Moikka kaikille! Minulle päätyi jokin aika sitten sattumusten kautta Alvar Aallon 406 tuoli (Artekin mallistoa kaiketi)...värinä beige...tässä linkki: http://www.stylepark.com/en/artek/armchair-406 ...olen muuttamassa pienempään asuntoon ja en tuota tuolia ole pitänyt käytössä ollenkaan. Kaiken lisäksi tuoli on kuin uusi. Olen yrittänyt katsella myyntihintoja tuolle tuolille ja taitaa olla noin 700-1000 euron luokkaa uutena. Mitenköhän paljon tuosta kehtaa pyytää käytettynä, kun on ihan priimakunnossa kumminkin. Ja minnekköhän tommosia desing-huonekaluja kannattaa tyrkyttää? Onko jotain liikettä esim. joka ostaa nuita pois itselleen myyntiin? Kiitos etukäteen tiedoista!
Alvar Aallon 406
4
4184
Vastaukset
- ................
Toteutuneita hintoja huuto.netissä:
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=C&classification=0&stype=A&tits=aalto 406&sprice=&eprice=&s_ltime=0&e_ctime=0&seller=&location=&bidder= - Aaltoilua
Miksi myyt!
Kadut loppuikäsi. - eroon406:sta
Noh tässä pari syytä miksi myyn :) A: ei oikein tuo tuoli mene minun makuuni...minusta väri, että muotoilu ovat juuri sellaiset, että tekee vaan pahaa katsoa tuota tuolia nurkassa, B: olen tosiaan muuttamassa pienempään asuntoon ja kaikki "turha" lähtee nyt myyntiin, koska en niitä saa mahtumaan uuteen kämppääni. Olisiko täällä kenelläkään kiinnostusta kyseiseen tuoliin? Tuoli on kuin uusi!
- spinnu64
Moikka,
yksi tapa on laittaa ilmoitus huutonettiin tai tori.fi sivustoille ja myydä tuolisi siellä. Ostin juuri oman artek 406 tuolini huutenistä hintaan 350,00 euroa. Eli, jos mietit tuota 700-1000 euron hintaa niin luulenpa ettet tule sitä saamaan, vaan joudut laittamaan hinnan sinne 250 - 450 välille. Vepsäläinen myy uuden (aidon) tuolin 995,00 eurolla, mutta vanhasta en ole nähnyt vastaavia summia maksettavan.
Jos todella haluat päästä tuolistasi eroon niin laita viestiä niin aletaan hiomaan hintaa millä myisit ja millä ostaisin tuolisi. Tarvitseisin artek 406 beigen nojatuolini kaveriksi toisen samanlaisen.
Tiedätkö onko tuolisi aito artek 406? Markkinoilla on myös niitä kopioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama325135Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644111Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783686Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732728Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1582544Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602388Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?292211Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792199- 1381715
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401548