1. Minkä ikäisenä siis menetit neitsyytesi?
2. Minkä ikäinen olet nyt?
Jos joku isä vastaa niin mainitse, että olet mies!
Tuli mieleen tuosta Anna Kontulan kirjasta, että minkä ikäisenä oikeasti se neitsyys katoaa.
Kysyin myös nykyistä ikää siksi, että näemme onko vuosien varrella asioissa tapahtunut kummoistakaan muutosta.
Omat vastaukset;
16v. ja 42v.
G: Neitsyyden
23
609
Vastaukset
- pikkuneiti-
16v ja 20v
- fisutt
16v ja 25v
- huygtfrde
14,5v ja 27v
- huygtfrde
kumppani saman ikäinen, vähän vajaat 15v.
- äitivain
21v ja 30v
- äitivain
mies melkein kaksi vuotta nuorempi ja edelleen yhdessä ollaan.
- -67
12v ja 43v
- 3 v vanhempi
Olisi kiva tietää vielä minkä ikäselle menetitte neitsyyteni?
- gg66
1. olin 16v, kumppani 18v.
2. 36v. - Henni782
Meni paria viikkoa vajaa 20-vuotiaana ja olen nyt 32.
- Henni78
...kumppani oli minua lähes pari vuotta nuorempi.
- Mies parhaassa iässä
Olen siis mies
1. Olin 24 -vuotias
2. Ikää on nyt 34
Ja selitettäköön korkeaa ikää sillä, että olen (tai paremminkin olin) todella ujo ja kynnys lähestyä tyttöjä oli todella korkealla. - tinakkkk
1. olin melkein 15,kumppani myös
2. nyt olen 28 - härkäpäällä
1. 16v, mies 23v
2. 54v. - 4 + 20
1. 13v ja poika 16-17v
2. 24v - yhdessä vieläkin
1. 14 v. ja poika 17 v.
2. 34v - mies kampukselta
1. -, en ole viitsinyt mennä kapakoihin
2. 25 - tässä;
Minä 18v ja mies 19v.
Olen tällä hetkellä 33v. - joutsenia.
Molemmat menetettiin neitsyys: Minä 15v. mies 17v
Ikämme nyt: minä 24v. mies 26v.
Nyt olemme avioliitossa, 2 lasta. - Vastaukseni
"Menetin neitsyyteni" (kuulostaapa kurjalta tapahtumalta) 14-vuotiaana, ja olen nyt 24-vuotias. Puolisoni, ensirakkauteni ja pian syntyvän esikoiseni isä onkin sitten ainoa seksikumppanini, vaikka joku psykologi olisi varmaan 14-vuotiaan "seksisuhteesta" muuta ennakoinut. Ikäeroa meillä on ihan riittävästi, alunpitäen laittomasti.
- 10 v vankeutta?
Uusi laki tekisi miehestäsi "törkeän lapsen raiskaajan", josta miehesi olisi voinut joutua jopa 10 vuodeksi vankilaan. Teidän perheenne maine olisi iäisyydeksi menetetty koska lastenne isä olisi tuomittu seksirikollinen ja "pedofliili".
Samanlaisia parisuhteita on vaikka kuinka paljon.
Miksi ehdoin tahdoin halutaan tuhota nämä onnelliset perheet? - Vastaukseni
10 v vankeutta? kirjoitti:
Uusi laki tekisi miehestäsi "törkeän lapsen raiskaajan", josta miehesi olisi voinut joutua jopa 10 vuodeksi vankilaan. Teidän perheenne maine olisi iäisyydeksi menetetty koska lastenne isä olisi tuomittu seksirikollinen ja "pedofliili".
Samanlaisia parisuhteita on vaikka kuinka paljon.
Miksi ehdoin tahdoin halutaan tuhota nämä onnelliset perheet?Sitä minäkin mietin. Laissa on toki pakko olla jotkut rajat, koska muuten se on mielivaltaa, mutta... en tiedä. Usko pois, olen pohtinut asiaa, ja kannatan ehdottomasti lapsen seksuaalisen hyväksikäytön kriminalisointia ja ankaria rangaistuksia - mutta vaikka laki sitä mieltä onkin, meidän suhteemme ei kyllä ollut hyväksikäyttöä, enkä minä ollut "lapsi" vaikka hyvin nuori naisenalku olinkin. Suuren ikäeron suhteisiin nuorella iällä tulee suhtautua varauksella, ja niihin tavallista todennäköisemmin voi liittyä hyväskikäyttöasetelmaa tai nuoren henkilön harkintakyvyn puutteen hyödyntämistä, mutta se ei tarkoita että kun ikänumero on näin tai näin niin asia olisi aina niin. Onneksi kukaan ei ole tuntenut tarvetta saattaa tilannettamme oikeuden silmien eteen.
- 11+20=31
Minä 16, silloinen poikaystävä 17. Tällä hetkellä olen 20-vuotias ja uudessa (kolme vuotta sitten alkaneessa) parisuhteessa. Ollut siis yhden kanssa tuon ensimmäisen kerran lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl782173Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525