jos näkisin avaruusolennon...

ihminenmaailmassa

kuolisin. Kuolisin pelosta.

32

727

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trolli?

Entä jos se näyttäisi ihmiseltä? Mitä pelottavaa siinä olisi.

• Hiroshima

Samoin, on kaiketi luonnollista pelätä asioita joita ei tunneta, ehkä järkevääkin.
      Itse uskon että meitä kehittyneenpää elämää on olemassa, ja jos tänne asti vaivautuvat tulevat ehkä keräämään
      tietoa planeetan elämästä ja ken ties oppimaan, miten evolutio toimii.
      Heillähän voi olla tilanne se että ovat aikojen saatossa tulleet riippumattomiksi muista lajeista ja kurkistelevat nyt historiaan miten ehkä hekin ovat joskus sotineet ja tappaneet sukupuuttoon muita.

• ihminenmaailmassa

Kaikkein pelottavinta on se, että ne tulisivat yhtäkkiä jostain, haluamattani. Olen lukenut niin paljon kaikkia niitä kokemuksia kun avaruusolennot tulee esim. yöllä huoneeseen tai uniin tai jotain muuta vastaavaa. Itse en tiedä, uskoako vai ei, koska en ole nähnyt avaruusolentoja ja olen siitä tietyllä tapaa kiitollinen. En vain taida olla valmis sellaiseen. Toivottavasti ne avaruusolennotkin sen tajuais, etten sekois loppuelämäkseni. :P

• pitkä linkki
        ihminenmaailmassa kirjoitti:

Kaikkein pelottavinta on se, että ne tulisivat yhtäkkiä jostain, haluamattani. Olen lukenut niin paljon kaikkia niitä kokemuksia kun avaruusolennot tulee esim. yöllä huoneeseen tai uniin tai jotain muuta vastaavaa. Itse en tiedä, uskoako vai ei, koska en ole nähnyt avaruusolentoja ja olen siitä tietyllä tapaa kiitollinen. En vain taida olla valmis sellaiseen. Toivottavasti ne avaruusolennotkin sen tajuais, etten sekois loppuelämäkseni. :P

Laitappa yöksi seuraavanlainen lappu oven kahvaan roikkumaan ja rauha on taattu.

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.hauskatkaupat.fi/WebRoot/GPL/Shops/09032009-132188/4ADE/E557/D3DC/9555/9ECE/59FA/3D38/C497/kyltti-ei-saa.jpg&imgrefurl=http://www.hauskatkaupat.fi/Ei-saa-haeiritae-ovenkahvakyltti&usg=__n9wd1mCvgaEhS3ItF4rkCpTDsJQ=&h=600&w=600&sz=230&hl=fi&start=0&zoom=1&tbnid=x9K50kB5z4Dw-M:&tbnh=149&tbnw=149&ei=KstNTeS8L8SBswaasO2rDw&prev=/images?q=ei saa häiritä kyltti&um=1&hl=fi&client=ubuntu&channel=cs&biw=1280&bih=899&t...

• trolli peikkonen

"Kaikkein pelottavinta on se, että ne tulisivat yhtäkkiä jostain, haluamattani. Olen lukenut niin paljon kaikkia niitä kokemuksia kun avaruusolennot tulee esim. yöllä huoneeseen tai uniin tai jotain muuta vastaavaa. Itse en tiedä, uskoako vai ei, koska en ole nähnyt avaruusolentoja ja olen siitä tietyllä tapaa kiitollinen. En vain taida olla valmis sellaiseen. Toivottavasti ne avaruusolennotkin sen tajuais, etten sekois loppuelämäkseni. :P"

Miks sä luet niin paljon kaikkia juttuja jos ne kerran pelottaa niin paljon?? aku ankkaki on hyvä lehti eikä ees pelota yhtään ;) ihminen on läpeensä paha olento ryhmä ja jatkaa vaa paskaa linjaansa välittämättä muista paskaakaan... toki on paljon hyviä ihmisiäkin...

• vahaa
        trolli peikkonen kirjoitti:

"Kaikkein pelottavinta on se, että ne tulisivat yhtäkkiä jostain, haluamattani. Olen lukenut niin paljon kaikkia niitä kokemuksia kun avaruusolennot tulee esim. yöllä huoneeseen tai uniin tai jotain muuta vastaavaa. Itse en tiedä, uskoako vai ei, koska en ole nähnyt avaruusolentoja ja olen siitä tietyllä tapaa kiitollinen. En vain taida olla valmis sellaiseen. Toivottavasti ne avaruusolennotkin sen tajuais, etten sekois loppuelämäkseni. :P"

Miks sä luet niin paljon kaikkia juttuja jos ne kerran pelottaa niin paljon?? aku ankkaki on hyvä lehti eikä ees pelota yhtään ;) ihminen on läpeensä paha olento ryhmä ja jatkaa vaa paskaa linjaansa välittämättä muista paskaakaan... toki on paljon hyviä ihmisiäkin...

Mutta uteliaisuus ennen kaikkea, siitä on maksettava hinta jos hartiat ovat kuin olutpullolla.

• laskutaidoton

koitankin heti

Minä taas kömmin vaimon kainaloon, tosin kuorsaa niin vietävästi välillä joten laitan kuulokket korville ja mukavaa musa soimaan.
        Öitä, muista kurkata sängyn alle jos kummiskin :)

• ihminenmaailmassa
        laskutaidoton kirjoitti:

Minä taas kömmin vaimon kainaloon, tosin kuorsaa niin vietävästi välillä joten laitan kuulokket korville ja mukavaa musa soimaan.
        Öitä, muista kurkata sängyn alle jos kummiskin :)

Öitä! Itselläni ei vaimoa ole vielä turvana, hehe :D

• ihan ufona

Öitä! Itselläni ei vaimoa ole vielä turvana, hehe :D

Huomenta! Täällä olisi yksi tyttöpoika, jolla vielä on jäljellä tuo uloke. Virtuaalipippeli sen sijaan melkein on jo tuhottu. Kelapansinko sinulle vaimoksesi? =)

• (I)
        ihan ufona kirjoitti:

Huomenta! Täällä olisi yksi tyttöpoika, jolla vielä on jäljellä tuo uloke. Virtuaalipippeli sen sijaan melkein on jo tuhottu. Kelapansinko sinulle vaimoksesi? =)

Perverssi, menisit omalle palstalle meuhkaamaan.

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3512

• ufohihhlui
        trolli peikkonen kirjoitti:

Ne opettaa toimii NWoon mukaan... :E

Ufoilijat siis avaruudesta tulleet ystävät ei pelota ku ne sanoo et mä oon yksi niistä..

• miksi pelkäät niitä?

Miksi ihmeessä kuolisit pelosta? Avaruusolento tuskin on sinua elävältä syömässä tai muutenkaan tappamassa. Ihminen kävi kuussa ja jätti sinne ilmoituksen rauhanomaisesta käynnistä oikein kyltin muodossa. Myös vierasta olentoa ajaa avaruulennoille uteliaisuus ja tieteen eteenpäin vieminen. Tuskin vieras olento lentää ensin valovuosien matkan maapallolle ja rupeaa sitten rettelöimään planeetan alkuperäisväestöä vastaan. Eiköhän se vieras noin lopulta rauhassa tule ja tutkimusmielessä?

Sitäpaitsi vieras olento voisi hyvinkin näyttää niin paljon ihmiseltä, että et edes huomaa eroa. Riippuu tietenkin siitä, millaisesta lähtökohdasta älyllinen elämä jossain muussa maailmassa on lähtenyt. Yleensä korkea teknologinen taso ja alhainen moraali eivät kulje käsi kädessä. Iran ja Pohjois-Korea ovat asia erikseen.

• ihminenmaailmassa

Jos näkisin avaruusolennon se muuttaisi koko elämäni ja elämänkatsomukseni. En voisi enää mitenkään kieltää sitä, kuinka suppea minun elämänkatsomukseni on ollut koko elämäni. He varmaan voisivat tappaa minut milloin vain tai kontrolloida mieltäni. Jostain syystä vain koen heidät uhkana. Olen ollut aina melko kiinnostunut kaikkiin yliluonnollisiin ilmiöihin, mutta olen aina myös pelännyt niitä. Niin oudolta kun se kuullostaakin, olen valvonut monia öitä pelkoni takia joskus pienempänä. :(

Toki olisi kiva tietää totuus, mutta mikä vaikutus sillä olisi minuun? Mitä sanoisin läheisilleni? He ovat aina nauraneet ufo uskolleni...

Pelko ei lähde pois vaikka ei olisi mitään syytä pelätä. Se vain pitäisi tuntea.

• eipäsole

ihminen ei olekäynyt kuussa USA:n toimesta....

• olet tyhmä
        eipäsole kirjoitti:

ihminen ei olekäynyt kuussa USA:n toimesta....

