Kuvauskavereita?

photography-71

Kesä tulee ja luonnossa ym. riittäisi paljon mielenkiintoisia kuvauskohteita mutta yksin ei tule juuri kotinurkkia kauemmas lähdettyä kuvailemaan kun ei ole sellaista kaveria jonka intohimona myös olisi valokuvaus.

Onko valokuvausta harrastaville järjestetty mitään tapahtumia tai kokoontumisia kesäisin?

Olen vielä ihan aloittelija kuvaamisessa mutta olisi kiva tutustua muihin harrastajiin ja saada neuvoja ja vinkkejä.
Kiinnostaisi myös jonkinlainen ohjattu toiminta esim. kuvausretki tai muu vastaava.

Kertokaapa vinkkejä mitä toimintaa kesäisin kuvauksen tiimoilta on järjestetty ja miten niihin pääsee mukaan : )

10

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohon tarkoitukseen löytyy valokuvauskerhoja. Laita kuukeliin hakusanoja kuten valokuvauskerho, kamerakerho tai valokuvaajat, niin saat runsaasti vaihtoehtoja. Katsot vain mikä on itseäsi lähinnä ja otat yhteyttä, ei se sen vaikeampaa ole.

• photography-71

Kerhot tuntuvat kaikki olevan kesäisin tauolla ja vasta syksyllä alkaa kaikki toiminta, harmi.

• Nikon D90

Ainakin minun kerhoni toimii ympäri vuoden ja tekee kuvausreissuja koti ja naapurimaihin. Tosin tuo kerho ei ole Uudellamaalla vaan Varsinaisessa-Suomessa.

• SzzSS

Samaa olen mietiskellyt minäkin...Mistäpäin olet?

• photography-71

Uudeltamaalta.

• pekkis..

Käyppä kysäisemässä myös kuvausfoorumeilta kuten digikamera.net, kameralaukku.com ym.

• harrastelijaa

Itsekin olen monesti harmitellut, kun ei ole kuvauskaveria. Samat metsät ja rannat kierrän yksin, ei ole motivaatiota lähteä koluamaan uusia kuvauspaikkoja yksikseen.

Olen myös aloitteleva luontokuvaaja, sijaintina L-Uusimaa. Ketjun aloittaja on tietenkin I-Uudeltamaalta?? ;)

• Itä tai länsi-Uusimaa ei nykyään paljoa hetkauta jos on intoa. Minäkin olen tehnyt noita retkiäni Roomasta Nord-Cap:iin. Myönnän kyllä kaverin olevan hyvä innostaja ja hyvistä on joskus jopa pulaa.

• 14+10
    • okkjyuij

Kavereita kyllä löytyy, kun on kamera ja hieman liikkuu.
      Myös valokuvausliikkeissä "norkoileminen" auttaa asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      24
      5037
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4046
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      74
      3612
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2473
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2348
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      76
      2159
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2117
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1654
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1515
    Aihe