Palstan ärhäkkäimmät ateistit/teistit?

Sensor E

Ketkä ovat tämän palstan ärhäkkäimmät ateistit(jumalaan uskomattomat)?
Kenen ateistin kirjoitukset ärsyttävät teitä eniten?
Onko se belial666, kössönöm, ateistix,mave, tai joku muu? Kertokaapa mielipiteenne.

Entäs ärhkäimmät teistit(jumalaan uskovat). Kuka teitä ärsyttää teitä eniten?
Pertsa,nicander, tai joku muu? Kertokaa mielipiteenne.

58

1286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenkri

Mielestäni aloitus on surkea. En vastaa muuta kuin: "Pyrkikäämme siis rakentamaan rauhaa ja vahvistamaan toisiamme" Room. 14: 19

• Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. (Matt. 10:34)

• kauhistunut...

6 Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten, mutta älkää kajotko kehenkään, jolla on merkki. Aloittakaa minun temppelistäni." Niin he aloittivat kansan vanhimmista, jotka olivat temppelin edustalla.

Onko luterilaisilla merkki?

• Kössönöm

ja itse kirjoitat tietysti multinikkinä. Sinulla on tuossa muuten virhe.

"Ketkä ovat tämän palstan ärhäkkäimmät ateistit(jumalaan uskomattomat)?"

po. jumaliin uskomattomat.

• Sensori e

"virkaan", vaan nämä paljon kirjoittavat nimimerkit pisti heti silmään.
        Totta on se, että ateistit kirjottavat enemmän omalla nimimerkillään kuin teistit. Siksi heitä tulikin nimettyä tuohon enempi.

• ans tul vaan ny
        Sensori e kirjoitti:

Totta on se, että ateistit kirjottavat enemmän omalla nimimerkillään kuin teistit. Siksi heitä tulikin nimettyä tuohon enempi.

ne sensorin erityiset suosikit sitten tässä sarjassa ovat. Mitäs muilta kyselet, jos et itse aloita omalla listallasi. Siit vaan kehiin. Topten inhokkilista Seniorilta eiku mikä sensuuri sa nyt oot.

• Kössönöm
        Sensori e kirjoitti:

mutta koska kirjoitatte multinikkeinä, niin eipä uskiksista mitään listaa edes saa tehtyä. Pelkurimaista mielestäni. Ja sitten sinä sanot "vaan nämä paljon kirjoittavat nimimerkit pisti heti silmään."

Jos minä sinua ärsytän, niin se on sinun ongelmasi.

• sensoriE
        Kössönöm kirjoitti:

mutta koska kirjoitatte multinikkeinä, niin eipä uskiksista mitään listaa edes saa tehtyä. Pelkurimaista mielestäni. Ja sitten sinä sanot "vaan nämä paljon kirjoittavat nimimerkit pisti heti silmään."

Jos minä sinua ärsytän, niin se on sinun ongelmasi.

"suosikikseen", vaikka taas tuota ärhääkkyytä osoitatkin. Eikä sensoriE ole liioin ilmaissut kuuluvansa kumpaankaan leiriin. Etkä sinä sensoriE:tä ärsytä. SensoriE on ärsyyntymätön.

• Kössönöm
        sensoriE kirjoitti:

"suosikikseen", vaikka taas tuota ärhääkkyytä osoitatkin. Eikä sensoriE ole liioin ilmaissut kuuluvansa kumpaankaan leiriin. Etkä sinä sensoriE:tä ärsytä. SensoriE on ärsyyntymätön.

Kirjoitan asioista, jotka kiinnostavat ja se on minun oikeuteni. Vai haluatko että lopetan kritisoimasta kirkon valtaa Suomessa ja lakkaan vaatimasta kirkon ja valtion eroa?

• sensoriE
        Kössönöm kirjoitti:

Kirjoitan asioista, jotka kiinnostavat ja se on minun oikeuteni. Vai haluatko että lopetan kritisoimasta kirkon valtaa Suomessa ja lakkaan vaatimasta kirkon ja valtion eroa?

sitten ärhäkkyyttä? Kysyy sensoriE, joka ei tunnetusti ärsyynny )=))

• Kössönöm
        sensoriE kirjoitti:

sitten ärhäkkyyttä? Kysyy sensoriE, joka ei tunnetusti ärsyynny )=))

tuon ketjun aloitit. Voit sinä vittuilla multinikkinä ihan kuinka paljon vaan, ei minua haittaa.

• sensoriE
        Kössönöm kirjoitti:

tuon ketjun aloitit. Voit sinä vittuilla multinikkinä ihan kuinka paljon vaan, ei minua haittaa.

Kunhan vaan vastaa kysymyksiin ja joidenkin mielestä, jopa niihin "vittuiluihin".
        Miksi sinä ärsyynnyit, kun kukaan muukaan ei sitä tehnyt, kysyy sensoriE?
        Eikö sensoriE jo sanonut, että mainitut nimimerkit eivät olleet hänen suosikkeja "virkaan"?

• yy kaa koo

Ateisteista ylivoimaisin on Mirka, hänellä ei taida olla edes toivoa, mulilla on.....( toivoisin sitä kyllä Mirkallekin)

• näin ne vaihtuu

nimimerkit vaihtuu niin tiuhaan, että kaikki on ihan samaa lössiä. Uskovia täällä ei paljoa edes näy.

• ateistix

Kovinkaan moni uskis ei kirjoita rekatulla nikillä. Onko sieltä puskista turvallista huudella ja sitten haukkua meitä, jotka kirjoitamme samalla nikillä?

• ....................
        ateistix kirjoitti:

Kovinkaan moni uskis ei kirjoita rekatulla nikillä. Onko sieltä puskista turvallista huudella ja sitten haukkua meitä, jotka kirjoitamme samalla nikillä?

ole suomi24.n vakiroikkujia kuten tämä ateistiporukka, eivätkä viitsi tämän takia rekisteröidä itseään.
        Nää ateistithan on roikkuneet luultavasti tällä foorumilla jo ties kuinka kauan samalla porukalla ja sopimuksesta saapuivat täyttämään tämän foorumin.

• .................... kirjoitti:

ole suomi24.n vakiroikkujia kuten tämä ateistiporukka, eivätkä viitsi tämän takia rekisteröidä itseään.
        Nää ateistithan on roikkuneet luultavasti tällä foorumilla jo ties kuinka kauan samalla porukalla ja sopimuksesta saapuivat täyttämään tämän foorumin.

Joo, pidettiin Suomi24:n ateistien suuri syyskokous ja sovittiin että porukalla vallataan tää palsta.

• ....................
        belial_666 kirjoitti:

Joo, pidettiin Suomi24:n ateistien suuri syyskokous ja sovittiin että porukalla vallataan tää palsta.

vaan suomi24.n ateistipalstan muutaman pikkunettinörttiateistiklontun vuosikokous.

vaan suomi24.n ateistipalstan muutaman pikkunettinörttiateistiklontun vuosikokous.

No päätä, vajakki, nyt jo.

• ateistix
        .................... kirjoitti:

"Nää ateistithan on roikkuneet luultavasti tällä foorumilla jo ties kuinka kauan samalla porukalla ja sopimuksesta saapuivat täyttämään tämän foorumin."

Missähän tällainen sopimus on allekirjoitettu? Minä en ainakaan ole ollut siinä tilaisuudessa mukana. Haluatko kieltää meiltä kirjoittelun tälle palstalle?

• Ateismipalstallakin
        ateistix kirjoitti:

"Nää ateistithan on roikkuneet luultavasti tällä foorumilla jo ties kuinka kauan samalla porukalla ja sopimuksesta saapuivat täyttämään tämän foorumin."

Missähän tällainen sopimus on allekirjoitettu? Minä en ainakaan ole ollut siinä tilaisuudessa mukana. Haluatko kieltää meiltä kirjoittelun tälle palstalle?

tehdään tälläisiä aloituksia uskovista ja valitaan kaikkein vajakein uskis "taijotainsinnepäin",
        joten tähän olis uskovana toki oma kiusauksensa tehdä samoin, mutta enpä viitsi alkaa
        nimetä ketään - jokainen ihminen kun on erilainen, oli uskova tai ei ja siksi kirjoitusten
        lukeminen on mielekästäkin.

• ?????
        ateistix kirjoitti:

No toihan on juuri sitä narsismia parhaimmillaan, uskot varmaan itsekin omat tarinasi ?
        Omalla nikillä kirjoittamisessa ei ole mitään väärää, mutta täällä on helppo leimata sinut vain yhden ajatuksen persoonaksi.......?
        Voihan sitä kirjoitella, mutta sitä alkuasetelmaa/ ajatusta etkä käsitystä siitä, mitä todella olet, on vaikea muuttaa.

