Tätä tytöt haluavat pojalta!

------123456789

Kerron tässä nyt parisen asiaa mitä jokainen tyttö haluaa...


HYVÄN YÖN VIESTI/SOITTO- tyttö pitää tätä tärkeänä, hänestä on mukavaa saada viesti rakkaaltaan/ihastukseltaan.

SOITA TYTÖLLE, VAIKKA SINULLA EI OLE MITÄÄN ASIAA- silloin tyttö tietää, että ajattelet häntä

HALAILU & PUSUTTELU JULKISILLA PAIKOILLA- tyttö haluaa kaikkien näkevän että kuulut hänelle se myös osoittaa, että et sinua ei hävetä/nolota esiintyä tyttökaverisi kanssa(= ..jota tytöt yleensä epäilevät )

AXE/HIEMAN HAJUVETTÄ- kyllä muuten syttyy.

KEHU ULKONÄKÖÄ, SILLOINKIN KUN TYTTÖ ON ''RUMIMMILLAAN''- tyttö tuntee itsensä kauniiksi & halutuksi, ja sehän tuo vain plussaa teille!

KUN HALAILETTE/PUSUTTELETTE- pidä tytön perseestä kiinni, _useimmat_tytöistä tykkäävät tästä. Tyttö kyllä kertoo jos ei tykkää.

ÄLÄ SANO '' RAKASTAN SINUA'' 2VKO-KK SEURUSTELUN AIKANA- tämä kertoo vain sen, että et tiedä mitä olet tekemässä. Tunnusta rakkautesi tyttöä kohtaan vasta kun tiedät mitä se ''rakastaminen '' oikeasti on. tykkäys-rakkaus eriasia.MUTTA sano se kuitenkin ennen tyttöä.

KIUSOITTELE- tyttösi tykkää, kun kiusoittelet häntä hieman. ÄLÄ KÄY KÄSIKSI.liika on liikaa.

KUUNTELE HÄNTÄ / KYSY KUULUMISIA- tyttö ajattelee että haluat tietää mitä hänelle kuuluu= välität hänestä.

JOS TYTTÖ SUUTTUU
...JA KÄVELEE POIS>>> seuraa häntä!
...JA KATKAISEE PUHELUN>> yritä ottaa häneen yhteyttä lakkaamatta! (=lähetä viesti)
...NETISSÄ>>lähetä hänelle viestiä/soita heti.
(esimerkki tapauksia)

... mikäli haluat olla se -eeehaana poikaystävä, haluat osoittaa että rakastat>> mene tytön asunnolle ja halaa oikein kovaa.

YMMÄRRÄ TYTTÖÄ '' ÖLJYN VAIHTO'' VIIKKOJEN AIKANA- tyttöön sattuu. ne ovat kovia kipuja. mieliala vaihtelee. ole tytön tukena, YMMÄRRÄ.

JOS SINULLA ON VAIKEAA, ÄLÄ PURA SITÄ TYTTÖÖN- tytöt ottavat hyvin helposti itseensä. joten pidä mölyt mahassa tai kerro tytölle, että ei ole hyvähetki puhua, huononpäivän vuoksi.

KUN TYTTÖ ITKEE/ ON SURULLINEN- lohduta! TUE. kysele vointeja

RIIDAT
*ole viisas, lopeta ajoissa!
*pyydä anteeksi, vaikka et ole mitään tehnytkään
* ! älä anna riitojen tuhota seurustelua !, kaikki riitelevät, SOVINTO.


pienet asiat/teot kertovat paljon! Tätä minä ainakin haluasin omalta poikaystävältä.

66

8378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäbä19w

      en ole ikinä tuollaisilla asioilla päätäni vaivannut ja hyvin on silti naisia piisannu :D yhenillan juttuja ja seurustelusuhteita. Tuntuu kuitenkin usein ettei tyttöjen tarvitse tehdä omasta mielestään mitään vastaavia juttuja vaikka olettavat poikien tekevän kaiken mahdollisen.

      • Joo.

        Nykyaika on perseestä.

        Miksi pojan pitäis toimia jonakin tarhantädin ja henkivartijan roolissa, eikö tytöllä itsellään ole mitään muuta velvollisuutta suhteessa, kun olla vaan aina välillä läsnä?

        Myös pojilla on tarpeet ja tunteet, me ei kokoaikaa korosteta niitä, mutta ei mekään olla mitään palvelijoita ja pelkästään olemassa tyttöjen tarpeita varten.



        Tulipas itseltä taas hintahtavaa tekstiä.


      • jumow
        Joo. kirjoitti:

        Nykyaika on perseestä.

        Miksi pojan pitäis toimia jonakin tarhantädin ja henkivartijan roolissa, eikö tytöllä itsellään ole mitään muuta velvollisuutta suhteessa, kun olla vaan aina välillä läsnä?

        Myös pojilla on tarpeet ja tunteet, me ei kokoaikaa korosteta niitä, mutta ei mekään olla mitään palvelijoita ja pelkästään olemassa tyttöjen tarpeita varten.



        Tulipas itseltä taas hintahtavaa tekstiä.

        Me tytöt tehdäänkin jo suurimman osan seurustelun alkeista. pidämme suhdetta yllä ja yleensä pidämme sen myös hengissä.. mutta te kun olette välillä semmosia jääräpäitä, että teitä tarttee laittaa vähäse liikkeelle


      • hah hah
        jumow kirjoitti:

        Me tytöt tehdäänkin jo suurimman osan seurustelun alkeista. pidämme suhdetta yllä ja yleensä pidämme sen myös hengissä.. mutta te kun olette välillä semmosia jääräpäitä, että teitä tarttee laittaa vähäse liikkeelle

        ehkäpä se johtuu siitä, että ei kiinnosta. siinä tapauksessa teidän tyttöjen pitäisi varmaan tehdä asialle jotain.


    • jooseppi80v

      vittu mitä pissisten saatanallisia leikkejä...

    • samaa mieltä :))

      mä haluun JUST noita asioita! :)
      mun mielest ei paljoo oo pojalta pyydetty....^ei oo muuten pissisten juttuja, pissikset haluu munaa, "normaalit" tytöt haluavat hellyyttä ja rakkautta

    • asdasfrqw3dasd

      täytyy myöntää et kyl suurin osa tietää noi jutut ja ne o iha itsestää selvyyksii. mut ku parisuhteesee ei oo tiettyä sääntöä. noiki jutut voi joskus olla väärin. tiedän tapauksen missä tyttö suuttui pojallensa ja poika seuras tyttöä ja tyttö läimäytti poskelle. sit en ookkaa nähny niit yhes.

      • ----1234567890

        riippuu minkälainen riita, jos tyttöä on petetty tms. totta vitussa läimäisisin minäkin.

        Pienestä kährämistä kaipaisin vaan hellyyttä.


    • ------1234567890

      joono pojat hei! te voittekin perustaa semmoisen keskustelun MITÄ POJAT HALUAA TYTÖLTÄ.

      Tätä tytöt haluaa, mitä te vingutte sitten netissä '' mitä ne tytöt oikeen haluaa'' NÄITÄ ASIOITA.
      ETTE TE OLE MEILLE MITÄÄN HENKIVARTIOITA SUN LÄÄKÄREITÄ, VAAN TÄMÄ ON SITÄ EKSTRAA MITÄ VOITTE MEITÄ MIELYTTÄÄKSENNE TEHDÄ.

      ei teidän ole pakko näitä toteuttaa! ..voiluoja näitä

    • josmpsaaa

      Mä oon poika ja ei ole nuo minusta kyllä paljoa pyydetty. ihan mielellään voisin noin toimia, tostahan tulis vaan itellekki hyvä mieli:)

      • poika1996

        ja mikä ois parempaa ku tehä jotaki rakastamansa ihminen iloiseksi/helpottaa oloa jos tyttö on surullinen


      • Tytötonrakkaita

        Just nii


    • 1234567890+

      TÄTÄ^ voihyväihminen! GOOD

    • lällälllääää

      juu mie en haluu kaikkii noista et oot aikalailla vääräs ton KAIKKI haluu..

    • Hah,

      Olisin valmis tekemään kaikkia noista, mutta eipä ole tähän asti ketään tyttöä kiinnostanut. Johtuu varmaan siitä että olen sisäänpäin kääntynyt, epävarma, enkä uskalla koskaan avata keskustelua kenenkään kanssa, mutta silti.
      Voin avoimesti myöntää, että ei jotkut tytöt tiedä mitä menettävät kulkiessaan minun ohi nokka pystyssä.

      Noh, turha on tyttöjen itkeä, kun se luokan ihku fruide jonka kanssa seukkaa ei haluakaan toteuttaa mitään noista, kun valitsee kusipään, saa samalla asianmukaista kohtelua kusipäältä.

    • jjjoovoiiei

      no lopeta tuo itsesäälissä pyöriminen.. vaikka alkujaa.

      joono KAIKILLA tarkoitan USEAMPIA tytöistä.

    • pöööööööööööööööööö

      ihan hyvä listaus, toisaalta noitten pitäs oikeesti tulla sillee itestää eikä nii et joku sano et näi kannattaa tehä.
      mut esim. ite vihaan jos joku soittaa vaik ei oo asiaa, JOS jää siihe langalle vaa sillee kiusaantunu hiljasuus tai puhuu jtn nii turhaa mikä ei jaksa kiinnostaa. lyhyt puhelu ihan jees mut aika turha.
      sit toi et pitäs pyytää anteeks vaikkei oo tehny mtn on iha väärä ratkasu mun mielestä, ei tarvi madella tytön jaloissa jos ei oo tehny mtn väärää.
      sit toi menkkojen ymmärtäminen, en ainakaa ite henkilökohtasesti tarvi joka kk mtn tukiryhmää jossa mua kannustetaan pääsemään niitten yli jälleen. :D
      mut esim. toi seuraamine ku tyttö lähtee, pari kertaa käyny nii et ku oon lähteny kävelee ni jätkä on jääny seisomaa, perää pitää tulla.

    • Eli....

      Eli se pois lähteminen on siis vaan pelkkää "showta", tapa saada poika katumaan tekoaan muutaman krokotiilinkyyneleen takia, vai?
      Teeskennellään vaan että ollaan vihasia, että asiat menee oman mielen mukaan.... aika lapsellista touhua, pakko sanoa.

    • ----------1234567890

      ^ei vaan pojalta odotetaan sovintoa, koska hän välittää JOS välittää.

      Ja kyllä tyttökin välittää, me jäädään nimittäin aika helposti nalkkiin. Me vain halutaan huomiota ja huolenpitoa. Annamme sen kyllä kaiken takaisin sitten!

      ja se puhelu homma, itse olen ainakin hirveä jaarittelia ja höpisiä ettei kertaakaan ole tullut hiljaista hetkeä ihastuksen kanssa jutellessa. mutta toki on arempaakin ihmistä.

      mutta voi hyvät ihmiset.......

      • Tuuq

        Tyylii Ilona tämä xd. Nii saman kuulone


    • dasdyaqhouoetgyhaes

      Kohta tällekkin tulee miinusta, mutta ihan sama... Eli mistä ihmeestä pojat voi tietää kiinnostaako tyttöjä saada esim. hyvänyön tekstareita? Kuulee paljon kaupungilla juttuja, kun tytöt puhuu miten ärsyttävää on kun pojat "ahdistelee" tyttöjä noilla teoilla mitä tämän viestiketjun aloittaja laittoi. Itse mielellään voisin tehdä tuollaisia tytöille, jos tietäisin, että se ei tunnu hänestä pahalta. En halua tytöille mitään mielipahaa omista teoistani joten miten voin tietää haluaako tyttö, että tekisin tuolleesti vai pitääkö hän niitä ahdistavana.
      Jos joku voisi vastata niin kiittäisin jo etukäteen (tuli aika sekalaista tekstiä)

      • kkkkkkkkkkkkkkkko

        tietty noin teet semmoselle tytölle jonka kanssa sulla on "juttua" tai sillee molemmat tietää et toine on vhä kiinnostunu. ei niit viestei esim. pidä joka päivä ilta laittaa, joskus semmone on iha mukava.
        ja tietenkään kaikki tytöt eivät pidä samoista asioista, mutta en usko että ketään pieni huomioiminen haittaa. :)
        ja toho ylemmäs että toi perääntuleminen ku vihanen tyttö lähtee on vähä kinkkinen, siis jos esim. olet kertonut juuri että olet pettänyt/kusettanut oikeasti pahalla tavalla ja tyttö lähtee kävelemään ni totta kai näytät että välität siitä ja menet perään, sait sitte huudot tai et. jos et mene, niin tyttö kelaa että et oikeasti välitä hänestä kun et näe vaivaa korjata välejä. kun tyttö on sitten hetken rauhoittunut, muistaa hän että tulit perään vaikka tyttö käski painua helvettiin.
        tietty jos riita on pieni tai muija suuttuu suotta ni anna kävellä, näkeepähän itse kuinka typerä on jos kerjää huomiota suotta.
        mutta ei noita kannata harjoittaa jos ne ei tule luonnostaan


    • HAHHAHAAA

      Itse olisin valmis tekemään kaikkea noista, mutta eipä tunnu tyttöjä kiinnostavan. Nykyaika on niin ******* et tälläset kivat pojat jotka pystyis tarjoo tytölle hellyttää & rakkautta jäävät yksin.. sen sijaan tytöt valitsee ne "vääränlaiset pojat", jotka ajattelee vain itseään eikä huomio tyttöä tarpeeksi. :( Eipä asia paljoo vaivaa, mutta kukaan tyttö ei ole koskaan ilmaissut kiinnostustaan.

      • :(

        Jep! Nimenomaan... Minullekin moni tyttö on sanonut että olen ihana ja kaikkea, mutta todellisuudessa kukaan ei ole kiinnostunut ja jos itse ilmaisen tykkääväni he sanovat että löydän aivan varmasti paremman. Aika kusista touhua.


    • elämä on joskus...

      täytyy myöntää että tuo 1 juttu tossa noi "hyvän yön soitto/viesti" tuhosi parisuhteeni. tiedän että jotkut tytöt haluavat sitä mutta jotkut ei. parisuhteesee ei oo sitä tiettyä tietä. niitä on monta. jos lyödät tyttösi kanssa sen oikean tien niin pysy siinä äläkä men ojaan.

    • voi elämän kevät

      Tämähän on aivan typerää. Tässä nimenomaan vaaditaan pojilta liikaa.
      Typerää siksi, että jokaisella tytöllä on varmasti omat mieltymykset, eivätkä kovinkaan moni varmasti tykkää siitä, että perseitä hipelöidään julkisilla paikoilla.

      Säälittävää, vaikuttaa aivan siltä, niinkuin tämän kirjoittaja haluaisi erityiskohtelua ja -huomiota.

    • näinpä12141241412

      Mitä pojat haluaa tytöltä:

      Pillua ja pihvejä.

      Suihinoton

      Että tyttö lopettaa tunteista puhumisen ja tuo kaljaa.

      • Tuuq

        Oikea asenne😂😂


    • Panojuhta696969

      Kannattaa tunkea muijan kurkkuun moloa, ne tykkää vaikk sanoo toista.

    • Aikuinen ihminen

      Ei helvetti, huomaa kyllä minkä ikäinen ihminen tekstin on kirjoittanut :D "pidä perseestä, kun pussailette ym" Haha, kiitos nauruista :DD

    • Pöllöneito

      Ei jessus aloitusviestiä :'DD
      Naisena en todellakaan allekirjoita tuota!

      Kuka teini ton oli kirjoittanu?

    • asdaeheklgfqjapeqåap

      "AXE/HIEMAN HAJUVETTÄ" luulen, että tuskin tyttöjä kiinnostaa poikien axen käyttö hirveästi. Ja muutenkin AXE tuoksuu tosi pahalle :D

    • 15-vuotias tyär

      Nyt kun on tässä aikaa naputella, ajattelin tuoda tähän keskusteluun vielä lisää näkökulmia, eli kommentoida näitä väitteitä ja kertoa omat mielipiteeni.
      Ja olen siis tyttö. :)

      HYVÄN YÖN VIESTI/SOITTO- tyttö pitää tätä tärkeänä, hänestä on mukavaa saada viesti rakkaaltaan/ihastukseltaan. - No joo, henkilökohtaisesti en oikein välitä kauheasta kännykällä räpläämisestä. Tulisi jotenkin stereotypiateini-olo tälläisesta viestittelystä. Sellainen hanipuppelihöpönassuällösöpö-fiilis, itse en välitä siitä sitten yhtään. (vaikka olenkin myös itse teini)

      SOITA TYTÖLLE, VAIKKA SINULLA EI OLE MITÄÄN ASIAA- silloin tyttö tietää, että ajattelet häntä -Ääh, en kyllä tiedä jaksaisinko, jos minulle soiteltaisiin jatkuvasti ilman syytä. Eri asia sitten, jos jompikumpi osapuoli on matkoilla.

      HALAILU & PUSUTTELU JULKISILLA PAIKOILLA- tyttö haluaa kaikkien näkevän että kuulut hänelle se myös osoittaa, että et sinua ei hävetä/nolota esiintyä tyttökaverisi kanssa(= ..jota tytöt yleensä epäilevät ) -Tuo ilmaus "haluaa kaikkien näkevän, että kuulut hänelle" sai melkein kylmät väreet kipuaamaan selkää pitkin. Tuonkaltainen ajattelutapa ei sovi minun päähäni yhtään ( vaikka tuo ei tämän ilmauksen pääasia ollutkaan, niin silti) . Ja mitä noihin julkisiin hellyydenosoituksiin tulee, minusta on todella mautonta, että ihmiset limoavat ulkosalla. Hyihyi, ei ole kovin tyylikästä. Toki suhdetta EI PIDÄ TIETENKÄÄN hävetä tai peitellä, pienet suudelmat ja halaukset ovat täysin suotavia, ja uskonkin, että jokainen osaa määritellä hyvän maun rajat, kunhan vain alkaa miettimään. (Ja loppukaneettina tähän vielä, että jos tykkää limota julkisesti niin siitä vaan, ei siihen kukaan kuole. Tämä valitus oli vain vinkkinä niille, jotka kyseenomaista toimintaa harrastavat, että itsestään voi välittää älykkäämmän kuvan kuitenkaan menettämättä mitään.)

      AXE/HIEMAN HAJUVETTÄ- kyllä muuten syttyy. -Hahahahaaa. No joo, eihän makuasioista voi kiistellä. Mutta jos nyt oikein nimenomaan tuohon Axeen tartun, niin minusta se on aina haissut vallan hirveälle. Täysin eri asia on tyylikäs hajuvesi sopivasti puettuna.

