DIRECTA

catastrof

Varoitus kaikille yrittäjille !
Älkää olko missään tekemisissä Directa nimisen yrityksen kanssa. Lähettävät laskuja vaikka et ole halunnut heidän palvelujaan. Olen kuullut monelta yrittäjätuttavaltani, että Directa lähettää laskuja ja yrittäjät ovaqt joutuneet haastamaan Directan oikeuteen, jotta pääsisivät siitä HELVETISTÄ pois !
terv Järkyttynyt kampaamoalan yrittäjä Tampereelta

7

890

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta..

Ihan hyvä huomautus itse kampaajalta, paljon saa kuulla Directasta tuollaista. MM... työkaverini on ollut Directalla töissä ja allekirjoittaa tuon... Itse työntekijöilläkin on ongelmia työnantajansa kanssa.

MUTTA!
      Directa soitti ja kumman syystä en sitä vielä silloin tajunnut. Puhelinmyyjänä kuitenkin tiesin olla varovainen, joten kieltäydyin kohteliaasti. Myyjä ei luovuttanut. Sanoin, että soitatko vielä viikonkuluttua niin pohdin asiaa.... googletin ja en enään miettinytkän sen pidemmälle. En ikinä ottaisi heiltä mitään palveluita...
      Myyjä soitti niinkuin lupasi, kieltäydyin kohteliaasti...

KYSMYS onkin, miksi en ole tämän jälkeen saannut ainuttakaan laskua? Oliko kohdallani vain hyvä tuuri :) olen nimittäin kuullut, että riittää kun heidän puheluihinsa vastaa niin laskutus alkaa.... noh... en silti menisi suosittelemaan. Hakemistopalvelut ovat kusetusta, enkä tajua miksi ei tänä päivänä rehellistä työtä arvosteta?

• catastrof

Kiitos kannanotosta.
        En yhtään ihmettele jos Directan henkilökuntakin pitää yritystä rikollisena. Toivottavasti mikään yritys ei vahingossa ole tekemisissä DIRECTAN kanssa. Työntekijöidenkin kannattaa olla varuillaan ettei saa rikossyytteitä toiminnastaan. Luulenkin että DIRECTASSA työskentelevät henkilöt ovat itsekkin kriminaaleja. Ei rehellinen ihminen uskaltaisi olla sellaisessa paikassa työssä, jota koko ajan haastetaan oikeuteen huijauksista !!!!!

• kyynikko

Itse en ole joutunut`´uhriksi´´ koska minulle ei ole koskaan soitettu Directasta.
        Syynä lienee se että meillä on 23 vuotta vanha firma ja samat mulkut johtavat edelleen.
        Turha kokeilla.Huvittelin tänään Directan sivuilla: Haku RAUTAKAUPAT paikkakunta Tampere; ei
        tuloksia.
        Tämän kaiken kattavan hakupalvelun mukaan siis Tampereella ei ole yhtään rautakauppaa.
        Syy lienee se että niitä pyörittää myös kaiken nähneet ihmiset:Turha kokeilla kusetusta.
        Hain myös muutamia palvelualan yrityksiä Tampereelta ja tulos oli yleensä pari osumaa ja
        eräässäkin firma oli Iisalmella!!!!!

• Kokemusta Directasta

Ai on ollut työkaverillasi ongelmia Directan leivissä, kun on ollut? Olisi kiva kuulla, että millaisia ja miten ne ovat päättyneet? Itse erehdyin menemään hetkeksi kyseiseen paikkaa töihin ja kadun sitä tällä hetkellä ja syvästi!!!! Kyseinen firma ei arvosta asiakkaitaan, eikä työntekijöitään. Työntekijöiden syyksi laitetaan omat virheet!
        Siellä sanotaan myyjille, että "Otetaan asiakkaalta rahat vaan pois!"

• huijattu

itse kai tulin kyseisen firman huijatuksi 22.2 sain puhelun ja jotenki epäilytti ja myyjä vakuutteli että kk raja 60e eikä ne itse niitä klikkaa.en kuitenkaan luvannu mitään ja myyjä sanoi että s.postiin tulee sopimus mikä pitää vahvistaa eli sain käsityksen jos ei vahvista niin ei sopimusta.no eilen tuli lasku 15,99.pti olla 10e ja alv.eli 13e tänään soitin sitten sinne että en halua kyseistä palvelua niin kuin myyjällekki sanoin että pitää miettiä..ei voi perua 14pv oli jo mennyt alkaen 22päivästä.sopimuspapereista valitin että miks ne lähetetään melkein kk myöhemmin.niistä sai sen käsityksen että alkamis pv 9.3 niin siitä se 14 pv.mitä pitäis tehä

• KOTUOMARI

Directa on syytön. Ammattitaidottomat pienyrittäjät yrittävät vain luistaa sopimuksistaan. Ville Komppa on rehellinen liikemies! Eläköön Directa ja yrittämisen vapaus!

• Directan sivuilla vanhoja, vääriä tietoja. Ei pysty muuttamaan koska en ole koskaan tehnyt mitään sopimusta heidän kanssaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      25
      5059
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4061
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      75
      3625
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2483
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      77
      2167
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe