Kouruvaippa vuoti

11+18

Huomasin tänään noustessani toimistotuolilta märän läikän. Menin vessaan ja huomasin miten farkuissa oli oikealla puoleisen pakaran kohdalla iso märkä läntti. Kouruvaippa oli vuotanut. Tosi noloa, enkä itse huomannut mitään.

Pidän kouruvaippaa hyvin istuvien boksereiden kanssa ja muutenkin pukeudun aivan tavallisesti. En keksi mitään konstia, jolla vaipan saisi istumaan paremmin. En tahdo myöskään käyttää mitään muovihousuja. Tuntuu tosi inhottavalta ajatukselta. Kouruvaippojen kanssa suositeltavat verkkohousutkin olivat vastenmieliset.

Istuisivatko teippivaipat paremmin? Voiko tavallinen työssäkäyvä mies käyttää niitä huomaamatta ja elää aktiivista elämää? Pystyykö niiden kanssa edes liikkumaan normaalisti? En haluaisi muuttaa pukeutumistani tai elämääni vaippojen vuoksi. Miten teillä muilla?

8

1861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katselija77

      Suosittelisin ainakin kokeilemaan teippivaippaa. Vain kokeilemalla voit tietää miten ne soveltuvat elämääsi. Huomiothan myös sen, että teippivaippojakin on erilaisia. Se mikä sopii toiselle, ei välttämättä ole hyvä Sinulle.

      Itse en ainakaan luota kouruvaippaan. Teippivaippa vuotaa huomattavasti harvemmin, vaikka joskus niinkin voi käydä.

      Itse en ole joutunut muuttamaan pukeutumistani ja elämääni vaippojen takia, mutta en voi tietää miten Sinulla asiat ovat.

      Voin tarvittaessa keskustella asiasta enemmän sähköpostitse.

      • 13+20

        Entäs vyövaippa? Onko miehillä millaisia käyttökokemuksia? Olisiko se kouruvaippaa varmempi, istuuko se hyvin ja on huomaamaton?


    • ope180

      Luotan teippivaippaan enemmän sekä töissä että vapaa-ajalla. Teippivaippa istuu paremmin, koska istuvuuden voi pitkälti säätää teippien avulla pukiessa. Istuvien alushousujen kanssa nekään eivät pahemmin näy edes farkkujen kanssa käytettäessä.

      Käytän töissä hieman ohuempaa Attends Slip activea (juuri huomaamattomuuden takia). Himassa ja vapaapäivinä tulee käytettyä Tena Slip superia. Se on ehkä hieman paksumpi, mutta tietty imukykyisempi.

      jari

      • 14+7

        Jouduitko millään tavalla tinkimään pukeutumisestasi? Muuttivatko vaipat ja inkontinenssi miten merkittävästi elämääsi, esim. sosiaalisesti? Miten/minkä ikäisenä inkontinenssi alkoi, minkä ikäinen olet nyt ja miten kauan sinulla kesti sopeutua elämään sen kanssa?

        Oletko työssä, jossa joutuu olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä? Onko teippivaippa silloin huomaamaton, joudutko itse työpäivän aikana vaihtamaan vai pärjäätkö samalla suojalla?


      • abri
        14+7 kirjoitti:

        Jouduitko millään tavalla tinkimään pukeutumisestasi? Muuttivatko vaipat ja inkontinenssi miten merkittävästi elämääsi, esim. sosiaalisesti? Miten/minkä ikäisenä inkontinenssi alkoi, minkä ikäinen olet nyt ja miten kauan sinulla kesti sopeutua elämään sen kanssa?

        Oletko työssä, jossa joutuu olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä? Onko teippivaippa silloin huomaamaton, joudutko itse työpäivän aikana vaihtamaan vai pärjäätkö samalla suojalla?

        Itse olen käyttänyt tena slip maxii päivisin ja öisin abrin x plussaa muovihousujen kanssa öisin.
        Ystäväksi olis kiva saada joku .
        Mies 49v bi


      • ope180
        14+7 kirjoitti:

        Jouduitko millään tavalla tinkimään pukeutumisestasi? Muuttivatko vaipat ja inkontinenssi miten merkittävästi elämääsi, esim. sosiaalisesti? Miten/minkä ikäisenä inkontinenssi alkoi, minkä ikäinen olet nyt ja miten kauan sinulla kesti sopeutua elämään sen kanssa?

        Oletko työssä, jossa joutuu olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä? Onko teippivaippa silloin huomaamaton, joudutko itse työpäivän aikana vaihtamaan vai pärjäätkö samalla suojalla?

        En ole juuri mitenkään muuttanut vaatetustani siitä huolimatta, että joudun usein puhumaan ihmisten edessä. Ainoastaan vapaa-ajalla tarvittavat sisäliikuntakuteet ovat ongelmallisia, koska niistä kyllä näkyy vaipan aiheuttamat kohoumat. Punttisalilla menen aina ensin vessaan ja käytän sen jälkeenkin pientä vaippaa, joka näkyy hieman edestä. Jos joku on jotain huomannut, mitään kommentteja ei ole tullut.

        Töissä hankaluutena ovat tietysti vaihdot. sillä kenelläpä olisi omaa vessaa käytössä. Aika hyvin se on kuitenkin onnistunut: kuljetan mukana olkalaukkua (muutenkin), jossa on pussukka (vaihtovaipat, pesuaine, pyyhe, voide). Jos naapurikoppiin tulee joku muu, pitää ehkä pitää pientä taukoa rapistelussa.

        Olen ollut pidätyskyvytön (melkein) siitä lähtien kun jouduin parikymppisenä onnettomuuteen. Olen nyt 44 vuotias. Minun óli todella vaikea hyväksyä, mutta nykyään menee paremmin ehkä sen vuoksi, että olen ollut hieman avoimempi. Läheisimmät kaveritkin tietävät ja esimerkiksi työmatkalla kerroin huonekumppanilleni. Fiksuimmat tietysti suhtautuvat siihen kuin mihin tahansa vammaan.

        Jos joku teistä haluaa jatkaa asiallista keskustelua kahden kesken, minulle voi kirjoittaa osoitteeseen: [email protected].

        J


      • muovihousupoika
        abri kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt tena slip maxii päivisin ja öisin abrin x plussaa muovihousujen kanssa öisin.
        Ystäväksi olis kiva saada joku .
        Mies 49v bi

        Hmm, mielenkiintoista.
        Muovihousu kuuluu mielestäni aina vaipan päälle.
        Minä käytän paksuja suorakaidevaippoja ja muovihousuja, joskus myös teippivaippoja joihin kuitenkin sisään lisäimuksi esim Abrilet Maxi joka on kiva vaippa.
        Mies 49 bi kirjoita: [email protected]
        ja jos jotain kiinnostaa todella hienot pehmeät muovihousut niin niitä on minulla varastossa noin 300 paria.


    • pikkumies48

      Miksi sinä käytät jotakin vuotavia kouruvaippoja, kun on olemassa asiallisia teippivaippoja, jotka todella pitävät pissat sisällä. Minulla on niitä myytävänä 10 pussia a.24 kpl / pussi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1278
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe