37 400 € rahaa tilillä - mitä tehdä?

Juho26

Asunto maksettu (pitäiskö ostaa isompi), auto maksettu ja sillä ajelee vielä vuosia. Lomaakaan ei ole tiedossa (töissä kiirettä). Mitään sijoitusjuttuja en jaksa alkaa vääntämään.

Käyttötilillä lojuu 37 400 € rahaa minkä voi nostaa vaikka heti pois.

Ideoita?

350

19651

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdslkh43tlh54th54l

      Ihmeessä ostat kultaa tai muuta arvometallia...

      • KULLAN HINTA ON NYT KORKEIMMILLAAN JOTEN HUONO SIKOITUSNEUVO


        MUTTA JOS EURO ROMAHTAA VUODEN SISÄSSÄ KUTEN TALOUSGURUT ENNUSTAVAT OLISI VIISASTA SIJOITTAA VARMOIHIN VALUUTTOIHIN...ASUNTOSIJOITUS ON MYÖS HUONO KOSKA EURON ROMAHTAESSA KOROT NOUSEVAT YLÖS JA HINNAT LASKEVAT...

        SIIS KAIKEN KAIKKIAAN SUOMEN TALOUSNÄKYMÄÖT HUONOJA

        MUTTA PERUSKOULUNOPETTAJA JUTTAHAN OSAA HOMMAT...


      • KERTAUS
        justers kirjoitti:

        KULLAN HINTA ON NYT KORKEIMMILLAAN JOTEN HUONO SIKOITUSNEUVO


        MUTTA JOS EURO ROMAHTAA VUODEN SISÄSSÄ KUTEN TALOUSGURUT ENNUSTAVAT OLISI VIISASTA SIJOITTAA VARMOIHIN VALUUTTOIHIN...ASUNTOSIJOITUS ON MYÖS HUONO KOSKA EURON ROMAHTAESSA KOROT NOUSEVAT YLÖS JA HINNAT LASKEVAT...

        SIIS KAIKEN KAIKKIAAN SUOMEN TALOUSNÄKYMÄÖT HUONOJA

        MUTTA PERUSKOULUNOPETTAJA JUTTAHAN OSAA HOMMAT...

        KULLAN HINTA ON NYT KORKEIMMILLAAN JOTEN HUONO SIJOITUSNEUVO

        MUTTA JOS EURO ROMAHTAA VUODEN SISÄLLÄ KUTEN TALOUSGURUT ENNUSTAVAT OLISI VIISASTA SIJOITTAA VARMOIHIN VALUUTTOIHIN...ASUNTOSIJOITUS ON MYÖS HUONO KOSKA EURON ROMAHTAESSA KOROT NOUSEVAT YLÖS JA HINNAT LASKEVAT...

        SIIS KAIKEN KAIKKIAAN SUOMEN TALOUSNÄKYMÄT OVAT HUONOJA

        MUTTA PERUSKOULUNOPETTAJA JUTTAHAN OSAA HOMMAT


      • apinakinosaa
        KERTAUS kirjoitti:

        KULLAN HINTA ON NYT KORKEIMMILLAAN JOTEN HUONO SIJOITUSNEUVO

        MUTTA JOS EURO ROMAHTAA VUODEN SISÄLLÄ KUTEN TALOUSGURUT ENNUSTAVAT OLISI VIISASTA SIJOITTAA VARMOIHIN VALUUTTOIHIN...ASUNTOSIJOITUS ON MYÖS HUONO KOSKA EURON ROMAHTAESSA KOROT NOUSEVAT YLÖS JA HINNAT LASKEVAT...

        SIIS KAIKEN KAIKKIAAN SUOMEN TALOUSNÄKYMÄT OVAT HUONOJA

        MUTTA PERUSKOULUNOPETTAJA JUTTAHAN OSAA HOMMAT

        Ja Jyrki Boi tulee sillä ylioppilastodistuksen
        LYHYEN MATIKAN ARVOSANALLA : 6


        ...repikää siitä.

        Jokainen joka on joskus kirjottanu matikan, tietää että apinakin saa kutosen vaikka silmät kiinni.

        mut EI jyrki boi
        .


    • jos oliskin

      säästä kesämökkiä varten hyvä pohja kassa itsellesi,käsirahaa kun on esimerkiksi 50,000€ niin sillä on mukava mennä jo pankkiin ottamaan vähän lainaa lisää että saa jo vähän hienomman mökin. itse ehkä tekisin niin jos siihen olisi mahdollisuus..

      • kippis ja panoksi

        Kesämökki? Ei saatana nyt nii oo pää sekasin että jotai mökkejä hankkii.
        Rahat viinaan ja huorien perseeseen! Siinä oikea sijoituskohde.


      • sijoitusvinkki
        kippis ja panoksi kirjoitti:

        Kesämökki? Ei saatana nyt nii oo pää sekasin että jotai mökkejä hankkii.
        Rahat viinaan ja huorien perseeseen! Siinä oikea sijoituskohde.

        Katso sijoitusvinkit Pyllykirjasta http://www.pyllykirja.fi/2011/ ja menesty


      • Milla Magia

        Nyt ei kyllä kannata laitella kiinteistöihin jos rahaa on vain tuo allle 40 000e.

        Kiinteistössä on isot vastuut kaikkine maksuineen ja asuntomarkkinoilla on aika iso pommi. Kohta noilta hienoilta uusilta asuinalueilta on tulossa sopulilauma kuntien vuokra-asuntomarkkinoille - ne muute o maksukykiyisiä vuokranmaksajina. Mutta liikenne kuntien vuokramarkkinoilta on aika hidasta sinne hyville alueille. Ei pitkää vuokralla asunut pysty sinne ellei sit aivan öljylähteeseen osu....


      • Anonyymi
        kippis ja panoksi kirjoitti:

        Kesämökki? Ei saatana nyt nii oo pää sekasin että jotai mökkejä hankkii.
        Rahat viinaan ja huorien perseeseen! Siinä oikea sijoituskohde.

        Kyllä ja jos viel jotain jää niin tanssiin,lauluun ja kaikkeen hauskan pitoonEi ainskaan mene Emiraatin elättämiseen.


    • jromu46

      lainaa ja peri korkoo

      • ex-desimiljonääri

        juu,onhan tuo ihan kiva summa mutta miksi pitää tulla täältä kysymään.Tai miksi ne pitää käyttää heti tai keksiä mihin käyttää.
        Eikö sitä voi vaan hankkia toista tiliä ja laittaa sinne lepäilemään.Kyllä rahalle tulee normi ihmiselle aina käyttöä.

        Itselläni oli puoltoista vuotta sitten 110t euroa tilillä.Kas kummaa,kyllä ne sieltä hävisi kun osti asunnon,auton,huonekalut jne.
        Ja vielä sain ottaa kuusinumeroisen summan velkaakin.

        Jos olisin sinä,ostaisin isomman asunnon jos on pakko jotain keksiä.Tosin,sillon (ainakin itse)haluaa kaikkea muutakin uutta sinne kämpään joten tosta summasta menisi ainakin puolet siihen muuhun kivaan.


      • Milla Magia

        Tosi fiksua. Kyllä pankit on sitä varten, että maksukyvyttömille rahaa lainaavat. Yksityisen ei pidä lainata edes parhaalle kaverilleen... sillä sieltä ei saa edes pääomia takaisin ilman tappiota. Ja niinkuin sanoin, niin ei se vajaa 40 000e ole elämässä kovin iso raha.

        Koputetaan puuta ja toivotaan, että aamulla noustaa sängystä ominjaloin.... Kun sairastut, niin kiität jos on tuollainen summa tallessa "sukanvarressa" SIIS JOS ON


    • turhapuro 32

      37000e on loppujen lopuksi pieni summa tuohan kuluu normaaliin elämiseen hetkessä ei sillä saa kunnon autoakaan pikku kinnerin vaan asunnosta puhumattakaan turha tuolla summalla vielä rehvastellä

      • Matikkaaaaaa

        Jos tuollainen summa pääsee kertymään tilille normaaleista tuloista (en tiedä onko aloittajalle käynyt näin?), niin ei se niin vain normaaliin elämiseen kulu, kun tulot on enemmän kuin menot.


      • että tämmöstä

        Kerroppas mikä on suuri summa silloin kun rahaa todella laitetaan palamaan ?
        Tuomonen summa kuitenkin on jo huomattavasti parempi kun tyhjä pankkitili.
        Auton sillä saa todella hyvän ja jää viellä pikkusen pensarahaakin.

        Rehvastella ei kantsi ,vaikka olis suurikin summa pankissa.Luulen että aloittajalla ei siihen ollutkaan tarkoitus ryhtyä.Tällaisena aikana kun ei yhtään tiiä,mikä euron arvo on kuukauden päästä panee miettimään.Itse ostin asunto-osakkeen,uskon että se siinä on paremmassa tallessa kun Kreikkaan lainattuna.


      • Militantti Antti
        että tämmöstä kirjoitti:

        Kerroppas mikä on suuri summa silloin kun rahaa todella laitetaan palamaan ?
        Tuomonen summa kuitenkin on jo huomattavasti parempi kun tyhjä pankkitili.
        Auton sillä saa todella hyvän ja jää viellä pikkusen pensarahaakin.

        Rehvastella ei kantsi ,vaikka olis suurikin summa pankissa.Luulen että aloittajalla ei siihen ollutkaan tarkoitus ryhtyä.Tällaisena aikana kun ei yhtään tiiä,mikä euron arvo on kuukauden päästä panee miettimään.Itse ostin asunto-osakkeen,uskon että se siinä on paremmassa tallessa kun Kreikkaan lainattuna.

        Kyllä tuollakin summalla jo kateelliset ja köyhät sukulaiset kyykytetään!!!


      • Matikkaaaaaa kirjoitti:

        Jos tuollainen summa pääsee kertymään tilille normaaleista tuloista (en tiedä onko aloittajalle käynyt näin?), niin ei se niin vain normaaliin elämiseen kulu, kun tulot on enemmän kuin menot.

        Kuluu se jos pitää hauskaa. Kuten Herra Turhapuro totesi, hauskanpito maksaa 10000n mk/ tunti. jos kuluu yhtään vähemmän väliin jää ikäviä sekunteja.
        Vastaus kysymyksen mukaan.


      • Flöittaaja asialla

        Hiukka uskallan eppäillä, et Juho persaukinenn paskanpuhuja.


      • ,,,,,,......--------
        että tämmöstä kirjoitti:

        Kerroppas mikä on suuri summa silloin kun rahaa todella laitetaan palamaan ?
        Tuomonen summa kuitenkin on jo huomattavasti parempi kun tyhjä pankkitili.
        Auton sillä saa todella hyvän ja jää viellä pikkusen pensarahaakin.

        Rehvastella ei kantsi ,vaikka olis suurikin summa pankissa.Luulen että aloittajalla ei siihen ollutkaan tarkoitus ryhtyä.Tällaisena aikana kun ei yhtään tiiä,mikä euron arvo on kuukauden päästä panee miettimään.Itse ostin asunto-osakkeen,uskon että se siinä on paremmassa tallessa kun Kreikkaan lainattuna.

        kyllä tuolla rahalla ei todella hyvää autoa osteta.ja TYHMÄHÄN sen auton ostaa!!ellet löydä autoa jonka arvo vaan nousee vanhetessaan...


      • 5kymppinenPari
        ,,,,,,......-------- kirjoitti:

        kyllä tuolla rahalla ei todella hyvää autoa osteta.ja TYHMÄHÄN sen auton ostaa!!ellet löydä autoa jonka arvo vaan nousee vanhetessaan...

        Me olemme niitä tyhmiä, mutta tämä sopii meille.

        Meillä on aina 2 autoa ja ostamme kummankin auton käytettynä n.30-35 000€ maksavana ja niitä vaihdetaan noin 2-3 vuoden käytön jälkeen.
        Mielestämme olemme saaneet oikein kivoja autoja, joihin itse ainakin olemme olleet tyytyväisiä.
        Miksi auton arvon pitäisi nousta? Me satsaamme turvallisuuteen, joka on myös mielestämme oikein hyvä sijoituskohde.
        Mielestämme voisimme paljon huonompaankin rahamme laittaa.

        Talo ja mökki on maksettuna ja rahaa tilillä, eikä meillä ole koskaan ollut velkavetoista autoa.


    • huoriin ?

      huoriin ?

      • Osta sänky

        Saat Hästensin sängyn ja jää rahaa vielä yhteen kertaan ottaa huorakin siihen sisäänajoa varten. Siinä ne sun rahat sitten menikin.


