Miksi naisten on niin vaikea ymmärtää ja hyväksyä sitä, että suurin osa miehistä (myös muut kuin ATM:t) kokevat järkyttävänä ajatuksen vaimosta, jolla olisi ollut useampi kymmenen ex-kumppania ja erilaisia panosuhteita?
Naisten on niin vaikea tajuta?
26
307
Vastaukset
- ...
Miksi sinun on vaikea tajuta, että ei ole yhtäkään naista, joka kokisi menettävänsä jotain, jos sinuun ei mahdollisuutta saa.
- .....
Et vastannut kysymykseen vaan hyökkäsit aloittajaa kohtaan henk.koht. tasolla. Lapsellista. Ehkä vastasit aloittajan kysymykseen tällä tavoin huomaamattasi.
- Miksipä miksi
No miksi naisten pitäisi sitten hyväksyä miesten kymmenet entiset kumppanit ja panot? Yhtä paskoja tekin olette kuin nekin naiset joilla on saman verroin kumppaneita ollut.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
hahmotelma kirjoitti:
Juur tästä syystä hän on pitänyt poikuutensa tallella. Ei se muuten tallella olisi.
Ei ole poikuus tallella. Olen kolmekymppinen ja minulla on ollut yhdeksän kumppania. Mielestäni ei mikään järkyttävä määrä.
Sen sijaan ikäisteni naisten luvut, esimerkiksi 30 kumppania, ovat oksettavia! Ei mitään muuta kuin oksettavia. - Oksennusrefleksi
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Ei ole poikuus tallella. Olen kolmekymppinen ja minulla on ollut yhdeksän kumppania. Mielestäni ei mikään järkyttävä määrä.
Sen sijaan ikäisteni naisten luvut, esimerkiksi 30 kumppania, ovat oksettavia! Ei mitään muuta kuin oksettavia.Eli jossain välillä 9-30 tapahtuu muutos oksettavaan?
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Oksennusrefleksi kirjoitti:
Eli jossain välillä 9-30 tapahtuu muutos oksettavaan?
Kolmekymppisille naisille se muutos oksettavaan menee minulla ehkä jossain 15 kohdalla. Vakipanojen ja muun tarkoituksellisen tunteettoman seksin määrä lisää oksettavuutta.
- :P
Sen sijaan ikäisteni naisten luvut, esimerkiksi 30 kumppania, ovat oksettavia! Ei mitään muuta kuin oksettavia.Mielestäni 9 kumppania miehellä on jo yököttävä määrä ja nimitän mielessäni tällaista miestä huoraksi.
- no mitä ihmettä?
:P kirjoitti:
Mielestäni 9 kumppania miehellä on jo yököttävä määrä ja nimitän mielessäni tällaista miestä huoraksi.
Eikö 9 kumppania kolmekymppisellä ole ihan normaali määrä?
- Hih ja huh
Kolmekymppisille naisille se muutos oksettavaan menee minulla ehkä jossain 15 kohdalla. Vakipanojen ja muun tarkoituksellisen tunteettoman seksin määrä lisää oksettavuutta.
"Kolmekymppisille naisille se muutos oksettavaan menee minulla ehkä jossain 15 kohdalla."
Itse näin 40v naisena pitää todeta, että ajattelet todella lapsellisesti tuossa asiassa, mutta meitä on moneksi... Ja mistä saat selville naisten "panokumppani" määrät? Luuletko tosiaan, että joku, joka on käynyt läpi vaikka naapuripitäjän kaikki ukot, kertoisi sen sinulle?? Oletat että saat sen selville, mutta erittäin harvoin niin käy ja se on fakta.
Itsellä kumppaneita löytyy tasan 3 enkä ole koskaan ollut kiinnostunut, saatikka kysynyt miesteni seksikumppani määrää, henkilön luonne tärkein sekä se että sovimme muuten yhteen. - Oksennusrefleksi
Miksi vakipanon täytyy olla tunteetonta? Miksi pitää alkaa seurustella jos on tunteita?
- ...
no mitä ihmettä? kirjoitti:
Eikö 9 kumppania kolmekymppisellä ole ihan normaali määrä?
Oletetaan että kaikilla ois yhdeksän. Ja sitten lasketaan että kolmekymppisiä miehiä on enemmän alle 55-vuotiassa, tai jtn sinne päin. En muista missä kohtaa naiset muuttuivat enemmistöksi. Kolmekymppisissä miehiä vielä melko reilusti enemmän. Niin tarkoittaahan tämä että naisten keskiarvonkin pitäisi olla terveellä järjellä 9, ... Ellei sitten pieni osa naisista nussi suurinta osaa miehistä. Tosin eihän se keskiarvoa muuttaisi, sillä onhan panoja per nainen sama määrä silloinkin. Näin lyhyellä matikalla...
- ...
... kirjoitti:
Oletetaan että kaikilla ois yhdeksän. Ja sitten lasketaan että kolmekymppisiä miehiä on enemmän alle 55-vuotiassa, tai jtn sinne päin. En muista missä kohtaa naiset muuttuivat enemmistöksi. Kolmekymppisissä miehiä vielä melko reilusti enemmän. Niin tarkoittaahan tämä että naisten keskiarvonkin pitäisi olla terveellä järjellä 9, ... Ellei sitten pieni osa naisista nussi suurinta osaa miehistä. Tosin eihän se keskiarvoa muuttaisi, sillä onhan panoja per nainen sama määrä silloinkin. Näin lyhyellä matikalla...
kolmekymppisiä miehiä on enemmän kuin saman ikäisiä naisia. Ja miehiä on ylipäätään enemmän alle 55- vuotiaissa.* Ajatuskatkoa puskee.
- -86N
eikö vakipanon idea on juuri siinä että se on fyysistä vetovoimaa, eikä niin tunne. siinähän vaiheessa se olisi jo parisuhde. vakipano on niin kauan hyvä, kun molemmilla on pelisäännöt selvänä.
itselläni se on toiminut todella hyvin pari vuotta, pelkkää seksiä vain. ei yökyläilijä, elokuvailtoja. sitten kuin jompi kumpi alkaa deittailemaan, me emme tapaa. hyvin helppoa :) "tervetuloa, kiitos käynnistä".
- Minä en ainakaan koe
koska niin on ollut minullakin. Ja aina monella muulla.
- ....................
Sinä et olekaan "suurin osa miehistä". Kuten se toisessa ketjussa lainattu seksitutkimus-uutinenkin vahvisti, suurimmalla osalla miehiä on vähemmän kumppaneita kuin naisilla keskimäärin. Vain pienellä osalla miehiä on paljon kumppaneita, mutta heillä onkin sitten ihan sairaalloinen määrä. Sinä kuulut siihen porukkaan kaiketi. Kuulu ihan rauhassa, mutta älä tule väittämään, että edustat miesten suurinta osaa. Minä edustan, sinä et.
- Miksi esim joku
.................... kirjoitti:
Sinä et olekaan "suurin osa miehistä". Kuten se toisessa ketjussa lainattu seksitutkimus-uutinenkin vahvisti, suurimmalla osalla miehiä on vähemmän kumppaneita kuin naisilla keskimäärin. Vain pienellä osalla miehiä on paljon kumppaneita, mutta heillä onkin sitten ihan sairaalloinen määrä. Sinä kuulut siihen porukkaan kaiketi. Kuulu ihan rauhassa, mutta älä tule väittämään, että edustat miesten suurinta osaa. Minä edustan, sinä et.
30-40 kumppania kuten itselläni olisi joku sairaalloinen määrä. Aina normaali minusta.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Miksi esim joku kirjoitti:
30-40 kumppania kuten itselläni olisi joku sairaalloinen määrä. Aina normaali minusta.
Sairasta.
- Outooo
Olenkohan outo kun koen enemmän järkyttävänä ajatuksen vaimosta kuin ajatuksen kumppanista jolla ollut useampi kymmen ex-kumppania ja erilaisia panosuhteita.
- Free Fanny
Selitä mikä siinä on järkyttävää. Uskotko, että ne entisten spermat ovat edelleen siellä naisen sisällä? Ovatko ne vaikka olisi käyttänyt kumia?
Onko vain kumppanien määrällä merkitystä vai lasketaanko yhdynnät? Nimittäin yhdessä parisuhteessa muutaman vuoden olleella on todennäköisesti paljon enemmän yhdyntöjä kuin sellaisella naisella, jolla on kymmenen vuoden aikana ollut kymmenen kumppania, tai kaksikymmentä tai kolmekymmentä.
Miksi pitäisi ylipäänsä kertoa entisten määrä? Saako mies siitä jotain perverssiä tyydytystä? Ei ole mitenkään vaikea tajuta, ymmärtää ja hyväksyä sitä.
Sitä en millään tajuaisi, ymmärtäisi ja hyväksyisi jos joskus vinksahtaisin niin pahasti että tuommoisten miesten tuommoisella mielipiteellä alkaisi oleen jotain merkitystä minulle. Hoitoon ja äkkiä siinä vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204988Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634006Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272077- 1261544
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495