Missä on moraalini?

nimetön

Olenko ihan hullu? Tarvitsisin pintaremonttiapua, mutten voi pyytää ketään tuttua kun en voi maksaa enkä ilmaiseksi kehtaa teettää. Tuli sitten mielen että josko maksain jollain muulla tavoin. Onko tämä huoraamista? Tuntisinko loppuelämäni itseni maksulliseksi jos teen näin? Olen ns. kunnon tyttö enkä yleensä harrasta seksiä vieraan kanssa.

"Työntekijän" pitäisi vielä olla mukava ja kivan näköinenkin. Tällaiseen työhön lähtisi varmaan vaan rasvaiset pervot :/

Kommentteja, please!

Sanokaa mulle, että nyt tyttö tapetointiopas käteen ja itse hommiin!

8

1562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei-remonttimies

Eipä tuo tosiaan millään tavalla maksullisuudesta poikkea... Mutta sinun tuo päätös on tehtävä, että miten tuohon suhtaudut ja miten voit tuon kanssa elää loppuelämäsi.

• Lucas

"Nyt tyttö tapetointiopas käteen ja itse hommiin!"

Et kai nyt oikeasti mieti tuollaista vaihtoehtoa, vai onko tämä "vappuhuuli"?

Pyydä nyt vain jotain hyvää tuttua avuksi, jonka kanssa tunnet että välisi ovat kunnossa. Nätisti kun pyytää niin kyllä apua saa...
      Muista myös sitten että jäät palveluksen velkaa. Pintaremontointi on kuitenkin nopsaa puuhaa, joten sinun ei varmaankaan tarvitse liiaksi ystävääsi vaivata.

Itse olen ainakin aina mennyt avuksi jos vain olen päässyt, kun ystävä on sitä pyytänyt. Tiedän, että he myös pyytävät apua vain jos se todella on tarpeellista.

• nimetön

Tilapäinen mielenhäiriö. Unohdan ton samantien ja vaikka maalaan vanhojen tapettien päälle itse jos en muuta osaa.

Kiitos kun pelastitte mun itsekunnioituksen :)

• Nuori nainen

Tapetointi on loppujen lopuksi melko helppoa hommaa. Tarkkuutta ja aikaa se vaatii, mutta ei tosiaankaan mikään mahdoton urakka!

Itse olen nuori nainen ja hienosti sain tapetoitua asuntoni seinät (yksiö). Pikkuisen jäi rakoa seinän yläosaan, mutta ei mitään sellaista, mitä ei boordilla korjaisi;). Eli konsultaatioapua iskältä ja hommiin!:)

• puuhastelija

Ei muuta kuin kysyt uusien tapettien ostoreissulla ohjeet mukaan tai netistä etsiskelet. Vanhojen tapettien maalaamista en suosittele, jos meinaa maalata seinät niin kannattaa purkaa vanhat tapetit ensin alta pois(paperitapetit alkavat kupristelemaan kastuessaan, muovipintaista voisi ehkä maalatakin). Jos laitat uudet tapetit voi ne ehkä laittaa vanhojen päälle jos niitä entisiä ei ole kuin yksi kerros, kokeile ensin yhdellä siivulla.

• HuppuLuuranko

Ei kannata moiseen alentua...kyllä sillä varmasti työvoimaa saisi mutta en usko sinun kannattaa moinen hinta siitä kuitenkin maksaa...Itse voisin ilmaiseksikin tapetoida...saisi muuta ajateltavaa kuin ne asiat joita yleensä ajattelen...mutta ongelma on että tapetointi on yksi niistä harvoista asioista josta en ymmärrä tuon taivaallista...

• nimetön

Harmi. Että pitikin mennä puhumaan tuosta seksistä. Huonompikin remppakaveri olisi ollut tarpeen, mutta nyt hävettää tuo kirjoitus enkä kehtaisi näyttäytyä.

Olisi vaan pitänyt kirjoittaa, että haetaan tapetointi apua ruokapalkalla :(

• Jörnis

Ethän sinä voi huorana valita minkä näköisiä asiakkaita saat. Eihän se enää sen jälkeen ole huoraamista vaan sinkkuseksiä. Kunnon huora hoitaa minkälaisen ihrakasan tahansa. Ja rautaisen ammattilaisen merkki on kun saa vielä tuon kahden promillen kännissä olevan ihrakasan molon nousemaan.

Mutta ei kukaan ole seppä syntyessään. Ja parhaiten nuo tapettihommat hoitaa sellainen maalla asuva aikamiespoika joka arkena saa vain Mansikilta. Eikä varmaan tarvi kauaa maata ihrakasan alla, sillä aito tavara saa maalaispojan tulemaan jo kun vähän vilauttaa käkkärää karvaa. Joten ei muuta kuin kulli kauniiseen käteen ja hommiin. Tiedä vaikka saisit kylppäriremontinkin samaan hintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      24
      5037
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4046
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      74
      3612
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2473
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2348
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      76
      2159
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2117
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1515
    Aihe