Selvännäkijä Tyyne Komulainen

utopia

Onko kenelläkään kokemusta selvännäkijä Tyyne Komulaisesta? Vähän viitteitä antavaa hintaa tms?

Ja onkos Suomi24:ssa tälle kysymykselle edes sopivaa palstaa :-)

43

43648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sheela

      En ole kuullut kyseisestä ennustajasta mutta ois kiva jos joku ottas kantaa ja kertois muistaki ennustajista!!!
      Missä tämä Tyyne vaikuttaa???

      • utopia

        Käsittääkseni Tyyne ei ole "ennustaja" vaan selvänäkijä.
        Sivulta www.astrologiakeskus.com löytyy auttajalista, ja listasta tosi paljon kaikenlaisia hyödyllisiä tahoja. Kannattaa tutustua, mielettömän hyvä saitti!


      • Niina13

    • malle

      On kokemusta,sillä kävin hänen luonaan muutama päivä sitten.
      Ilmeisesti hän ottaa myös puhelimitse vastaan. Hinta on kuten hän sanoo "mummon markoissa satanen" eli 17 e
      Sitä en tiedä tiesikö tulevaa,sillä se kaikki on edessä päin,mutta menneet hän kyllä tiesi.
      Tyyne asuu Jyväskylässä

      • Heip

        Heip

        Kiinnostaisi ottaa yhteyttä tähän Tyyneen, mistä saisin yhteystiedot?
        Kiitos vastauksesta
        Heip


      • lukijatar
        Heip kirjoitti:

        Heip

        Kiinnostaisi ottaa yhteyttä tähän Tyyneen, mistä saisin yhteystiedot?
        Kiitos vastauksesta
        Heip

        katso Ellietin kristallipalloa,sielläon menossa 0700 ketju jonka kautta löytyy kyseinen henkilö kun "haet vuestejä"


      • tiedustelu

        Miten on ennuste/näyt toteutuneet kohdallasi?


      • En enää
        tiedustelu kirjoitti:

        Miten on ennuste/näyt toteutuneet kohdallasi?

        ensi käyntiäni hänen luonaan,ennen kuin sain tähän viestiin vastauksen.

        Kyllähän näiden muutaman vuoden aikana on käynyt juuri kuten Tyyne ennusteli. Tuli sitä yllättävää rahaa, perinnönjakoa kuten hän silloin mainitsi .Tämä 2 v tästä ennusteesta.

        Samoin tuli mies menneisyydestä,vaikka sillä ei ollut merkitystä.

        Suhde joka takkuili,Tyyne silloin kertoi sen etenevän,ja niinhän se on edennyt,mutta mihin se etenee,uskoisko senkin vielä kuten Tyyne kertonut.


      • karkkarit
        En enää kirjoitti:

        ensi käyntiäni hänen luonaan,ennen kuin sain tähän viestiin vastauksen.

        Kyllähän näiden muutaman vuoden aikana on käynyt juuri kuten Tyyne ennusteli. Tuli sitä yllättävää rahaa, perinnönjakoa kuten hän silloin mainitsi .Tämä 2 v tästä ennusteesta.

        Samoin tuli mies menneisyydestä,vaikka sillä ei ollut merkitystä.

        Suhde joka takkuili,Tyyne silloin kertoi sen etenevän,ja niinhän se on edennyt,mutta mihin se etenee,uskoisko senkin vielä kuten Tyyne kertonut.

        HEI!


        kiinnostaisi tietää pitivätkö Tyynen ennustukset paikkansa?


    • ----

      Ennustaa tavallisista pelikorteista.
      Kysyin häneltä henkilökohtaisesti siitä.

      • hänellä

        apuna kuten niin kovin moni muukin.

        Esim.Helinä Ihalainen, tai joku joka pyytää 3 korttia 1-52 välillä, moni sitä ei vaan mainitseettä on kortit apuna.

        Oletan että Tyyne saa korttejaan laraamalla näyn,sillä hän siirtelee niitä samalla kun juttelee.