      KEHU ULKONÄKÖÄ, SILLOINKIN KUN TYTTÖ ON ''RUMIMMILLAAN''- tyttö tuntee itsensä kauniiksi & halutuksi, ja sehän tuo vain plussaa teille! - En halua kuulla valheita. Jos minua kehutaan silloin, kun olen ihan oikeasti rumimmilani, tiedän kehujen olevan valhetta. Tuosta saattaa tulla jopa vähän ironinen olo.

      KUN HALAILETTE/PUSUTTELETTE- pidä tytön perseestä kiinni, _useimmat_tytöistä tykkäävät tästä. Tyttö kyllä kertoo jos ei tykkää. - No, tässä yksi niistä tytöistä, joka ei tuosta tykkää. Perseen puristelusta tulee semmoinen fiilis, että tätä hommaa ollaan nyt viemässä jonnekin ihan muualle kuin viattoman hellyydenosoituksen puolelle.

    • 15-vuotias tyär

      ÄLÄ SANO '' RAKASTAN SINUA'' 2VKO-KK SEURUSTELUN AIKANA- tämä kertoo vain sen, että et tiedä mitä olet tekemässä. Tunnusta rakkautesi tyttöä kohtaan vasta kun tiedät mitä se ''rakastaminen '' oikeasti on. tykkäys-rakkaus eriasia.MUTTA sano se kuitenkin ennen tyttöä. - Tämän väitteen voin allekirjoittaa. Noin lyhyessä ajassa kun ei ihmistä voi oppia tuntemaan. Mutta tuota en kyllä ymmärrä, että miksi ihmeessä pojan pitäisi sanoa se ennen tyttöä?

      KIUSOITTELE- tyttösi tykkää, kun kiusoittelet häntä hieman. ÄLÄ KÄY KÄSIKSI.liika on liikaa. - Tähän väitteeseen tarvitsisin tilannekohtaista tarkennusta.

      KUUNTELE HÄNTÄ / KYSY KUULUMISIA- tyttö ajattelee että haluat tietää mitä hänelle kuuluu= välität hänestä. - Tämä on totta, tyttö tehköön saman pojalle.

      JOS TYTTÖ SUUTTUU
      ...JA KÄVELEE POIS>>> seuraa häntä! - Älä seuraa, itsepähän lähti. Joskus riitelyn jälkeen haluaa olla oikeasti rauhassa. Joskus se pois käveleminen on vain esittämistä, (minusta typerää, miksi tehdä asioita joita ei tarkoita?) joten älä ruoki sitä. Soita kuitenkin hieman myöhemmin ja koeta selvittää riita.
      ...JA KATKAISEE PUHELUN>> yritä ottaa häneen yhteyttä lakkaamatta! (=lähetä viesti) - Lakkaamatta, täh? Eiköhän se yksi sujuvasti kirjoitettu viesti riitä.
      ...NETISSÄ>>lähetä hänelle viestiä/soita heti.
      (esimerkki tapauksia) - Soita vaan, tai tekstaa.
      ... mikäli haluat olla se -eeehaana poikaystävä, haluat osoittaa että rakastat>> mene tytön asunnolle ja halaa oikein kovaa. - Jos kyseessä on ihan oikea riita, en usko, että pääset edes sisälle.

      YMMÄRRÄ TYTTÖÄ '' ÖLJYN VAIHTO'' VIIKKOJEN AIKANA- tyttöön sattuu. ne ovat kovia kipuja. mieliala vaihtelee. ole tytön tukena, YMMÄRRÄ. - Voi kääh, en kyllä halua mitään holhoamista kuukautisten aikana! 'Kiitos, mutta on tästä ennenkin selvitty yksin, joten eiköhän nytkin'. Eri asia on, jos kivut ovat niin kovia, että tyttö on ihan allapäin ja oikeasti kipeä, pois koulusta tms.

      JOS SINULLA ON VAIKEAA, ÄLÄ PURA SITÄ TYTTÖÖN- tytöt ottavat hyvin helposti itseensä. joten pidä mölyt mahassa tai kerro tytölle, että ei ole hyvähetki puhua, huononpäivän vuoksi. - Kyllä, älä pura pahaa oloasi kumppaniisi tai muihinkaan ihmisiin. Mutta kai ongelmista pitäisi pystyä puhumaan?

      KUN TYTTÖ ITKEE/ ON SURULLINEN- lohduta! TUE. kysele vointeja - Joo. (Toimii myös toisin päin.)

      RIIDAT
      *ole viisas, lopeta ajoissa! - Totta, pätee molempiin osapuoliin.
      *pyydä anteeksi, vaikka et ole mitään tehnytkään -Älä pyydä. Selvennä tilanne puhumalla, jos et ole ihan todellakaan tehnyt mitään väärää ( että kyseessä on esim. väärinkäsitys.) Kun tyttö huomaa, että olet syytön, mutta jatkaa vain inttämistään, on hän hieman typerä.
      * ! älä anna riitojen tuhota seurustelua !, kaikki riitelevät, SOVINTO. - Totta.

    • VÄLITÄN

      Sinulla on kauniit silmät= haluan seksiä! vaikka imartelisi EI kannata suostua! Olet arvokkaampi

      Olet hauska, fiksu, muka= poika on vaivautunut tutustumaan enemmän sinuun eli todennäköisemmin tykkää oikeasti! Eli vaikka huono itsetunto olisikin älkää tyytykö vähään! TE OLETTE KAUNIITA NOIN!

    • ____________________

    • voi huhhuh

      YMMÄRRÄ TYTTÖÄ '' ÖLJYN VAIHTO'' VIIKKOJEN AIKANA- tyttöön sattuu. ne ovat kovia kipuja. mieliala vaihtelee. ole tytön tukena, YMMÄRRÄ

      "JOS SINULLA ON VAIKEAA, ÄLÄ PURA SITÄ TYTTÖÖN- tytöt ottavat hyvin helposti itseensä. joten pidä mölyt mahassa tai kerro tytölle, että ei ole hyvähetki puhua, huononpäivän vuoksi.

      Miks tytöt saisi huutaa ja kirota elämää ku meillä on menkat, mutta sitte ku pojalla on paha päivä se ei saisi näkyä?! oevoe, sanonpahan vaan.

      mun mielestä noi kaikki on muutenkin ällöttävän klisheeitä ja toi Axe.. vooi saamari. mun jätkän tulee haista MIEHELTÄ, ei miltää joko 12-vuotiaalta tai röökinpolttajan peitehajulta.

      • nonneen pojat

        MENKKA VALISTUSTA TEILLE MIEHILLE.

        Kun meillä naisilla on menkat, niin vaikka kaikki ois ihan fine, niin meitä v*tuttaa kaikki siis joka H*ELVETIN ASIA tässä maan päällä.
        Kaiken kruunaa myös se, että menkkakivut on sietämättömät, joillakin kuukautiskivut on kovemmat kun supistukset.

        Ja tolla vinkillä pojille että tukee tyttöi sillon ku niillä on menkat, mutta poikia et tueta kun on vaikeeta, niin tarkoitettiin lähinnä sitä, että tytöt on oikeesti niin vittuuntuneella päällä, ettei tarvii käsittää että tyttö olis vihanen/suuttunu/ilman syytä pahalla päällä, vaan oikeesti sillon mielelle ei vaan voi mitään,
        ja pojan ei pitäs ottaa siitä nokkiinsa vaan lohduttaa koska tytöillä on sillon vaikeeta.

        Ja kun pojilla on vaikeeta, niin ei menis kiroomaan siitä tytöille koska tytöt on herkkiä ja ne ottaa siitä nokkiinsa miehet on tosi äkkipikaisia ja ajattelemattomia kun ne suuttuu, niin kannattaa sanoo et nyt on huono päivä, en jaksais..


      • Sabrina

        No mul alko menkat 10 vuotiaana, ja alko kivut. Nyt kivutnovat kuin supistuksia!


      • SuorastaanHauskaa
        nonneen pojat kirjoitti:

        MENKKA VALISTUSTA TEILLE MIEHILLE.

        Kun meillä naisilla on menkat, niin vaikka kaikki ois ihan fine, niin meitä v*tuttaa kaikki siis joka H*ELVETIN ASIA tässä maan päällä.
        Kaiken kruunaa myös se, että menkkakivut on sietämättömät, joillakin kuukautiskivut on kovemmat kun supistukset.

        Ja tolla vinkillä pojille että tukee tyttöi sillon ku niillä on menkat, mutta poikia et tueta kun on vaikeeta, niin tarkoitettiin lähinnä sitä, että tytöt on oikeesti niin vittuuntuneella päällä, ettei tarvii käsittää että tyttö olis vihanen/suuttunu/ilman syytä pahalla päällä, vaan oikeesti sillon mielelle ei vaan voi mitään,
        ja pojan ei pitäs ottaa siitä nokkiinsa vaan lohduttaa koska tytöillä on sillon vaikeeta.

        Ja kun pojilla on vaikeeta, niin ei menis kiroomaan siitä tytöille koska tytöt on herkkiä ja ne ottaa siitä nokkiinsa miehet on tosi äkkipikaisia ja ajattelemattomia kun ne suuttuu, niin kannattaa sanoo et nyt on huono päivä, en jaksais..

        "Ja kun pojilla on vaikeeta, niin ei menis kiroomaan siitä tytöille koska tytöt on herkkiä ja ne ottaa siitä nokkiinsa miehet on tosi äkkipikaisia ja ajattelemattomia kun ne suuttuu, niin kannattaa sanoo et nyt on huono päivä, en jaksais.."

        "JOS TYTTÖ SUUTTUU
        ...JA KÄVELEE POIS>>>"

        Ja miehet on äkkipikaisia ja ajattelemattomia? :'D


    • <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      • <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


    • glamurous

      mitä hemmettiä! :o

      kuka menee sanoo tollee et mitä tytöt haluu pojilta? kaikki ei todellakaa pidä tollasist jutuist et älkää kukaa poika vaa ihmees uskoko tohon! joku teini on taas päässy vauhtii ja yleistäny koko asian. otsikonki pitäs olla: "mitä minä haluan pojalta!"

      itseäni ainakin ärsyttää ihan hemmetisti jos tulee riitaa eikä toinen jätä rauhaan vaan jatkaa ja jatkaa ja jatkaa...se on nii perseestä. antas olla vihanen ja sit vaik illal vois tulla jonku ruusun kaa pyytää anteeks jos se olis ollu sen vika.

      ja kaikki ei tykkää pussailust yms. julkisil paikoil!! itelle kyl on ihan ok, kunhan ei mitää kielareit aleta vetelee keskel katuu.. mut mun yks kaveri ei todellakaa pidä tost et se vähän riippuu ihmisest.

      hajuvesi- jutust sen verranen et pieni miehinen tuoksu on mukava. siis huom. pieni, ei mikää kilsan päähän ulottuva.. :)

      en nyt jaksa kommentoida noihin kaikkiin kohtii, mut tiivistettynä: ihmiset pitää erilaisista asioista ja älä herranen aika mee yleistää mitää tollast ja varsinki perseest puristelu!! wtf mitä scheisee

    • Toistaseks yksin

      yRITTÄIS NY EKA SAADA JONKU KIVAN POJAN ENNEKU ALKAA TOLLASIA MIETTII

    • weya

      Minä haluan pojalta vaan jotain vastusta videopeleissä, ja joka jaksaa pelata meikäläisen kanssa päivät ja yöt. Aina ne väsähtävät kun häviävät. Black Opsia ne haukkuvat lopulta tyttöjen peliksi ja WoWissa eivät jaksa joka päivä raidata. Ihme juttu on kyllä.
      Ja sellaisen joka vihaa shoppailua.. ja ulkomaailmaa... Sellaisen minä haluan.

      En minä ainakaan halua, että toiset lääppivät toisiansa kokoajan kun kodin ulkopuolella ollaan. Siis kokoajan. Jehna.

      Jos kaikki pysyisivät nyt sellaisina mitä ovat, eivätkä alkaisi mielistelemään edes sitä omaa kumppania. Niin asiat toimii kun ollaan rehellisiä.

    • Lune Noire

      "*pyydä anteeksi, vaikka et ole mitään tehnytkään"

      No kuka haluis myöntää olleensa väärässä? Jos tänne alottas keskustelun: Tätä pojat haluu tytöltä ja listais samankaltasii asioita nii haukut tulis uskoisin.

      Eipä sillä, sen verran kyllä olen vanhanaikaine että naista pitää kohdella vähä hellemmi ku muita. Ja sitte jos on vielä "oma" nainen nii sitte pidetää ku kukkaa kämmenellä

    • esr

      jos haluaa paremman ja kestävän rakkauden.
      kannataa lukea ja oppia ulko näitä.

    • tyyristyllerö

      Oon tyttö ja oon täysin samaa mieltä noista! :) ainoo vaa et haluisin kuulla myös pojan huolet ja murheet ja et hän kertoisi niistä ellei täs kyseessä ollut sitten se et poikaystävä rageis turhasta tytölle ja syyttäisi häntä kaikesta (mitä hän ei oo tehnyt)


      JOS SINULLA ON VAIKEAA, ÄLÄ PURA SITÄ TYTTÖÖN- tytöt ottavat hyvin helposti itseensä. joten pidä mölyt mahassa tai kerro tytölle, että ei ole hyvähetki puhua, huononpäivän vuoksi.

    • niin!!

      "YMMÄRRÄ TYTTÖÄ '' ÖLJYN VAIHTO'' VIIKKOJEN AIKANA- tyttöön sattuu. ne ovat kovia kipuja. mieliala vaihtelee. ole tytön tukena, YMMÄRRÄ."
      Jaahas, ensinnäkin jos on kipuja niin käytäppä särkylääkkeitä, ne kyllä auttaa, miksi helvetissä täytyy aina puhuu jätkil paskaa siitä kuinka kipeät menkat on? Ei ne nyt niin maailman loppu ole mitä monet väittää, pitäisikö tämä vanha satu jo unohtaa??
      T:tyttö myös

    • Nrannan

      True af
      Mut ofc ihmiset on aina erilaisia ja suhtautuu asioihin eritavalla....

    • Aika hemmetin lapsellista.

    • sdfvbdfbg

      Tulipa suruinen ja osaamaton olo kun luki tuon aloituksen vaade-pinon...
      Eikö tyttö tahi nainen sitten koskaa pijä mielistelynä tahikka härskistelynä niitä kehumisia? Vai pitääkö se niitä semmosinavain sillon ko se on varattu ja ne kehut/imarrukset tulee joltain muulta ku omalta kullalta

    • Kysymysaloittajalle

      Ootko nä apukoulun reputtanut vai nettitrolli kun caps lock menee väärässä paikkaa päälle.

    • Nettitrollieekter

      Tämmönen pölinä ei kuulu tänne!!!!

    • tytötontärketä

      Kyl mä ainaki teen tyttikselle kaikkee ei sen tarvii tehä mulle mitää haluun et se on tyytyväinen ajattelen sitä ja kyllä tytöstä huomaa että välittääkö susta vaikka ei tekisi mitään. Kyllä mies on se kuka toimii tukena ja ns. Henkivartiana se että tehdään kaiken laista tytöille ei meinaa että olisimme palvelijoita ainakin itse ajattelen näin pidän hänet tyytyväisenä.

    • Miks_pitää_keksiä_nimi

      Oonko ihan outo 14v tytöks: en tykkää kun mulle soitetaan.
      En tykkää puhuu puhelimessa hyi, vastaan yleensä vaan perheenjäsenille jos ne soittaa :')

      • Randommmmmmm

        En mäkään jaksa puhuu puhelimes. Jotenki on kivempaa vaan puhua kasvokkain. 14v poika


    • 45364573

      Enpä vaan itse ole vielä yhtäkään tyttöä tavannut joka näitä haluaisi :) Kaikki tapaamani haluavat vain nopeasti kyrpää ja jätkän vaihtoon viikon välein

    • Privlidged_man

      Tämä lista sai minut harkitsemaan että pysyisin kuitenkin vuokra/työsuhde naisessa, kaikki tuo huolto kuulostaa niin monimutkaiselta että on varmaan parempi jättää se toistaiseksi alan ammattilaiselle.

    • MirandaUusi

      Ittellä ei mee noin

      Ulkoinenkauneus ei oo tärkeetä, mut vähä lihaksii ja hyvä kunto, vanhempi muutama vuos ja joku huvä ammatti. Olis sisäistäkauneutta, eli ystävällinen, rehellinen, luotettava, riidat vois hyvin sopia.
      En haluais mitää kauheet selladt intiimi juttuu julkisella paikalla.
      Joku kiva hyvän tuoksuinen deorodrantti ennemmon, kuin jotain hajuvettä.
      Jos kävelisin pois, nii en haluis et seurais jos ei olis syytä.
      Enkä myöskään et jos en vadtaa, et koko ajan viestittelis tai soittelis.

      Ja osaan noidta muista, ei ne edes ite ymmärrä vaik selittäis miten päin vaan.

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Julkisella paikalla halailu ja pussailu ei ole useimmiten kovin soveliasta. Lähtöhyvästit on ok, mutta jos imuttelette kaupan kassajonossa niin ei hyvä. Kädestä pitäminen riittää ja osoittaa sen että välitätte toisistanne.

      Älä kehu jos et oikeasti tarkoita sitä.

      Halaillessa/pussaillessa ei tarvitse pitää tytön pepusta kiinni - jos olette yli 14-vuotiaita.

      Kerro rohkeasti tunteistasi ja sinua vaivaavista asioista tytölle.

      Älä vähättele tytön mahdollisia kuukautiskipuja. Joillakin naisille kuukautiskivut ovat niin voimakkaat että ne säteilevät jopa jalkoihin asti ja kaatavat sänkypotilaaksi. Älä myöskään oleta tytön suuttuessa automaattisesti että hänellä on kuukautiset. Kaikilla tytöillä/naisilla ei ole kuukautisia lainkaan.

      Älä anna tytön pompotella sinua.

      Älä toimi tytön rahakukkarona.

    • Tissiotus

      Vittu mitä otuksia ne naiset

    • Degenerate

      parempi vaa ilman mitään suhdetta

    • Anonyymi

      Eipä tainnu olla noin

    • Anonyymi

      Joo tuota tuo "pyydä anteeksi vaikket sanonut mitään on kyllä täysin totta. Heh heh

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe