etta sisainen kauheus on pelkastaan rumia varten, ja etta vastenmielisena pitamansa ihmisen kanssa ei voi suhdetta olla, mutta joskus vois kattoo etta minkalainen ihminen sielta ulkokuoren alta loytyy."

Tuosta tuli mieleeni tehdä sinkkuprofiili suomi24 treffeihin. Katsotaanpa, miten kauniita vastauksia tulee, jos ylipäätään tulee vastauksia. Elämästä on syytä oppia jotain, ettei aina vaan tarvitse hakata päätään karjalanmäntyyn ja silloinhan muodostuu myös kriteereitä valita seuraansa. Deitit ovat siitä mukava tapa tutustua ihmisiin, että silloin tulee tutuksi ensin juuri se peräänkuuluttamasi sisäinen maailma ja joskus aikojen päästä treffatessa vasta näkee, millaisissa raameissa ne kirjoittaen ja ehkä puhelimessa vaihdetut ajatukset asuvat.

Miksiköhän naiset ovat niin innokkaita pyytämään valokuvaa jo parin viestin jälkeen? ;)

• Mies

Se on vaan itsestään kiinni. Ei mitään dieettejä, vaan elämäntapojen muutos. Syö vähemmän hiilihydraatteja, syö kunnon aterioita mutta pienempiä annoksi, syö vain parina kertana kk jotain ylimääräistä hyvää (suklaata pikkaisen yms.), juo paljon vettä, harrasta voimaurheilulajeja kuten kuntosalilla käyntiä...

jo alkaa läski sulamaan ja miehet kiinnostumaan.

• suklis

.. että kilo suklaata voittaa huonon panon, vähän lisää, niin korvaa panon kokonaan.

• woman

olin ennen laiha todella laiha,mutta sillonkaan en kelvannut miehille laihuuden takia... nyt on sitten päinvastoin... teistä hormonihiiristä ei ota pirukaan selvää mitä tahotte!

• SinkkuNa
        woman kirjoitti:

olin ennen laiha todella laiha,mutta sillonkaan en kelvannut miehille laihuuden takia... nyt on sitten päinvastoin... teistä hormonihiiristä ei ota pirukaan selvää mitä tahotte!

Totta viserrät. Itse olin aikoinani hoikka (alle 60kg) ja pituutta yli 170cm. Sain kuulla mieheltäni, että olen liian laiha. No... nytten sinkkuna kiloja tullut... ja törmännyt siihen, että pitäisi olla alle 60kg... Siis kuinka sitä sinkku nainen muotojaan muuttaa jokaisen tapaamansa miehen mielen mukaan. Kyllä sitä suhteen aloituksen pitäisi perustua johonkin muuhun kuin mittoihin.

• Mies
        SinkkuNa kirjoitti:

Totta viserrät. Itse olin aikoinani hoikka (alle 60kg) ja pituutta yli 170cm. Sain kuulla mieheltäni, että olen liian laiha. No... nytten sinkkuna kiloja tullut... ja törmännyt siihen, että pitäisi olla alle 60kg... Siis kuinka sitä sinkku nainen muotojaan muuttaa jokaisen tapaamansa miehen mielen mukaan. Kyllä sitä suhteen aloituksen pitäisi perustua johonkin muuhun kuin mittoihin.

"Kyllä sitä suhteen aloituksen pitäisi perustua johonkin muuhun kuin mittoihin."

No tuskin sinullekaan ihan minkä kokoinen mies tahansa kelpaa? Alkaisitko seurustella esim. 165 cm miehen kanssa, vieläpä mahdollisesti lihavaa? Mietitkö silloin tuota samaa lausetta minkä yllä sanot?

• Sinkku76
        Mies kirjoitti:

"Kyllä sitä suhteen aloituksen pitäisi perustua johonkin muuhun kuin mittoihin."

No tuskin sinullekaan ihan minkä kokoinen mies tahansa kelpaa? Alkaisitko seurustella esim. 165 cm miehen kanssa, vieläpä mahdollisesti lihavaa? Mietitkö silloin tuota samaa lausetta minkä yllä sanot?

Olen edelleenkin sinkku ja en edes omasta tahdostani. Olin itse vielä 3 vuotta sitten 52 kiloinen ja olen 162 senttiä pitkä mutta kummasti kuului lässytys että sä olet liian läski. Joten ottaa teistäkin selvää nyt 20kg paksumpana on jo sotanorsu ja harvinaisen itsepäinen että jos ei muuta valittamista löydy otetaan sitten aseeksi luonteen piirteet koska paino ei ole ollut mikään ongelma eikä siitä sellaista ole tehty. Mutta asia on aivan varma ettei kukaan täysillä käyvä laihduta miehen takia vaan omaksi ilokseen jos siltä tuntuu ettei ole sinut oman kroppansa kanssa. Ja olen myöskin tullut tulokseen että, " mihin tarvitsen koko lehmää kun irto maitoakin saa " . Yhtään miestä en vielä ole tavannut joka olisi saanut edes lamput kattoon niin sama kai tuo olenko yksin vai en.

• neuvoja mieheltä
        woman kirjoitti:

Ei todella laihakaan nainen kiinnosta muita kuin
        malleina vaatevalmistajaa. Sinä oletkin äärimmäisyyksien
        nainen. Liikalihavuus naisella on suuri haitta miehen
        "pyydystyksessä". Joidenkin tutkimuksien mukaan vain
        viisi miestä sadasta pitää selvästi ylipainoisista naisista.
        Sinunkin kannattaisi pyrkiä siihen, että kiinnostaisit
        niitä yhdeksääkymmentäviittä miestä. Parantaisit
        mahdollisuuksiasi huimasti.

• miespä
        neuvoja mieheltä kirjoitti:

Ei todella laihakaan nainen kiinnosta muita kuin
        malleina vaatevalmistajaa. Sinä oletkin äärimmäisyyksien
        nainen. Liikalihavuus naisella on suuri haitta miehen
        "pyydystyksessä". Joidenkin tutkimuksien mukaan vain
        viisi miestä sadasta pitää selvästi ylipainoisista naisista.
        Sinunkin kannattaisi pyrkiä siihen, että kiinnostaisit
        niitä yhdeksääkymmentäviittä miestä. Parantaisit
        mahdollisuuksiasi huimasti.

siis toi että 5/100 pitää...

ollaan monasti tuttujen kanssa puhuttu aiheesta ja lähes KAIKKI on sitä mieltä että vois hyvinkin kuvitella seurustelevansa reilustikin ylipainoisen naisen kanssa!

toi sun "tutkimus" on varmaan tehty 18-20v jätkien keskuudessa? kypsä mies ei kilojen takia ketään karsi ;)

• Lukutaitoinen mies
        miespä kirjoitti:

ollaan monasti tuttujen kanssa puhuttu aiheesta ja lähes KAIKKI on sitä mieltä että vois hyvinkin kuvitella seurustelevansa reilustikin ylipainoisen naisen kanssa!

toi sun "tutkimus" on varmaan tehty 18-20v jätkien keskuudessa? kypsä mies ei kilojen takia ketään karsi ;)

Ei se tarkoita sitä, että muutkin pitävät
        lihavista. Kaikkeahan sitä tutkitaan,
        tämä on yhden kyselytutkimuksen tulos.
        Sinä kuulut siihen pieneen vähemmistöön
        joka pitää lihavista. Sehän on hyvä että
        sellaisiakin on, muutenhan lihavat naiset
        jäisivät aivan ilman miehiä.

• woman
        miespä kirjoitti:

MUTTA kuinka moni seurustelee lihavan kanssa?

• tiinu
        miespä kirjoitti:

...mieltä lämmitti. Totta on, kypsä mies, mutta ei myöskään nainen, ei kilojen takia ketään karsi. Ja ne jotka mut ovat sen takia karsineet ovat tehneet palveluksen, mulle nimittäin. Mä oon mä ja toista miellyttääkseni en itseäni muuta. Kiloista huolimatta on vientiä omiin tarpeisiin riittänyt. Tärkeää on että pitää itsestään huolta ja ulkomuotonsa siistinä olkoot sitten kyseessä nainen tai mies. Pyöreä/lihavakin ihminen on ihminen siinä kuin laihakin.

• normaalivartaloisista pitäv...
        woman kirjoitti:

Ei se tarkoita sitä, vaikka seurustelee
        lihavan kanssa sitä, että pitää juuri
        lihavista naisista. Sehän on vain yksi
        osatekijä naisen persoonassa. Monet
        muut osatekijät naisessa nostavat
        hänet niin ylös miehen arvostuksessa,
        ettei lihavuus enään ole niin suuri
        haitta.

• Jii
        woman kirjoitti:

taitaa olla kyllä ongelmia ihan jonkun muun kun painon kanssa?

