Uncharted 2 ongelma

APUAAA!!!!!!

Mulla on ollut toi Uncharted:Among Thieves 2 peli jonkin aikaa ja on toiminut ihan hyvin, mutta nyt viime aikoina on tullut ongelmia. Kun laitan pelin sisään niin ne alku tekstit tulee tavallisesti jne. Sitten tulee päämenu ja sitten valitsen jatka. Mutta Kun tullaan siihen kohtaan kun se tikari pyörii alaruudussa niin peli jumittuu siihen ja samalla myös taustamusiikki?????? Miksi???? Mä olen ottanut pelin pois koneesta ja yrittänyt uudelleen mutta sama toistuu? Peli alkaa kyllä toimimaan jos valitsen uusi peli mutta jossain kohdissa ääni ei ala toimimaan ja kun tallennan pelin ja kun haluaisin jatkaa samasta kohdasta niin alkaa ne samat ongelmat?? Elikkä mitä nyt? Ostin pelin Prismasta ja takuu on jo mennyt umpeen ja on muuten hävinnytkin se takuu lappu muuten :(. Olen kuullut että kun tuon PS3:sen on päivittänyt johonkin uuteen käyttöjärjestelmään niin on Uncharted 2 pelit ruvennut toimimaan huonosti tai jotain sellaista? Mulla on nyt 3.30 käyttöjärjestelmä mun PS3:ssa. Mahtaako tuo 3.30 käyttöjärjestelmä voinut aiheuttaa tämän? Elikkä pitäisikö ostaa uus peli vai onko toi päivitys ongelma jonka mainitsin voinut aiheuttaa tän ongelman? Tai mitä? Auttakaa olen suuri Uncharted fani!!!

4

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fox1510

Pelin palautus ei onnistu etenkään jos se on avattu. Voisit kokeilla poistaa pelin data-tiedostot lukuunottamatta tallennuksia ja ennen kuin laitat levyn uudelleen sisään, tarkista että siinä ei ole mitään likaa, pienikin voi aiheuttaa lukuongelmia ja ettei olisi mitään suurempia naarmua. Laitat pelin sisään ja asennat mitä pitää.

• APUAAA!!!!!!!!

Mikä siis on data tiedosto? Ja miten sellaisen data tiedoston avaa?? Ja mitä jos se ei auta, mitäs sitten?

• Fox1510
        APUAAA!!!!!!!! kirjoitti:

Mikä siis on data tiedosto? Ja miten sellaisen data tiedoston avaa?? Ja mitä jos se ei auta, mitäs sitten?

Siis mene nyt sinne pelitiedon työkaluun ja poistat sen kyseisen pelin tiedoston menemällä sen nimen päälle ja painat kolmiota josta tulee valikko ja sieltä poista, jos olet mahdollisesti tiennyt hienoa sanaa kuin ohjekirja mitä kannattaa lukea. Eikä niitä tiedostoja voi avata koska niitä käyttää ainoastaan pelit jotka tarvitsevat niitä toimiakseen. Jos ei toimi vieläkään niin suosittelen laittamaan kovalevyn tyhjäksi menemällä asetukset-välilehdelle josta valtset järjestelmäasetukset ja sieltä vielä alustustyökalu mutta siitä menee sitten kaikki mahdolliset tallennukset ellei sitten ole ulkoinen muisti mihin sitten saisi tallennukset jottei ne mene hukkaan. Toivottavasti toimii ilman että tarvitsisi tyhjentää kovalevyä.

• APUAAA!!!!!!!!!!
        Fox1510 kirjoitti:

Siis mene nyt sinne pelitiedon työkaluun ja poistat sen kyseisen pelin tiedoston menemällä sen nimen päälle ja painat kolmiota josta tulee valikko ja sieltä poista, jos olet mahdollisesti tiennyt hienoa sanaa kuin ohjekirja mitä kannattaa lukea. Eikä niitä tiedostoja voi avata koska niitä käyttää ainoastaan pelit jotka tarvitsevat niitä toimiakseen. Jos ei toimi vieläkään niin suosittelen laittamaan kovalevyn tyhjäksi menemällä asetukset-välilehdelle josta valtset järjestelmäasetukset ja sieltä vielä alustustyökalu mutta siitä menee sitten kaikki mahdolliset tallennukset ellei sitten ole ulkoinen muisti mihin sitten saisi tallennukset jottei ne mene hukkaan. Toivottavasti toimii ilman että tarvitsisi tyhjentää kovalevyä.

No nyt peli näyttää toimivan kun poistin kyseiset pelitiedot, niitä oli kyllä 2, yks oli versio 1.08, toisessa ei lukenut versio numeroa? Mikä mahtoi olla? Ja mitä tuonne Pelitiedon työkalu:n tallentuu? Mutta muuten toimii kyllä ;) KIITOS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      128
      4531
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      72
      3268
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1550
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1395
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      96
      917
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      80
      816
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      19
      788
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      720
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      112
      699
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      44
      642
    Aihe