Kyllä on, todisteet ovat teleskoopeilla nähtävissä ja lisäksi laserpeili kuun pinnalla todistaa sen, että astronautti kävi kiikuttamassa täsmälleen oikeaan paikkaan peilin ja suuntasi sen maahan.

Apollo-ohjelma on pitkään aikaan viimeinen avaruusohjelma jolla on ollut joku tarkoituskin. Mars on seuraava miehitetyn lennon osoite.

Apollo-huijaukseen uskovat ovat idiootteja kun todisteet kuulaskeutumisista ovat olemassa.

• järki käteen

Jos näkisin avaruusolennon se muuttaisi koko elämäni ja elämänkatsomukseni. En voisi enää mitenkään kieltää sitä, kuinka suppea minun elämänkatsomukseni on ollut koko elämäni. He varmaan voisivat tappaa minut milloin vain tai kontrolloida mieltäni. Jostain syystä vain koen heidät uhkana. Olen ollut aina melko kiinnostunut kaikkiin yliluonnollisiin ilmiöihin, mutta olen aina myös pelännyt niitä. Niin oudolta kun se kuullostaakin, olen valvonut monia öitä pelkoni takia joskus pienempänä. :(

Toki olisi kiva tietää totuus, mutta mikä vaikutus sillä olisi minuun? Mitä sanoisin läheisilleni? He ovat aina nauraneet ufo uskolleni...

Pelko ei lähde pois vaikka ei olisi mitään syytä pelätä. Se vain pitäisi tuntea.

Miksi vieras olento sinut tappaisi tai rupeaisi mieltäsi kontrolloimaan (ja millä keinolla?). Vieras olento ei ole kiinnostunut sinun tappamisestasi vaan on yhtä utelias kohtaamaan ihmisen kuin ihminen on vieraan olennon. Ne eivät lennä valovuosia ruvetakseen tappelemaan.

• Stinky
        järki käteen kirjoitti:

Miksi vieras olento sinut tappaisi tai rupeaisi mieltäsi kontrolloimaan (ja millä keinolla?). Vieras olento ei ole kiinnostunut sinun tappamisestasi vaan on yhtä utelias kohtaamaan ihmisen kuin ihminen on vieraan olennon. Ne eivät lennä valovuosia ruvetakseen tappelemaan.

aiheetta, näin voisi olettaa, sillä muuten vallitseva tila olisi aivan toisenlainen.
        Emme tiedä mistä tulevat, valovuodet mielessä voivat täten myös sokaista.
        Ihminen ei ole kaikille vieraille olennoille vieras.

• kuussa ei käyty
        olet tyhmä kirjoitti:

Kyllä on, todisteet ovat teleskoopeilla nähtävissä ja lisäksi laserpeili kuun pinnalla todistaa sen, että astronautti kävi kiikuttamassa täsmälleen oikeaan paikkaan peilin ja suuntasi sen maahan.

Apollo-ohjelma on pitkään aikaan viimeinen avaruusohjelma jolla on ollut joku tarkoituskin. Mars on seuraava miehitetyn lennon osoite.

Apollo-huijaukseen uskovat ovat idiootteja kun todisteet kuulaskeutumisista ovat olemassa.

Tuo on täyttä satua että todisteet olisivat näkyvissä teleskoopilla...

Apollo-ohjelmalle aloitettiin seuraaja jo Bushin kaudella, arvio kuuhun pääsystä oli 10-20 vuotta... Luulisi olevan helpompaa nykyisellä metallurgialla ja tekniikalla, jos oikeasti olisivat kuussa 60-luvulla käyneet.

• haista nyt paska
        kuussa ei käyty kirjoitti:

Tuo on täyttä satua että todisteet olisivat näkyvissä teleskoopilla...

Apollo-ohjelmalle aloitettiin seuraaja jo Bushin kaudella, arvio kuuhun pääsystä oli 10-20 vuotta... Luulisi olevan helpompaa nykyisellä metallurgialla ja tekniikalla, jos oikeasti olisivat kuussa 60-luvulla käyneet.

Joka ainoan kuumodulin alaosa seisoo sillä paikallaan jonne ne jäivät Apollo lennoilla ja ovat nähtävissä teleskoopilla maasta. Bushin ohjelmalla ei olisi kuuhun päästy vielä 50 vuodenkaan päästä koska se ohjelma oli taloudellisesti täysi susi. Kuussa käytiin jo 60-luvulla, joten sinne ei ole tarvetta lentää, niinpä NASA suuntaa katseensa Marsiin ja aurinkokunnan ulkolaidoille.

Satuahan se, kun maasta voidaan ampua lasersäde tarkalleen siihen peiliin joka asennettiin kuussa valmiiksi Apollo 15 lennolla. Ja kuumodulien alaosat tosiaan näkyvät ihan tavallisella suht isolla teleskoopilla kuun pinnalla juuri tasan sillä paikalla minne ne parkkeerattiin.

Olet siis idiootti joka uskoo Apollo-ohjelman olleen huijaus. Todisteet, mm. lentotelemetria ovat edelleen olemassa joka ainoasta kuulennosta. Neuvostoliittokin seurasi lentoja tarkasti, joten laskeutumiset kuuhun on sitäkin kautta todennettu.

• tässä sulle todistee
        haista nyt paska kirjoitti:

Joka ainoan kuumodulin alaosa seisoo sillä paikallaan jonne ne jäivät Apollo lennoilla ja ovat nähtävissä teleskoopilla maasta. Bushin ohjelmalla ei olisi kuuhun päästy vielä 50 vuodenkaan päästä koska se ohjelma oli taloudellisesti täysi susi. Kuussa käytiin jo 60-luvulla, joten sinne ei ole tarvetta lentää, niinpä NASA suuntaa katseensa Marsiin ja aurinkokunnan ulkolaidoille.

Satuahan se, kun maasta voidaan ampua lasersäde tarkalleen siihen peiliin joka asennettiin kuussa valmiiksi Apollo 15 lennolla. Ja kuumodulien alaosat tosiaan näkyvät ihan tavallisella suht isolla teleskoopilla kuun pinnalla juuri tasan sillä paikalla minne ne parkkeerattiin.

Olet siis idiootti joka uskoo Apollo-ohjelman olleen huijaus. Todisteet, mm. lentotelemetria ovat edelleen olemassa joka ainoasta kuulennosta. Neuvostoliittokin seurasi lentoja tarkasti, joten laskeutumiset kuuhun on sitäkin kautta todennettu.

http://www.nasa.gov/mission_pages/LRO/multimedia/lroimages/apollosites.html

kuumodulien alaosat ovat edelleen kuussa.

Laserpeili on siellä minne astronautit sen jättivät

http://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_Laser_Ranging_experiment

Täältä ammutaan laser kuun pinnalle Apollo 15 astronauttien jättämään peiliin

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Wettzell_Laser_Ranging_System.jpg

• olento87657878578

elämme planeetalla joka kiertää aurinkoa joka kuuluu avaruudessa lillivään galaksiin, olemme siis avaruusolentoja.

• transtaivaassa

kuolisin järkytykseen, onneksi kaikki me olemme avaruusolentoja niin ei tarvi omaa teletappi ulkomuotoaan enää hävetä. :)

• Stinky

Riippuen terveydentilasta sekä siitä millainen avaruusolento näyttäytyisi.
      Itse olen alieneiden kohtaamisenkin jälkeen edelleen hengissä ja hyvilläni siitä.

• Pyytäisin heitä käyttämään taitonsa jotta parantuisin.
        Kysyisin mistä tulevat ja minkälaista siellä on.
        Ihmismuotoisena olisi tutumpaa ja luotettavampaa jos ottaisivat hahmon ihmisen.

• Stinky
        maagikko kirjoitti:

Pyytäisin heitä käyttämään taitonsa jotta parantuisin.
        Kysyisin mistä tulevat ja minkälaista siellä on.
        Ihmismuotoisena olisi tutumpaa ja luotettavampaa jos ottaisivat hahmon ihmisen.

Muutamia sellaisia tapauksia on kyllä joissa paranettukin on, mutta harvinaisia taitavat silti olla. Toivottavasti paranet täkäläisin keinoin, voimia.

• En ole nähnyt ufoja

Eiköhän tämä ole kaikenlaisten "ufoskeptikkojen" pohjimmainen ajatus jotka haluavat että muutkaan eivät miettisi näitä asioita. Ehkä he tosiaan kaikki pelkäävät kuolevansa jos näkevät jotain mysteeristä. Osa näistä keptikoista pelkää jotain kauko-ohjattuja lentsikoitakin ja luulee niitä ufoiksi.(lol)

• aieivailieni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      89
      7448
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      117
      6179
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      158
      4314
    4. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      39
      3022
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      228
      2951
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2866
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      88
      2577
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2318
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      186
      2239
    10. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      15
      1777
    Aihe