• Liia

Helppo se on sanoa.. Koska on myös mahdollista ettei siihen jostain syystä ole edes mahdollisuuksia. Itse tässä parikymmentä kiloa laihduttaneena voin todeta sen.. Mutta vieläkään en tekisi sitä miesten takia, vaan itseni! Vientiä riitti ennen pudotustakin ja on sitä nyttenkin, vaikken tavoitteessani vielä olekaan. Olen jopa leikitellyt ajatuksella et jos jäisi tähän, karsiutuisi suoraan ne kaikki "idiootit" pois.. Mutta kun itse olen sinut itseni kanssa, kyllä sen miehetkin huomaavat. Painan sitten mitä painan.

• miespä
        tiinu kirjoitti:

...mieltä lämmitti. Totta on, kypsä mies, mutta ei myöskään nainen, ei kilojen takia ketään karsi. Ja ne jotka mut ovat sen takia karsineet ovat tehneet palveluksen, mulle nimittäin. Mä oon mä ja toista miellyttääkseni en itseäni muuta. Kiloista huolimatta on vientiä omiin tarpeisiin riittänyt. Tärkeää on että pitää itsestään huolta ja ulkomuotonsa siistinä olkoot sitten kyseessä nainen tai mies. Pyöreä/lihavakin ihminen on ihminen siinä kuin laihakin.

kiva että on muitakin samanhenkisiä ihmisiä liikenteessä!

tiinulle hyvää alkavaa kesää ja jatka samalla linjalla!! :)

• Jii

sinkut.nettiin...

• Isaskar

Näinhän se tietysti on, että koskaan ei tiedä kuka tulee käymään, mutta kuitenkin... Siellä sinkkujen netissä olen vieraillut melko useinkin, mutta jotenkin se on antanut enemmän sellaisen tyhjän olon. Siellä olevat (50 ) harvat naiset tuntuvat pitävän sinkkuilua elämäntapana, josta ei voi luopua. Huonosti sinne soveltuu tälläinen keski-ikäinen eronnut mies, joka toivoisi löytävänsä aidon parisuhteen kerran vielä eläessään.

• woman

että miten mielipiteet jakaantuivat... sain laihdutus ohjeita ja oli hyvä huomata että on muitakin jotka ajattelevat tätä elämää samalla periaatteella kuin itsekin teen.
      olen alkanut pitää itsestäni ja olen huomannut että ei kunnossani ole mitään vikaa vaikka kiloja onkin runsaasti yli.. ei ihan yksi kaksikymmentä riitäkään.

olen aina ajatellut että muut menettävät enemmän kuin minä jos eivät minua huoli. osaan kieltämättä olla todella ilkeä ja hankalakin jos haluan, mutta yleensä toinen on vain mennyt tietyn rajan yli ärsyttämisessä.

on toisaalta kyllä ollut mielenkiintoista huomata miten miehetkin(!) ovat heränneet huomaamaan että tuossahan on mahtava nainen kun on oikein pistänyt ilmisä(miehiä) järjestykseen ja ei ole alistunut kaikkeen mitä on tehty tai mitä on päin naamaa sanottu. luojalle kiitos että olen hyvä suustani enkä pelkää pitää puoliani.

rupesin toisaalta miettimään, että onko mahdollista että miehet "pelkäävät" minua, koska tavallaan olen liian itsenäinen persoona. en jää sormi suuhun vaikka auto hajoaisi, pienet viat osaan korjata itsekin, vaihdan renkaat ja öljyt itse. saan auton kuin auton ajettua tai oikeammin en ole vielä törmännyt koneeseen tai laitteeseen jota en olisi saanut pienen tutkimisen jälkeen liikenteeseen. pois sulkien tietenkin lentokoneet ym.
      rakastan vauhtia eli harrastukset ja mielenkiinnon kohteet on todella miehisiä (mm.moottoripyörät ja -kelkat)
      teen monia miestenhommia ja siinä sivussa osaan sitten naisten työtkin hoitaa.

olisiko siis mahdollista että miehet tuntevat itsensä aivan tarpeettomaksi seurassani?!?!?

• teräsmies

Voipa hyvinkin olla, että "miehiset" harrastuksesi ovat joillekin liikaa. Siinä on äkkiä miehinen itsetunto koetuksella, jos muija huoltaa autonsa ja moottoripyöränsä itse ja siinä välissä tekaisee seittemän sortin menuun sunnuntain iloksi.

