tai sitte tekee molempia yhtäaikaa niinkuin tänään. Onneksi sade kuitenkin tyssäsi ja taivas selkeni ja nyt tällä hetkellä se on sinistäkin sinisempi.
Sade kun loppui, niin pihallehan minä suuntasin ja tässä muutama otos tältä päivältä:
http://www.youtube.com/watch?v=qvAaMsid3t8
Miltäs illan sää muuallapäin maata näyttää?
Jos ei tuule niin sataa
21
51
Vastaukset
- issu56
Unohdin sen perinteisen kysymyksen, jota niin on aina kehuttu heh.
Eli mikäköhän puu on avaamassa lehtiään n.1:22 kohdassa?
Vihjeenä tuohon, että kyseessä on muutaman vuoden ikäinen n. metrin korkuinen "teini".- Arvaan vain
Onko se pihlaja tai vaahtera?
- issu56
Arvaan vain kirjoitti:
Onko se pihlaja tai vaahtera?
Ei ole kumpikaan.
- Annatko vinkin?
issu56 kirjoitti:
Ei ole kumpikaan.
Ehkä se on sitten aronia vai voisiko se olla jokin hedelmäpuu?
- issu56
Annatko vinkin? kirjoitti:
Ehkä se on sitten aronia vai voisiko se olla jokin hedelmäpuu?
Vinkkinä vaikka että sen nimessä on yhtämonta vokaalia ja konsonanttia ja kirjainten lukumäärä on parillinen ;).
- todella
kaunis video taas issu,kiitos siitä.
- issu56
No olepas hyvä vaan, kiva jos tykkäsit.
- minä se
veikkaan leppää
- issu56
Ei ole leppä.
- Virtuaalikoneistaja
Kova tuuli on ollut koko päivän, satamaan alkoi vasta seitsemän jälkeen illalla.
Oli uskomattoman hieno kuva heti alussa siitä ruusun oksasta, samoin lopussa liljasta?, todella kauniita kuvia.- issu56
No voi kun en nyt todellakaan noita pätkiä laita senvuoksi, että niitä pitäis mitenkään kehuskella...jotkut kuvat vain onnistuu paremmin kuin toiset...jopa multa :).
- Sikra...
Täälä on tänään ollu aurinkoinen päivä, mutta ihan kamala tuuli...nyt näyttää että tuuli heikentyy ja on sellanen hiljanen tihkusade.
No kyllä oli taas kauniita kuvia, ja kiva musiikki sopi hyvin tuohon taustaksi...
Voisiko vastaus siihen kysymykseen olla hevoskastanja, on niin nuori silmu ettei vielä oikein saa selvää, pitää vaan arvata..
(tai sitten jalava tai lehmus) tai tai...;)))))- issu56
Niin on täälläkin tänään ollut aurinkoista ja oudosti vain oienoinen tuuli...paitsi että välillä heitteli muutaman pisaran vettäkin. Vaan kun olin päättänyt, että vaikka äkeitä satais, niin tänään teen ne suunnitellut hommat heh. Ja sain tehtyä, eli kaikki on nyt maassa vihdoin.
Jos nyt oikein muistan, niin olen sullekin joskus vastaavan natiaisen lähettänyt.
Mulla jollain cd:llä on vauvakuva tuosta, mutta kun ei nyt mitenkään inspiroisi lähteä noita kuvacd:tä plaraamaan...
Olipa taas hyviä kuvia. Onko se jalava?
Alkoi poutaantumaan neljän jälkeen mutta tuuli on ollut ihan hemputinmoinen.- issu56
Ei se ole jalava.
Jos muisti ei petä, niin sulla pitäis olla samanlainen heh.
Tänään on ollut hyvä keli pihatöille, eikä tuullutkaan ole sietämättömästi. Tekihän se sademyrsky vähän hallaakin, mutta kaikkihan on uudistettavissa olevia juttuja, ja sen olenkin tänään tehnyt muiden hommien lisäksi. issu56 kirjoitti:
Ei se ole jalava.
Jos muisti ei petä, niin sulla pitäis olla samanlainen heh.
Tänään on ollut hyvä keli pihatöille, eikä tuullutkaan ole sietämättömästi. Tekihän se sademyrsky vähän hallaakin, mutta kaikkihan on uudistettavissa olevia juttuja, ja sen olenkin tänään tehnyt muiden hommien lisäksi.Ai niin joo, mun saarni on mökillä verkkojen suojaamana enkä oo katsonut muuta kun sen verran että oli hyvin elossa talvesta selvinneenä pari viikkoa takaperin.
Täällä on tosi herkässä vesi tänään, vasta viiden maissa poutaantui mikä olikin hyvä jutu kun me käveltiin ympäri kaupunkia etsimässä isännälle viikonlopuksi uutta takkia. Löydettiin aika kiva ja kevyempi kuin tavalliset pikkutakit.- samperin murrehirviö
Jäit rysän päältä kiinni taaaas.
Pistäs taas vaihteeks vähän niiku murteella. - fariseus.
samperin murrehirviö kirjoitti:
Jäit rysän päältä kiinni taaaas.
Pistäs taas vaihteeks vähän niiku murteella.Sinun vintil käy kyl paha läpiveto, paree ku pysyt siäl rysässäis vaa.
- kuule hei
issu huomaatko kui sua seurataan ja kopsataan vastauksias ketjust toisee ?
- Myy-Pikkuinen
Oli kyllä kaunis kuva ruususta siinä ihan lopussa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761697
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471278- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650