http://blogit.tietokone.fi/ossi/2011/02/floss-horhoilylle-stoppi-elop-pelastaa-suomen-ja-nokian/comment-page-3/#comment-7470
Kun lukee Ossin kommentteja niin huomaa kyllä samanlaista sanankäyttöä ja loukkaavia kommentteja mm. linux-koodareista ja linuxin käyttäjistä kuin mitä Penttikin viljelee täällä linuxisteista...
Eli onkohan nyt niin että Pentti on oikealta nimeltään Ossi Mäntylahti...
Penan henkilöllisyys paljastumassa?
11
406
Vastaukset
No se olisikin kova paukku, miksei myös mahdollista. Joskus suunnittelin että huijaan Pentin paljastamaan henkilöllisyytensä mutta se olisi aika työläs homma eikä se nyt oikeasti mua niin kovasti kiinnosta niin en jaksa alkaa pakertamaan sen kanssa. Kivasti se vaan kiehtoo ajatuksena mutta ei ole aikaa semmoseen ;D
Jos yksinkertaisesti kysytään pentiltä että tapaako se kielellään nenäsä kärkeen. Jos tapaa niin ei ole Ossi?Johtuuko erään en-sano-nimeä blogaajan nenän muoto siitä että se on liian pitkään ollut Ballmerin pakaroiden välissä?
- Pena paljastuu
exergy kirjoitti:
Johtuuko erään en-sano-nimeä blogaajan nenän muoto siitä että se on liian pitkään ollut Ballmerin pakaroiden välissä?
Voi olla voi olla. :D
- Ruskeat posket
exergy kirjoitti:
Johtuuko erään en-sano-nimeä blogaajan nenän muoto siitä että se on liian pitkään ollut Ballmerin pakaroiden välissä?
Nenääsi pitänyt ?
- Pena paljastuu
nimittäin se että Pentti, eli Öppe, on selvästikin Microsoftin palveluksessa, lukekaapa vaikka tästä Öppen kommentteja ja olkaa tarkkana mitä hän kirjoittaa:
http://www.tietokone.fi/keskustelu/juttukommentit/23070
Kahdessa kohdassa hän kirjoittaa "meistä"...siis tarkoittaen varmastikin Microsoftia:
"Taloudellinen menestys, hyvät tuotteet, tyytyväiset asiakkaat, hyvä hintalaatusuhde, sopivat katteet ovat meille tärkeitä."
"Rahan syytäminen iäisyys-avo-kehittelyyn ja asiakkaiden edusta välittämättömään Android-kasaajien hintakilpailuun ei Nokiaa, eikä meitä, auttaisi."
Pentti, eli Öppe, on siis Microsoftin palveluksessa.Taitavaa tarkkailua, terävä havainto.
Ja minä kun joskus epäilin että palstalla vilisee mikkiksen kätyreitä niin heti tuli "ufomiesjuttua" ;D Ei vaan, kyllä täällä on palkkatrolleja kehissä, muuten ei olisi selitettävissä asiat. Ei varmaan trollaamiseen palkattuja, siis, mutta jollakin tapaa Microsoftin palkkaa nauttivia jotka jaksavat trollata.- Pena paljastuu
exergy kirjoitti:
Taitavaa tarkkailua, terävä havainto.
Ja minä kun joskus epäilin että palstalla vilisee mikkiksen kätyreitä niin heti tuli "ufomiesjuttua" ;D Ei vaan, kyllä täällä on palkkatrolleja kehissä, muuten ei olisi selitettävissä asiat. Ei varmaan trollaamiseen palkattuja, siis, mutta jollakin tapaa Microsoftin palkkaa nauttivia jotka jaksavat trollata.Heh, yks jo hermostui noista epäilyksistä että Ossi olisi ehkä Pentti ja alkoi nimittelemään sosiopaatiksi. Ei savua ilman tulta! Taitaa trollit paljastua pikkuhiljaa mikä on tietenkin hyvä asia. :)
- ..tätä surunpäivää
Linux-hihhulit hesteessä. Kaik´on mänt´!
- Pena paljastuu
herjaa ja nimittelee? Ei ole mitään Linux-hihhuleita, on vain linux-käyttäjiä ja linux-kehittäjiä. Hihhulit on Microsoftin leirissä.
Sitäpaitsi jos tekee havainnon, niin ei ihmistä voi miksikään hihhuliksi haukkua. Jos poliisi tekee havainnon ja huomaa johtolangan, tekee siitä johtopäätöksen esim. epäillystä niin tuomitsetko poliisinkin hihhuliksi? Tämä on vain normaalia salapoliisitoimintaa, ei mitään hihhulointia. Pitää vain pitää silmät auki ja käyttää aivojaan, niin lopulta huomaa minne ne jäljet johtaa. Olen minä ennenkin saanut syyllisiä kiinni rysän päältä ihan käyttäen aistejani, hoksottimia ja normaalia logiikkaa! Ja mokomat tunnustivatkin sittemmin syyllisyytensä, koittivat hädissään vielä syytellä mua. No epäillyt yleensä koittaa kääntää syytökset muualle. Pena paljastuu kirjoitti:
herjaa ja nimittelee? Ei ole mitään Linux-hihhuleita, on vain linux-käyttäjiä ja linux-kehittäjiä. Hihhulit on Microsoftin leirissä.
Sitäpaitsi jos tekee havainnon, niin ei ihmistä voi miksikään hihhuliksi haukkua. Jos poliisi tekee havainnon ja huomaa johtolangan, tekee siitä johtopäätöksen esim. epäillystä niin tuomitsetko poliisinkin hihhuliksi? Tämä on vain normaalia salapoliisitoimintaa, ei mitään hihhulointia. Pitää vain pitää silmät auki ja käyttää aivojaan, niin lopulta huomaa minne ne jäljet johtaa. Olen minä ennenkin saanut syyllisiä kiinni rysän päältä ihan käyttäen aistejani, hoksottimia ja normaalia logiikkaa! Ja mokomat tunnustivatkin sittemmin syyllisyytensä, koittivat hädissään vielä syytellä mua. No epäillyt yleensä koittaa kääntää syytökset muualle.Sen vuoksi mm. Nokia ja Elop selittelevät jo toista kierrosta että mitään outoa asiaan ei liity. Huomenna tulee kolmas kierros.. vai oliko se jo tänään kuitenkin? Selitysten määrä on niin iso ettei oikein pysy perässä.
Kuten sanoit niin juuri noilla pienillä munauksilla on merkitystä, tuota menetelmää poliisitkin käyttävät kuulusteluissa.
Aikoinaan yksi kotikylän juoppo sai poliisit peräänsä, lähti kännissä ravintolan pihasta niin joku soitti maijan perään. Äijä huomasi poliisit ja ajoi auton metsään piiloon ja luikki kotiansa, avasi kossupullon ja istahti pöytään, hetken päästä poliisit tulivat ovelle kärttämään että ajelitkos humalassa. Tuohon tuo juoppo sanoi että en ajanu, auto sammui ja kävelin kotiin ja vitutukseen aloin vetelemään kosamiittia. Poliisit yritti siinä vanhaa kepposta että "lupaathan ettet tämän jälkeen enää ajele juovuksissa" mutta vanha kettu ei mennyt lankaan vaan vastasi että "en minä tuollaista voi luvata kun en ennekään ole kännissä ajellut". Yksi ajattelematon hetki tuossa ja ukko olisi ollut putkassa. Nykyään on jo vainaa, se viina vei miehen eikä se mikään ihme kyllä ollut, armoton deeku. Hyvä ettei nyt sentään ajanut kenenkään yli eläessään, kännissä.
Mutta nuo pienet sanat, pienet lipsahdukset, ne kertovat paljon.. enemmän kuin lipsauttaja haluaa myöntää.- Pena paljastuu
exergy kirjoitti:
Sen vuoksi mm. Nokia ja Elop selittelevät jo toista kierrosta että mitään outoa asiaan ei liity. Huomenna tulee kolmas kierros.. vai oliko se jo tänään kuitenkin? Selitysten määrä on niin iso ettei oikein pysy perässä.
Kuten sanoit niin juuri noilla pienillä munauksilla on merkitystä, tuota menetelmää poliisitkin käyttävät kuulusteluissa.
Aikoinaan yksi kotikylän juoppo sai poliisit peräänsä, lähti kännissä ravintolan pihasta niin joku soitti maijan perään. Äijä huomasi poliisit ja ajoi auton metsään piiloon ja luikki kotiansa, avasi kossupullon ja istahti pöytään, hetken päästä poliisit tulivat ovelle kärttämään että ajelitkos humalassa. Tuohon tuo juoppo sanoi että en ajanu, auto sammui ja kävelin kotiin ja vitutukseen aloin vetelemään kosamiittia. Poliisit yritti siinä vanhaa kepposta että "lupaathan ettet tämän jälkeen enää ajele juovuksissa" mutta vanha kettu ei mennyt lankaan vaan vastasi että "en minä tuollaista voi luvata kun en ennekään ole kännissä ajellut". Yksi ajattelematon hetki tuossa ja ukko olisi ollut putkassa. Nykyään on jo vainaa, se viina vei miehen eikä se mikään ihme kyllä ollut, armoton deeku. Hyvä ettei nyt sentään ajanut kenenkään yli eläessään, kännissä.
Mutta nuo pienet sanat, pienet lipsahdukset, ne kertovat paljon.. enemmän kuin lipsauttaja haluaa myöntää.aika hauska toi tarina ja tottahan se on, pikkulipsahdus vaan niin kiinni jää. :) Mutta poliisin ei saa silloin nukahdella vaan olla valppaana kun se mokkeri tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1324506Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803260- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19768- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 42628