Jokos muuten olet alkanut tämän vuoden pyöräilyn? Itse tulin juuri äsken kotia koettelemasta, onko Suiza tikissä... ei ollut :(
        Akku tyhjänä jo muutaman kymmenen kilometrin lenkillä... meni sitten magneetto remonttiin. Ja vappu jo viikon päästä - tässähän tulee kiire!

Sinulla on hyvä asenne:
        "olen aina ajatellut että muut menettävät enemmän kuin minä jos eivät minua huoli. osaan kieltämättä olla todella ilkeä ja hankalakin jos haluan, mutta yleensä toinen on vain mennyt tietyn rajan yli ärsyttämisessä."

Tästä lähdetään, mutta on se joskus ihan mieltä virkistävää vähän valittaakin ja purkaa paineita, vai mitä?

:)

• woman
        teräsmies kirjoitti:

Voipa hyvinkin olla, että "miehiset" harrastuksesi ovat joillekin liikaa. Siinä on äkkiä miehinen itsetunto koetuksella, jos muija huoltaa autonsa ja moottoripyöränsä itse ja siinä välissä tekaisee seittemän sortin menuun sunnuntain iloksi.

Jokos muuten olet alkanut tämän vuoden pyöräilyn? Itse tulin juuri äsken kotia koettelemasta, onko Suiza tikissä... ei ollut :(
        Akku tyhjänä jo muutaman kymmenen kilometrin lenkillä... meni sitten magneetto remonttiin. Ja vappu jo viikon päästä - tässähän tulee kiire!

Sinulla on hyvä asenne:
        "olen aina ajatellut että muut menettävät enemmän kuin minä jos eivät minua huoli. osaan kieltämättä olla todella ilkeä ja hankalakin jos haluan, mutta yleensä toinen on vain mennyt tietyn rajan yli ärsyttämisessä."

Tästä lähdetään, mutta on se joskus ihan mieltä virkistävää vähän valittaakin ja purkaa paineita, vai mitä?

:)

kateellisena olen vaan seurannut kun muut ajelee, ei oo vielä saanu pyörää liikenteeseen ku on kuiteski mulle vielä liian kylmä=) mutta vappuna on pakko käydä kokeilemassa.

tsemiä vaan pyörän kanssa sulle=)

• teräsmies
        woman kirjoitti:

kateellisena olen vaan seurannut kun muut ajelee, ei oo vielä saanu pyörää liikenteeseen ku on kuiteski mulle vielä liian kylmä=) mutta vappuna on pakko käydä kokeilemassa.

tsemiä vaan pyörän kanssa sulle=)

Juu, vappuna baanalla. Pyörä on paljon autoa näpeempi väistellä rattijuoppoja ja muita humalikkoja. :)

Oli kyllä aikaa vilponen keikka. Paikallisen kahvilanpitäjän kommetti: "Jaaha, hyvää kesää kaikille! A.... on pyörällä liikenteessä - se on kesä nyt." Ja meikällä kuumaa rommia lasissa, että alkais tässä vähierin sulaakin...

• Mies

Sinä siis olet reippaasti ylipainoinen ja luonteeltasi jokseenkin hankala (yrität pistää "miehet järjestykseen"), ja silti ajattelet että omapa on miesten menetys jos eivät sinua huoli?

Jos minä miehenä sanoisin että olen 20-30 kg ylipainoinen ja laitan naiset järjestykseen ja olen itsepäinen (ns. vahva persoona), niin luultavasti monet naiset karttaisivat minua jo noilla tiedoilla. Sitten voisin palstoilla itkeä että naisille ei kelpaa vahvapersoonainen mies. Samasta syystä sinuakin varmasti kartetaan.

• woman
        Mies kirjoitti:

Sinä siis olet reippaasti ylipainoinen ja luonteeltasi jokseenkin hankala (yrität pistää "miehet järjestykseen"), ja silti ajattelet että omapa on miesten menetys jos eivät sinua huoli?

Jos minä miehenä sanoisin että olen 20-30 kg ylipainoinen ja laitan naiset järjestykseen ja olen itsepäinen (ns. vahva persoona), niin luultavasti monet naiset karttaisivat minua jo noilla tiedoilla. Sitten voisin palstoilla itkeä että naisille ei kelpaa vahvapersoonainen mies. Samasta syystä sinuakin varmasti kartetaan.

etköhän itsekin laita akat kuriin jos ne alkaa sulle päätään aukomaan... tai muuten elvistelemään?!?!? tuskimpa vaan herran itdetunto kestäs vaan olla kiltisti ja katsoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      25
      5049
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4056
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      74
      3622
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2473
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      76
      2159
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1515
    Aihe