oikeasti tunnustaa ihastukselleen tunteensa ja onko se johtanut suhteeseen?
Vai onko täällä enemmän meitä,jotka eivät rohkene,vaan pyörittävät epätoivoisesti ajatuksiaan mahdollisesta edistymisestä asiassa.
Kuinka moni on uskaltanut?
11
392
Vastaukset
- %
Ei uskalla ei, vaikka kuinka aina päätän että kohta sen teen ;( En halua menettää hyvää ystävääni, koska suuresti epäilen, että tämä on yksipuolista jo meidän välisen ikäeronkin vuoksi.
- Työkamuun ihastunu
Minä olen, edelliselle. Kyllä, lähennyimme, minä tein aloitteen, suutelin, ja siitä se lähti! Hän rakastaa mua vieläkin...ja minä häntä, mutta ystävänä. En enää osaa pussailla, mutta antoisaa aikaa on ollut ja olemme erittäin läheiset ystävät. Eli kannatti tehdä aloite, tosin tiesin, et hän oli sinkku ja ollut naisen kanssa.
Nykyinen ihastukseni on hetero, kaiketi, 20 vuotta vanhempi, naimisissa, perheellinen, enkä OIKEESTI uskalla tehdä mitään :(. Jos hän tekisi, antaisin heti mennä... Vitsillä olen kyllä heittänyt kaikkea pussailustakin, mutta vakavasti en uskalla. Koska en usko että sitä unelmaa pääsen koskaan toteuttamaan. Ja jos joskus hutikassa sen teen, nolaan vaan itseni.
- unienhaltija
Ei ikäero tee tunteista yksipuolisia...kun ei niin tee miesten ja naisten välisissäkään suhteissa.
- zimzim1
Olen kyllä käyttäytynyt tavalla, josta hän on voinut päätellä ihastumiseni häneen. Kysymys on vuosista. En ole koskaan hänelle kertonut suoraan, en halua sekoittaa asioita. Eikä mikään muuttuisikaan vaikka kertoisinkin, paitsi ehkä ystävyytemme ja sitä riskiä en halua ottaa. Lisäksi olen varma, että tunne on yksipuolinen, miksi siis hämmentää yhtään mitään olematonta.
- 19+3
en uskalla vaikka niin haluisinkin. odottaa vaan aina et se toinen tekee aloitteen ja sit miettii että jos sekin ajattelee niin mutta silti ei tuu ite tehtyä mitään asialle ja saa vaan mielessään miettiä voisko ''meillä'' joskus olla jotain..
- totuuden rajapinta
Olen kertonut, mutta olin tulkinnut kaiken väärin. Ihastuksellani ei ole tunteita mua kohtaan. Kyllä mä sen kestän, mutta kaikessa sekoilussa kadotin itseni ja luottamukseni omiin tunteisiini. Ennen tiesin ja luotin itseeni ihmissuhteissa, mutta nyt en pysty luottamaan keneenkään. Jos joku koskettaa, en uskalla tulla kosketetuksi, jos joku sanoo pitävänsä, en usko hänen tarkoittavan sitä. Kaikki on päin hel***tiä ja se on enää ainoa totuus.
- Ihastunut työkaveri
No mä en kyllä oo, ainakaan tähän mennessä rohkaistunut kertomaan tunteistani. Enkä taida rohkaistuakaan... Eli mä oon sitten vissiin vaan semmonen "pyörittäjä".
- 13+2
Olen tunnustanut sen kaksikin kertaa. Ensimmäisellä kerralla ei tullut mitään, koska tunne oli yksipuoleinen. Tuon jälkeen ajattelinkin, että en enää koskaan tunnusta mitään kenellekään. Kunnes sitten tapasin erään ihanan ihmisen ja en vain yksinkertaisesti voinut olla hiljaa. Luonteeltani olen muutenkin aika lörpöttelijä niin suht luontevalta se tuntui kertoa toiselle tunteistaan vaikkakin se oli vaikeaa ja oikeita sanoja ei meinannut löytyä.
Tämän ihastuksen kanssa tässä nyt ollaan, vietetään aikaa ja tutustutaan toisiimme. Ei kai paremmin voisi mennä. - 11+17
Kahdesti olen kertonut tunteistani, kahdelle eri ihastukselle ja päivääkään en ole katunut. Kumpikaan ei halunnut sen enempää sillä kertaa, vaikka jotain olikin ilmassa. Eikä jäänyt huonoja muistoja, ystäviä ollaan yhä.
- unienhaltija
Itsekin olen puoli vahingossa lipsauttanut ihastumiseen viittaavaa,josta ihastuksen kohde päätteli paljon.Kyllä meillä sellainen pieni työpaikkaromanssi oli aikansa...yritti syttyä,mutta jäi syttymättä varsinaiseen roihuun.Suudelma asteelle jäi...ehkä hän pelkäsi tai sitten ei kuitenkaan ollut hänen juttunsa.Kiinnostusta selvästi oli...mutta ehkäpä kaatui homma mahdottomuuteensa.Hän oli perheellinen....kuten minäkin. Itse olin kovasti ihastunut ja valmis vaikka mihin.
Olen ollut ihastunut myös ystävääni,ehkäpä jopa rakastunut...kertonutkin sen hänelle.On välillämme ollut intiimimpääkin.Ystävyytemme on kestänyt ja tuskin mikään koskaan ystävyyttämme rikkoisikaan. - opettelija2
Kerroin, kun epätoivoista rakastumista oli kestänyt 5 vuotta. Hän ei ensin reagoinut mitenkään, hymyili vain ja punasteli. Sitten kun miltei pakotin vastaamaan pari viikkoa myöhemmin, hän sai sanottua sen verran, että on yllättynyt ja on aina arvostanut minua. Ei sanaakaan hänen tunteistaan, ei hän mitään kieltänytkään, mutta ei silti koskaan tullut vastaan. Nykyisin hädin tuskin tervehdimme. Ikävöin häntä järjettömästi, hän on upein (ja vaikein) ihminen jonka olen tavannut elämässäni. Mutta en kadu yhtään kertomista, vaan olen kiitollinen siitä, että hän tietää miten tärkeä on minulle ollut. Ja on edelleen. Ikävä on, mutta enempää en voi tehdä. Sielu heittää yhä volttia joka kerta, kun hänet näen, ja jo siitä, että ajattelen häntä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?433040Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n372267Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari582171Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa832041Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh561757Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä191586Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr641508Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441305Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1291238Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian163991