Tunnustusta.

Näin o!

Mielenkiintoista lukea juttuja joissa miesten nykyiset naiset haukkuvat/inhoavat/mollaavat miehensä lapsia edellisestä liitosta/parisuhteesta ja nämä mollaajavihaajaäidit saavat kuulla täällä kunniansa koska ovat päästään vialla vihatessaan lapsia jotka eivät ole heidän omiaan vaan miehensä.
Hommahan menee niin että aika harva nainen, joka ottaa miehen jolla on lapsia edellisestä/edellisistä suhteista, eivät inhoa näitä lapsia. Miksi siis tuomita nämä naiset ja äidit? Harva rakastaa ja välittää tosissaan toisen lapsista, varsinkaa jos ovat miehensä. Täällä yks joka inhoaa myös miehen lasta enkä todellakaan ole päästäni vialla - on yleistä ja tyhmä on joka muuta väittää. Noh, tämä lapsi etoo monen asian vuoksi. Lapsen äiti TYRKYTTÄÄ VÄKISIN lasta meille jotta pääsee ryyppäileen ja tekeen mitä haluaa - ei edes hammaslääkäriin yms neuvoloihin vie vaan luistaa vastuustaan. Kaikenlisäksi tämä nainen haukkuu ja nimittelee vauvaamme. Tiedän kyllä et miehen laps syytön asiaan ku asiaan, mut ihan ite tämä nainen aiheuttaa ja vaikeuttaa asioita jolloin lapsesta on tullut täys riesa! Tai äitinsä niin on järjestänyt. Tämä äiti syöttää karkkia karkkia karkkia (koskaan ruokaa tee - tämä tiedossa kaikilla) ja lapsi siksi täys sekopää sokerihumalassaan ja pilalle lellitty ainokainen. En voi luonnetta sietää ja sitä lässytystä jota lapsi pitää. Joten - mielipiteilleen ihminen ei mitään voi, enkä koskaan tule rakastamaan tätä lasta-saatikka välittämään. Kaikenlisäksi mies saa mennä tekeen dna:n lapsesta - vain ja ainoastaan äitinsä näköinen. Yhtäläisyyksiä pitäisi olla.. Taitanee olla sillä naisella itellä hampaankolossa jotain koska kehtaa väittää ettei minun ja mieheni lapsi ole mieheni.. Eikös yleensä sitä epäilee mitä itse on tehny. Ennen tuota naisen töksäytystä en välittänyt koko lapsen ulkonäöstä - mutta nyt näyttää kyllä siltä et isyys varmistetaan. Todennäköisesti äiti saa siipeensä ja jättää meet lopullisesti rauhaan.
Olkaa mieltä mitä tahansa, en ole ainoa...................

14

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määkin määkin..!!!

ainoa joka vihaa miehensä kakaroita edellisestä liitosta.Minunkin avomieheni poika on kuin kopio äitsykästään.Helkatin lihava pallonaama ja ei mitään yhtäläisyyttä "isin kanssa".Lihava ja lyhyt kuten mammansa.Aikoinaan kun häntä vielä tapasin,ärsytti juuri se lässytyskieli ja haistatteli minulle kunnes isukki laittoi hänet pyytämään minulta anteeksi.Onneksi minun ei tarvitse niitä kakaroita sietää koska avokillani on asunto jossa heitä tapaa joskus,mutta onneksi ne tapaamiset vähenevät jatkuvasti.Turhaa täällä on kenenkään väittää "rakastavansa"uuden puolisonsa kakaroita kuin omiaan.Valetta koko juttu jos niin väittääkin.

• PASKAAAAAAAA

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

• Hollolsllsoos

provoilua ja pelkoa ja epätoivoa se on. Jotkut vaan nauttii siitä että saavat kohua aikaan keksityilä jutuilla.

Jotkut taas pelkäävät suhteensa puolesta, koska tietävät olevansa heikoilla, jos miehellä on ex vaimo ja lapset ja suvun tuki takana. Koska mikään ei voi ohittaa miehen menneisyyttä hänen elämässään eikä se menneisyys ikinä katoa eikä ne lapset, vaikka se nykyinen niin toivoo ja kaikkensa tekee sen eteen, että mies jättäisi kaiken taakseen. Se ottaa lujille, siksi pitää ryhtyä äärimmäisiin keinoihin, haukkua ihmisiä joissa ei ole mitään vikaa. He on heikkouden merkki, ettei kykene kohtamaan asioita, jotka ovat paremmat kuin hänellä itsellään tai kohtaamaan ihmisiä, jotka ovat paremmat kuin hän itse.

Onhan se kauheeta myöntää olevansa heikko ja häntäpää, vaikka tietää itsekin, mutta siksi on haukuttava muut että edes itse tuntisi olevansa jotain muuta, kun kukaan muu sitä ei huomaa.

• Lissu on paskan jauh

Nykyisyys voittaa menneisyyden.
        Se mikä on mennyttä on mennyttä, myös ex-puoliso.
        Ex-puoliso ei ole millään tavalla uhka.
        Yleensä se sukukin unohtaa exn eron jälkeen. Mun miehen vanhemmat suorastaan iloitsi kun
        kuulivat mun miehen ja sen exn erosta.

Muistappa tämä kirjoituksesi kohta jatkossa;
        "Se ottaa lujille, siksi pitää ryhtyä äärimmäisiin keinoihin, haukkua ihmisiä joissa ei ole mitään vikaa. He on heikkouden merkki, ettei kykene kohtamaan asioita, jotka ovat paremmat kuin hänellä itsellään tai kohtaamaan ihmisiä, jotka ovat paremmat kuin hän itse."

SINÄ TEET SITÄ KOKO AJAN!

Ole saatana hiljaa kun et muuta osaa kun jauhaa samaa sontaa !

• ootko siekii lissu??
        Lissu on paskan jauh kirjoitti:

Nykyisyys voittaa menneisyyden.
        Se mikä on mennyttä on mennyttä, myös ex-puoliso.
        Ex-puoliso ei ole millään tavalla uhka.
        Yleensä se sukukin unohtaa exn eron jälkeen. Mun miehen vanhemmat suorastaan iloitsi kun
        kuulivat mun miehen ja sen exn erosta.

Muistappa tämä kirjoituksesi kohta jatkossa;
        "Se ottaa lujille, siksi pitää ryhtyä äärimmäisiin keinoihin, haukkua ihmisiä joissa ei ole mitään vikaa. He on heikkouden merkki, ettei kykene kohtamaan asioita, jotka ovat paremmat kuin hänellä itsellään tai kohtaamaan ihmisiä, jotka ovat paremmat kuin hän itse."

SINÄ TEET SITÄ KOKO AJAN!

Ole saatana hiljaa kun et muuta osaa kun jauhaa samaa sontaa !

Ei kaikki tääl ole lissuja ja kyllä meillä muillakin on aivot ajatella. On vaan helppo käyttää mielikuvitusolentoa mitätöimässä ajatuksia, kun itse et kykene keskustelemaan asiasta kuin toisia syyllistämällä.

• juuri niin...

täällä tyrkyttää mielipiteitään.Se on kyllä niin että ex on ex ja nyx on nyx.Te exät ootte mennyttä ja me nyxät aivan uutta.Meillä mies on tehnyt exälleen selväksi ettei mitään yhteyttä enään tarvita.Tietenkin se exmuija tyrkyttää kakaroita isille tämän tästä mutta isukkipa ei niitä ääliöitä kovin usein ota.Suku sielläkin oli kaikista pahin.Exän mamma tuli isukin tilipäivinä hakemaan tytärtään stockmannille ostoksille.Aina piti saada uudet kureliivit.Kakaroille ei niiltä reissuilta mitään tuotu.Meille ne kakarat eivät tule,sen olen avokilleni selväksi tehnyt ja exmuijakin saa pysyä kaukana meistä .

• lissu se jaksaa
        ootko siekii lissu?? kirjoitti:

Ei kaikki tääl ole lissuja ja kyllä meillä muillakin on aivot ajatella. On vaan helppo käyttää mielikuvitusolentoa mitätöimässä ajatuksia, kun itse et kykene keskustelemaan asiasta kuin toisia syyllistämällä.

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• lissu tääkin on
        juuri niin... kirjoitti:

täällä tyrkyttää mielipiteitään.Se on kyllä niin että ex on ex ja nyx on nyx.Te exät ootte mennyttä ja me nyxät aivan uutta.Meillä mies on tehnyt exälleen selväksi ettei mitään yhteyttä enään tarvita.Tietenkin se exmuija tyrkyttää kakaroita isille tämän tästä mutta isukkipa ei niitä ääliöitä kovin usein ota.Suku sielläkin oli kaikista pahin.Exän mamma tuli isukin tilipäivinä hakemaan tytärtään stockmannille ostoksille.Aina piti saada uudet kureliivit.Kakaroille ei niiltä reissuilta mitään tuotu.Meille ne kakarat eivät tule,sen olen avokilleni selväksi tehnyt ja exmuijakin saa pysyä kaukana meistä .

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

• yxi exä äxä näxä
        juuri niin... kirjoitti:

ja pux pex pox...sie nyx ykx kax oot ainakin niin katkerax tullux et kantsis pinx ponx elää omaa elämääx iix naax ja antaa isukix hoitaa lapsex...ota kax kexiä tulee ilme ilosex eix vaan..

• Hoh-hoijakkaaa

tarvitse olla ruudinkeksijä että tajuaa että tämäkin kirjoitus on taaaaaaaas pelkkä provo eikä siinä ole totuuden häivääkään.
      En voi kun ihmetellä millaisella mielenterveydellä varustettu ihminen jaksaa päivästä toiseen, palstalta jos toisellakin kirjoittaa näitä täysin keksittyjä juttuja.
      Ilmeisesti tämä on ainoa keino saada edes joku reagoimaan hänen sanomisiin....ei taida kunnon elämää tällä aloittajalla olla laisinkaan.

• hämähämähäkkii....

ja tule vasta kymmen vuoden päästä kopsaamaan näitä aikuisten juttuja.

• provoihin väsynyt

mieleltään epätasapainoinen ihminen voi tuottaa tuollaista tekstiä.
      Säälin niitä ihmisiä jotka joutuu tuollaisen kanssa olemaan tekemisissä.
      Tai taitaa olla niin, että yksinäisyyttään tää täällä provoaa.

• ei meillä tapella

kohtaan, kun on niin heikoilla. Uusi suhde haluaa taata osansa miehen elämässä vaikka näin haukkumalla, se tuotta hänelle mielihyvää..
      He kuvittelevat että ovat miehen pelaastajia, ja kukaan ei pysty olemaan kuin hän, ja haukkumalla saa lisäpontta.
      He kuvittelevat saavaansa ainytlaatuisen miehen, vaikka hyonosta miehestä juuri eronnut nainen lapsineen huokaa helpotuksesta, että pääsi eroon.
      Se että uusio vielä luulee exänja lasten kaipaavan miestä, pönkittä lisää hänen tuntoaan että on maailman paras ihminen.
      Näitä tarinoita on täällä paljon, ja olen onnekas ettei meidän elämässä ole käyty moista tappelua koskaan, sillä me emme päästäneet miehen naisia koskaan elämäämme emmekä meille kylään eikä mies ole onneksi kehdannut tyrkyttää ja näyttääkään naisiaan meille. Kun nainen rikkoi meidän perheen mies ymmärsi ettei saa koskaan anteeksi lapsiltaan, jotka viis veisaa enää isästään. Kunhan rahaa antaa ja maksaa osan lasten elämästä, niin muuta emme tarvi.

• lissu se jaksaa

BLAAAAAAAAAAAAAAAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      21
      5003
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4026
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      73
      3593
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2678
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2453
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2338
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2123
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2087
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      130
      1604
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1505
    Aihe