• ateistix
        ????? kirjoitti:

No toihan on juuri sitä narsismia parhaimmillaan, uskot varmaan itsekin omat tarinasi ?
        Omalla nikillä kirjoittamisessa ei ole mitään väärää, mutta täällä on helppo leimata sinut vain yhden ajatuksen persoonaksi.......?
        Voihan sitä kirjoitella, mutta sitä alkuasetelmaa/ ajatusta etkä käsitystä siitä, mitä todella olet, on vaikea muuttaa.

jos toteaa tosiasian. Katso itse näitä ketjuja. Moniko uskis kirjoittaa rekatulla nikillä? Sinäkin juuri nyt multinikkeilet ja vaihdat taas kohta lennossa nikkiäsi.

• ?????
        ateistix kirjoitti:

jos toteaa tosiasian. Katso itse näitä ketjuja. Moniko uskis kirjoittaa rekatulla nikillä? Sinäkin juuri nyt multinikkeilet ja vaihdat taas kohta lennossa nikkiäsi.

Näille sivuille en tosiaankaan halua rekisteröityä, käytän tätä (lähes) aina, kun vierailen näillä sivuilla.

Onneksi mä en notku ateisti-palstalla, joten tuo ei koskea mua.

• 1plus1on

voi olla vaikka jonkun kuulevan kirkon kirjoittajan.
      Nimethän on selvästi niitä, jotka kuuleva kirkko mielellään poistaisi palstalta.
      Nenäkkäät ateistit ja konservatiivit

• Niin, olet kyllä oikeassa että pappismoraaliinhan multinikkeily sopii kuin nenä päähän.

• sensoriE

kirjoittaja muutenkaan. SensoriE takaa sen.

• sensoriE kirjoitti:

kirjoittaja muutenkaan. SensoriE takaa sen.

Mutta pikkuisen taitaa SensoriE:llä olla purut märkiä kun puhuu itsestää kolmannessa persoonassa?

• sensoriE
        belial_666 kirjoitti:

Mutta pikkuisen taitaa SensoriE:llä olla purut märkiä kun puhuu itsestää kolmannessa persoonassa?

koska sensorie ei tiedä miten hänen tietämänsä purut(sahajauhot) liittyysi tähän asiaan.

• sensoriE kirjoitti:

koska sensorie ei tiedä miten hänen tietämänsä purut(sahajauhot) liittyysi tähän asiaan.

No se että tällä palstalla ymmärrys on vajavaista ei yllätä enää yhtään ketään.

• sensoriE
        belial_666 kirjoitti:

sensoriE:n ymmärrys kun on vajavainen, niin sensoriE joutuu kysymään sinulta miksi belial_666 on ottanut nimimerkikseen juuri belial_666:n?

• sensoriE kirjoitti:

sensoriE:n ymmärrys kun on vajavainen, niin sensoriE joutuu kysymään sinulta miksi belial_666 on ottanut nimimerkikseen juuri belial_666:n?

En jaksa vasta monennenkymmenennen kerran.

Mutta älä välitä, ei ole tyhmiä kysymyksiä... On vain tyhmiä kysyjiä.

• yy kaa koo
        belial_666 kirjoitti:

Sä oot oikeesti joku nöösi, joka olet katsellut likaa kauhuleffoja ja samaitunut johonkin belial 666 kultiin, ainkin ressukka haluat niin ?
        Mikäli totuuden tietäisit, paskat valahtaisi housuun ihan huomaamatta, surkea esitys, kertakaikkiaan...

• yy kaa koo kirjoitti:

Sä oot oikeesti joku nöösi, joka olet katsellut likaa kauhuleffoja ja samaitunut johonkin belial 666 kultiin, ainkin ressukka haluat niin ?
        Mikäli totuuden tietäisit, paskat valahtaisi housuun ihan huomaamatta, surkea esitys, kertakaikkiaan...

Jaha, nyt alkoi sensorieen multinikkeily.

Haista sinä pelle paska.

Totuuden huutelijat on suurimpia valehtelijoita.

PS. Kauhuleffoja olen kyllä katsonut koko ikäni, niinkuin paljon muunkinlaisia leffoja. Miellyttävä taidemuoto.

• sensoriE
        belial_666 kirjoitti:

Haista sinä pelle paska.

PS. Kauhuleffoja olen kyllä katsonut koko ikäni, niinkuin paljon muunkinlaisia leffoja. Miellyttävä taidemuoto.

väärää todistusta sensoriE:stä. mikä sinua muuten kauhuleffoissa viehättää, kysyy oikea ja ainoa sensoriE?

• sensoriE kirjoitti:

väärää todistusta sensoriE:stä. mikä sinua muuten kauhuleffoissa viehättää, kysyy oikea ja ainoa sensoriE?

Mikä ihmeen kyselyikä sulla on?

Sama mikä kaikissa muissakin elokuvissa.

• sensoriE
        belial_666 kirjoitti:

Mikä ihmeen kyselyikä sulla on?

Sama mikä kaikissa muissakin elokuvissa.

on kauhuleffoissa? kysyy sensoriE

• yy kaa koo
        belial_666 kirjoitti:

Haista sinä pelle paska.

Ei alkanut multilinkittely, mikäli se vieressäsi haisee, tuuleta...

"Totuuden huutelijat on suurimpia valehtelijoita", perustele, vaikkapa omin sanoin ?

Kyllä kaikkien nykyoppien mukaan (kin), totuus ei pala tulessakaan, pitänee paikkansa.
        Pellehän mä en oikeasti sulle ole, mikäli kohtaisimme, se saattaisi aiheuttaa jopa housujen vaihtoa.?

• yy kaa koo kirjoitti:

Ei alkanut multilinkittely, mikäli se vieressäsi haisee, tuuleta...

"Totuuden huutelijat on suurimpia valehtelijoita", perustele, vaikkapa omin sanoin ?

Kyllä kaikkien nykyoppien mukaan (kin), totuus ei pala tulessakaan, pitänee paikkansa.
        Pellehän mä en oikeasti sulle ole, mikäli kohtaisimme, se saattaisi aiheuttaa jopa housujen vaihtoa.?

Oho oho... Nimim. yy kaa koo on syönyt uhopullaa.

Ei kukaan maailmaa nähnyt kaipaa tuolle lauseelle mitään perusteluja. Jotkut asiat pitää itse oppia.

• Kössönöm
        sensoriE kirjoitti:

on kauhuleffoissa? kysyy sensoriE

Saat varmaan jotain kiksejä tuosta, kun tulet mukahauskaa pitämään ja vittuilemaan. Typerää touhua. Ilmeisesti sinulla ei ole mitään asiaa, kunhan lällättelet.

• Kössönöm kirjoitti:

Saat varmaan jotain kiksejä tuosta, kun tulet mukahauskaa pitämään ja vittuilemaan. Typerää touhua. Ilmeisesti sinulla ei ole mitään asiaa, kunhan lällättelet.

Olen alkanut itsekseni kutsua tuota toimintatapaa Tähtismiksi.

• sensoriE
        Kössönöm kirjoitti:

koska osoitat ärhäkkyyttäsi sekaantumalla sensoriE:n ja belialin keskusteluun elokuvista.
        belial juuri kertoi, että häntä viehättää elokuvissa samat asiat, joten minä kysyin mitä ne samat asiat ovat uuno turhapuroissa ja kauhuleffoissa. Jos sinulla on siitä jotain kerrottavaa sensoriE:lle niin kerro pois, mutta älä vittuile, koska se on turhaa, sillä sensoriE ei ärsyynny.

• Kössönöm
        belial_666 kirjoitti:

Olen alkanut itsekseni kutsua tuota toimintatapaa Tähtismiksi.

Tähtis ei oikeastaan vittuile, hän vaan on tyhmä, tai ainakin onnistuneesti esittää sellaista.

• Kössönöm kirjoitti:

Tähtis ei oikeastaan vittuile, hän vaan on tyhmä, tai ainakin onnistuneesti esittää sellaista.

No, asiat voi nähdä monella tavalla. Minusta Tähtis on yksi onnistuneimpia trolleja ikinä ja vittuilee ihan tuelta kaikille. :)

• yy kaa koo
        belial_666 kirjoitti:

Oho oho... Nimim. yy kaa koo on syönyt uhopullaa.

Ei kukaan maailmaa nähnyt kaipaa tuolle lauseelle mitään perusteluja. Jotkut asiat pitää itse oppia.

En tosiaan ole sit ainoa meistä kahdesta ?
        Kumpi meistä belial666 luulee syöneensä em pullaa ?
        Epäilen vieläkin, jos kohtaisit palvontasi kohteen, alushousut meni ainakin pesuun.
        Luulet, että olet "lähes" idolisi, mutta muista aina mitä nyt sanon: valheella on lyhyet jäljet.

• yks kaks kol
        yy kaa koo kirjoitti:

Epäilen vieläkin, jos kohtaisit palvontasi kohteen, alushousut meni ainakin pesuun.
        Luulet, että olet "lähes" idolisi, mutta muista aina mitä nyt sanon: valheella on lyhyet jäljet.

Kukas se sinä sitten olet? yy kaa vai koo? Vai yy kaa koo? Et varmasti mikään noista. Valehtelija!