      • Osta sänky kirjoitti:

        Saat Hästensin sängyn ja jää rahaa vielä yhteen kertaan ottaa huorakin siihen sisäänajoa varten. Siinä ne sun rahat sitten menikin.

        On teillä hävyttömiä vastauksia. Toivottavasti tälläisillä
        kirjoittajilla ei ole käytöstäkään sivistyneestä elämästä.
        Menkööt muualle huoriensa kanssa,eikö muuta mieltä tyhjässä päässä. HÄPEA


    • Enää puoliksi töissä

      Tuossa on jo ihan mukava alkupääoma, mutta käyttötili ei ole paras paikka sen säilyttämiseen. Ota nyt vaikka joku lomapäivä ja ala perehtyä sijoittamisen perusasioihin. Verkko on täynnä hyviä oppaita.

      Kun saat rahan tekemään puolestasi töitä, vähempikin ahertaminen riittää ja kiire alkaa hiljalleen helpottaa. Minä olen jo päässyt siihen vaiheeseen, että työnteko ei enää ole pakollista. Teen sen verran kuin huvittaa, yleensä 5-6 kuukautta vuodessa.

    • knjbghv

      Toivottavasti et laittanut aamulla Nokiaan rahoja :)

    • Säästäjä ehdottaa

      Jos et viitsi sijoituksia ruveta miettimään (osakkeet, rahastot, ym) niin pistä esimerkiksi 10 000 euroa parhaan koron tarjoavalle määräaikaiselle tilille esim. vuodeksi. 3 kk päästä pistät taas 10 000 toiselle samanlaiselle tilille, jne. Viimeiseen satsiin säästät vähän lisää että saat 10 000 täyteen.

      Nyt sinulla on 4 x 10 000 euron talletukset korkeakorkoisilla tileillä jotka kaikki erääntyvät vuoden välein. Koska tilit on avattu 3 kk välein niin sinulla on aina 3 kk välein mahdollisuus nostaa 10 000 käteistä jos tarvitset johonkin, muutoin tili lähtee pyörimään seuravaa vuoden kierrosta, ellet halua vaihtaa paremman koron maksavaan pankkiin.

      Rahaa saa 3 kk "varoitusajalla" käyttöön.
      Korko parempi kuin käyttiksellä ja aina 3 kk välein mahdollisuus tingata parempaa korkoa. Joka tapauksessa uusi vuoden kierros saa uuden sen hetkisen koron.
      Helppo, jos et tarvitse rahoja tai et viitsi kilpailuttaa korkotarjouksia niin voit antaa myllyn pyöriä itsestään.
      Riskitön

      Tottakai voit miettiä haluatko jonkun toisenlaisen kierron, esim 2 x 20 000 euroa 2 vuoden välein vai mitenkä.

    • 12345 sinne meni

      Ota nainen.

    • velkavanki?

      Anna minulle pari tonnia. Menisi hyvään tarkoitukseen. Olen pahasti kusessa taloudellisesti, vaikka käyn vakituisesti töissä. Olen nainen.

      • Eronnut Hämeestä

        HItto, mulla olis naiselle käyttöä, ja olen aika varakas! Minkäs ikäinen nainen olet ja oletkos vapaa? Pääsisit mun kanssani äkkiä veloistasi:)


      • Vapaa yh-äiskä
        Eronnut Hämeestä kirjoitti:

        HItto, mulla olis naiselle käyttöä, ja olen aika varakas! Minkäs ikäinen nainen olet ja oletkos vapaa? Pääsisit mun kanssani äkkiä veloistasi:)

        Mulla ois käyttöä varakkaalle miehelle,jos on kerran valmis auttamaan velkojen maksuissa!!:)


    • Handman

      Tervekätinen mies ei naista kaipaa.

      • Head manne

        Päästään sairas mies ei käsiä kaipaa.


      • fhvnru
        Head manne kirjoitti:

        Päästään sairas mies ei käsiä kaipaa.

        olet siis pahasti latvalaho ja vieläpä kädetön!


    • A B C fed

      Rupee harrastamaan .. elä elämää ... Onhan ihmisillä unelmia !?

      Jos ei mikään kiinnosta niin riskittömästihän ne rahat siellä on .. jos ei tarvetta miksi niille mitään pitäisi tehdä ?
      Muutama kymppi korkoa sinne tänne ei liikuta mihinkään..

    • Keynes68

      Tässä tulee elämäsi paras neuvo. Osta geosentricin osaketta! Yritys julkaisee pörssitiedotteen toisen yhtiön kanssa yhdistymisestä parin päivän sisällä!! Luultavasti tiistaina! En voi kertoa mikä yritys se on, mutta se on JYMYPAUKKU! Juna on vielä asemalla, 0,01 e / osake! Kaikkien aikojen ylin hinta osakkeelle oli joskus 1995, noin 27 euroa!! Uudet huiput ovat tuloillaan! Uudet miljonäärit tuloillaan! TANKATTU ON! Velkaakin otettu!!! OSTA NYT HYVÄ MIES!

      • Rahaton3566487

        Niii,velka rahaahan kannattaakin sijottaa...
        Ihan perusteissa kerrottaan tietääkseni että kannattaa sijoittaa sen minkä voi hävitäkkin.
        Ellet ole sitten tietoinen jostain sisäpiiri jutuista.


      • SulaaKäsiin

        Heheh... ja sä olisit valmis myymään. Tuliko ostettua turskaosakkeita konkurssikypsästä firmasta?


    • tyytyväinen oon

      mulla on 37700 ja tän vuoden korot tulee ens kuussa sekä saman verran kayttötilillä Anna olla sillä pian tulee taas lama. Itse olen tehnyt lopullisen ratkaisun työnteon suhteen jo 2v. sitten, jäin vapaaehtoisena putkeen ja päivääkään en ole katunut. SEraha on hyvä puskuri, ei tarvi pelätä että heti loppuu kun hinnat vähän heilahtaa.

    • 172

      Eipä tolla kauheesti kannata intoilla. Elät vaan välillä vähän leveemmin.

      Jotain pitää kuitenkin olla ns. pahan päivän varallekin. Mitä jos vaikka sairastut? Jäät työttömäksi?

      • 123456543

        Vakuutukset on sitä varten.


      • Mijonääri
        123456543 kirjoitti:

        Vakuutukset on sitä varten.

        HÄPÄ HÄPÄ VITTU SUL EI OO MINTÄÄN MASSIA HUIJARI KUNHAN VAAN LÄSSYTÄT JA VIKISET KUN LUET NÄITÄ...


    • jfyr5444

      Mars pankkiin sijoita rahastoihin! Ite olen saanut viimevuosina pirun hyvän koron,
      jos alkaa laskemaan saat rahat heti pois.
      Ite ei kannata tietämättömän lähtee osakemarkkinoille sukkuloimaan.

      Korkee korkoset varmoja tosin korko vain ehkä 3,5% laina aika 3-5v

    • jjeipajee

      Osta Nokiaa koko rahalla!

      • sijoituscuru

        tuskin ostaja haluaa kusta 37400 sijoituksella joka arvon alennuksena olisi 374E siis 37000 menit taivaan tuuliin
        kyllä varma on että nokia on tulevaisuuden senttiosake mitä olen arvellut jo muutama vuosi sitten.Elikkä jos tänään sijoitat 1000€ nokiaan niin parin vuoden
        päästä se on enään noin 50-100€


    • PerusPersu

      Lahjoita Timo Soinin vaalikassaan!

      • Perus-äijä-yli50v

        Itse laitoin Halla-ahon kassaan satasen. Harkisin selkeästi isompaa summaakin, mutta siitä olisi muija ehkä rutissut.
        Sopivan isolla summalla pääsee ilmeisestiu julkisuuteen, koska rahoittajat täytyy tällöin ilmoittaa.


    • lLLUMlNATUS

      SÄÄSTÄ pahan päivän varalle, tuolla saa mahtavan käärryn mutta sen arvo rupeaa putoamaan nopeasti ja imee itseensä rahaa kalliina takuuhuoltoina jne.

      • 12345654

        Takuuhuolto on maksuton.


    • hgvhh

      Jos olet tamperelainen niin nosta rahat tililtä lähde kävelemään Hämeenkatua ja laita rahat ensimmäiseen Romanialaisen naisen ojentamaan purkkiin niin näet hetken kuluttua sädekehän pääsi päällä. Siitä hetki niin kiroat kerjäläiset sinne.

    • Köyhä muttei kipeä.

      Osta vaikka kengät, ja opettele kävelemään elämän polkuja.

    • s

      et maininnut mitään asunnosta,
      sitä voit säästää, jos ikään on sopivin vähän (26) avaa ASP tili ei se edellytä asunnonostoa, mutta jos ostaa joskus onkiva olla Tuo tili.

      • tönö the hönö.

        ? Lue aloittajan ensimmäiset SANAT! Asunto maksettu!


    • Anna rahat köyhille

      Nuorukainen sanoi , "mitä vielä puuttuu?" Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille. Silloin sinulla on aarre taivaissa. Tule sitten ja seuraa minua." Mutta kun nuorukainen kuuli nämä sanat, hän lähti surullisena pois, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.
      (Matt. 19:16-->)

      • jeesustelija

        " Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin.. "

        Kukaan ihminen ei ole täydellinen. Täydellisyyteenpyrkijät pitäisi pistää terapiaan, koska he aiheuttavat tolkuttoman paljon ahdistusta itselleen ja ympäristölleen.

        Rahalla voi tehdä hyvää, pahaa tai rumaa. Raha on vain väline, eikä sillä ole kuin välinearvo. Aloittajalle: sijoita rahasi kotimaahan, johonkin hyvään tarkoitukseen, osta vaikka asunto ja laita se vuokralle, että joku tarvitsija saa kodin.


      • mmammona
        jeesustelija kirjoitti:

        " Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin.. "

        Kukaan ihminen ei ole täydellinen. Täydellisyyteenpyrkijät pitäisi pistää terapiaan, koska he aiheuttavat tolkuttoman paljon ahdistusta itselleen ja ympäristölleen.

        Rahalla voi tehdä hyvää, pahaa tai rumaa. Raha on vain väline, eikä sillä ole kuin välinearvo. Aloittajalle: sijoita rahasi kotimaahan, johonkin hyvään tarkoitukseen, osta vaikka asunto ja laita se vuokralle, että joku tarvitsija saa kodin.

        Jeesuksen opetus maallisesta mammonasta:

        "Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle. Täällä tekevät koi ja ruoste tuhojaan ja varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. Kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen. Siellä ei koi eikä ruoste tee tuhojaan eivätkä varkaat murtaudu sisään ja varasta. Missä on aarteesi, siellä on myös sydämesi. "Silmä on ruumiin lamppu. Jos silmäsi on terve, koko ruumiisi on valaistu.

        Jos silmäsi ovat huonot, koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, millainen onkaan pimeys! "Kukaan ei voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa. "

        Matt. 6:1


    • TalousmiesNAINEN

      Jos et mihinkään ala sijoittamaan paras vaihtoehto on laittaa korkeakorkoiselle tilille, mutta jos alkaisit jaksamaan sijoittamaan osta pieni asunto vuokraa se ja myy sitten kun asunto markkinat palautuvat, vielä ei ole liian myöhäistä siihen!

      • Ne markkinat ei palaudu. Espanjantauti iskee kohta meilläkin.....


    • tiksu4

      Ota mallia Jetrosta ja lahjoita rahaa hyväntekeväisyyteen. Hän meinaan pitää blogia, jonka jokaisesta uudesta lukijasta Paf lahjoittaa rahaa hyvään tarkoitukseen.

      • Piensijoittajalta:
        Osta pienissä erissä puolen-vuoden aikana 20 eri osinkoa maksavaa isompia pörssiyrityksien osakkeita noin 20 000.Osakerahastoon voit laittaa 5000. Esim Venäjä tai Japani.Loput pankkitillä


    • Köyhä Arska

      Anna ne mulle!.Mulla on käyttöä niille.Eivät joudu turhaan tillilla käyttämättömänä lojumaan.
      Kiitos jo etukäteen

    • _timonen_

      Mulla on 2600 tilillä, joten sitten olisi 40 tonnia mulla täynnä jos vaan raaskit antaa.

      • 234567654

        Nuori sukupolvi on ajautumassa kommunismiin. Kaikkea pidetään yhteisenä omaisuutena eikä mistään oteta vastuuta, vaan syytetään aina muita.


    • *inkku*

      Ompa kummaa...raha ei ole koskaan ollut ongelmani vaan rahan puute.Kyllä minä laittaisin korkeakorkoiselle määräaikais tilille ylimääräiset.Sijoutus jutut ei tänä päivänä ole lainkaan varmoja,niissä jää nuolemaan näppejään.

    • göyhäääääääää

      huh,huh..mitä lesoilua....anna tänne kyllä tulee tarpeeseen..olin matalapalkkatyöntekijä ja sairastuin 45:na sairauteen joka ajoi konkurssiin koko elämän..maytalapalkkatyöntekijän eläkekkin on hyyyyyyvinnn matala:/

    • Mr lazy

      Sama ongelma...mutta mulla vähän toista milliä lojumassa.

    • ..

      Osta nokiaa nyt 4€/osake ja vuoden päästä myyt, sulla on sitten tupla ongelma rahojen kanssa :D

      • Hahhhhaaaaa. Nokia putoaa 2e/osake.
        Murjasit muuten päivän vitsin.....


      • 1234567659876

        Ei koskaan rahoja yhteen osakkeeseen. Siinä pelataan upporikasta ja rutiköyhää. Myöhemmin tuntee sitten itsensä joko viisaaksi tai tyhmäksi tuurista riippuen.


      • osaakaaa

        sähän oot huumori veikko.vuoden päästä ei taida olla lanttiakaan


    • keski-ikäinen N

      anna minulle, olen työtön ja elän 411€ kk menisi hyvään tarkoitukseen eikä aina tarvii miettiä mitä saa..en juo enkä polta ja olen muutenkin kunnollinen pääsisin jonnekin ainasesta kehestä ...
      .

    • roope-setä1

      Taas kunnon vedätys aloitus viestinä ja porukka uskoo. :)))))

      Olette kyllä niiiiin vietävissä,kuin pässi narussa.

      On minullakin tilillä rahaa,mutten summista täällä huutele.

      Miksi sen tekisin? :)

      • -----

        No eihän ne oikeesti usko. Itse näyt uskovan että porukka uskoo. Kaikenlaista voi kirjoittaa. :))


      • EI USKOTA

        Juu näitä riittää. Jatkuvasti uusia .Ja porukka uskoo. Juho nyt ei ole lääkitys kohdallaan!


    • mjinä

      hyvjä ystäväni minä tietää minne sjiotat ....soita ni kerron ljiesää

    • ellei ole käyttöä, siirrä vaikka minun tililleni....

    • Kosminen nauraja

      Tarttisko sillä sitten jotain tehdä ?

      Sitä paitsi ei 37400 ole mikään kummoinen summa olis edes 3700000 !

    • Leesi

      30 000 viinaan, lauluun ja naisiin... loput vois sitte vaikka tuhlata...

    • herppöööö

      osta hevonen siihen saa upotettua ahaa yllinkyllin ja takaisin tulosta ei ole m itään takuita. Harrasta raveja!

    • Jos olet tosissasi, parasta mitä voit tehdä, on laittaa rahaa Taivaan Pankkiin.

      Eli auta köyhiä, antaessaan ei köyhdy, se on hengen laki. Aikanaan saa "niittää" satoa, jos ei väsy hyväntekemiseen.

      • Tuon haluan nähdä joo. Nosta rahat tililtä ja mene sunnuntaina kirkkoon.
        Sitten kun kolehti kerätään niin laitat pussukkaan ton 37000e.
        Tee se. Ole mies!!!!


    • Avulias Aatu

      No jos ylimääräinen raha aiheuttaa sinulle stressiä, voit toki antaa minulle osan siitä. Jätät itsellesi sellaisen summan, jonka kanssa tulet toimeen...

    • velkainen

      anna mulle!!! on tarvetta rahalle.. saisin maksettua velkani pois.. ahistaa olla veloissa kokoaika.. :/

    • Peanuts

      Anna mulle muutama tonni ni mä pääsen veloistani ja molemmat saa hyvän mielen :)

    • työtön 000

      joo annat mulle lainaan maksan takaisin korkojen kera jos ei maksuaika ole liian nopea .
      olen työtön ollut jo 3v
      ei tiedossakaan mitään .
      kuukausi ansiot tällähetkellä vajaa 300e
      tällä hetkellä jääkaapissa valon lisäksi ,maitopurkki,floora ja mehupurkki.
      kaapista sit löytyy makarooneja,jauhoja ja näkkäriä...
      jos haluat köyhää auttaa se menee tarkoitukseen eli pärjäämiseen päivä kerrallaan
      siitä saan itse ainakin hyvän mielen ,olen auttanut toisia käsilläni mitä osaan tehdä,korjannut kaikenlaista,toiset ovat jättäneet velkansa maksamatta ,vaikka omillani ensin maksoin ja toisen auton katsastin ,sain vaan velat niskaan eli jätti maksamatta.silloin kun minulla vielä meni suht hyvin.
      Tänä päivänä en voi enään luottaa keneenkään,itse kun olen 100% rehellinen ja kuluni hoitava mies.
      tänä päivänä vaan on niin vaikeeta tämä elämä et vois lopettaa sen ,ei mitään hyötyä,vain nälissään pitää yrittää pärjätä,päivästä toiseen .
      Elä kuukaus 300e jos sinulla on vielä tv lupa,vakuutus,vuokra asunto,sähköt ,mitä siitä jää käteen ....en omista muuta kuin autonromun ja vaatteet päällä,niitäkin sais ostaa jos olis edes sen verran varaa.Laita rahasi poikimaan :lainaa korolla rahaa laillisesti .

      • töissävihdoin

        käväseppä hakemassa soskusta vähän toimeentulotukea, niin saatat muutaman satasen saaha, kyllä sillä jo pärjää. tv-lupaa ja vakuutusta ei tartte tuossa elämäntilanteessa. Jatkoja.


      • oeourg8097s0g987vsud

        minkä ihmeen takia sinulla on TV-lupa? Tai siis miksi on TV? kulut tuosta on yli 200 euroa vuodessa. ja ilmankin tulee ihan hyvin toimeen...


      • crazycyborg
        oeourg8097s0g987vsud kirjoitti:

        minkä ihmeen takia sinulla on TV-lupa? Tai siis miksi on TV? kulut tuosta on yli 200 euroa vuodessa. ja ilmankin tulee ihan hyvin toimeen...

        TV = Hukkalaatikko


    • 15 vee rikas.

      Ja tämä kaikki pitäisi uskoa kun 26 vee suoltaa paskaa :)

      • Juho kusettaa

        Juuri näin! Taitaa olla persaukinen juntti!


    • Polta takassa. Raha on Saatanan keksintöä.....
      Ettekö näe miten raha mädättää ihmiset. Nykin kasattu hallitus väkisin. Arhinmäki ostettiin Audilla.....
      MÄTÄÄÄÄÄÄÄÄ

    • Äiteeeeeeeeeeeeeee

      Raha ei tee onnea :) Osa täällä valittelee kuinka surkeeta on kun ei saa kuin sen ja sen verran. Sanoisin että on valinta kysymys millaiseksi haluaa elämänsä rakentaa.
      Olen 4 lapsen yh ja sanoisin että tässä vaiheessa olen tehnyt oikeat valinnat joka suhteen, tein oikean valinnan mennessäni naimisiin, tein oikean valinnan tehdessämme 4 maailma ihanita lasta ja teimme oikean valinnan erotessamme 18vuoden avioliiton jälkeen.
      Elän päivä kerallaan ja laitan säästöön minkä pystyn paha päivän varalle. Teen töitä ja olen ylpeä joka sentistä jonka tienaan ja saan säästöön lapsia varten. Onnellinen olen lapsista ja työstä.
      En tarvitse rahaa ollakseni onnellinen, tulemme toimeen näillä mitä minulla jo on, monella saattaa olla huonomminkin. Pää asia että lapsilla on masu täynnä ruokaa joka päivä oli se sitten kaurapuuroa tai karjalanpaistia :)

      Ihanaa kesää kaikille :)

    • aivoveritulpan kohda

      lainaa mulle 2.000e tehään asiakirja olen nyt sairastunut kun aivoveritulppa meni noin vuosi sitten läpi olen nyt eläkkeellä ja sovitaan maksuista kuukausittain

    • Opintolainan

      No, jos haluat auttaa esim. minua, niin lahjoittaisitko 1/3 tuosta minulle? Maksaisin opintolainan heti pois. Kiitos jo etukäteen.

    • Mies21234

      Menet pankkiin ja pistät toisen tilin pystyyn ja laitat suurimman osan rahoista sille toiselle tilille säästöön jätät käyttötilille vai sen määrän rahaa jonka uskot tarvitsevasi..

    • Tervetuloa raha

      Mun tililläni on 200 euroa ja ensi kuun vuokra maksamatta, joten anna mulle 2000 euroa. Kirjoitin Tarzalle, että kun sulla on rahaa, mutta mulla ei ole, niin lähetäks mulle. Laitoin tilinumeroni kirjeeseen. En ole saanut vastausta. Voithan sä vaan olla ja unohtaa työpaikkasi kiireet.

    • feenisk

      no jos et muuta keksi rahoillesi että täällä pitää kysyä neuvoa, niin sponssaa yhtä köyhää epäonnista yh-äippää jonka koti paloi pari vuotta sitten =)

    • Rakas rikas

      Jollet tiedä, mitä tekisit, älä tee mitään.

    • Rikastumaton

      Lähetä ne minulle. Osaan käyttää rahaa hyvin ja säännöllisesti.

      • Sentin venyttäjä

        Olihan yksi, joka tajusi tämä tekaistun jutun juonen. 101% varma ettei senttiäkään heru !


    • Lappis1965

      Moi.'
      Jos et keksi rahoille parempaa käyttöä,niin lahjoita ne vaikka mulle,on nääs rahantarve.

    • rahaaaaaaaaaaaaaaaaa

      pitäiskö ostaa isompi? no siinäpä vasta pulma. ala vaikka ryyppäämään ennemmin kun ostat isomman. isot asunnot on iha syvältä!

    • freeb

      Irtisanoudu töistäsi ja käy sohvaperunaksi. Oleneuvoksena saat olla oma herrasi.

      • 345678

        Tuolla summalla on muutaman vuoden päästä TE-keskuksen orja.


    • Duunarimies

      Minä ostin sijoitusasunnon jota vuokraan, saa siitä jotain tuottoa ja raha on kiinteässä omaisuudessa kiinni , eikä loju pankkitilillä.

      Tietysti siinä on jonkinverran vaivaa jos et sijoitusjuttuja jaksa vääntää ..

    • yks PA

      Moi Juho jos,sulla on rahan kanssa ongelmia.Mun tilille ,kyllä mahtuu.Joten helpotan oloasi,vaikka vai osan pistäisit.

    • Yksi ajatus

      Osta maata jostain. Suunnittele eläkepäiviäsi, että sinulla on silloin tekemistä luonnon lähellä. Se rauhoittaa ja siinä saa ajatella asioita, mitä on tapahtunut.

    • niinkö--

      Määräaikaiselle tilille, jossa hyvä korko.

    • Al+Sun

      Minö olen onnellinen ,että olet saanut kodin maksettua, samoin auton. Kuka sinut on opettanut säästämään onnea sille!

      Samoin ei isot tulot vaan pienet kulut saavat aikaan sen että rahaa jää säästöön.

      Ihmettelen, ettei monikaan näissä kirjoituksissa onnittele sinua. Sinä olet rahat itse tienannut ja jos joku kysyy rahaa lainaksi harva puhuu takaisin maksusta ja vakuukista.

      Jos joskut sairastut niin hyvä olla myös rahaa varalla sillä esim polvi tai lonkkaleikkaus vie tuon 30000Eur hyvin äkkiä. Omaa kokemusta on.

    • 2352356

      Lahjoita hyväntekeväisyyteen, mutta varmista että ne varmasti menevät suoraan ihmisille, jotka apua tarvitsevat.

      • 09876578

        Jaa että varmasti? Näitähän on selvitetty ja totuus on kyllä jotakin ihan muuta. Pieni osa menee avustuskohteeseen.


    • pihipää

      Säästät ne

    • KÖYHIÄ, EI KIPEITÄ

      Se on niin kuin meillä kaikilla, tuota lojuu rahaa yllin kyllin kymmeniä jos satojakin tuhansia eikä tiedä mitä tehdä eikä kukaan tarvitse vaikka antaisi.

      MENKÄÄ NYT HIITEEN NÄITTEN TYPERIEN SATUJENNE KANSSA!!!

      EIKÖ ASIALLISTA LÖYDY MISTÄ KESKUSTELLA ENÄÄ??????

      • crazycyborg

        Ja se asiallinen keskustelu on sitten mitä?


    • Lauri Lantti

      Otat rahat seteleinä ulos pankista, pihamaalle kasaan, vähän valopetroolia päälle ja palamaan...pääset tuosta murheesta helposti.

      Olet aika tomppeli, et tarvitse rahoja, jos et itse tiedä niille käyttöä vaan kyselet täällä.

      Onpahan pohtimista, onkohan nuo rahat lapsilisäsäästöjäsi, jotka isi ja äiti ovat omalle kullalleen säästäneet, hyi saatana.

    • suulas

      anna mulle

    • Mä lähetän tilinumeroni niin eiköhän niille keksitä käyttöä.......

    • on se hyvä että muilla on rahaa, itse en saa mistään parin tonnin lainaa, jonka voisin jo syksyllä maksaa takaisin :/

    • Päällikkö1

      Ostat minulta Jaguaarin, hahahah.. Sit on kunnon auto vielä ja jätän sulle 2 tonnia bensarahaankin!

    • duruspeenari

      Tee vähemmän töitä. Pidä puoli vuotta lomaa. Anna jollekin toiselle mahdollisuus hyvään toimeentuloon siksi aikaa. Sijoittamalla vaan riistät rahat joltain pienempituloiselta asuntovelalliselta perusduunarilta.

    • Hyväntekeväisyyttä?

      Auta niitä,joilla ei ole mitään...

    • t.teijusja

      hei, miä pistän paremmaksi, mun käyttötilillä lojuu 4,25 euroa ja seuraavaan rahapäivään on neljä päivää ja ruokakuntana vain minä ja kaksi poikaa :) koetappas pistää paremmaksi :) elämän iloa sinnekin :)

    • taika.tytto

      Veikkaan, että useampia lainaajia kyllä löytyis. Säästäjällä hyvä vinkki. Mulla on sulle hyvä toinen vinkki: ÄLÄ YLPISTY! Raha tekee vauhtisokeaksi.

      Nauti, että sulla on mahdollisuus tehdä mitä haluat ilman suurempia taloudellisia rajoitteita. Täältä voi tulla lähtö tältä pallolta yllättävänkin pian, mitään et saa mukaan! =)

    • jätä sinne käyttötilille vaan niin inflaatio syö sen pois häiritsemästä.

    • Tilillä2,8milj.

      Tollasten pikkurahojen kanssa nyt kannata mitään pelleillä. Anna olla vaan tilillä jos et tarvii. Turhaa vouhotusta miettii mitä niillä tekis.

      • lompakossa 50000

        Niin, itsekin ostin juuri 32 miljoonan dollarin asunnon Palm Beachiltä. Aion viettää siellä pari viikkoa joka vuosi.


    • Legenda7

      osta asunto ruotsista ylitornion puolelta tai haaparannasta..

      Saat sillä summalla jo kohtuullisen kokoisen (asunnot halvempia) siellä kuin täällä suomessa ja jos elämä suomessa käy tukalaksi voit muuttaa sinne..

      • hymph

        Saako sitä noin vain sieltä ostaa?


    • 1qazxsw2

      osta lp levyjä

    • Kroisos.

      Taskurahojahan nuo ovat eikä,niillä paljon sijoitustuottoa ole saatavissa.Pitäisi olla muutama nolla tuon 37400€ perässä niin sitten olisi jotain mahkua.

    • Ryyppäät ne

      Vedät kunnon perseet.

    • saatanallisen varaka

      lainaa kovalla korolla luottotietojensa menettäneille,niin saat parhaan katteen,kun annat satasen saat takaisin 150 € joten nettoat kuussa 50 ja kun lainaat tonnin otat korkoa 500 ja taas tienasit hyvin,kun sait 1500€ näin pärjäät hienosti vaikka joku joskus hieman koittaa saadaa maksuaikaa,niin anna lisää ja nosta korkoa,köyhiä on niin paljon ,että se on helpoin tapa nykyisin rikastua,lainaa persaukisille,niin pärjäät hyvin.

    • mihin tosiaan

      Korkotuloista maksettava lähdevero noussee siis lähiaikoina eli "korkotulon" varaan ei kannata laskea, pääomatulon verotus nousee, asuntoa ei tuolla rahalla saa vielä irti eli pitäisi ottaa lisää lainaa = asuntolainan korkovähennystä leikataan eli vero%:si nousisi. Hyvä kysymys muuten, ei vaan taida olla kellään vastausta mihin se ylimääräinen raha kannattaisi sijoittaa, niin, ettei Valtion vie kaikkea voittoa..

    • mullaeioorahaaaaaa

      Mulla ei ole yhtään rahaa, tässä tilinumero; 112233-44556677
      Sinne voi laittaa, jos on harmiks asti =) Kiitti =)
      Ps. voisinko jotenkin korvata siirtosummaa ?? Onko MISTÄÄN puute ??

    • nti analyytikko

      Ei kannata ainakaan alkaan tuhlaan niitä rahoja! Vain typerys alkaa elämään leveää elämää. Itsensä talous kannattaa pitää terveellä pohjalla, eikä ottaa holtittomasti velkaa, kuten useat tämänkin palstan kirjoittajista ovat tehneet.
      Pörsseihin en usko, koska euroopan talous ei ole tällä hetkellä vakaalla pohjalla. Amerikallakaan ei mene hyvin, joten muuallakaan ei voi olla vakaata, koska amerikkalais yhtiöiden menestys vaikuttaa muiden maiden pörsseisin epäsuorasta. Miten olisi säästötili, kannattaa verrata eri pankkien korot ja tilinhoito maksut ennen päätöksen tekoa. Uskoisin myös kullan arvon jatkavan nousua tulevina vuosina. Kullan arvo nousee aina epävakaina aikoina. Kultaa kannattaa ostaa oikean pankin kautta, ei minkään pikkufirman kautta.

    • Marppa**

      No sä voit vaikka antaa ne mulle...tai ainakin osan. JOs et parempaakaan käyttöä keksi. Mä oon köyhä työläinen ja tarviin rahaa :)

    • rattijuopon uhri

      Anna minulle jonkin verran kun olen eläkeläinen.

    • amartex

      tilillä pari milliä, 2 asuntoa maksettu, 3 autoa tallissa, mitähän tekis ylimääräisellä, any ideas?

    • jakek

      tällä tyypillä mitää rahaa oo,tyypillinen ajankuluttaja netissä!!!perseaukinen nolla!!haluaa tulla huomatuksi!!!eikä oo mikään summa!!käyttötilikamaa!!!!

    • Köyhäjakyykyssäaina

      Leipäjonoon menet kyykkimään köyhä!:)

      • Laita mun tilille ku oon voutille justiin tommosen summan velkaa, keventäisit taakkaani ja ilahduttaisit mieltäni, kokisit myös itse niinsanottua antamisen iloa, mitä vielä nykyäänkin monet tytötkin kokevat. tili nro 113435-84125


    • :)

      ahneet paskat. ei elämässä tarvitse paljoa rahaa - vähemmällä on onnellinen. myy kaikki turha tai anna pois. mitä teet isommalla autolla? entä enemmällä tavaraa? tulet vain ahneemmaksi ja haluat lisää.

      ota töistä enemmän vapaata ja nauti elämästä - hanki vaikka uusi harrastus tai lähde matkustelemaan, tai opiskele jotain sinua kiinnostavaa.
      vietä aikaa perheen tai läheisten kanssa, jos sellaisia ei ole on aika hankkia! Muuta se raha takaisin ajaksi ja kehitä itseäsi!!

      mitään niistä materialiasta jota kahmit koko ikäsi et saa mukaasi kun täältä lädet! ja mietippäs että myyt elämääsi 40h/viikko johonki tiettyyn hintaan per kk yritykselle jossa olet töissä.
      OTA LOMAA!

    • turmiolan tommi

      Jos miljoonista on jäljellä enää tuon verran, niin kattelisin narukiikkua jostain varalle.

    • olli 87

      no onks niitä rahoja pakko tuhlata mihinkään. käytät normaaliin elämiseen ja joskus hauskan pitoon.

    • rikasonrikas

      Mulla on 256.006euroo tilillä, asunto on 7h k khh s 356neliötä iso mersu kesämökki, voisin nostaa rahat tililtä mut mitä tekis ku kaikkea on jo.?

      • Kaikkea on

        Seisooko kalu kunnolla, antaako emäntä, käykö emäntä vieraissa?


    • Jymyhunaja

      Annappas minulle...

    • jupi61

      Pistä kuule mun 50-vuotiskassaan 5000 euroa,koko suku tulossa juomaan ja syömään mun piikkiin,ota yhteyttä jos pystyt auttamaan...

    • Köyhäintalo

      Mulla on taloudellinen ahdinko. Voit laittaa hyväntekeväisyyteen tililleni: 572302-43016610

      Kiitos etukäteen avusta! :)

    • Elämä risaseksi

      Mulla on joku n 100000€ tilillä, se on iso raha, mutta kuitenkin loppu pelissä aika pieni . Hyvä olla pieni pesämuna, mut toi mun summa on tietysti ihan liian iso. Mut jotain turvaahan toi antaa kun ei eka taloudellinen takapakki pistä elämää sekasin. ja niitähän elämässä riittää

    • K Pennanen

      Noh! ei ole hääppönen saldo etten paljo huutelis ja kyselis mitä tehdä...!

    • poloinenvähempiosain

      Lahjoita raha vähenpiosaiselle, esim. minulle ;)

    • tilillä n. 1000

      Olet työnarkomaani ja tavoittelet onneasi materiaalisen paljouden hankkimisella.
      Mittaat onnesi rahassa, etkä osaa nauttia hetkessä elämisestä.
      Mieti.
      Tuletko hulluksi, jos joudut olemaan sohvalla kaksi vuorokautta tai mökiltäsi loppuu polttopuiden , yms väsääminen.
      Oletko pihi, joka ei osta nesteeltä kuin kupin kahvia ja hillomunkin?

      Opettele nauttimaan elämästä ja mene vaikka lounastunnilla kreikkalaiseen.
      Paranna omaa tuntoasi lahjoittamalla kehitysapuun, yms.
      Hellitä hullu!
      Jää virkavapaalle ja mene kansalaisopistoon, sivistä itseäsi, nautielämästä.
      Vieroksu vuosi rahan hankkimista.

      T.onnellinen

    • s

      anna edes osan hyvintekeväisyyteen, se on paras tallennus

    • *aurinko*

      anna pötkötellä tilillä. laita se korkeakorkoiselle ja odota että lapset saa sen jaettavaksi...

    • näin mä tekisin

      On suositeltavaa, että jokaisella aikuisella ihmisellä olisi vähintään kolmen kuukauden nettotuloja vastaava summa tallessa. Tämä tarkoittaa sitä, että jos yhtäkkiä jäisi työttämäksi, tulisi isoja hankintoja tai sairauksia, niin tällä "käteiskassalla" ei joudu pulaan, vaan saa rahaa sillä aikaa, kunnes rahaa alkaa tulla esim. Kelasta, työvoimatoimistosta, työttömyyskassasta tai vakuutusyhtiöstä. Tällainen raha voi olla sijoitettuna esim. korkeakorkoiselle tilille, josta yleensä saa nostaa rahat hätätilanteessa ennen erääntymisaikaa (silloin ei tietenkään kerry korkoa).

      Asuntojen hintojen putoamisesta on puhuttu ja niin tod.näk. tulee käymään, koska korot nousevat ja asuntolainojen korkovähennys poistetaan asteittain. Yksi sijoituskohde olisi se, että ostaisit noilla rahoilla yksiön (tarvittaessa loppuosa lainaa). Asuntojen vuokrat ovat nousseet esim. Vantaalla ja Espoossa 10 % viime vuodesta. Sijainnista riippuen voisit pyytää vuokraa esim. 850 euroa kuukaudessa, jolloin tämän asunnon lainanlyhennys olisi pienempi kuin se, mitä saat tuottoa. Toki riskitöntä ei ole tämäkään, mutta tosiaan jos käytät yhden päivän lomastasi asian selvittämiseen ja suunnitteluun, niin pääset hyvään alkuun asiassa.

    • Tuhlaisko

      Mitähän mie tekisin mun rahoilla mulla on 30 e tilillä:?

    • Paras sijoitus...

      Anna mulle niin pääset miettimästä mokomia....;=D

    • fklsia

      Kyllä raha kelpaa köyhälle jos haluat antaa

    • toiseksi paras sijoi

      Tee hyvä teko ja anna puolet mulle ja puolet nim.merkki paras sijoutus... nii ei tarvii miettiä enää :))

    • voisit lainata vaikka minulle muutaman tonnin.

    • taiteiden tohtori

      Virkistävä keskustelunaihe. Kun maassa on satoja tuhansia ihmisiä, joilla ei ole yhtikäs mitään ja tulot muutaman sadan euron luokkaa kuukaudessa, niin samalla kaltaisiasi, joilla on kymmeniä tuhansia euroja tilillä, on myös satoja tuhansia.

      Minä linjaisin niin, että verotusta voisi viilata oikeudenmukaisempaan suuntaan, että ei kertyisi tarpeetonta saldoa tilille.

      Ja sitten aina on elämässä niitä omia haaveita ja toiveita, eli rohkea itsekkyys oman hyvän olon lisäämiseksi vaikka pankkitiliä käyttäen on ihan ok. Ja kuluttaminen kasvattaa bruttokansantuotetta.

      • Vessasta alas

        Joo meitä on varmasti monia muutamalla satasella kuukaudessa toimeentulevia velkaisia. Sitten tulee tämänlaatuista tikulla silmään sohivia pellejuttuja. Tekeekö se köyhät onnellisiksi, ne jotka saavat juuri ja juuri ruokarahat kokoon ja puuroa ruoaksi, että selviävät.
        Tämänlaiset ärsyttävät jutut saisi vetää vessanpöntöstä eikä laittaa tänne ihmisten kiusaksi.


      • kaikenlaisia...
        Vessasta alas kirjoitti:

        Joo meitä on varmasti monia muutamalla satasella kuukaudessa toimeentulevia velkaisia. Sitten tulee tämänlaatuista tikulla silmään sohivia pellejuttuja. Tekeekö se köyhät onnellisiksi, ne jotka saavat juuri ja juuri ruokarahat kokoon ja puuroa ruoaksi, että selviävät.
        Tämänlaiset ärsyttävät jutut saisi vetää vessanpöntöstä eikä laittaa tänne ihmisten kiusaksi.

        Miksi ärsyttää eikä kannusta? Kuka sinunkin tuet maksaa ei se raha puusta putoa.


    • köyhä 2

      anna minulle :)

    • Rosa123

      Matkustele vaikka! materiaa on turha ostaa liikaa..
      tarjoa vaikka matka mulle johonkin kaukoon :o)

    • onnekas-mies53v

      Vai niin Minulla on tililla 98:00£ ja sijoituksia ..hmm aika reilusti..Mikä tärkeintä Tiedän mitä teen...

    • mulla köyhällä on 37eur mitä teen

    • Suositus 24kk

      Terve,

      Jos haluat tuottoa tuolle summalle, niin järkevin tapa saada on sijoittaa kyseinen summa. Summa on kuitenkin melko pieni ja sen vuoksi helppo summa sijoitettavaksi. Itse lähtisin sijoittamaan sitä seuraavan kaavan mukaisesti.

      10% Sampo
      10% Ocmetic
      10% Digia
      10% Nordea
      10% TeliaSonera
      10% Nokia

      20% Yrityskorkot
      20% 24kk tili tuotto 3,5%

      Kirjoitappa nämä ylös ihan huviksesi jos et ole halukas sijoittamaan ja katso kuinka mitä rahalle olisi tapahtunut seuraavan 24 kk:n aikana. Uskallan luvata sinulle tuottoa 24 kk:n aikana 30%

      • tutkiva journalisti

        Mainosta vaan omia ostamiasi osakkeita joista sampo ja teliasonera voi olla ainoat jotka tuottaa osinkojen muodossa muut todennäköisesti kusee ja pahasti.


    • jotain ideaa?

      lahjota jollekki opiskelijaparalle, jos et kerta ite käyttökohdetta löydy

    • rahaton11

      Kyllä sinun kannattaa ainakin 20.000 laittaa säästötilille jossa
      se nyt jonkun verran kasvaa myös korkoa ei käyttötilillä kannata
      pitää rahoja on paremmassa turvassakin säästötilillä kun ei ole
      pankkikorttia, joten pankkiin tai netin kautta yhteyttä omaan pankkiisi..

      • Küllikki Viljumaa

        Kannattas käyse tallinnas ottamas kulli pitkä leikkaus. Kirurgiisi leikkasi hyvä turvallinen, pidensi elin 10-40 cm. Tunte üksi jalmari joka pitkä muna nyt 40 cm ei kova.


    • pikku topi

      Mene kehumaan hikisiä centtejä muualle, käytä rahat naisiin ja viinaan, ja laita loput turhuuteen........

    • ouh jeee

      Muuta halvemman elintason maahan niin tuo 37 000 tuntuu kuin olisit miljonääri. Nykyistä hallituspohjaa katsellessa olen vakavissani alkanut pohtia maastapakoa esim. Thaimaahan!

      • ,mnbvcvb

        No ei kovin kummosta kämppää saa Thaimaastakaan tuolla rahalla ja aina on vähintään hikiset 30 lämmintä.


    • jukurripää

      Anna mulle ne:-))

    • tinttana

      tarvitsisin todella kipeästi niitä.

    • Demski

      Nyt ei kannata oikein sijoittaa, maailmatalouksissa tuulee. Joten jos jotain varmaa haluat tehdä, osta jostain suuresta kaupungista pikkukämppä halvalla ja laita vuokralle. Parasta korkoa on se. Asuntojen hinnat kun ei tipu, niin et menetä rahanarvoa suoraan inflaation syömänä. Olisi harmi että et keksisi rahoille mitään (fiksua) käyttöä sijoitushengessä, vaan menisi ketuix!

      Mulla sama tilanne edessä, möin yrityksen pois sopimusongelmien edessä, ja rahaa on. Sama ongelma, mutta enpä aio asuntoon sijoittaa vaan ehkä kehittelen liiketointa.

      • näläkä, jano

        Temski perkele! Sä et tartte mitää rahaa, fyffet tänne!


      • mnbvcbnm

        Yleensä kannattaa sijoittaa juuri silloin, kun näyttää että loppu tulee pikapuoliin. Sitten kun on valoisammat näkymät on jo myöhäistä.


    • Ota kahden metrin mittanauha,pernament PUNAINEN tussi,mene ALKOON,mene kalleempien konjakkien hyllyyn.Merkkaa hylly-väli.
      Vinkkaa myyjään ja käske pakkaamaan alku-punaisesta loppu-punaiseen.
      Kutsu ystävät punaviivan pileisiin.

    • Both Happy

      Minulla on kutakuinkin tuon verran velkoja...tuli helppo nakki sulle ja mulle. Samalla molempien ongelmat katoavat. Minulla ei sitten enää velkahuolia ja sinulla ei ole huolia miten liikoja rahoja käyttää. Molemmat tulevat onnellisiksi :-).
      Taitaa vaan olla niin, että ei tule kauppoja?

    • rrrrr6666666

      lainaa mulle 5000 tonnia jakoroilla maksan takas???

    • köyhä mut ei kipee

      Joopa joo. Voitko lainata minulle ilman korkoa?

    • leif_vihreäranta

      lähetä mulle pikkusen ni mä kyllä löydän käyttöä.

    • Firma12121

      Osta mun firma puoliksi
      tuu töihi mulle palkkaan kokemuksen ja koulutuksen myötä
      kk-palkka on siinä 3600e kuussa

      • nbvcvbnm

        Entä maassa?


    • tfxd

      anna vaik mulle ni käyn osta ruoaka

    • puksu tuksu

      no tuol 37400 sais tuksun escortiks useiks kuukausiks

    • enempi

      Aika vähä sulla siellä on...

    • Viltsu-Hilmari

      Jos et muuta käyttöä keksi, niin anna ihmeessä minulle, rahanreikiä löytyis vaikka millä mitalla. Tuloni 411 ekeä kuussa!

    • toimeentuleva

      Kerjuukin siirtyny nettiin? Hävetkää ny..

      • Raha tulee rahan luo

        Kuka kerjää? Harva rikas rahojaan jakelee, ei ei!! Lottovoittajatkin hautovat niitä, ketään anteliasta suomalaista en noista tunne. Hursti oli kunnioitettava ihminen ja auttoi. Ei rikas auta, muuten hän olisi köyhä.


    • grh...

      siirrä minun tilille..

    • apua tarvitseva

      Palkka tulee joka kuukausi, lapset ovat koulutettu ja muutoi n elämä ok. Tein 4 remonttia ja vuorotyötä pääoman kasvattamiseksi. Olin myymässä asunto ja "löytyi" kosteutta, niinpä OP-Kiinteistön välittäjä polki asunnon hinnan niin alas, ette koskaan saa enää omaa asuntoa. En saa pankista lainaa kun ei ole kiinnityksiä. Vuorasopimuksen päätyttyä minulle tulee ongelmia. Tarvitsen apua.

      • nbvcvbn

        Olisit korjannut sen kosteusvaurion. Ei välittäjä päätä, että millä hinnalla myyt.


    • neuvokas neuvo

      PARAS IDEA!!!
      Anna rahat veljelleni Thorbjoernille! Veljeni puolestaan antaa ne minulle.
      Minä kyllä tiedän, minne ne rahat laitan, ei tarvi kysyä keltään (mitä nyt vähän Thorbjoernilta, että paljonko se haluu välityspalkkiota).
      Rahat HETI Thorbjoernille, saatana!

    • paavali köyhä

      jos on sijoitusongelma niin anna rahat mulle mä löydän niille kohteen

    • -

      anna mulle 5e

    • mikko28

      säästä lisää ja osta kunnon iso omakotitalo :)

    • pehtoori79

      Anna vähäosasille ,jos ne häirittee sua. mulle voit heittää 2 tonnia ,saan ex:ä töppäilyjä maksettyy

    • hanski-84

      Ole hyvä ihminen onnellinen ku on rahaa..
      tai ei mun mielestä raha tuo onnea.. mut ei köyhyyskään..
      mut helpottaa se elämää.. hommaa nainen jos sulla ei ole jo..
      saat jotain muuta sisältöö elämääsi..
      mie olisin niin onnellinen jos mulla olis äijä.. vaikka olis veloissaan. mut ei
      3 vuotta sinkku eikä loppuu näy..

      • mnbvcvbnm

        No voi harmi, kun olit poistanut profiilisi.


      • hanski-84
        mnbvcvbnm kirjoitti:

        No voi harmi, kun olit poistanut profiilisi.

        voin mie sen laittaa takas..mut en mie sitä osaa käyttää.. :)


    • se kannattaa

      Osta uudet kengät

    • LIIKAHRAHHAH

      Vanha sanonta sopii tähänkin.Huolensa kullakin,itse pohdin usein mistä löydän 200 euroa lääkkeidenostoon.

    • matti vaan

      Osta maata, maan valmistus on lopetettu.

    • Jos sulla on ongelmia pitää tuota summaa vain tilillä, niin anna vaikka mulle muutama tonnin. Olen yksinhuoltaja jolle kertyy laskuja kaappiin, ja saisin itselle uuden polkupyörän. kiitos.

    • Lahjoita jollekin ? monia perheitä on ajettu ahdettuna raha ongelmiin?
      pieni ilo vähätuloisen perheelle. Tai miksei yksin eläjälle taikka pariskunnalle?
      monesti kannattaa laittaa osa sukanvarteen pahan päivän varalle jos et muuta keksi niin remointoi asuntoasi?
      osta jotain kivaa perheellesi?
      lahjoita vaikkapa jollekkin sairaallalle`?

    • en kerää rahaa

      Minulla oli kerran noin 7000€ ja mietin mitä mä niillä teen,mutta sitten
      saletisti natsahti ja ostin kaikilla 7000€ uudet huonekalut vanhat olikin jo aikansa eläny.

    • 23

      Nauti elämästä ja tee jotain mitä aina halunnut tehdä.

      Itellä loju suunnilleen tuplasumma vuosia ja päätin keväällä ostaa moottoripyörän ja varusteet (joo, en ole viiskymppinen ja nuorempana paljonkin ajanut prätkällä) :) tuohon menee sellainen reilu kymppitonni ja saa kurvailla mutkateitä ja nauttia :)

    • Köyhempi

      No anna vaikka tänne :D Täällä olis kyllä käyttöä :)

    • Täysin peeaa

      Ala pelaamaan kenoa :D Tiedä vaikka saisit lisää tililles rahaa! Niinhän se on, että raha menee rahan luo!

    • Vijo

      Anna rahat vaikka mulle ;)

    • hyvin menee.

      Älä vaan sijoita mihinkään rahastoon. Itse sijoitin kymmen vuotta sitten Nordean rahastoon 20 000 markkaa jota en ole vieläkään ottanut pois koska on 400-500 euroa tappiolla ja välillä 2000 euroa, joten se siitä Nordean johtajasta. Mies on pitänyt sen jälkeen tarkkaa lukua rahoistamme koska meillä säästössä noin 130 000 euroa. Me olemme lapsettomia. Asuntoa emme aijo ostaa emmekä antaa kummankaan sukulaisille kun kuolemme. Nykyisin pystymme ostaa sitä mitä haluamme, joten meillä ei rahasta puute. Sukulaiset sanokoon, mitä lystää.

      • mnbvfghj

        Johan on perustelua kerrassaan. Ota nyt jo pois ennen kuin on 10 000 Euroa miinusta. On niitä parempiakin rahastoja.


    • tytto23

      Itsellä hieman samanlainen "ongelma"... ;) Tällä hetkellä säästötilillä 13 000€ ja summa kasvaa joka kuukausi kun menot on pienet... Melkein minimipalkalla elän mutta eipä tuota rahaa juurikaan kulu kun tuppaan olemaan niin nuukakin...

      Olen ajatellut että saan rahat kulumaan matkusteluun, mutta sitäkään kun ei paljoa ehdi harrastamaan kun sain vasta alle vuosi sitten vakituisen työn... Ja nyt keväällä kun tein 2vkon Floridan reissun niin ei siihenkään menny ku 1800€... Mutta en valita. Uskon että saamme molemmat nuo tilillä lojuvat rahat käytettyä jossain vaiheessa, mikäs niitten on siellä ollessa... :)

      Vaikka onhan se kurjaa että esim. isosiskonikin on 2 lapsen yksinhuoltaja ja rahatilanne on tiukka, mutta kun tietää, että kaikki eivät vaan osaa käyttää sitä rahaa oikein... Eli todennäköisesti ylimääräinen raha menisi kuitenkin juhlimiseen ja pikaruokaan eikä lasten kenkiin ja polkupyöriin... :/ Niin ennemmin pidän sit tienaamani rahat itselläni...

      Jossain vaiheessa kun työkiireet helpottaa niin ehdotan että tee maailmanympärimatka tai jos ei matkustelu kiinnostaa niin varmasti keksit joskus jotain mielekästä käyttöä rahoillesi... :)
      Mukavaa kesän jatkoa!

    • vain velkaa

      Kannattaa olla vain velkaa vaikka hyvin tienaisikin, ei tartte kantaa huolta inflaatiosta vaan päin vastoin.

    • opiskelijaaaaaaaaaa

      Lahjoita rahat minulle! ;)

      Olen köyhä opiskelija, joka tarvitsee rahaa, koska tämä suomen paska opintotuki ei riitä mihinkään....

    • eitäällä

      Miks täällä kyselet tommosia? ja onhan esim. säästötilit olemassa.

    • rahaton renttu

      Minä annan tilinnumeroni laita sinne ne jos ne sinua häiritsee. Sen jälkeen eivät ole sinun harmina.

    • köyhä1

      jos liikaa on rahaa, voi aina lahjoittaa köyhille.................................

    • Kellivoide2

      No ei kait tossa mitään ihmettelemistä noin pienessä summassa ole. uhli ja ryyppää pois... Menee muutamassa viikossa. Mitä sitä pikkusummia ihmetellä

    • Mene naimisiin,loppuu sioitus vaikeudet

    • bambi11

      Onko sinulla jotain sukulaisia/tuttavia joilla on tiukempaa? Itselleni tulisi ainakin hyvä mieli jos saisin edes hiukan auttaa vähävaraisempia. Sen ei tarvitse olla mitään suurta, pienikin auttaminen tekee iloiseksi! :)

      • alahuuli pyöreänä

        Onko tuo oikeasti niin suuri omaisuus, että jaettavaa riittää muillekin? Ei voi kuin ihmetellä kommentteja.


      • Leipää ja jono
        alahuuli pyöreänä kirjoitti:

        Onko tuo oikeasti niin suuri omaisuus, että jaettavaa riittää muillekin? Ei voi kuin ihmetellä kommentteja.

        SE ON KUULE ISO OMAISUUS MONELLE YKSINHUOLTAJAÄIDILLE JA ELÄKELÄISELLE JOLLA EI OLE MUUTA KUIN VELKAA JA PIENI PALKKA TAI OLEMATON ELÄKE!!!! MENE IHMETTELEMÄÄN KOMMENTTEJA VAIKKA TUONNE LEIPÄJONOON JA JAKELEMAAN VIISAUKSIASI!


      • zaqzaqz
        Leipää ja jono kirjoitti:

        SE ON KUULE ISO OMAISUUS MONELLE YKSINHUOLTAJAÄIDILLE JA ELÄKELÄISELLE JOLLA EI OLE MUUTA KUIN VELKAA JA PIENI PALKKA TAI OLEMATON ELÄKE!!!! MENE IHMETTELEMÄÄN KOMMENTTEJA VAIKKA TUONNE LEIPÄJONOON JA JAKELEMAAN VIISAUKSIASI!

        No, kommunistisessa järjestelmässä tuo tietenkin jaettaisiin niin, että jokaiselle jäisi yksi sentti. Sikäli ymmärän hyvin teitä. Eihän työmies ole palkkaansa ansainnut, vai mitä?


    • Tiukoilla olen.....!

      Olisipa minullakin! Elämän tilanne on sellainen ,että olen työkyvyttömyyseläkkeellä,ja Tyttärelleni Omaishoitaja! Raskasta on ja pieni palkkion kunnalta.

      Sitten tuli auton jakopäänhihnan vaihto,joka maksaa n.500-700€ sekä startissa vika.Omaishoitajana auto on minulle työväline!

      Mietipä,että minä saa eläkettä 947€ / kk.Alle minimitason.Ja ensikuun Eläke menee tuohon Volvoon.

      Siksi sanoin,että olisipa minullakin mutta ei vaan ole.Mitään lainoja pankista tai Pikavipeistä en halua,sillä silloin olen todella suossa.
      Minun elämä on todellisesti kiinni tuosta Volvon korvauksesta,eli 1000€.
      Ja tuo tulee vaikuttamaan liki vuoden minun tulotasoon.Yksi tonni! Näinkin voi käydä,mutta kivaa tämä ei ole,vaan totista tuskaa tuova asia,joka päivittäin pyörii mielessä,ja yöllä vie unen!

      Ole Onnellinen,että Sinulla on pahan päivän varalle mistä ottaa,ja elösi on siten pitkälle turvattu,ja olet vielä nuorikin.
      Melkein tekee mieli sanoe,että minä tarvitsen tonnin,mutten pysty varmaan maksamaan takaisin!

      En kerjää.Joten elä saa sellaista kuvaa,vaan minä olen jo henkisesti niin kovilla Tyttäreni sairaudesta,että henkinenkin elämä on tosi maassa ja heikolla,

      Toivotan Sinulle joka tapauksessa Kaunista kesää ja Turvallista mieltä,koska Sinulla on rahaa,joka turvaa Sinua.

    • köyhä-tyyne

      Voi hyvä ystävä! Anna köyhille!! synnärit tarvii keskuskaappeja jne... parempaa kohdetta ei löydy!!

    • 545454

      osta purjevene

    • XXXXXXXXXXXXXXXX

      TÄLLÄSET KUSIPÄÄT MINUA ÄRSYTTÄ JOTKA TULEE TÄNNE
      KEHUMAAN RAHOILLA

      • Dark place

        Nosta ne fyrkat tililtä ja tunge sinne minne päivänvalo ei paista!


    • ANONYYYYYYYYYYYYYYYM
    • kaikille parasta

      nosta rahat mahdollisin isokokoisina seteleinä , pyyhi persettä ja flush the toilet

    • vkonloppuiskä

      no osalla voisit auttaa hättää kärsiviä.....
      aloita vaikka minusta...

    • Leijona669

      Aika epistä.Jollain tollasta ongelmaa,mä menetin homeessa kaiken,ja nyt sitten patjoilla nukutaan,home vei kaik jopa terveyden...tässä pikkuhiljaa hommaa uutta irtaimistoa=) Teen töitä yh-äitinä.Koulutan hoitsu tytärtä.Se on ainoa mistä en luovu,että meillä siistit vaatteet,ruokaa,peruskamat,mitä nainen tarttee-asia menossa joskus oikeuteen,mutta enköhän häviä senkin,vaikka kyse oli vuokra asunnosta,mulla kuvat koko homepurusta,jossa me paikalla....Eli luottotiedot kun on mennyt,eipä saa mitään mistään...Saamari,ja jollain ongelma mitä tekee rahoilla,aika uskomatonta:/ Mutta sehän on selvää tasan ei käy onnenlahjat...

    • Valuutta Vaari.

      Sijoita asuntoon, vuokraa se, ja tee lisää hilloa, Pian olet rikas mies! Tai osta iso m-pyörä , saat ainakin naapurit kateelliseksi. Tai laita vaativa akka!.... kyllä rahalle käyttöä löytyy.

    • yh-äiskä

      Anna kahden nuoren miehen yh-äidille parituhatta niin saan talouteni tasapainoon kun ei ole lotossa onnistanut =))

      • pikkuvarakas...

        minulla se tilanne, että yhteensä tasan 100kEur määräaikaisilla tileillä. Erääntyvät loka ja marraskuussa tänä vuonna. Tulevalla viikolla, kesäkuun palkka bonuksineen kesälomarahoineen n. 8kEur netto. (niin... verottaja haukkaa reippaan osan.. ) Lisäksi tulossa n. 1700Eur veronpalautuksia. Kiva ja huoleton olo, aloitella lomat tuossa parin viikon päästä. Velkaa ei muuta kuin kuukauden "juoksevat" kulut, n. tuhat Eur. Auto 2kpl t, jenkkivene, mökki, asunto velattomia.


    • VieläPienyrittäjä

      Lainaa minulle siitä 20.000 € käyvällä korolla (5%) ja jätä loput tilille. Minä saan sillä järjesteltyä pois pari pikkulainaa ja pystyn jatkaman yrittäjänä. Sinä saat iloisen mielen autettuasi toista eteenpäin.

    • crazycyborg

      Luulisi pankista saavan vaikka korkeakorkoisen tilin tms.

    • en kehtais tunnustaa

      no ei ole paljon pieniä on silakat joulu kaloiksi

    • fin-tiisel

      no lykkää muijas kouraan kortti niin eiköhän raha huolet kaikkoa...

    • voit antaa mulle ylimääräset! ^^

      • kesäkaunis

        Viestin aloittajalle viesti. Lainaa minulle 1000. Lyhennys 65 e / kk

        Työssä käyvä, Rehellinen, mutta lainat erääntyy, rahan tarvis.. Ole pelastava enkeli mulle!

        Keski-ikäisen naisimmeisen viesti!


      • Hoitoon
        kesäkaunis kirjoitti:

        Viestin aloittajalle viesti. Lainaa minulle 1000. Lyhennys 65 e / kk

        Työssä käyvä, Rehellinen, mutta lainat erääntyy, rahan tarvis.. Ole pelastava enkeli mulle!

        Keski-ikäisen naisimmeisen viesti!

        Älä usko Huijaria ,mitään rahoja ole. 420e/kk


    • yrkki2011

      anna mulle rahasi

    • sika hauskaa!

      Osta koko rahalla kuhaa!

    • liikaa avustanut

      Armeijasta pallava poikani tarvitsis pikkaisen apua velkojensa kuittaamiseen, että pääsis oikealle tielle.

    • JK

      sijoita RAHASI JOHONKIN

    • Pattaya1988

      Lippu thaimaahan ja pattayalle!!

    • Tänne vaan!

      Annat mulle! Kyllä minä käyttöä keksin rahoillesi.

    • siru54

      no voi jeesus pitääkö kysellä sijoitus neuvoja täältä haloo anna mulle rahas jos sitä on ylimääräistä=)

    • anna mulle ne!!! mulla ei oo yli määrästä!!!

    • riski OLEMASSA

      tuota, kun tuolla sanottiin että pankkiin laittaminen on riskitöntä, se on täyttä häräb pa*kaa! yhellä hyvällä ystävällä ja sen vaimolla kävi sillee et pistivät pankkiin korkoa kasvamaan 50 000€ (oli heidän säästojään). sitten tulikin tilanne, että olisivatkin tarvinneet rahat käyttöönsä (työpaikat meni yms.) rahoja he eivät saaneet takaisin. eli jos ette tajunnu -> kun laitatte pankkiin rahaa vaikka 15 000 € ja lähet sitten iloisena kun sait tuon summan laitettua korkoa kasvamaan, ovella näet vanhahkon pariskunnan ja tervehdit ystävällisesti. tämä pariskunta istuu tuoliin, ja pyytää lainaa 15 000 €. pankkiiri katsoo, aijaa tänne onkin talletettu hetki sitten 15 000 € (tämä on se sinun rahasi) tämä vanha pariskunta saa tämän lainan ja SINUN tallettamasi raha on nyt PARISKUNNAN tilillä! eli yksinkertaisesti raha KIERTÄÄ kokoajan, eli jos eilen talletit rahaa, se on varmasti jonkun muun taskuissa, ja kun pankki velkaantuu, ei ne voi rahaa sinulle takaisin antaa, koska ei ole VARAA. niin ja vielä pilkun nu*sijoille, että ei se lainan hakeminen noin mee, mutta yksinkertaistin asian.

    • Isät taistoon

      Minulla järkyttävä huoltajuustaistelu lapsista, kun äiti kaikin keinoin pyrkii estämään isän ja lapsien yhteisen ajan. Joten tähän tarvitsisin tukea eli jos hyvää haluat tehdä ja tuet oikeudenkäyntikulujen puolesta - niin siitä iso sydän ja kiitos sinulle.

    • YH äiti

      tuota noin... älä mieti sitä, mihin saat rahasi "tuhlattua". mullakin reilusti alle 2000 kk palkka. siitä sitten vuokra sähkö ja vesi, 3 alaikästä ruokittavana oma nahka ja kissa. siitä pitäs maksaa laskut harrastukset, muut jutut esim. vaatteet, koulutarvikkeet, (vanhin lapsi opiskelee ja vuodessa hupsahtaa hänen opiskeluun reilut 1000 e), onneksi lapsien isään hyvät välit, ja hän kustantaa osan lapsiemme kuluista, mutta silti tulee karhukirjeitä maksamattomista laskuista, mitään lehtiä en tilaa, no netti on monesta syystä pakollinen (1. lapsen OPISKELU), kaikessa säästän missä voin ja silti meillä on kädestä suuhun tilanne. joskus saattaa jäädä parisen sataa käteen, sen sitten tietysti käytän johonkin kylpylään, että mennään minä ja lapset nelistään ja lopuista sitten laskut ja jotain vaatetta jos tarvii ja mitä sitten jää, niin jää tilille. niin oo onnellinen että sulla on noin paljon ylimäärästä rahaa

      • zaq1az

        Miten niin tietysti käytät kylpylään? Säästä se pari sataa viidesti niin on jo tonnin vararahasto. Ei sitä ylimääräistä kerry tuolla periaatteella koskaan, että eletään leveämmin kuin mihin on varaa.


      • YH äiti
        zaq1az kirjoitti:

        Miten niin tietysti käytät kylpylään? Säästä se pari sataa viidesti niin on jo tonnin vararahasto. Ei sitä ylimääräistä kerry tuolla periaatteella koskaan, että eletään leveämmin kuin mihin on varaa.

        no siis ylipäänsä sen takia, että saa vähän hemmoteltua itseään ja lapsia. ja eipä nuo kylpylät kovin kalliita ole kolmelta tunnilta ja sen lapset polskii ihan hyvin ja itekkin rentoudun poreiden vietävänä. mutta olen saanut hätävaroja kaikesta huolimatta n.300€ ja korjaan hieman, tuli ajatus virhe, kun sanoin että kylpylän yms. jääneen rahan käytän laskuihin, niin tietysti maksan sitten ne jotka ovat tulleet edellisten jälkeen.. ja kyllä minä yritän laittaa muutaman killingin säästöpossuun..


    • KIITOS uhraudun

      ONKO sähköpostios. minne voin ilmoittaa tilinumeroni? Ei varmasti jäisi numeroiksi tiliä koristamaan. yksi murhe ois sullakin sitten vähemmän (ja mullakin :)....

    • jejejejeje

      ala kiertelemään casinoita. kuse kaikki rahat sinne?? eikö oo hyviä ja mieltä vapauttavia kommentteja minulta?? voihan ne tietenki huoriinki laittaa laskin tossa että jos 1 huora maksaa yöltä 500 nii tolla rahalla saat yhteensä 75 huoraa eikö olekkin hieno ajatus?? onhan siinä kuitenkin parin kuukauden huorat.

    • Kokkima

      Jos ikää suht' vähän,osta Kiinan rahastoa ja katso 10 v jälkeen,mikä on tilanne??? Sillä maalla on vain yksi suunta-ylöspäin !!!

      • zaqzaz

        Ympäristötekijät ovat kyllä riskinä Kiinassa. Siellä pumpataan pohjavettä jostakin 60 metristä (?) ja pinta laskee...


    • Rahaa tarvitseva

      Mä voisin huolia ton summan. =) Jos kerta polttaa takataskussa, niin otan lahjoituksen vastaan. Mulla löytyy rahareikä ja tuo summa auttaisi kummasti ja helpottaisi elämää.

      Laita mailiosoite niin palataan asiaan.

    • 21

      hellan lettas sentään kun on vähän rahaa tilillä
      kyllä tarvii nyt sitten toitotella sitä täällä kun ei keksi itse miten sen voisi käyttää
      osta uusi pää?

    • Huihaihauki

      Hah..onpa taas älytön provo sieltä ylläpidolta..heh heh! Ja hölmöläiset taas vastailemassa !

      • Tekaistuja juttuja

        No näitä helv...n typeriä tekaistuja ja täysin persuksista olevia juttuja tulee jatkuvasti. Ylläpito taitaa olla lapsenkengissä, kun ei saa todellisia asiajuttuja vaan täyttä roskaa tänne jatkuvasti. Eikä tunnu paranevan. Pitäisi Suomi24:n todella vaihtaa henkilöt. Tämä kirjoittelupalstakin huononi entisestä alkuperäismallista, miten näin? Ei asiakkaiden sana painanut.


    • saara-veera

      Minulle mahtuu....

    • Kaisa- Leena

      Nih..naisiin saa aina rahaa uppoamaan...=)...mut säästä hyvä mies säästä...laita vaikka sukanvarteen..odottaan pahan päivän varalle..
      Tai sit voithan antaa minullekkin...mie löydän niille käyttöä...vaikka vain pari tonnia riittäs...takaisinmaksusta sovitaan...=)

    • t.vanska

      lainaa mulle saan muksuille ruokaa!!!rahat loppu

    • tuikku murheeseen

      nosta pois ,tili tyhjäks,ja lähetään bailaamaan.takaan et pääset eroon niistä euroista.

    • Enkelivauva

      Anna mulle, mulla ei ole yhtään rahaa.... Kyl mä niille keksin tekemistä. Sijoita minuun :D

    • hmmmnlkb

      Itsellä suurin piirtein sama summa rahaa ja menee ihan auton vaihtoon ja harrastukseen, vene traileri. Sijoittamisesta kokemuksia rahastot= kusetusta, eläkevakuutus= kusetusta, korkotuotteet ei tuottoja.

    • Vastakysymys

      VASTAKYSYMYS...Mitä teen kun minulla on velkaa samanverran. Älä vaan rupea ehdottelemaan, että lahjoitat velan summan minulle ja teet molemmat (?) onnellisiksi? Senhän sinä kuitenkin haluaisit tehdä.

    • lazio88

      anna somaleille

    • Elon korjuun aika

      Jo on ongelma kumma,
      Anna mulle koko summa.
      Sillä ratkee huolet sulta
      sekä menee velat multa.

    • yulithy

      Kukahan noita typeriä provoaloituksia oikein keksii....

    • Rokkaa vai ryyniä

      Tililläni on 37 euroa, mitä ten rahoilla :DDD

    • OlenTäytKuha

      Osta nyt sellainen elämää helpottava iPodi,kalliimmasata päästä,kyllä se kultaa sijoitus olis varmempia puuhia.(vaikkakin on kallista)
      Niin ja "paremmat työvaatteet".usein silitetyt.

    • omans ostanut

      osta loma-asunto virosa ja olet onnellinen,remontti tulee kaupan päälle ja jää vielä käteistä juhlimiseen.

    • Äly hoi....

      Meidän tilillä on vielä satatonnia tuon päälle, ja ei tulisi mieleenkään keskustelupalstalla kysellä mitä tekisin. Järki käteen!

    • idioottiko oot??!!

      jos oikeesti tahot tehdä sillä jotain HYVÄÄ, lahoita siitä rahaa suoraan esim. lähimmälle keskussairaalalle, jos laittaisit vaikka 10 000 euroo, sillä varmaan saadaan jokin tärkeä, todella tärkeä laite lasten ja aikuisten sairauksien tutkimukseen! tai jos ei riitä, he laittavat sen säästöön ja keräävät lisää

    • Kesällä ei ole kylmä

      Mullepa kelpais vähempikin. Vaan on se hyvä, että sulla menee niin hyvin, että voit ihmetellä, että mitä rahoillas teet. Jos mulla ois tuollainen summa, niin tietäisin varmasti, mitä niillä tekisin. Vaan kun ei ole. Murto-osa vaan, ja sillä tulen miten kuten toimeen. Joka 1. ja 15. päivä saan rahaa, ja nyt on 1.50€ taskussa.
      Tasan ei käy onnenlahjat.

    • tree marks

      No jos oisin sinä, niin matkustasin jonnekkin köyhään maahan ja antaisin siellä köyhille rahaa tai pyytäsin niitä mukaan ostoksille ja ostan niille ja niiden perheille kaikkee. =) Voit vaikka shoppailla noilla lopuilla 7400 eurolla. Tuskin sä nimittäin haluut lahjottaa köyhille.

      • hhehehehe

        Kaikki ootte silleen "tasan ei käy onnenlahjat" NO VOI VITTU ALOTTAJA ON VARMAAN ANSAINNU NE RAHAT IHAN ITE JA TEHNY SEN ETEEN ASIOITA ETTÄ TURPA KIINNI KIITOS =)


    • adjgccv

      Mulla on tasan kymmenen kertaa tuo summa, ja haluan lisää. Olen sitä mieltä että minun pitää rahani kymmenkertaistaa, että voisin nauttia menestyksestäni tuhkakasana. No, kun saan sen lottokertopotin kasaan, haluan sen kymmenkertaistaa, että olisi millä mällätä, meinaan jälkikasvun sitten aikanaan, minähän kasvan horsmaa siinä tuhkakasana! Olen ollut niin hitaasti menestyvä, että en ehtinyt edes ajatella niitä huoria nuorempana. Voi olla että nyt nätti hienostuneen kyydin antava todella kelpaisi! En ole oppinut edes pukeutumaan kovin hyvin. Oliko tästä kysyjälle hyötyä?

    • #############

      Järkevimmät vastaukset:

      1. Kesämökki (arvo nousee)
      2. Purjevene (kaikki muu on turhaa)

      Muilla vinkeillä voisi teoriassa pyyhkiä persua.

    • lainaa vaaan

      No hitsi, mulla velkaa tarpeeksi, asunto maksamatta, ja auto vetelee viimesiään,
      anna mulle...mä annan sulle.

    • Maijuli2

      Laita Patmos Lähetyssäätiölle. Menee hyvään tarkoitukseen. Ambulansseja Israeliin ym. Taivaassa sulle hyvä palkka!

    • ex-asiantuntija

      Osta Nokiaa koko summalla. Taatusti et tule katumaan.

    • Ota lisäksi pikavippejä ja noudata pankin sijoitusneuvojan vinkkejä, saat tuollaiset summat kulumaan hujauksessa pois haittana kuleksimasta.

    • Talousneuvonta

      Kaikki rahat kannattaa juoda pois. Viinaa ei voi juoda koskaan liikaa.

    • Lähetä rahat minulle

    • runk kari

      moi

      kannattaa ryypätä ja käydä huorissa ja nauttia !! huomenna voit vaikka kuolla ja joku muu tuhlaa ne !!

    • satt993

      Maijuli 2:lla on hyvä vinkki.. itellänikin on yli liki 40 000 tlillä mutta ei oo mikään pakko laittaa menemään..

    • sammaleinens

      Ota sapattivapaata töistä vuoden verran ja lähde kiertämään maailmaa. Niin mä tekisin.

      • jo 30% tuloista.

        Kannattaa sijoittamiseen paneutua. Viellä 2.5 vuotta sitten rahani makasivat pankin hoivisa. Ryhdistäydyin, ei sijottaminen ole rakettitiedettä. nykyisin netto 30% tuloistani tulee jo omasta sijoitustoiminnasta. Vuosittain tarvitsee tehdä noin 200 aktiviteetiä asian suhteen. Yksi tärkeä pointti on oppia seuraamaan mailman menoa, sillä on suuria vaikutuksia rahan tasapainoon. En siis shorttaa.


    • Saikkara

      Lahjoita mulle niin teen remontin talooni ja lyhennän auton pois. =)

    • aa
    • late1000000

      sijoita asuntoon turkissa!!!!!!!!
      ensimmäinen vuosi 15%
      vuokratulot vuodessa 3600e
      yhtiövastikkeet - 1200e vuosi
      tiedän mistä puhun ja asunnon saat sillä hinnalla.

      • mirilii2

        jos mulla olis ees tonni rahaa, niin korjauttasin kolme hammasta kuntoon ja kävisin yksityisellä lääkärillä kipujen kans ja ostaisin terveyttä kohentavaa...jotain....ehkä luonnontuotteita, tai kunnon ruokaa. sitte vielä maksaisin auton vakuutusmaksun ja juhannuksesksi ruokaa. niin olis elämä kunnos heti viimesen päälle. sais vielä ukonki sairaalasta kottiin ( vaan siihenpä ei taija auttaa, vaikka ois usiampiki tonni tilillä)
        jos ois sitten kaks tonnia, niin toisen antaisin muutamalle tuttavalle, joitten tiiän olevan pulassa. yksinkertasta, mutta totta.
        positiivista asennetta ei multa kuitenkaan onneksi kukkaan voi ostaa pois ees tonneroisilla....


    • miljoonaplusyksi

      Mää voisin ottaa vaikka 10 000€. Kiitos ja hyvää kesää.

    • elämisen vapaus

      Pidä kerrankin vapaata ja ota vuosi lomaa töistä vuorotteluvapaana jolloin saat vielä työttömyyskorvaustakin poissa olemisestasi!

      Yksi elämä elettävänä, ei sitä kannata käyttää pelkkään työntekemiseen jos on olemassa muutakin elämässä kuin työ... Kaikilla ei ole kuin työ ainoa elämisen perusta ja osaa elää hyvää relax elämää. Pahinta on rahan ahneus ja sen pihtaaminen hautaan saakka ja toisten ryypättäväksi?

      Itse olen puolenvuoden vuorovapaalla ja jos rahnoo olisi tilillä niin tekisin vapaan jälkeen ainoastaan muutaman tunnin työpäiviä ja seuraavan mahdollisuuden tullessa olisin koko vuoden pois töistä samantien.

    • kake kakkonen

      anna mulle?

    • ZeroZeroZero

      Ala käyttämään heroiinia.

    • sannamamma

      Hei Juho!

      Jos olet noinkin onnekas että ylimääräistä kertyny, antaisin ainakin itse siitä osan vaikka kristiilliselle lähetysjärjestölle jonka kautta se takuuvarmasti menisi perille haluamaasi lähetyskohteeseen, tai Suomessa tehtävään avustustyöhön. Viisautta vaan tähän "ongleman" ratkaisuun sulle toivotan ja hyvää kesää! sanna

    • alsku90

      Auta tämmöinen 20vuotias tyttö ulos laskukierteestä ja sen bändiä studio ja mainosmaksuissa! :) Musiikin alkaessa tuottamaan, saat sovitun osuuden tuotoista.

    • nunnukkalailaa

      Anna mulle siitä vaikka puolet, loput voisit pitää itte.

    • Hellokittyfani90

      Hmmh! kiva Lukee tälläsiaa juttuja jolla rahaa sikana! ite oon nuori työtön ihminen rahaa ei juurikaa ole ollenkaa! Monesti joudun lainamaa rahaa et sais elätetty itteni ja niin pois päin!..... Jos tällä herralla on rahan kanssa ongelmia hää voi laittaa miulle tietysti hyvän tekeväisyys juttuu! : ) xD olisin onnellinen jos tililläni olis ees max 200eurooki! se on jo miulle iso raha!........ xD

      • ...

        Älä osta sitä ylihinnoiteltua Hello Kitty roinaa niin jää rahaa ruokaankin.


    • frallu

      olen sairaseläkkeellä. Tililläni on 13 euroa. seuraava tili tulee ensi kuussa. Älä anna minulle rahaa. anna minulle palkaksi ruokaa, tai ruokarahaa jostain työstä.
      -Arto H.

    • lomalainen mansesta

      Hei haloooo...mulla olis käyttöä :)

    • Tilillä tilaa

      voi siirtää ne mun tililleni..sopiiko sellainen idea?

    • Ukko 40v

      37400€ ei vielä mikään summa. Itselläni on 300000€ käteisenä ja 220000€ osakkeissa. Velkaa ei ole senttiäkään. Tarkoitus on saada kokonaissumma n.800000€ parissa vuodessa. Sitten voi ottaa vähän rennommin ja elellä pääomatuloilla.

      • 119000 - 0 = NÄIN ON

        Pistäkää paremmaksi.Tilillä 5 EUR. Ikää 28-v. 9 vuotta putkeen työtön, velkaa 119.000 EUR, mutta ei huoleta pätkääkään (eikä toi summa ole asunto- tai autovelkaa). Kuukausitulot 411 EUR/kk netto. Pelkkiin laskuihin menee kuussa yli 2000 EUR. Eli joka kuu velkaannun lisää noin 1600 EUR. Ja sitten vielä ruokakulut erikseen. Mutta silti ei vieläkään luottohäiriömerkintää. Kikkailen aina uuden lainan jostain. Uskomatonta.


    • HAHHAHHaa

      Jos nyt välttämättä haluat jotain tehdä( olet jo selvästi aikaasi edellä jos joku uskoo tuon) niin mee viinakauppaan...

    • Milla Magia

      Jos minulla olisi nyt tuollainen summa rahaa käteisenä, eikä mitää vastuita ole päällä, nii mä kyllä nauttisin elämästä....

      En mä mitää lomalle lähtis, vaikka se ei olekaan mahdoton asia, mutta laittasin elämän perusasiat kuntoon.... vaatteet ja ruokaa.. kyllä tuollaisen summan saa sulamaan aivan tavalliseen elämään viidessä vuodessa....

      Mä kirjoittaisin sijoittamisen ongelmista tänne vasta sitten kun tilillä olis tuo summa vähintään 10 kertaisesti, ja mitää talousvastuita ei olis.

    • Yritys pääkaukunkiin

      Rahallasi saat ostettua vaatehuoneen kerrostaloasunnosta,
      työkalut suti, vati, harja ja lapio.
      Palkkaat 1,50 € tunnilta maksavan ulkolaisen yleismiehen.
      Veloita 90% yleismiehen tuloista vaatehuoneessa asumisesta.
      Sopii tyyliisi.

    • lainaa mulle 1000e lisääämailissa

    • nopeasti miljonääriksi

      Osta 37400 riviä lottoa

    • KKHS

      Jos ne on hankittu tienesteillä jotka yhä jatkuvat, sijoita ihmeessä nyt. Jos samalla tahdilla jatkat, olet eläkkeellä miljonääri. Jos ne on jotain satunnaisia rahoja (voittoja, perintöä ym). Ei isompi asunto ole ollenkaan huono idea

    • 63788493859345

      Vitun köyhä urpo, vedä kätees!

    • samoissa ongelmissa

      vedä känni (vähä tasokkaammassa paikassa)

    • Neiti...

      Moi! Minä tiedän mahtavan käyttötarkoituksen rahoillesi! Auta köydää tyttöä edes 10 000eurolla, loppuisi tämä veloissa kärvistely ja pelkällä puurolla eläminen ja kurjuus!

    • yks vanhempi vaan

      Vanha ketju!

      Varmaa olen jo vastannutkin tähän aikanaan, mutta vielä..... Ajat nimittäin on muuttunut aika paljon...

      35 000e on REILUN vuoden kotitalous budjetti, ei tarvi miettiä mitään tuollasen summan kanssa, kyllä se menee..... ja on vara muuhunkin.

    • asuntoja

      Kesämökki ja asunto Espanjasta sittenkaliforniasta ja sit ruotsista ja saksasta osake.

    • JanooTietoo.

      Kiintoisaa olisi kuulla mihin aloittajan säästöt lopulta päätyivät?

    • Kr. Pennonen

      Jos tuo vaivaa niin kysy pankkitädiltä!

    • Anonyymi

      jos olisit sijoittanut bitcoiniin kaiken, sinulla olisi noin 680 miljoonaa tällä hetkellä, ja helposti yli miljardi euroa, jos olisit myynyt bitcoinin arvon ollessa korkeimillaan.

    • Anonyymi

      Varaa aika pankin sijoitusneuvojalta, ja pyydä sijoitusehdotus. Esim rahastoihin sijoitetut rahat saa ulos parin pvän viiveellä. Myynti-toimeksiannon voi tehdä vaivattomasti kotoa omasta pankkiohjelmasta. Itselläni on runs. 200 000 € sijoitettu omaisuus, pääasiassa rahastoissa. Sijoitan uutta rahaa 200 €/ kk ja myyn osuuksia kun tarvitsen rahaa. Tarkoitukseni ei ole enää kartuttaa omaisuuttani vaan käyttää sitä hyvään elämään. Pörssi on kuitenkin jo pitkään tuottanut niin hyvin että pääoma ei hupene vaan kasvaa, vaikka sieltä aina välillä 1000-2000€ nostankin. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Anna lojua siellä tilillä kunnes keksit sille parempaa tekemistä..

    • Anonyymi

      En tunne sinua.

    • Anonyymi

      Laittaisin normaaliin elämään. Vajaasta 40k summassa ei ole sijoittelua. 400€/kk 10v ajan ei hirveästi elintasoa nosta

    • Anonyymi

      Ei rahaa kannata hetkeäkään pitää käyttötilillä, vaan sijoittaa passiivisiin, indeksejä jäljittäviin rahastoihin Yhdysvaltain pörssissä (ETF - Exchange Traded Fund). Tuottavat hyvin eivätkä ole alttiita yksittäisen firman osakkeen heilahteluista. Alottelijan kannattaa sijoittaa esim. johonkin Vanguardin yleistä indeksiä, vaikka S&P 500 jäljittävään ETF rahastoon. Rahaston hoitomaksut ovat minimaaliset, koko sijoituksen voi muuttaa rahaksi hetkessä sillä näitä rahastoja voi ostaa ja myydä pörssissä tavallisten osakkeiden tapaan, tuotto on normivuosina ollut hyvä, yli 10 prossaa heikkonakin vuonna. Tosin verottaja ainakin asuinmaassani ottaa neljänneksen voitoista verona mutta silti...

    • Anonyymi

      Voitko lainata rahaa minulle ?

    • Anonyymi

      Osan voisit sijoittaa viinaan, toisen osan naisiin ja loput turhuuteen.

    • Anonyymi

      Kannatkaas noilla fyrkillä paljon
      huudella?

    • Anonyymi

      Hautakaavussa ei tietääkseni taskuja.

    • Anonyymi

      Jos minulla olisi tässä tilanteessa vajaa 40k tilillä, niin en tulisi nettiin kirjoittamaan siitä mitä tekisin. Itselläni on tulo 540€ kuukaudessa ja senkin joutuu hakemaan joka kuukausi Kelasta niin laittaisin tuon rahan normaaliin elämään ja joutuisin edelleen elämään hyvin tiukasti. Ei tuolla summalla sijoitella saati lainailla.

    • Anonyymi

      Jos minulla olisi ollut 20v iässä tuollainen raha, niin olisin viennyt silloisen ihmissuhteen pienelle matkalle!

    • Anonyymi

      Tuo summa ei ole ollut aikanaan eikä nytkään kovin iso. Innokas pääsee hyvin velkajärjestelyyn jos kuvittelee liikoja itsestään!

    • Anonyymi

      Osta jotain kivaa mitä nyt sattuu löytymään

    • Anonyymi

      Jos minulla olisi vajaa 35k niin se olisi kahden vuoden käyttöbudjetti. Ei sitä sijoittamaan tarvitsisi mennä, kun päivittäisessä elämässäkin on käyttöä!

      Kovasti olen muutenkin pähkäillyt miten pärjää nykyaikana seuraavat pari vuotta ja tuo summa olisi omassa mielessä just 2024 ja 2024 budjetti!

    • Anonyymi

      Jos olisi "jouten" käyttötilillä 35 000€ tilillä jakaisin sen seuraavasti:

      Puskuritili: 5000€, pahan päivän tili, siinä vaiheessa otetaan rahat, kun kaikki on mennyt perseelleen.

      Osakesäästötili: 10 000€. Esim. 2000€/osake

      Rahastotili: 10 000€

      Käyttötili 10 000€, siten että kaikki yli 10 000€ ylittävät osuudet esim. Puskuri tilille, siihen asti että siellä olisi 10 000€.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe