Osuuspankki Karhula lopettaa toimintansa

Huh mikä pankki!

hyvin pian, sillä tuollainen asiakaspalvelu, mitä itse koin on kyllä ennen kuulumatonta. Perjantaina puolenpäivän aikoihin kävin hoitamassa asiakkaani raha-asioita ja pankissa oli silloin lisäkseni 11 muuta asiakasta jonossa ennen minua. Vain yksi verkkaisesti hääräilevä virkailija oli asiakaspalvelussa..
Sivustoilla oli kyllä muitakin virkailijoita töissä, mutta heillä oli selvästi tärkeämpää tekemistä kuin palvella ikäviä asiakkaita.

Ei millään pahalla, mutta tuollainen peli ei vetele. Asiakkaat karkaavat aivan varmasti. Asiakaspalvelu on pankkialalla kuitenkin keskeisin tekijä.

Karhulan Osuuspankille tiedoksi: Toivon, ettei minulla ole tämän jälkeen tarvetta asioida teidän pankkisalissanne.

21

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konkurssikotka

      Kotkan pankeissa ramppaavat asiakkaat on enimmäkseen sitä porukkaa jotka kantavat vain kuraa kengissään pankkkisalien lattioille. Muuta merkitystä ei heistä pankeille ole.

    • Ainaisjäsen.

      11 asiakasta = puolen tunnin (max) odotusaika.
      Ei pitäisi hetkauttaa suuntaan eikä toiseen.

    • 2ed2edwed

      No onneksi pankeista ei saa enää pian nostaa käteistä.Ei tarvitse jonottaa eläkeläisten perässä hoitamaan omia asioitaan silloin kun sattuu Suomessa piipahtamaan ja pankkikonttoria tarvitsemaan.

    • ridge vorresteri

      Omiasi ns. "raha-asiota":han sinä et pysty hoitamaan, koska sellaisia ei ole.

    • Avaajan lisäkommentt

      Unohdin sanoa, että liikun statuksella yritysasiakas, enkä todellakaan ole tottunut tuollaiseen palveluun kuin Osuuspankissa oli.

      • op-jäsen

        Statuksella yritysasiakas saa palvelua heille osoitetussa paikassa ymmärtääkseni ainakin pääkonttorissa Ruotsinsalmenkadulla.

        Monissa kilpailijapankeissa on nuo "mummojonot" ajallisesti rajattu vain muutamaan tuntiin päivässä. OP:ssa koko aukioloajan saavat haluavat palvelua.


      • Kertaalleen kaadettu

        Statuksella yritysasiakas pysyy vaan kotkasta pois tai täältä kohta kaatuu taas joku firma!!!!!!!!!!!!


      • Puhelinpelit

        Kylläpä ihmiset jaksaa valittaa kun joutuu jonottamaan sellasissa paikoissa joista tietää jo etukäteen että joutuu jonottamaan, kuten esimerkiksi: pankit, verovirastot, sairaalat, kela yms. yms.


    • hitaus

      Olen myös yrittäjä. Tili on Nordeassa ensi kuun loppuun, asiointini Osuuspankissa alkaa 2. tammikuuta 2012.

    • Vanhempi yrittäjä ..

      Kannattaako yrittäjän lopettaa tili Nordeassa?

      Entä avata Osuuspankissa?

      Sinulla taitaa olla vielä oppimista yrittäjän uralla....

      • yriyri

        Kaikki yritystoiminta ja yrittäminen loppuu suomessa johonkin päivämäärään mennessä, silloin loppuu nordea automaattisesti. se on sitten ihan se ja sama missä ex- yrittäjä säilyttää loppuroposiaan


    • Nalle Warlost

      Tulkaa hyvät ihmiset sieltä Karhulasta kotkansaarelle osuuspankkiin.
      Palvelu ei toki parane, mutta onhan hienompi rakennus jonottaa.
      Eipä ole paljon ollut meikäläisestäkään vaivaa kuraa kantamassa kengänpohjissa R-kioskin kokoiseen saliin kun palvelu heikkeni.
      Lieneekö norsunluutornin herroilla nyt paremmat tilat ja bonukset, kun moiseen kiiltävään paskahuusiin ?
      Lopettanen tilini duossa pankissa vuodenlopussa ja siirtynen Handupankin palveluihin.

