Meidän perheeseen syntyi kauan odotetti pikkuinen tyttö ja nyt etsimme hänelle sopivia nimiä :) Haluaisimme "samanhenkiset" nimet, kuin isosisaruksilla on, mutta emme itse tunnu löytävän mitään sopivaa, ja niimpä kaipaamme vähän teidän apuanne! :)
Isommat lapset ovat:
Bruno Vincent Matias (10)
Frida Ines Elisa (7)
Greta Edit Alina (7)
Hugo Felix Julius (4)
Olemme miettineet nimiä Sandra tai Stella. Toinen nimi luultavasti on Ruth ja komas Ilona, muuta nekään eivät vielä varmoja. Ja piti vielä sanomani, että lasten isä siis ruotsinkielinen :)
Nimiä?
12
128
Vastaukset
- 6+16
Mun ehdotus on Olga Ruth Ilona :)
Onnittelut pikku-prinsessasta! :) Noista omista mietinnöistänne molemmat sekä Stella että Sandra ovat oikein hyviä vaihtoehtoja :) Tässäpäs vielä joitakin etunimiehdotuksia pikku-neidille, jos niistä löytyisi jokin omalta tuntuva...
Amanda
Stina
Matilda
Linda
Fanni
Erika
Marie
Josefina
Sa(a)ga
Signe
Silva
Sofie
Tilda
Klaara
Carolina- ...
Sandra ja Stella ovat oikein kivoja nimiä.. tässä muutama lisää. Näistä suosittelen eniten nimeä Wilma ja Vendla.
Adele
Aida
Alice
Beata
Carla
Diana
Edit
Edda
Ebba
Erika
Elisa
Elise
Klara
Krista
Kiana
Karla
Kadri
Kajsa
Linda
Lilia
Lydia
Lucia
Minea
Mandi
Minda
Mindy
Minka
Nadja
Ronja
Salme
Saimi
Selma
Silva
Sofia
Starla
Taina
Tiana
Tindra
Tinja
Tilda
Thea
Trina
Vendla
Verna
Wilma
Zaina
Zena - jenna.
tässä vielä muutama nimiehdotus Brunon,Fridan,Gretan ja Hugon siskolle:)
Felicia
Ofelia
Klaudia
Hilda
Myy
Filippa
Safira
Carita - ?????
Manda Sarah Helena
Stina Angnes Ilona
Sandra Ruth Helena
Stella Linn Lovisa
Sylvia Lilian Olivia - ...
Viola
Laura
Liana
tekla
Telma
Silja
Senja
Saila
Sonja
Tonja - sibyllavon
Eikös Stella Ruth Ilona olisi hyvä tähtöselle? Uusi ehdotus Cilla Iris Ursula.
- Täti
Brita Agnes Irene
Rakel Saga Ilona
Ida Ruth Olive
Beata Ruth Ilona
Diana Isla Sofia
Alva Lisbet Maria
Sandra Ada Linnea
Clara Kerstin Ilona
Stella Margit Ilona
Stina Birgit Olive - ap
Kiirettä on pitänyt, enkä ole ollenkaan ehtinyt tietokoneen vieressä istua! Mutta nyt hengähdän heken :D
Kiitoksia kovasti kaikista nimiehdotuksista!
Eritysesti Clara kuullostaa hyvältä! Stella on edelleen mukana kärjessä, mutta Sandra on nyt tippunut, sillä mieheni ei pidä siitä. Beatakin on suloinen :) Mutta lausutaanko se ihan niin kui kirjoitetaan?
Toiseksi nimeksi olemme päättäneet Ruthin ja kolmannen nimen paikasta kamppailee Ilona ja Helena.
Itse pidän Beata- ja Beda-nimestä kovasti, mutta siskoni kysyi, olinko kännissä, kun keksin ne :DD Mutta eiät siskoni mielipiteet minua haittaa! Hänen oman poikansa nimi kun on Osmo, joka ei taas lukeudu omiin suosikkeihini :D
Oho, meni vähän ohi aiheen! Mutta siis lisää nimiä saa edelleen ehdottaa :)- ...
Koulukaverini oli ahvenanmaata ja nimeltään Beata ja nimi lausuttiin myös ihan normaalisti Beata, niin kuin kirjoitetaan. Kiva nimi helppo taivuttaa ja suomenkielisetkin osaa lausua. Beda en tykkää kun minulle tulee heti mieleen petaaminen.
Clara on oikein kiva nimi, vaikka itse kirjoittaisin sen Klara...
Ja heh heh, kännissä voi joskus saada hyvänkin idean. Itse hain vahingossa kännissä sähköpostilla työpaikkaa, mitä en kuuna päivänä olisi uskaltanut selvänä, ja nyt olen ollut siinä viisi vuotta...hyvä palkka ja kiva työ, kaksi vuotta vielä luvattu, sit työ tulee tehdyksi. Ihan vaan pieni mainoskatko, ei ne kännit aina ole negatiivisia...heh heh
- Sofia/Inga
Stella Ruth Ilona on teidän suosikeistanne mielestäni paras valinta :)
Tässä vielä muutama ehdotus:
Sofia Ruth Helena
Sofia Ada Alissa
Elin Nella Anniina
Linda Ruth Helena
Eva Ruth Helena (mutta etunimi taitaa olla liian lyhyt sisarusten nimiin verrattuna..)
SOFIA minusta kuitenkin ehdottomasti kaunein, sopii myös ruotsinkielisille ja yleinen molemmissa maissa. Vai onko makuunne liian yleinen, tai pidettäkö lainkaan koko nimestä?
Itse pidän myös "ruotsalaisen suuhun sopivista" nimistä näiden ehdottamieni lisäksi Fridasta ja Ingasta.
Miten olisi Inga Ruth Helena/Ilona? - NimiTäti
Clara Ruth Helena, siinä kaunis nimi sopien ruotsin- kuin suomenkielistenkin suuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama315119Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644101Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783676Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732728Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1582534Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602388Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792199Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282185- 1381705
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401548