Rupesin selaamaan eukon ostamaa lehteä, lähinnä sen takia kun kannessa oli aika hemaisevan näköinen misu. Löytyihän siitä sitten muutama ihan ok juttukin, mutta ajattelin että seuraava otanta yhdestä artikkelista sopii mainiosti tänne sellaisenaan.
" tunnilla käsiteltiin Aurinkokuntamme planeettoja tai sellainen tarkoitus ainakin oli. Villen ruvettua puhumaan innoissaan ufoista opettaja keskeytti hänet ja omaksi hämmädtyksekseni hän ei jättänytkään aihetta, vaan esittikin luokalle kysymyksen siitä mikä se ufo oikein on. Ensimmäisenä viitannut Mari pääsi sitten myös ensimmäisnä vastaamaan.
Mari.: Meillä on sellainen lamppu, isä luki sen siitä sen paketista.
Opettaja: Kiitos Mari.
Seuraavana vastaamaan pääsee sitten Esko.
Esko: Ei se mikään lamppu ole, se on sellainen iso avaruusalus.
Ja Pekka jatkaa Eskon lausetta suoraan että siinä on myös lasertykkejä.
Opettaja: Kiitos Esko. Pekka, kuinka olikaan sen viittaamisen kanssa?
Pekka: Niin.
Rauli: Ufoilla on ilkeet isot mustat silmät joilla ne voi satuttaa.
Opettaja: Kiitos Rauli..ehkä kyseessä on kuitenkin (pieni tauko) tai jatketaankin siitä vaikka sitten joskus toiste.
Opettaja osoittaa seuraavana viittaavaa Mattia.
Matti: Minä katoin yhden pelottavan elokuvan missä niitä ufoja oli ja mun vanhemmat sano sitten ettei tarvitse pelätä kun ei ufoja ole oikeasti olemassa.
Opettaja: Kiitos Matti. Ja niitä pelottavia elokuvia ei pidä katsoa.
Sanottavaa löytyy myös Jaanalta.
Jaana: Meillä on sellainen..sellainen johon laitetaan vettä ja siitä tulee höryä, äiskä sanoo joskus että on niin kuivaa että ufo pitää varmaan taas täyttää.
Opettaja: Kiitos Jaana.
Opettaja: Kuten huomasimme, niin monet asiat ovat ufoja ja lisääkin löytyisi. Sana UFO on kuitenkin lyhenne ja suomeksi se ufo tarkoittaa tunnistamatonta lentävää kohdetta..eli jos me nähtäis tuosta ikkunasta kuinka tuulen mukana liitäisi vaikka jokin muovipussi, mutta se olisi kuitenkin sen verran kaukana ettei me nähtäis, että se on muovipussi, niin silloin se muovipussikin olisi ufo.. (luokassa alkaa hirveä pulina ja kikatus).
Hetkosen päästä opettaja sitten hyssyttelee ja luokkaan palaa taas rauha
Opettaja: Jos joskus kuulette joidenkin sanovan etteivät usko ufoihin, niin voitte sanoa ettei se ole mikään uskonasia, koska kaikkea näkemäänsä (lentävää) ei voi tunnistaa.
-Ari Waaksman/ EDELLÄ"
Ei kauheasti eroa tämän palstan keskusteluista :D. Leikki leikkinä, minua tuo lehden juttu kuitenkin jaksoi huvittaa, vaikka ei se enää yhtä hauskalta tuntunutkaan tänne kopsatessa. Toivottavasti edes jollekkin kelpaa, ettei tässä tullut turhaan raadettua :).
Ensimmäisen luokan UFO
14
203
Vastaukset
- nimimerkki blogilta
joo toi on iha totta että ne jotka pyrkii sanoilla määrittelemää nii kompastuu sanoihi. en pyri määrittelemää omalta osalta koska oon nähny nii läheltä ja nii tunnistettavaa ettei voi erehtyä ja ainut måärite tai sana mikä tuosta huolimatta sopii on tunnistamaton. tuo tunnistamatonkaa ei enää iha totta enää oo koska oon päässy tai käyny katsomassa tuollaista teknologiaa iha paikapäällä. oon varma ettei kaikki käy tai pääse käymää nii että henkilökohtaisesti eivät ihmettelisi tai olisi nii kiinnostuneita enää.
tuo on järjestelmä jota ihmiset eivät edes osaa etsiä tai oo kykeneviä löytämää. jotku toki muistaa edellisistö elämistä jotai teknologiaa joka ei ollu iha kivikautista polttomoottoriteknologiaa ja kaipaa tuota osaltaa ja jopa kehitellä omaa köyttöö.
tuo teknologia on helposti ymmärrettävissä mutta onha ihmine päässy hevosellaki pahoja tekemää nii että mahtaako olla yhtää viisaampi nytkää. kuinka ihmine kåäyttää rahaa joka osittai täysi järjetöntä ei myöskää kerro että järkeä käytettäisii.
toisaalta koska ihmine ei saa mahdollisuutta ymmärtää enemmä nii myös menettää mahdollisuutta ymmärtää mutta tuo ei oo nii paljoa kii mahdollisuudesta kui on kii järjettömyydestä. mikäli ihmine ei kykene ymmärtämää omaa rauhattomuutta ja edellee elää tekosyillä nii ei oo henkilöllä mahdollisuuttakaa.
ku katsoo taivaalle ymmärtää miksi heillä ei oo yhtää enepää aikaa kui meillä nii ymmärtää ettei heidä järjestelmä muuta tee kui lue ihmiste järjestelmää reakoimatta kuitenkaa. monesti nuo "valopallot" reagoi ainoastaa ajatuksii ja niitä ymmärtää ainoastaa koska ymmärtää omaa elämää.
no pelkkä katse taivaalle on saanu heidät näyttäytymää jotta eihä toi vaikeeta voi olla. vaikeeta on kaikki muu mikä aiheesee liittyy joka pitäisi myös ymmärtää että koko kuva ja kaikki palat enkä oo ainut joka ufoja on liikuttanu ja "antigravity ajoneuvoissa ollu todistettavasti.- Kirkossa käynyt
"tuo tunnistamatonkaa ei enää iha totta enää oo koska oon päässy tai käyny katsomassa tuollaista teknologiaa iha paikapäällä."
Ehkä siitä olet jo jonnekkin kirjoittanut, kun tuota tekstiäkin näyttäisi syntyvän aika paljon, mutta kun en ole lukenut kuin pikkusen, täällä muutenkaan viime aikoina. Tuon lainauksen perusteella esittäisin seuraavanlaisen kysymyksen, että mistähän ne ufot olentoineen olisivatkaan lähtöisin, ovatko aikamatkaajia, jostain muista ulottovuuksista tulleita vaiko avaruudesta?
- nimimerkki blogilta
mutta meitä mone tasoisia täällä. he manipuloi tasa nii paljo elämää kui antaa manipuloida mutta ku sanoo ei nii ei tarkoittaa ei.
http://www.youtube.com/watch?v=H0VgWpW94sk
en kuulu heihi enkä teihi mutta molemmista oon tietoinen. en koe että kummallakaa osapuolella olisi annettavaa. - nimimerkki blogilta
tuo video oli paljo faktaa. omasta puolesta voi sanoa että tällä hetkellä ongelma on että on positiivine puoli ja negatiivine puoli jotka kummatki valmiita sotimaa keskenää. maailmankaikkeudessa on korkeampi puoli kui positiivine ja negatiivinepuoli jonka ymmärrys o nii suuri että ymmärtää kummatki puolet. nuo neuraalit ovat ainoita jotka voivat luoda rauhaa.
koska kumpiki osapuoli tahtoo säilyä samaa aikaa ku muutos tapahtuu on soppa melko keitos. koska positiivisuus haluaa nopeuttaa kehitystä jota negatiivisuus on hidastanu voi lääke olla myrkkyä tai pelastusyritys tuhota.
mitä oon huomannu on että oon elossa ainoastaa koska oon ymmärttäny kupaaki osapuolta. en tällä tiedolla ja tällä kokemuksella olisi muutoi elossa.
ajatus että positiivine kumoaa negatiivisuude tai voittaa ei oo totta. voittoa ei oo millää tasolla eikä taholla mikäli joku osapuoli tuhnotaa. tuo on parasta sanomaa mitä ihmiskunta on kuullu tai voisi kuulla. kehitys vaatisi voittoa että jokaine voisi sanoa että "maailmankaikkeudessa on älyllistä elämää" joka nyt on jällee kerra vaakalaudalla. - nimimerkki blogilta
ei tarvi ku avata silmät ja ymmärtää nii ei muuta tarvi tehdä koska enää ei oo aikaakaa tehdä muuta. positiivine ja negatiivine puoli tahtoo tehdä tekoja jatkuvasti mutta ei ymmärrä täysi eikä riittävästi vaa tuijottaa tulevaa muutosta enneaikojaa.
negatiivine puoli elää jatkuvassa pelossa ja ainoa mikä heitä helpottaa on aiheuttaa tai luoda pelkoa. positiivine tahtoo korjata kaikkea jopa nii paljo että on valmis rikkomaa.
kumpiki osapuoli luo ketjureaktiota mutta ei sulje ympyrää ja elä rauhassa eikäi kuole rauhassa. kumoikaa osapuoli ei täysi katso totuutta tai ei ainakaa ymmärtävästi.
eniten mikä vie voimaa on ymmärtää mutta lopulta parasta mitä voi olla. ei pelko eikä pelottomuus vaa järki. - Stinky
Taas tuo lehti, siis minä en ole vieläkään nähnyt siitä vilaustakaan. Senhän piti tulla myös verkkoon, joskus, mutta ei ainakaan googlettamalla löytynyt sitäkään. Olisitko niin ystävällinen ja katsoisit siitä lehdestä, että löytyisikö edes siitä jotain sen nettiosoitetta.
Olihan tuo "ufokeskustelu" ihan hauskaa luettavaa ja vaikka leikilläsi kirjoitit siitä että se muistuttaa täällä käytyä keskustelua, niin kyllähän se sitä osittain muistuttaakin, "ufot tulee ja ufot tappaa". En kyllä muista että omat opettajani olisivat kertaakaan kommentoineet mitään ufoista, missään yhdeydessä. Ehkä parempikin niin, koska se mitä olisivat sanoneet olisi todennäköisesti ollut kovin pieleen mennyttä, mutta silti vaikuttanut siihen mitenkä minäkin olisin ufoista aikoinani ajatellut, siis silloin kun tätä tietoa ei ollut.- Kirkossa käynyt
Voi turkanen sentään, hyvä kun kerkesin siitä sen jutun kopsata kun eukko oli jo riuhtomassa sitä käsistäni, jotta sai myös sen vietyä lehtikeräykseen. En kehtaa sitä sieltä hakea, mutta siwasta se sen oli ostanut.
- Stinky
Kirkossa käynyt kirjoitti:
Voi turkanen sentään, hyvä kun kerkesin siitä sen jutun kopsata kun eukko oli jo riuhtomassa sitä käsistäni, jotta sai myös sen vietyä lehtikeräykseen. En kehtaa sitä sieltä hakea, mutta siwasta se sen oli ostanut.
No niinpä tietysti minun tuurilla, tuo kyseinen lehti on minulle varmaan tiukemmassa löytää kuin mikään maailman ufo.
- Kirkossa käynyt
Stinky kirjoitti:
No niinpä tietysti minun tuurilla, tuo kyseinen lehti on minulle varmaan tiukemmassa löytää kuin mikään maailman ufo.
Katsotaan jospa seuraavasta numerosta saisin sitten sen osoitteenkin, joten älä vielä toivoasi heitä.
Moi!
Tuo oli aivan mainio, kiitos. Enemmittä paatosteluitta niin kuvaava, monin tavoin.
Lisää vaan!
Hienoa huomata täällä hmm...humoristista älyä ja sydämensivistystä.
Sunnuntain jatkoja vaan kirkossa käyneelle.- Kirkossa käynyt
Kiitos kiitos, hyvä kun kelpas :)
Mainiota sunnuntaita sinne. - Kunniaton kopio
Kirkossa käynyt kirjoitti:
Kiitos kiitos, hyvä kun kelpas :)
Mainiota sunnuntaita sinne.Ottaa nyt kunnian toisen alunperin kirjoittamasta, pyh sanon mää
- 99,naintinain
Tuohan voisi olla lainattu suoraan mun ja mun kavereiden keskustelusta ja me ollaan kaikki sentään täysikäsiiki :D
Vaikka kyllähän mä jotain tiedänki ufoista, mutta monet mun kaverit on kyllä aika kuutamol siit mitä ufot on ja mitä ufolla tarkoitetaan, niinku oikeesti.
Lasten suusta se totuus, kuten tos, ufot toimii vedellä ja sillee, siis ehkä, mutta voihan se olla niiku niikii. Ne ku sanoo suoraan mitä mieltä ovat ku eivät pelkää olevansa väärässä. - Aatami ilman Eevaa
:D, toi oli tosi hyvä.
"Ei kauheasti eroa tämän palstan keskusteluista :D"
Muistin tällaisen jutun, tuokin osuu edelleen niin että kolahtaa :)
"Tosi kova,
silloin olisi ollut tietokoneita,niin
missähän sitä tänään..
tai olisikohan jossain lokaalissa ollut
liitutaulu taikka vihkonen,johonka
ohikulkijat sitten mietteitään raaputtelis..
Juha : Näin tänään mennikäisen puron luona..
Minna : Varmasti on,olet vaan kateellinen kun
et itse ole nähnyt..
Ilkka : Kylläpä sillä Tommolan tyttärellä
on ihana hymy..
Hanna : Eilispäivän lehdessä oli juttua
lemmikäisestä,oli kuulemma pellootellut
hevosia Raahen seudulla
Juha : Kuule Ville,lue sinä niitä satujas vaan,
mutta älä just ennen maate menoa,ettei sitten
yöllä tule äiteetä ikävä..
Hanna : Tämähän ei kuulu tänne,mutta sattuisko
joku tietään mitä ne kiekot taivaalla oli eilen?.. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl772167Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525