    • Näio

      Osuuspankki on marginaalipankki.
      Lähes kaikki saamisesi kotiutuvat tuollaiseen pikkupankkiin kahden kolmen päivän viiveellä.

    • 336666

      se onkin kepulaisten pankki...

    • aslakki lakki

      Suosittelen Eksp:tä. Entisenä Osuuspankin asiakkaana olen vaihdokseeni tyytyväinen

    • Wahlroosin lenkki

      Minä asioin Sampo-pankissa . Ti,ke,to ei jonoja.

      • inflaatio 3,3%

        Taloussanomat vertaili pankkeja kesällä 2011 ja haitari korkotarjouksissa oli hämmästyttävä.
        Hop =0,55 % , Nordea 0,55 %, sampo 1,39%, mutta mm.ruotsalainen Nordax 3,5%.
        nämä siis säästö tai sijoitustililtä.
        Miten on määräaikaistalletusten laita , esim 24 kk ?
        sampo 2,3%, hop 2,62%, nordea 2,8%, mutta virolainen Bigbank 3,55%.
        Pistää miettimään mihin rahojansa laittaa !!!
        Outoa käytöstä oli myös S-pankilla, säästötili 0,1 % !!!! , määräaikaistalletus sentään 2,55 %


    • Talolaina

      Mietitäänpäs kuinka usein tavallinen pankkiasiakas joutuukaan pankkikonttorissaan asioimaan; ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään. Eiköhän kaikki työssä käyvät maksa laskunsa verkossa ja konttorissa joutuu käymään vain laina-asioissa. Tiskillä asioivat ovat etupäässä iäkkäitä, jotka ovat tottuneet siinä asiansa hoitamaan.
      Aina olen saanut Karhulan Op:ssa hyvää palvelua. Itse siirsimme pankkiasiat sinne Nordeasta, jonka palvelu oli alaluokkaista. Päivääkään emme ole katuneet.
      Ei ole pankin tätien vika, jos asiakastiskejä vähennetään. Aikavarauksella mennään lainoja ja vakuutuksia hoitamaan. Mikä on yrittäjäasiakkaalle asioimismuoto, mitä ei voi verkossa hoitaa?

      • LähdinpoisKotkasta

        Kotkassa ei kannata yrittää ja pankissa täytyy käydä nuoleskelemassa lisää maksuaikaa lainalle. Lopputulos on kuitenkin konkurssi ja taas on pankkiin asiaa.


    • Fkdatg

      Itse olen tässä Karhulan OP:ssä käynyt ainakin 5 kertaa viimesen vuoden aikana niin aina ollut 2 virkailijaa ja jonotus max 15min jos ei ennen aukeamista ole ulkona jonossa.

    • Tamporeni

      Miksi pankkia ollaan sulkemassa,luultavasti ettei se tuota omistajille tarpeeksi voittoa.Virkalijat on vähennetty minimiin siinä syy palvelun hitauteen,en ole sen pankin asiakas,mutta miten käy niiden ihmisten jotka tarvitsevat henkilökohtaista pankkipalvelua,esim paperilaskun maksuun "kaikilla ei ole tietotekniikkaa kotona,ja vaikka olisikin ei ole taitoa sitä käyttää".Joten jollakin tavalla näidenkin ihmisten raha-asiat pitää hoitaa.Pankin on kannettava vastuu siitä että kaikkia asiakkaita palvellaan,vaikka se vähentäisikin voiton määrää.Tässä tehdään suuri vääryys jos karhulasta lopetetaan se viimeinenkin pankki.Herätkää johtajat ja antakaa pankin jatkaa sillä hyvät teot palkitaan,mutta huonot päätökset koituvat teille kohtaloksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      415
      2633
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      40
      1275
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      49
      1115
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      31
      1092
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      161
      1081
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1028
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      97
      943
    8. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      872
    9. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      39
      847
    10. Idän uskontojen viisaita tekstejä...

      ... luettuani tulin siihen tulokseen, että esim, sielunvaellusessa en halua syntyä satiaiseksi jonkun h...an perzeezeen.
      357
      784
    Aihe