että olen etupäässä persu ja toissijaisesti kepulainen.
Otin asiakseni nyt testata itselleni "sopivia" ehdokkaita. Ensin käytin Hesarin vaalikonetta joka oli vuodelta 2007. Hain ehdokkaita Hämeen vaalipiiristä. Minulle sopiva oli kepulainen ja pari persuakin oli kymmenen ensimmäisen joukossa. Yhtään senioria ei näkyvissä.
Tein saman testin 2007 Keski-Suomen vaalipiirin ehdokkaista. Taas sain kepulaisen ensimmäiseksi ja kokoomukselaisen toiseksi, kristillisiäkin taisi olla 3 kymmenestä. Ylläri ylläri Järvenpää pääsi kunniakkaalle kahdeksannelle sijalle.
Testasin Uudenmaan vaalipiirin vielä (2007) ja heti kärkeen nousi 3 persua. Ei näkösällä ehdokasta jota äänestin ja joka on kansanedustaja ja on jälleen ehdokkaana.
MTV:n vaalikoneen 2011 ehdokkaista kymmenen ensimmäisen joukossa oli 5 persua. Ykköspersu oli kanssani samaa mieltä 73.8%.
Terveisin "maatalouslomittaja" Persu Kepunen
PS. Kauankohan tämä sopeutuminen totuuteen kestää ilman vieroitusoireita?
En ole tiennyt
9
148
Vastaukset
- jakolasku
Taas testasin tällä kertaa ESS:n vaalikonetta. Seniori Raimo Hakkarainen jäi sijalle 46, yhteneneväista prosenttuaalisesti 57.3.
- 21
Kokeile Keski-Suomea.
- Axsellsson AX
Välkommen du subtraherar Svenska folkpartiet rankar du kommer att bli en vinnare med en bra röst för att försvara epädekratiaa.
- Mamma po svenska
Svenska som intressen har tvingats att förbättra och hålla det svenska språket
hoitopaikat bli bättre jämfört med finskspråkiga äldre. - E.Järvenpää
Vaalikoneet ovat hyvin viitteellisiä ja viihteellisiä.
- jakolasku
Taidat olla itse sitten viihteellinen ja viitteellinen mies, kun testasin v.2007 vaalikonetta sijoituit sijalle 8:n.
- e.järvenpää
Ei pidä paikkaansa olen saanut "päsmärin arvonimen". Heikosti tuli ääniä v.2007 mutta yritin kuitenkin. Rahaa eikä kokemusta ollut kellään meillä mutta 0,6 % tulos koko maan äänimäärästä, oli yllättävän hyvä, vanhojen valtapuolueiden mediaboikottiin laittamalta uudelta puolueelta. Reilujen pelisääntöjen vallitessa, yksi olisi mennyt eduskuntaan.
Pelisäännöt on tsaarinvallan ajalta periytyvä vaalilaskenta ja puoluetuen evääminen jottei mainostaan pysty, tämäkin huomioiden tulos oli hyvä ja nyt on kokemusta ja tietoa on saatu leviytettyä, vaikkei nämä puolueettomat lehdet nytkään julkaise mielipidekirjoituksiamme, niin siitä huolimatta uskon puolueen läpimenoon.
- jakolasku
Siis minun listallani tulit kahdeksanneksi kun testasin itselleni.
Uskossa horjumaton Esko. Hieno saavutushan läpimeno olisi, minä uskon että joku IPU:lainen menee myös läpi pienpuolueista. - e.järvenpää
Itse en ole tälläkertaa ehdokkaana, mutta tiedän, että kenttätyötä tehdään tosissaan ja kyllä tämän netin kauttakin tieto leviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama525256Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä754258Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve813761Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.742760Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1632601Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta692443Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282365Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792219- 1491839
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko421596