Pepperhotel ILMAISIA KOLEJA JOKA PÄIVÄ

Owneri

osoite : http://pepperhotell.webs.com

Tarviit hamachin.. Hamachi tiedot Nimi: Pepper Hotell
Salasana: 123

HAMACHIn voit ladata http://www.download.fi/verkko/vpn/hamachi.cfm

Asennat koneelles sit sieltä klikkaa kolmiota ja klikkaa jotai mis lukee et liity..
Jos sul on uudempi versio suomeks klikkaa "verkko" ja sielt "Liity verkkoon"
Sit kirjotat noi jutut sinne mitkä tuos ylhääl on.
Sit vaaa hotelliin ja pelaileee...
Jos serveri on vaaa auki =)

12

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antakaa 100kolea hab

saanko 100kolea habboon koska olen ruti köyhä ja jos ette anna niin soitan poliisille niin kannattaa antaa!

• huijasitte!

no miks ei ala tulla mun tyypille koleja :I

• gfgjsfdgskjfg
        huijasitte! kirjoitti:

no miks ei ala tulla mun tyypille koleja :I

antakaa nyt perkele niitä kamoja tai vittu oikeesti soitan poliisille

• gfveyhwjfskyhgs
        gfgjsfdgskjfg kirjoitti:

antakaa nyt perkele niitä kamoja tai vittu oikeesti soitan poliisille

PEPPERHOTEL on ihan paska koska sieltä saa kokoaja koleja siinä ei ole järkeä. Vittu ei ees habboon ole koodeja !

• Vittu!
        gfveyhwjfskyhgs kirjoitti:

PEPPERHOTEL on ihan paska koska sieltä saa kokoaja koleja siinä ei ole järkeä. Vittu ei ees habboon ole koodeja !

mun persekkin on kauniimpi kun sun naamas oot niin homo ja huijari niin soitan nyt poliisille !

• olen homo
        Vittu! kirjoitti:

mun persekkin on kauniimpi kun sun naamas oot niin homo ja huijari niin soitan nyt poliisille !

tää on yksi koodi 5ju67su6 on yksi koodi siitä saa 1000kolea!

• huiku pelottaa

oikein pelottaa et tiä ees mun nimee etkä puhelinumeroo...

• aahaaaha
        Vittu! kirjoitti:

nyt rauhallisesti. vittu!

• alaikäsiä!
        huiku pelottaa kirjoitti:

oikein pelottaa et tiä ees mun nimee etkä puhelinumeroo...

mä tiän pari ukkoo jotka on alaikäsii habossa jotain 8.v

• KAIKKI HABBOLAISET!
        alaikäsiä! kirjoitti:

mä tiän pari ukkoo jotka on alaikäsii habossa jotain 8.v

KAIKKI HABBOLAISET!jos menette facebookin kautta habboon niin habbosta saa paketin mut siihen tarvii facebook kamuu avuks meinaan sun pitää lähettää sun kaverille pyyntö ja jos se hyväksyy sen niin se tulee avaan sen apketin koska sitä ei voi saada yksin auki niin sitten kun se on avannu sen niin kun meet habboon tulee jotain lahja on avattu sit sieltä saa ILMASEN SAMMAKON ja sille pedin saat päättää nimen kouluttaa ja kaikkee muuta!

• KAIKKI HABBOLAISET!
        KAIKKI HABBOLAISET! kirjoitti:

KAIKKI HABBOLAISET!jos menette facebookin kautta habboon niin habbosta saa paketin mut siihen tarvii facebook kamuu avuks meinaan sun pitää lähettää sun kaverille pyyntö ja jos se hyväksyy sen niin se tulee avaan sen apketin koska sitä ei voi saada yksin auki niin sitten kun se on avannu sen niin kun meet habboon tulee jotain lahja on avattu sit sieltä saa ILMASEN SAMMAKON ja sille pedin saat päättää nimen kouluttaa ja kaikkee muuta!

jo joku ettii mua habbossa niin habboukon nimi on kiiuskamonkey
        elikkä kiiuskaapina

• WC

oikeesti OLKAA VITU N HILJAA JOS EI SAA KOLEE NII SE EI OO HABON ONGELMA MIKS EES HALUUTTE KOLEE ONKS TEIJÄN ELÄMÄ VAA HABOS MIETTIKSÄÄ VÄHÄSE MIS MAAILMASSA OOTTE TEIJÄN ELÄMÄ EI OO HABOS VOI -,- KUKA NY KOLEJA HALUIS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      25
      5049
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4056
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      74
      3622
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2473
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      76
      2159
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1515
    Aihe