Olen homoseksuaalina syvästi huolissaan siitä kun kaikki homot jotka ovat vähäkään kiinnostuneita yhteiskunnallisista asioista, niin kantavat rinta rottinnilla vihreää kriimpiis lippua. En ymmärrä mikä niissä vihreissä homoilla niin hirveästi miellyttää. Ensinnäkin vihreät ovat suomen huume myönteisin puolue, toiseksi vihreät suhtautuvat kaikkein leväperäisimmin kaikenlaiseen rikollisuuteen, kolmanneksi vihreiden maahanmuutto politiikka on täysin vastuutonta, neljänneksi vihreät sapotoivat ihmisten elinkeinoa viitaten turkistarha iskuihin joilla aiheuttavat vahinkoa myös eläimille, viidenneksi vihreillä ei ole minkäänlaista vastuuntuntoa työllisyys/ympäristö politiikassa, vaan vastustetaan kaikkea mahdollista. 1 Syy miksi kannan tästä kyseisestä ilmiöstä niin suurta huolta on se että tällainen ruokkii valta väestössä homofobiaa kun melkein kaikki homot sekaantuvat tällaisiin hihhuli porukoihin. Itsekkin olen homo, enkä ole koskaan antanut ääntäni vihreille enkä tule antamaan! Itse olen muunmuassa keskustalainen enkä ole koskaan kokenut että keskusta olisi puolueena mitenkään homo vastainen, ja olihan meillä viime eurovaaleissa jopa ehdokkaanakin 1 julkilesbo.
Miksi lähes kaikki homot ovat vihreitä?
34
793
Vastaukset
- Lainvalvoja
Tämän aiheen otsikko on kyllä ihan metsässä. Ei voida sanoa, että lähes kaikki homot ovat vihreitä. Tämä harhakuvitelma syntyy siitä, että neitimäiset homot, eli hintit, ovat niitä kaikkein äänekkäimpiä ja näkyvimpiä, vaikka heitä on varmasti paljon vähemmän kuin normaaleja homoja. Nämä hintit ovat juuri näitä poliitikasta piittaamattomia ja helposti johdateltavia vihreitä. Ihmisiä muutenkin ärsyttävät lähinnä ja eniten varmasti juuri nämä neitihintit, jotka sitten vähemmistönä vähemmistön sisällä leimaavat kaikki homot.
Tosin, onhan vihreät toki aina parempi kuin perussuomalaiset, ei siinä mitään. - KokoomusHomo1312321
Mä oon kokoomuksen jäsen, vihreitä en kannattaisi ikinä ihan muista syistä kuin tasa-arvosta.
- vähäkö homo.
Hinttejä on nykyisin tosipaljon ns.cityvihreiden yms lattea lasista lipittävien joukossa,koska homous on muka trendikästä,mutta kunhan trendi taas muuttuu niin trendihintit paranee..huvittavan säälittävää,jos pulunnussinta olis trendikästä niin nämä samat panis puluja,kun se on niin in.
- Hullu mies hullu
Entäs sitten minä, joka olen heteron näköinen, en lipitä lattea, enkä ole edes erityisen trendikäs. Kaiken lisäksi asun vielä Kuopiossa, joka on stadilaisen mielestä maaseutua. Ja silti äänestän Vihreitä. Olenko hullu?
- Gagah
Itse olen homo ja SDP:n kannattaja
- kaho4
Ajettelin sitäkin kun kaikki eduskuntaankin asti päässeet homot ovat vihreitä, kuten Pekka Haavisto ja hiljattain valittu Jani Toivola. Mutta kokoomushomoa ihailen siinä mielessä kun hän osaa katsoa maailmaa laajemminkin kun pelkästään seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Toki seksuaaliset vähemmistötkin ovat tärkeitä, mutta yhteiskunnaassa on paljon muitakin tärkeitä asioita hoidettavana kuin seksuaalisten vähemmistöjen oikeudet.
- pulu_95
Juuu... olenkin tässä jo vähän odottanut että koska se pulun nussinta tulee trendiin :) mutta mites me jotka emme ole niitä jäälatten lipittäjiä 100% puuvilla neuleissa ratikassa?
Ja en nyt niin tiedä muodikkuudesta..... minä tunnen romanttisia tunteita samaa sukupuolta oleviin enkä siksi että heillä on penis haarojen välissä... enkä sen takia että haluan harrastaa seksiä heidänkaa VAAN sen takia koska niin se vaan minun kohdalla menee ja niin se on minun kohdallani aina mennyt. En ole koskaan ollut hetero vaan siitä lähtien kun on seksuaalisen identiteetin kehitys alkanut niin olen ollut homo.
Ja luulen että siksi niin moni homo on vihreitten listalla että vihreät ovat niin liberaali puolue ja hakevat aikalailla absoluuttista tasa-arvoa. Mutta toki sitten jollain Jani Toivolalla on itselläänkin vihreitten arvomaailmaan pohjautuvat arvot muutenkin kuin tasa-arvo.
Hyviä jatkoja kaikille ja sitä pulun nussinta kautta odotelles lipitämme lattea!!! - H.Etero
Mitäpä hintit ootte mieltä kun perussuomalaiset sai ison Jytkyn,nyt se taitaa homoille koittaa onnenajat ja vasuriliitto hävis monta paikkaa,sitä se hinttimyönteisyys teetti.Loppuun vielä vanha kansanviisaus:"Heitä homo voltti"
- kaho4
Jos et osaa lukea niin tämän sivuston otsikossa lukee GAY! Eli tarkoittaa sitä että tämä on homojen keskustelupalsta, joten pysy pois täältä!! Vai pitääkö viedä sinut äidinkielen kursseille että opit lukemaan?
- Katsohan...
kaho4 kirjoitti:
Jos et osaa lukea niin tämän sivuston otsikossa lukee GAY! Eli tarkoittaa sitä että tämä on homojen keskustelupalsta, joten pysy pois täältä!! Vai pitääkö viedä sinut äidinkielen kursseille että opit lukemaan?
Kyseessä on luultavasti PS:n kannattaja niin häneltä ei kannata odottaa suuria älyllisiä suoritteita.
Antaa persujen heittää keskenään voltteja oppositiossa ja lipittää kaljaa murheeseen.
- ??
noh noh lapset rakkaat! seksuaalisuuteen katsomatta rakkaita olette kumminkin :) eipäs riidellä.. Tämä palsta on tietenkin avoin kaikille oli homo tai ei vaikka sattuu olemaankin homo palsta :)
Sitä vaan että miksi olet H.Etero tullut homo keskustelupalstalle ? Jos olet noin homonegatiivinen ihminen ? - H.Etero
Onko homous jotenkin semmoinen asia mistä ei saa olla erimieltä,ja kummalliseksi asian tekee se että normaalius on jotenkin huono asia ja luonnottomuus menee edelle.Lisääntykää ja täyttäkää maa...miten hintti lisääntyy???
- Maa on jo aika täysi
Minkä takia homon edes pitäisi lisääntyä? Siksikö, kun jossain kirjassa niin neuvotaan?
- kaho4
Jos et satu tietämään niin mielipide vapaus ja rasismi ovat 2 eri asiaa, ja tuo on juuri sitä rasismia jota täällä harjoitat ja josta on säädetty jopa rikoslaki. Ja mitä tulee lisääntymiseen niin onhan se keino hedelmöityskin keksitty. Ja vielä kerran, jos todella olet niin sairas ettet suvaitse seksuaalisia vähemmistöjä niin pysy pois täältä! Täällä ei homofoobikoita kaivata!
- runkk runkk
kaho ootko jo runkannut tälle päivää
- 07700770vh
oon persu
- kaho4
Hanki runkku oma elämä!
- H.Etero
Onhan keinohedelmöitys keksitty,siinäpä luonnollinen tapa.Jokatapauksessa homous on täysin luonnoton ja luonnonvastainen häiriintyneen sukupuoli identiteetin ilmentymä.Jos joku asia on laillista niin ei se tee siitä luonnollista,eikä poista iljettävyyttä.
- !!
minunkin mielestä kotilot on iljettäviä mutta en minä vaivaannu siitä niitä syöville ruveta metelöimään .... sinun ei tarvitse mielessäsi kuvitella homoseksiä!! kukaan ei pakota joten jos mielessäsi pyörii homoseksi ja sen iljettävyys niin sitten se on ihan oma vikasi
- kaho4
Niin ja eihän parisuhteessa tärkeintä ole seksi, vaan se aito rakkaus jolla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa.
- heterohko
Heh,heh kaho4,kyllä rakkaus ja seksi kulkee käsikädessä,vai rakastatko sinä kumppaniasi ja joku muu nussii sitä? Tuskimpa edes hinttarit toimii niin.
- arvonsatunteva
hmm...minäpä olen kansallissosialisti eli ei parane yleistää..
- Laitapuolen kulkija
Mikä minusta on ongelmallisinta vihervasemmistolaisuudessa, niin nimen omaan islam-suvaitsevaisuus. Ollaan suvaitsevaisia, suositaan islaminuskon aseman vahvistumista ja täten sahataan omaa oksaa: onhan islam kaiken suvaitsevaisuuden jarru.
- quatre vingt
"Ensinnäkin vihreät ovat suomen huume myönteisin puolue, toiseksi vihreät suhtautuvat kaikkein leväperäisimmin kaikenlaiseen rikollisuuteen, "
Tämä on yksi tärkeä aihe minulle, mutta äänestin viime vaaleissa vasemmistoliittoa. Myös piraattipuolue ja vihreät olisivat olleet vaihtoehtoja.
Käyttäjä ei tee käytöllään kenellekään muulle pahaa, tosin tässä maassa on nyt laitettu vankilaan ihmisiä aikoinaan jopa homoseksuaalisuuden takia.
Olen todennut (omassa tapauksessani) vuosien psykiatrilla ravaamisen hyödyttömäksi ja löytänyt toimivaa apua masennukseen jostain muualta kuin lääkärin kirjoittamista resepteistä. - punikki-l
Keskustalaiset ovat hihhuliporukka, jota ei-kepulainen valtaväestö karsastaa.
- kaho4
Vai että hihhuliporukkaa, ja mitä tulee valtaväestöön niin suomessa on enempi keskustan jäseniä mitä kaikkia muita puolueita yhteensä. Mutta itse asiaan: Keskusta on ainoa oikea tasa arvon puolue, koska alueellinen tasa arvo on sitä kaikkein tärkeintä tasa arvoa. Ei ole oikeen että ihmiset pakotetaan muuttamaan työn perässä etelän kasvukeskuksiin, tai se että peruspalvelut tuotetaan ihmisille postinumeron perusteella. Vaan ihmisille täytyy saada töitä ja palvelut sinne missä he oikeasti haluavat asua ja elää. Kokoomus JA SDP näkevät vain kehäkolmosen sisään, ja yhtä huono kaukonäkö on myös Vihreillä ja Vasemmistoliitolla. Ja mitä tulee Perussuomalaisiin niin kyllä suurilla puheilla osataan hurmata kansa mutta heti kun pitäisi alkaa kantamaan oikeasti vastuuta niin luikitaan karkuun. Ja RKP: llä on mielessä vain se 1 ainoa asia eli ruotsinkieliset, ja millään muulla ei ole mitään väliä. Ja Kristillisdemokraateista olemme varmasti kaikki tällä sivulla samaa mieltä.
- Homona
Kokoomuksen kannattaja täällä, eivät kaikki ole vihreitä.
- DeGröna
Minä olen homo ja kannatan vihreitä tasan siksi, että meillä on samanlaiset näkemykset tasa-arvo- ja ympäristöasioissa. Enkä ymmärrä miksi yleistät, että lähes kaikki homot kannattavat vihreitä. Näin ei varmasti ole.
- kaho4
No ainakin eduskunnassa ovat, eli Jani Toivola ja Pekka Haavisto, molemmat vihreitä. Mutta jos tiedät muista puolueista homo tai lesbo kansanedustajia niin kerro ihmeessä.
- Aatulaine
Mannerheim ei ollut vihreä!
- kaho4
Mannerheimillahan oli pitkä aikainen suhde naisen kanssa, joten tuskin oli ainakaan homo!
- Varattu paras
Takuulla oli Mannerheim homo. Sen vaimo pakotti sen takaisin "kotiin" kuten niin monen muunkin on käynyt. Ja siihen aikaan ei kanniskeltu gay-lippuja, ainakaan sotaväessä. Vieläkin on näin, ainakin suurin osa joita itse olen naiskennellut on ukkomiehiä.
- kaho4
No siinä tapauksessa marski on elänyt kulissielämää tai sitten hän on ollut yksinkertaisesti bi.
- ;)
Itsehän olen pinkki♥
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl772167Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525