        Korteilla on merkitys,mutta se ,miten ne onnistuu just sun kohdalla kertomaan asioita,se on ihme?


      • minä 07
        hänellä kirjoitti:

        apuna kuten niin kovin moni muukin.

        Esim.Helinä Ihalainen, tai joku joka pyytää 3 korttia 1-52 välillä, moni sitä ei vaan mainitseettä on kortit apuna.

        Oletan että Tyyne saa korttejaan laraamalla näyn,sillä hän siirtelee niitä samalla kun juttelee.

        Korteilla on merkitys,mutta se ,miten ne onnistuu just sun kohdalla kertomaan asioita,se on ihme?

        Hei
        Olen käynyt Tyyne Komulaisen luona Viime syyskuun lopulla ennustus maksoi 25 euroa.Minulla on hänen puhelin numeronsa hän asuu jyväskylässä
        Puh.014- 244990


      • sadehelmitär
        minä 07 kirjoitti:

        Hei
        Olen käynyt Tyyne Komulaisen luona Viime syyskuun lopulla ennustus maksoi 25 euroa.Minulla on hänen puhelin numeronsa hän asuu jyväskylässä
        Puh.014- 244990

        Miten lie minulle postia tullut? Minulla on Tyynen numero ja käynyt hänen luonaan useamman vuoden ajan. Samalla paikkakunnalla kun ollaan.


      • v.71
        sadehelmitär kirjoitti:

        Miten lie minulle postia tullut? Minulla on Tyynen numero ja käynyt hänen luonaan useamman vuoden ajan. Samalla paikkakunnalla kun ollaan.

        HEI!
        Onko kenelläkään kokemusta siitä miten hyvin hänen sanomansa asiat pitää paikkansa. Itse olen myös soittanut hänelle lähiaikoina ja totesin, että menneisyys ainakin piti paikkansa pelottavan hyvin, tulevasta en tiedä. Toivottavasti sekin olisi niin miten hän sanoi....


      • iranda
        v.71 kirjoitti:

        HEI!
        Onko kenelläkään kokemusta siitä miten hyvin hänen sanomansa asiat pitää paikkansa. Itse olen myös soittanut hänelle lähiaikoina ja totesin, että menneisyys ainakin piti paikkansa pelottavan hyvin, tulevasta en tiedä. Toivottavasti sekin olisi niin miten hän sanoi....

        Pelotavan hyvin piti paikkansa. Huhtikuussa ihmetteli miten näin paljon miehiä kun on ollut vaan yks ja ainoa. No,jostain heitä sit tupsahti ja on tullut testattua vähän..


      • olen soittanut kans
        minä 07 kirjoitti:

        Hei
        Olen käynyt Tyyne Komulaisen luona Viime syyskuun lopulla ennustus maksoi 25 euroa.Minulla on hänen puhelin numeronsa hän asuu jyväskylässä
        Puh.014- 244990

        Todella hyvin näkee. Otaa vastaan puheluita aamulla ja illalla. Joulun aikaan kotosalla, ja hän sanoi ottavansa asakkaita. Kannattaa soittaa! puh. 014 - 244 990. Ihana ihminen :)


      • Kävijä
        olen soittanut kans kirjoitti:

        Todella hyvin näkee. Otaa vastaan puheluita aamulla ja illalla. Joulun aikaan kotosalla, ja hän sanoi ottavansa asakkaita. Kannattaa soittaa! puh. 014 - 244 990. Ihana ihminen :)

        Tyyne tiesi menneisyyden hyvin, mutta se tulevaisuuden katsominen ei sitten onnistunutkaan
        käynnistäni on nyt kulunut muutama vuosi. Mukava ja lupsakka selvännäkijä.


      • Maksu?
        olen soittanut kans kirjoitti:

        Todella hyvin näkee. Otaa vastaan puheluita aamulla ja illalla. Joulun aikaan kotosalla, ja hän sanoi ottavansa asakkaita. Kannattaa soittaa! puh. 014 - 244 990. Ihana ihminen :)

        Kuinka paljon Tyyne veloittaa? Kuinka maksu suoritetaan?


      • kokemusta...
        Kävijä kirjoitti:

        Tyyne tiesi menneisyyden hyvin, mutta se tulevaisuuden katsominen ei sitten onnistunutkaan
        käynnistäni on nyt kulunut muutama vuosi. Mukava ja lupsakka selvännäkijä.

        Aika saattaa heittää, asiis että tulee vastaan asioita vaikkapa viiden vuoden päästä vasta..


    • Sharp eyes

      Moni kakku päältä kaunis. Tämä Tyyne on kyllä ystävällinen ja ulospäin luottamusta herättävä henkilö mutta totuus hänestä on karua kuultavaa.

      Pahinta hänessä on epärehellisyys joka ilmenee toisten omaisuuden varastamisessa. Hänen selvännäkökykyihin en ota kantaa kun en siitä tiedä mitään mutta rohkenen epäillä.

      Toivottavasti on parantanut tapansa.

      • minulle näki

        Tyyne on iäkkäämpi henkilö, ainakin minulle kertoili myös itsestään ja elämästään. Minulle tiesi opiskelut oikein, täysin yllättävä käänne olivat nuo opinnot aikanaan, ja tyyne tiesi tämän kuvion arvosanoja myöten.


      • Sirkka Areva
        minulle näki kirjoitti:

        Tyyne on iäkkäämpi henkilö, ainakin minulle kertoili myös itsestään ja elämästään. Minulle tiesi opiskelut oikein, täysin yllättävä käänne olivat nuo opinnot aikanaan, ja tyyne tiesi tämän kuvion arvosanoja myöten.

        Miksi maksaa tiedoista menneisyydessä? Eikö tulevaisuus olisi mielnkiintoisempi tietää? Sirkka Areva näki minun jäävän leskeksi ja niin kävi.


    • neitonen42

      olen sanaton.. eilen soittelin tyynelle ja hän tiesi kaiken menneisyydestäni, ei tunneta entuudestaan ja hän kertoi että synnyin keskosena ja lapsena sairastin paljon. aivan totta!
      Kertoi myös nähneensä korteista että minä olen eronnut lähiaikoina. kyllä vain, erosin puoli vuotta sitten.
      kertoi lapsuudestani todella tarkasti asioita joita itse en edes ajattele päivittäin, esimerkiksi että meillä oli perunamaa.. ja että isäni oli usein humalassa.
      tulevaisuudesta sanoi että työpaikan saan ihan vakituisen ja kylläpä vain, tänään soitettiin että olisi töitä tarjolla!!!??
      maksoin 25euroa ja kannatti.. :--)

      • Petyin

        Olen soittanut Tyynelle aikaisemmin ja ennustukset ovat pitäneet paikkansa. Nyt vain tuli iso pettymys, kun ei kertakaikkiaan saa kiinni tätä ihmistä! puhelin tuuttaa varattua, hetkenpäästä soi, sitten taas varattua. Kun viimein viime sunnuntaina sain kiinni, ei ottanut enää puheluita vastaan. Koko päivän soitin silloin-tällöin. No ok, sovittiin että soitan keskiviikona "kun olen kokopäivän kotona" -- ei vastausta. Soitin torstaina, pyysi soittamaan sunnuntaina --ei vastausta. Soitin maanantaina - ei ehtinyt puhua kun tuli vieras juuri. En usko että tässä on mitään henkilökohtaista, turhia luoauksia vain. Harmittaa vähän Tyynelle tilille maksamani summa. Toivottavasti ostaa kissoilleen jotain kivaa sillä rahalla :(


      • Ennustus_
        Petyin kirjoitti:

        Olen soittanut Tyynelle aikaisemmin ja ennustukset ovat pitäneet paikkansa. Nyt vain tuli iso pettymys, kun ei kertakaikkiaan saa kiinni tätä ihmistä! puhelin tuuttaa varattua, hetkenpäästä soi, sitten taas varattua. Kun viimein viime sunnuntaina sain kiinni, ei ottanut enää puheluita vastaan. Koko päivän soitin silloin-tällöin. No ok, sovittiin että soitan keskiviikona "kun olen kokopäivän kotona" -- ei vastausta. Soitin torstaina, pyysi soittamaan sunnuntaina --ei vastausta. Soitin maanantaina - ei ehtinyt puhua kun tuli vieras juuri. En usko että tässä on mitään henkilökohtaista, turhia luoauksia vain. Harmittaa vähän Tyynelle tilille maksamani summa. Toivottavasti ostaa kissoilleen jotain kivaa sillä rahalla :(

        Onko tällä Tyynellä kotisivuja tai mistä hänestä voisi lukea tarkemmin astron sivuilta en löytänyt ?


      • anette.68
        Ennustus_ kirjoitti:

        Onko tällä Tyynellä kotisivuja tai mistä hänestä voisi lukea tarkemmin astron sivuilta en löytänyt ?

        ompa ihme, että on sulle puhunut humpuukia, mutta mulle ei puhunut....


      • tarrap
        Petyin kirjoitti:

        Olen soittanut Tyynelle aikaisemmin ja ennustukset ovat pitäneet paikkansa. Nyt vain tuli iso pettymys, kun ei kertakaikkiaan saa kiinni tätä ihmistä! puhelin tuuttaa varattua, hetkenpäästä soi, sitten taas varattua. Kun viimein viime sunnuntaina sain kiinni, ei ottanut enää puheluita vastaan. Koko päivän soitin silloin-tällöin. No ok, sovittiin että soitan keskiviikona "kun olen kokopäivän kotona" -- ei vastausta. Soitin torstaina, pyysi soittamaan sunnuntaina --ei vastausta. Soitin maanantaina - ei ehtinyt puhua kun tuli vieras juuri. En usko että tässä on mitään henkilökohtaista, turhia luoauksia vain. Harmittaa vähän Tyynelle tilille maksamani summa. Toivottavasti ostaa kissoilleen jotain kivaa sillä rahalla :(

        Saman trki minullekki,ei vastannut ,vaikka sovittiin aika!


    • todenperäonen

      Minun kohdllani Tyyne ei kertakaikkiaan tiennyt mitään, ei menneisyydestä eikä tulevaisuudesta, humpuukia

    • Pettynyt699

      Äsken soitin ja samoja asioita kertoi kuin tässsä ketjussa on jo mainittu. perunapelto lapesena yms. eikä pitänyt muuten mikään paikkaansa. Lopetin kesken,koska kyseli vain ja vastasi sen oerustella. Enkä maksa kyllä!

      • anette.68

        Soitin tyynelle eilen ja se tiesi menneisyyteni ihan täysin...tiesi tulevaisuudenkin...olin ihan otettu, että ei ne tyynen kortit valehtele...soitelkaa ihmeessä...kannattee soittaa heti klo.9:00 aamusta niin se on silloin pirteämpi näkemään...


    • jumala on suuri

      Jumala kostaa teille kun tuollaiseen epäjumalan palvontaan ryhdytte.

    • kalle kehveli

      ei ne näkijätkään ole kuin ihmisiä, ei mitään jumalia tai kaikkitietäjiä....

    • JK

      EI OLE KOKEMUSTA

    • 13+11

      Ei ole kokemusta minullakaan :)

    • juuuuuu1

      Milloinkohan tyyne vastaa parhaiten? olen yrittänyt soittaa muutaman kerranhänelle mutta kukaan ei vastaa.