• yy kaa koo kirjoitti:

Idoli, palvonta... Mitä mitä? Kenestähän sä nyt oikein puhut?

Et kai sinä nyt vaan juuri osoittanut olevasi niin tyhmä että pelkän nimimerkin perusteella vedit jotopäätöksiä palvonnasta ym? Ethän? :D
        Idiootit ei kyllä koskaan petä. lol

• belial_666 kirjoitti:

Idoli, palvonta... Mitä mitä? Kenestähän sä nyt oikein puhut?

Et kai sinä nyt vaan juuri osoittanut olevasi niin tyhmä että pelkän nimimerkin perusteella vedit jotopäätöksiä palvonnasta ym? Ethän? :D
        Idiootit ei kyllä koskaan petä. lol

Tässäpä se syy pääpiirteissään.

• Ateisteista Sensor E on ärsyttävin

Uskovaisista on Sensor E ärsyttävin

• sensorE

saarnoja palstalla. Ateisti-pappina saarnaat sensorE:kin havaintojen perusteella väkevämmin kuin palstan teisti-papit konsanaan. sensorE ei tässä nyt kerro sitä, että sensorE olisi samaa mieltä kuin saarnoissasi olet, vaan kertoo sensorE:n havainnon. sallitko sensorE:lle yhden kysymyksen? oletko jossain vaiheessa uraa ollut teisti-papin tiellä, vai mistä johtuu sensorE havaitsema suuri intohimosi olla pappi pappien palstalla?

• sensorE kirjoitti:

saarnoja palstalla. Ateisti-pappina saarnaat sensorE:kin havaintojen perusteella väkevämmin kuin palstan teisti-papit konsanaan. sensorE ei tässä nyt kerro sitä, että sensorE olisi samaa mieltä kuin saarnoissasi olet, vaan kertoo sensorE:n havainnon. sallitko sensorE:lle yhden kysymyksen? oletko jossain vaiheessa uraa ollut teisti-papin tiellä, vai mistä johtuu sensorE havaitsema suuri intohimosi olla pappi pappien palstalla?

Eikö jossain ole vikaa, jos ei-kristitty puolustaa raamattua luterilaisia pappeja vastaan?

• sensoriE
        mave kirjoitti:

Eikö jossain ole vikaa, jos ei-kristitty puolustaa raamattua luterilaisia pappeja vastaan?

ateisti(jumalaan uskomaton)mave puolustaa jumalan sanaa(raamattua) teistisiä pappeja vastaan?
        Sallitaan nyt sensoriE:n hivenen ihmetellä mitä puolustettavaa mave näkee jumalan sanassa, johon hän ei usko?

• brs5y
        sensoriE kirjoitti:

ateisti(jumalaan uskomaton)mave puolustaa jumalan sanaa(raamattua) teistisiä pappeja vastaan?
        Sallitaan nyt sensoriE:n hivenen ihmetellä mitä puolustettavaa mave näkee jumalan sanassa, johon hän ei usko?

emme voikaan auttaa dilemmassasi, vaan ongelmasi kuuluu lääketieteen piiriin?

• sensoriE
        brs5y kirjoitti:

emme voikaan auttaa dilemmassasi, vaan ongelmasi kuuluu lääketieteen piiriin?

kysymyksen vastaus löytyy lääketieteestä ja asiaa pitää kysyä lääkäreiltä? mistä brs5y on tullut tälläiseen päätelmään? kerrohan sensoriE:lle ja muille arvauksesi.

• brs5y
        sensoriE kirjoitti:

kysymyksen vastaus löytyy lääketieteestä ja asiaa pitää kysyä lääkäreiltä? mistä brs5y on tullut tälläiseen päätelmään? kerrohan sensoriE:lle ja muille arvauksesi.

vastaat kysymyksiin kysymyksillä kerta toisensa jälkeen. Luulet ehkä saavasi yliotteen palstan kirjoittajista saivartelemalla ja suoltamalla kysymyksiä toisen perään mutta arvaa mitä? Olemme jo nähneet monta kaltaistasi huomionkipeää "älykköä", niin et oikein tee enää vaikutusta.

Haluaisitko vielä kysyä jotain vai loppuiko kiinnostus? Voit toki keksiä jonkun messevän solvauksen hätäpäissäsi, mutta se taida auttaa asiaasi.

• sensoriE kirjoitti:

Mikäs näsäviisastelija se täällä viisastelee?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      82
      2005
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1798
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      385
      1772
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      170
      1468
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1307
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1243
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1113
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe