Juutalaisten suhde Jerusalemiin:

Miten ymmärrät?

Tietysti voidaan kysyä myös: "Juutalaisten suhde Jumalaansa: Miten ymmärrät?"

Oliko Israelin noin tuhannen vuoden asuttaminen Jerusalemissa parasta sen alussa vai missä vaiheessa?

Minkälainen oli Aabrahamin ja patriarkkojen suhde Jerusalemiin?

Saavatko juutalaiset asuttaa Jerusalemia Herran Yeshuan paluuseen asti?

Jokainen voi lukea Uudesta Jerusalemista, joka tulee laskeutumaan taivaasta Herran Yeshuan palatessa ja silloin on hääjuhla Yljän Yeshuan ja Uuden Jerusalemin kohdatessa maan päällä.

Tahdotko sinä juutalaisena ymmärtää Jumalan Uutta Jerusalemia, missä on kultaiset kadut ja elävän veden virta ja elämän puu ja Jumalan valtaistuin ja Herran Kirkkaus Kuninkuudessa?

Kuuluuko keskustelu Jerusalemista juutalaisuus -palstalle vai onko parempi siitä keskustella ´kristinuskon´ palstoilla?

Abba Isä ja Ylkä Yeshua ja Herran Henki ja Jerusalemit kuuluvat tietysti juutalaisuuteen, aivan niinkuin koko Jumalan valtakunta vaikka myös kaikista kansoista tulee suuri joukko kiittämään ja kunnioittamaan Abba Isää ja Herraa Yeshuaa, amen.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko sinun suhteesi

Jerusalemiin pyhiin kirjoituksiin vai myös lisäksi Herran Henkeen perustuvaa?

• Jerusalem on ainoa

laatuaan oleva Jumalan Portti ja pyhä kaupunki, mutta ilman Herran Yeshuan Hengen vaikutusta voidaan vain itkeä kaikkea sitä huonoa, mitä sisältää.

• 10+15

Sinulle on puhuttu pötyä.

• Hyvä kun tulet pois

Raamattu palstalta, luin viestisi ja pitäisikö minun menettää toivo sinun sielusi pelastumisen suhteen?

Toivon, että et puhu minulle pötyä tai paremmin kirjoita.

• minun pitää

varottaa sinua vakavasti Israelin Pyhästä Herrasta Yeshuasta eli Jeesuksesta antamasta vääriä todistuksia. Toisaalta on hyvä, että olet rehellinen, sillä se on parempi kuin tekopyhyys. Toivon, että voit lakata vääristä todistuksista ja tietysti toivon, että voit löytää Israelin Pyhän Herran Yeshuan. Taidat kyllä olla aikamoisissa siteissä loukkaantumisessasi Yeshuaan ja sinuna kyllä oikeasti pyytäisin Jumalan apua Jeesuksen (Yeshuan) nimessä, sillä minä olen täysin varma ja tiedän mitä olen läpikäynyt elämässäni kaikessa hengellisessä.

• Vielä tuosta

varotuksesta, kun et kuulu Yeshuan seurakuntaan, niin ei minun tarvitse sinua varottaa sen suhteen, mutta ystävyydellä tahdon antaa sinulle hyviä neuvoja vaikka et niitä uskoisikaan, vähän samalla tavalla kuin Israelin profeetat ja Herra itse antoivat hyvää opetusta, mutta ei kaikki niitä uskoneet tai tahtoneet vastaanottaa tai parannusta tehdä.

• tahtoisin kyllä myös

lukea vastausmielipiteitäsi alkuviestin kysymyksiin, joten jos haluat, voit niitä kirjoittaa.

• Erikoista tässä

Abba Isän Jumalan ja Herran Yeshuan suhteessa Aabrahamista alkaen ja koko sen neljän vuosituhannen historiassa on tuon suhteen tietynlainen rakkaussuhde, jossa Jumalan kurituksetkaan eivät siten mitenkään voi parantaa uppiniskaista kansaa ja näinhän se on että vain Jumalan armon vastaanottaminen voi aikaan saada totuudellista hyvää hedelmää ja Herran Hengen armotekoja.

Ihmisten uskonnolliset pyrkimykset voivat olla sinänsä hyviä, mutta väärin lähestyttäessä tuottavat vain ulkokultaisuutta ja loukkaantumista totuuteen ja omaehtoista uskonnollista suorittamista sen Jumalan valtakunnan ja vanhurskauden vastaanottamisen sijaan, joka voi antaa elävässä Jumalan Sanassa eli Yeshuassa Pyhän Hengen hyvän kaikkinaisen siunauksen ja vain sillä on merkitystä ihmisen elävässä Jumalan palvelemisessä Herrasssa Yeshuassa ja Pyhässä Hengessä.

Autuaat ne, jotka vastaanottavat Herran Yeshua terveen opetuksen Uudesta Testamentistä ja tulevat tuntemaan hyvä paimenen, joka antoi itsensä sovitusuhriksi ettei yksikään hänen tahtonsa mukaan tekevä jäisi pimeyteen vaan tulisi valkeuteen ja saisi hyvän hengellisen siunauksen, josta SHALOM on parasta sen koko merkityksessä ja Hengen hedelmästä RAKKAUS ylitse toisten, amen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      24
      5037
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4046
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      74
      3612
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2473
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2348
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      76
      2159
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2117
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1654
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1515
    Aihe