Missä paras fiilis ja palkka ?
Millaisia kokemuksia teillä on ?
Puhelinmyynti/ parhaimmat paikat ?
9
725
Vastaukset
- En osta
Puhelin pirisee. Soittajan numero on minulle tuntematon. Vastaan.
Soittajan äänestä päättelen että hän on nuori henkilö. Hän kertoo nimensä ja mistä soittaa. Hän on hyvin ystävällinen ja kertoo olevansa iloinen, että on tavoittanut minut. Hänellä on minulle tarjous, jota ei hänen sanomansa mukaan kannata jättää käyttämättä. Tuttavallisesti hän kutsuu minua etunimellä ja kertoo, että kaiken lisäksi hänellä on minulle ylimääräinen lahja. Siinä vaiheessa minä jo tiedän, että en osta enkä tilaa. Odotan vaan tilaisuutta keskeyttämään hänen puheensa. Hänen minulle käyttämänsä puheaika menee kuitenkin hukkaan. Kun hän sitten lopuksi joutuu vetämään henkeä, minä keskeytän ja sanon ystävällisesti: kiitos, mutta tällä kertaa en osta. Siihen loppuukin soittajan ystävällisyys, kuin seinään, hän paiskaa minulle ”luurin korvaan”.
En halua sanoa, että sinä käyttäytyisit näin, mutta usein joutuu vaan toteamaan, että puhelinmyyjällä ei ole käytöstapoja.- Jäyhä jätkä
Minä sanon kylmästi väliin heti kättelyssä, että tämä ei johda mihinkään ja ajan säästämiseksi on helpointa päättää puhelu heti. Jos kaupustelija koettaa jatkaa, kuuntelen sen verran, että saan selville mitä minulle tyrkytetään. Sitten on tämä tuote kohdaltani boikotissa.
- ketuttaa kokko sakki
Kyllä minä ainakin kerron jo aluksi, että en aio tilata mitään ja kysyn, että mitähän se heidän lupaamansa ilmainen tällä kertaa maksaa. Jotkut kysyy, että mistä syystä ei halua tilata lehtiä..sehän on vain minun oma asiani.
Saunalahdella on röyhkeimmät ja veemäisimmät kauppiaat..hirveä tivaaminen, että mikä operaattori on nyt ja miten suuret on puhelinlaskut.
Kahden kanssa olen joutunut paiskaamaan luurin korvaan, koska kukaan kai ei jaksa sellaista agressiivista kaupantekoa - itseä ainakin v..aa. Mitä helskuttia puhelinmyyjälle kuuluu laskujen summa yms.
Nykyään lähtee kyllä " ei kiitos" kaikille puheliunmyyjille sekä tuntemattomille, joille en edes vastaa. Googlettamalla löytyy suurin osa numeroista, jotka ovat puhelinmyyjiä! - perus ukkeli
Minä kysyn vain, että mitä neidillä on päällä. Juttelen vaikka jotain härskejä. Eihän se mitään häirintää ole, kun kerran minulle soitellaan. Joskus jään vain ihan huvikseni juttelemaan ja kyselemään kaikenlaista tilattavasta tuotteesta. Välillä voi vaikka koittaa jättää piiiitkiä taukoja puheeseen, ja tsekata missä vaiheessa se soittaja alkaa huutamaan haloota luuriin.
- 54 sek/vuosi
Olen yrittäjänä testannut näiden myyjien tapoja. Jos sanot kohteliaasti että kiitos ei alkaa jankutus ja yleensä seuraavana päivänä soitetaan uudestaan.
Jos lyöt heti luurin korvaan ja tallennat numeron muistiin (itse käytän nimeä
´´kusemisto´´) niin juuri koskaan sama myyjä ei soita toista kertaa.
Samasta firmasta ehkä soitetaan kuukausien päästä ja eri myyjä.
Olen huomannut että tämä on kuitenkin paras tapa hoitaa ´´pakollinen´´
työn häirintä ja kuluttaa vähiten aikaa.
Ikävä todeta , mutta HUONOT KÄYTÖSTAVAT kunniaan.
- Saanut tarpeekseen
Mulle soitti puhelinliittymän kaupustelija, tervehti asiallisesti ja sanoi että ottaisinko sellaisen ja sellaisen liittymän, mikä oli nykyistä liittymääni reilusti kalliimpi. Sanoin ei. No sitten vaihtui halvempaan liittymään, lähelle oman liittymän hintaista ja tarjouksia tarjouksia sen päälle, sanoin siihenkin että ei, en vaihda Soneralle kun mulla nyt on tämä Saunalahti, ja kakkospuhelimessa DNA. No sitten hieman halvempaa liittymää alettiin tyrkyttää, ja myyjä sanoi että tämän voi vaikka vaimolle ja lapsia varten hommata niin tulee yhteydet kuntoon, sanoin siihen ettei kuule mulla ole vaimoa eikä lapsia, hyvä että säännöllinen vakipano löytyy. No sitten akka alkoi tarjoomaan halvinta liittymää, voit pitää sitä vaikka pöytälaatikossa halvalla hinnalla niin onpahan liittymä, joka toimii! Sanoin että jos tulee tilanne, etten pysty omia muita liittymiäni maksamaan, niin mitä helvettiä minä hyödyn liittymästä joka ainakin toimii! Ei se ilman käypää valuuttaa toimi, ja sitä varten voin pitää Prepaid -liittymää siellä pöytälaatikossa, eikä se takuulla ole Sonera, edelleenkään. Jumalauta virolaisakka alkoi kiukkuisesti tolkuttaa asiaa että miksen voi ottaa liittymää häneltä, sanoin etten tarvitse. Lopulta löi luurin mulle korvaan. Tässä meni joku 15-20 minuuttia.
Itse tein kakkospuhelimella niin ettei se edes hälytä tuntemattomien numeroiden soitosta. Enpä voi vastata kun en kuule puhelinta. Tutut numerot on hälyttävien listalla, joten tietysti niihin vastaan normaalisti. Ja pääpainoisessa puhelimessani on tallennettuna puhelinmyyjien numeroita, jos puhelinmyyjä soittaa niin en vastaa. On toki sitten Gallup -kyselijöitä joiden soitot sallin, mutta ne onkin ihan eri juttu kuin puhelinmyynti. Mitä helvettiä teen esim. pienillä muttereilla ja ruuveilla? Voin ostaa ne kaupastakin tarpeen tullen. Samoin alusvaatteet, lehdet ja muut voin tilata halutessani netin kautta jne.
Tässä kaikille hyvä linkki, kannattaa vilkaista. Tänne on listattu puhelinmyyjien numeroita, nettisivusto: http://www.puhelinmyyja.info/ - Kyllästynyt.
Menisivät oikeisiin töihin. Jos haluan ostaa tai tilata jotain, en tarvitse siihen mitään apua. Häirintää koko homma, sama koskee ovikauppiaita.
- puhelinmyyjä
itse puhelinmyyjänä toimin ja kyllä se kul eon ihan työtä siinä missä muukin. eise ole myyjän vika, ei täällä tiedoissa lue että asiakas on vittumainen eikä ole kiinnostunut. käytöstapoja ja järkeä!
- kyasdasd
kyse oli vissii saada tietoa paikoista ja palkkauksesta eikä haukkua myyjiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama395191Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä674185Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783726Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.742750Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1622586Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta652412Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272306Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792209- 1391746
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko411578