    • sinä olet, minä olen

      Anteeksi, mutta saanko kysyä, että mistä syystä selvänäkijä on tarpeen kenellekään? Ihminen on rationaalinen olento myöskin. Se Tyyne tai Anne jne voi ennustaa jokaiselle mitä tahansa. Ihminen näkee ja kuulee mitä haluaa. Se taas perustuu ihmisten itsekeskeisyyteen. Sen "näkemiseen" tarvitaan vaan korvien välissä olevaa järkeä. Nämä selvänäkijjät vetoavat tietyntyyppisiin persooniin ja tietyissä elämäntilanteissa oleviin ihmisiin. Sitä kysyin jo tuossa aluksi.
      Jos neiti x:lle katotaan korteista joku aviomiehen kuolema ja seuraavalla viikolla tulee asteroidi, joka päräyttää tomuksi koko x:n kylän, eikö ennustaja ollut oikeassa? Oliko hän väärässä? Miksi ei pysty ennustamaan maailmanlaajuisia katastrofeja, joissa tuhoutuu ehkä satatuhatta ihmistä. ? Ja siitä seuraa paljon taloudellista ja muuta kärsimystä enemmän, kuin esim. neiti x:n elämäntilanteen muutoksesta.
      Tuntuisi, että pohdinnalla hetken aikaa nämä ennustajat ja hypnotisoijat ovat ennemmin henkilöitä, joihin sopii sanonta: se ei pelaa, joka pelkää.
      Käyttäkää elämänne jonkin päämäärän saavuttamiseen ja asenteidenne muokkaamiseen ja oppimiseen. Uskonnossakin on toteutettu ja saarnattu eräs suuntaus, jonka nimi on nk. predestinaatio-oppi. Sen mukaan taivaaseen pääsee ennelta määrätty määrä uskovia. Muut joutuvat sen opin mukaan kadotukseen, vaikka tekevät parannuksen. Parannusta ja kääntymystä julistetaan silti jatkuvasti. Voisi jopa sanoa, että kirkkokunnat, kristilliset sellaiset, koettavat haalia jäsenikseen jatkuvasti uusia uskovia.
      Jokaisella on lahjoja ja myös puutteita. Uskomalla itseen ja lähimmäiseen noudattamalla moraalia ja hyvää tahtoa, pääsee varmasti tyydyttävään ellei jopa hyvään elämään.

    • oikeestis

      et vaan tiedä kaikkea....

    • Kokeillut

      Tyynen saa kiinni viikolla klo 9-11 välisenä aikana ja klo 15 eteenpäin. Sunnuntaisin koko päivän nrosta 014- 244 990
      Tyyne asuu Jyväskylässä :)
      Mukava ihminen.

    • Ryynipyyn retale

      Miten Tyyne on nähnyt ennalta poikiensa kohtalon? Kolmikosta ei ylpeyden aiheita kehittynyt äidille. Tyyne alkaa olla 85-vuotias, joten kokemusta naisten älyttämisestä on.

      Mitä merkitystä sillä on, että ympäripyöreästi on tietävinään jotakin höynäytettävän menneisyydestä? Mitä merkitystä sillä on, että höynäytettävä jälkeenpäin tulkitsee tulevaisuuden ennustuksen.

      Yli 40 vuotta sitten kävin joskus Tyynen nakkisumpulla kännipäissään. Ihan hyvät mätöt.

    • taitava

      Tyyne näkee ja osaa kertoa tarkasti. Kuuntele hänen näkynsä ja kysy sitten jos jotain jäi mieleen. Hän kertoi miten minulla on nyt, miten oli ennen ja mitä tulee tulevaisuudessa- hän tosiaan kertoo oikein, ei hän arvaile vaan hän kertoi minulla matkoistani ja varallisuudestani juuri niinkuin ne ovat, ei kysellyt eikä arvuutellut. Ja kertoi myös tulevaisuuden suunnitelmat. En näe mitään järkeä puuttua hänen omaan elämäänsä, suosittu näkijä ja sympaattinen ihminen.

    • Pikkutassu83

      Mä kävin Tyynen luona 5 vuotta sitte ja aika moni asia meni nappiin. Oonki miettiny, että ottaako vielä asiakkaita?

      • Soittelemaan

        Onko voimassa olevaa puh.numeroa Tyynelle?
        Kiitos etukäteen :)
        Onko tämä Tyyne asunut joskus Raahen Pattijoella?
        ...vai onko eri selvännäkijä ja samanniminen...?


    • HerraAurinkoinen

      Joku saatanan pervo. Varokaa tätä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe