http://miestensukkahousut.blogit.fi/ Luin tästä blogista uutta mienkiintoista tietoa vaikka itse käyttänyt sukkahousuja jo ainakin 15 vuotta. En ymmärrä niitä jotka ovat sitä mieltä, ettei mies saisi pukeutua sukkahousuihin koska se ei jotenkin sopisi miehille. Kyllä miehillä on samat jalat ja pidemmät kuin naisilla. Pidän niitä seksikkäänä ja kauniina. Itse käytän niitä pitkien housujen alla talvisin tai kotona. Mielestäni ei ole mitään järkeä ostaa "miehille tarkoitettuja" kalleita koska naisten osastolta olen aina löytänyt ne sopivat. Kun itse joudun istumaan paljon ammattini takia, suosittelen myös miehille esim. Norlyn leg care 40-denisiä tukisukkahousuja joita saa vain naisten osastolta melkein kaikista liikkeistä.
Sukkahousut miehillä
8
1228
Vastaukset
- Häivy!
Pidät naisten sukkahousuja seksikkäinä ja se antaa sinulle tyydytystä, Ok, eikä kukaan ole sitä kieltämässä, mutta ymmärrä sinäkin, se kiinnostaa äärimmäisen harvaa miestä! Suomi24 on sinulle oma osastokin: leikit ja fetissit, suuntaa kirjoituksesi sinne, saat paremmin ymmärrystä, tämä palsta on "miesten muoti" ja sinun sukkahousujuttusi ei liity mitenkään muotiin.
- Man in tights 188 cm
Kaluni on pieni vaikka olen pitkä mies. Siksi sukkahousut sopii mullekin oikein hyvin. Viihdyn niissä ja jalkani ovat kauneita. Enkä saa erektiota sukkahousuissa. En ole mikään fetissi. Kysehän on siitä, että miehetkin saa käyttää sukkiksia ja myös miehille tarkoitettuja sukkahousuja on myynnissä, mutta ei niillä ole käytännössä mitään eroja naisille tarkoitettujen kanssa. Liian puristavat tai erikoiset eivät sovi miehille...
- samaa mieltä
Muistan käyttäneen talvisin kouluikäisenä joskus 5-6 luokalla tytöille tarkoitettuja sukkiksia talvisin pitkien housujen alla. Äitini oli ostanut. Urheilutunnilla sitten pukeutumishuoneessa joku poika tuijotti muttei sanonut mitään.
Itse olen sitä mieltä, että miehillekin sopii sukkikset alusvaatteena alushousujen päällä kun eivät aiheuta erektiota.
- Päiviiiiiii eiiiiiii
Miehet sukkahousuissa ovat ihan tätäpäivää. Jotkut "hyvää päivää olen Paavo Lipponen" niin olet out. Paavo onperustyyppi. Mies uusituu ja hameet / sukkahousut tulevat olemaan siinä vahvasti mukana.
- LIPPOSHKA
Lipponen sukkahousuissa...ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.siellä omassa huoneessa eduskuntatalollla kun paistaa gourmeeruokia...:( omassaan valtion maksetussa kämpässä !
- Eki puutarhuri
Minäkin olen pitänyt sukkiksia aina keväisin ja alku syksyllä,kun pitkät kalsongit vielä liian kuumat. Olen ulkotyöntekijä. Tilasin ferillosta miesten mallit kokeeksi,muttei mielestäni eroa mitenkään,muuten kuin hinnassa. lewee wo-man hinta 13€ X-tra naisten malli 2kpl 1,95€ löytyy s-marketeista. Sama paksuus 20 den. Olisi kiva jos sukkiksia alettaisiin myymään myös miesten osastoilla,niin uskoisin että aremmatkin miehet niitä ostaisivat.
- Ilman saumaa
Minulla kun on pitkät jalat, niin on vaikea löytää sopivia sukkahousuja
naisten malleista. Sitten jos vielä on hieman vatsakas, niin ongelma korostuu.
Varsinkin tuossa 40-60 den malleissa kokoja ei löydy kuin satunnaisesti
halvemmissa hintaluokissa. Wollfordin XL on hyvä, mutta muuten pitäisi
koon olla 50. Siksi miesten malleissa on paremmat vaihtoehdot, hinnat
10-20 euroa. Parin euron sukkiksilla ei tee muuta kuin ... . Tavallisena
asusteena ei ne kestä ja haaraat roikkuu inhottavasti, kun sääriosa on liian lyhyt.
Kunnon opaque peittävistä sukkahousuista joutuu maksamaan 20 euroa,
mutta ovat kyllä kestävämmät ja mukavat jalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204988Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634016Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272077- 1281571
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505