Ihastunut vanhempaan mieheen

33

Olen ihastunut itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen.
Meillä on samanlaisia kiinnostuksen kohteita. Hän on kohtelias, huomaavainen ja hyvin asiallinen. Välillä hän vilkuilee ja hymyilee. Hakeutuu välillä seuraani.

Välillä mies käyttäytyy, niin kuin ei huomaisi minua ollenkaan. Tätä en ole ymmärtänyt mistä tämä johtuu? Onko hän huomannut kiinnostukseni? Miten miehet käyttäytyvät, jos huomaavat naisen ihastuksen? Olen myös miettinyt, että onkohan ihastus molemminpuolista? Ajattelin ensin, että tämä ihastus on yksipuolista.

Tunnen välillämme valtavan energian. Tunnetta on vaikea selittää kokematta. Onkohan tämä energia yksipuolista? Vai tunteeko energian molemmat?

32

6157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

      ?

    • Minä se vaan

      "Välillä mies käyttäytyy, niin kuin ei huomaisi minua ollenkaan. Tätä en ole ymmärtänyt mistä tämä johtuu?"
      Vaikea sanoa. Ehkä hän on vain hämillään tilanteesta. Hän voi myöskin olla varattu ja pelkää että sinä ihastut häneen. Hän voi myös olla sinuun ihastunut ja pelkää ehkä ujouttaan paljastavansa sen. Lisäksi tukku muitakin syitä voi tulla kyseeseen.

      "Onko hän huomannut kiinnostukseni?"
      Ehkä, ehkä ei. Miehet ei välttämättä olla näissä jutuissa aina ihan kartalla. :-D

      "Miten miehet käyttäytyvät, jos huomaavat naisen ihastuksen?"
      Kuka mitenkin. Mahdotonta sanoa tietämättä tapauksesta mitään. Jos tuntuu että joku minua kiinnostava nainen on ainakin jossain määrin ihastunut minuun, pyrin olemaan enemmän hänen kanssaan tekemisissä ja juttelemaan hauskoja. No, ainakin omasta mielestä hauskoja.

      Jos nainen ei kiinnosta minua, pyrin jopa välttelemään häntä.

      "Tunnen välillämme valtavan energian. Tunnetta on vaikea selittää kokematta. Onkohan tämä energia yksipuolista? Vai tunteeko energian molemmat?"
      Kuulun itse tämän "teorian" kannattajiin. Olen itse ainakin huomaavinani ihmisten kanssa vähänkin enemmän tekemisissä ollessani hyvinkin erilaisia energioita. En nyt tarkoita mitään he*vetin auroja tai sellaisia, vaan ihan jotain selittämätöntä. Yllätyksekseni se on ollut myös todella usein oikeassa.

    • ap

      "Ehkä hän on vain hämillään tilanteesta." Näin voi kyllä olla.

      Välillä mies käyttäytyy, niin kuin ei huomaisi minua ollenkaan.
      Niin, annan hänelle tilaa, koska arvostan hänen tunteita. Otan itsekin samalla vähän etäisyyttä.

      Mistä yleensä huomaa miehen kiinnostuksen?

      Sen olen huomannut, kun olemme kahden, niin hän on erilainen. mm. Hänen ääni on erilainen (puhuu miellyttävästi, ääni on pehmeämpi)

    • Schwärmerei

      Voihan niinkin olla, että jos sinä olet kovinkin nuori nainen, ja mies lähellä viittäkymppiä, että mies ei halua sinun ihastuvan, koska ikäero estää häntä edes unelmoimasta sinusta, vaikka pitääkin sinusta ja varmasti ulkonäöstäsikin, olet varmasti pirtsakka ja nätti nuori nainen :D

      Jotkut miehet unlmoivat kovasti nuorista ja näteistä, mutta heille on liian raskasta aloittaa suhde sellaisen kanssa. Nuorella naisella on elämä edessä, odotuksia elämältä jne. Lähellä viittäkymppiä oleva mies haluaa ottaa rauhallisesti ja ajatus nuoresta rakkaasta saattaa olla liikaa, siis suhteena.

      En tiedä ikäeroanne, onko se todella paljon siis noin 20vuotta?

      Sellainen 0-15v ikäero on mielestäni paras, enemmän on liikaa. Usko pois, ja kun mies on kuusikymppinen, ikäero tuntuu, mikäli se on enemmän, kuin 15vuotta, usko pois!

      ALL IN ALL kuvasit kuin omaa rakastumistani kerran työkaveriini -- Hän oli ihana hoikka, harmaantunut, ruskeasilmäinen komistus!! Ikäeroa tosin oli vain noin 10 vuotta. Hän käyttäytyi juuri kuten kerroit. Välillä oli kuin ei olisi huomannutkaan, patsasmainen pakotettu ilme, katse suoraan ohitseni. Sitten eräänä päivänä hän läksikin lähestymään minua, rupesi lähentelemään, katseli, suoraan sieluuni. Flirttailimme joka päivä kuumasti.. Se oli elämäni jännittävintä ja ihaninta aikaa :D

      • ap

        On 20 vuotta ikäeroa.

        Mistä yleensä huomaa miehen kiinnostuksen?

        Sen olen huomannut, kun olemme kahden, niin hän on erilainen. mm. Hänen ääni on erilainen (puhuu miellyttävästi, ääni on pehmeämpi)
        Voisiko olla kiinnostuksen merkki?


      • neuvoja.
        ap kirjoitti:

        On 20 vuotta ikäeroa.

        Mistä yleensä huomaa miehen kiinnostuksen?

        Sen olen huomannut, kun olemme kahden, niin hän on erilainen. mm. Hänen ääni on erilainen (puhuu miellyttävästi, ääni on pehmeämpi)
        Voisiko olla kiinnostuksen merkki?

        Kyllä nuo ovat selvästi kiinnostuksen merkkejä mieheltä. Hänkin on jo ehkä ihastunut sinuun ja miettii, miten uskaltaisi ilmaista sen sinulle. Voittehan flirttailla myös ilman sen kummempaa ajatusta yhteisestä tulevaisuudesta - vai voitteko? Joka tapauksessa tuollainenkin tilaisuus kokea positiivisia tunteita kannattaa käyttää täysillä! Rohkaise miestä hiukan, kun näette seuraavan kerran. Vaikkapa hymyilemällä ja koskettamalla kevyesti hänen kättään.


      • yxaikamies
        neuvoja. kirjoitti:

        Kyllä nuo ovat selvästi kiinnostuksen merkkejä mieheltä. Hänkin on jo ehkä ihastunut sinuun ja miettii, miten uskaltaisi ilmaista sen sinulle. Voittehan flirttailla myös ilman sen kummempaa ajatusta yhteisestä tulevaisuudesta - vai voitteko? Joka tapauksessa tuollainenkin tilaisuus kokea positiivisia tunteita kannattaa käyttää täysillä! Rohkaise miestä hiukan, kun näette seuraavan kerran. Vaikkapa hymyilemällä ja koskettamalla kevyesti hänen kättään.

        Voisin melkein tunnistaa tuosta itseni. Onneksi tai ikävä kyllä, sitä en tiedä. Ikäero kyllä tekee sen, ettei sitä ihan heti puheeksi ota. Olisikohan takana pelko siitä, että tällaisia haikailemalla vanhempi mies tekee itsensä naurettavaksi. Nuoremman kannattaa siis rohkaista, emme me aikuiset miehet viehättäviä naisia pure.


      • Että näin...
        yxaikamies kirjoitti:

        Voisin melkein tunnistaa tuosta itseni. Onneksi tai ikävä kyllä, sitä en tiedä. Ikäero kyllä tekee sen, ettei sitä ihan heti puheeksi ota. Olisikohan takana pelko siitä, että tällaisia haikailemalla vanhempi mies tekee itsensä naurettavaksi. Nuoremman kannattaa siis rohkaista, emme me aikuiset miehet viehättäviä naisia pure.

        Mulle kävi niin että olin ihan varma että yksi mies on ihastunut muhun, minä 30, hän 50. Ajattelin ottaa asian puheeksi nini hän sanoi että "enhän minä hyvänen aika sentään ole uskaltanut edes ajatella mitään tuollaista , kyllähän me tietysti hyvin tullaan keskenämme toimeen..." Tuli vähän hölmö olo kun oli 100% varma hänen tuneistaan.

        Hän lähettää mulle viestejä ja vastaa mun lähettämiin viesteihin aina. Meillä kemiat toimii hyvin. Nähdään usein harrastuksen merkeissä, meillä on todella hauskaa yhdessä.

        Eiköhän oikeasti uskaltanut tunnustaa vai eikö hän halua meidän välille mitään vakavaa juurikin tuon ikäeron vuoksi...vähän tuli surullinen ja petytynyt olo kun itsellä on vahvoja tunteita häntä kohtaan. Sanoin hänelle että ikä on minulle vain numero yms. mielestäni rohkaisevaa.

        Lopuksi hän kyllä sanoi että "pitää mennä kotiin miettimään mitä sinä oikein puhuit...eihän sitä koskaan tiedä mitä tässä elämässä tapahtuu..."


      • .....
        Että näin... kirjoitti:

        Mulle kävi niin että olin ihan varma että yksi mies on ihastunut muhun, minä 30, hän 50. Ajattelin ottaa asian puheeksi nini hän sanoi että "enhän minä hyvänen aika sentään ole uskaltanut edes ajatella mitään tuollaista , kyllähän me tietysti hyvin tullaan keskenämme toimeen..." Tuli vähän hölmö olo kun oli 100% varma hänen tuneistaan.

        Hän lähettää mulle viestejä ja vastaa mun lähettämiin viesteihin aina. Meillä kemiat toimii hyvin. Nähdään usein harrastuksen merkeissä, meillä on todella hauskaa yhdessä.

        Eiköhän oikeasti uskaltanut tunnustaa vai eikö hän halua meidän välille mitään vakavaa juurikin tuon ikäeron vuoksi...vähän tuli surullinen ja petytynyt olo kun itsellä on vahvoja tunteita häntä kohtaan. Sanoin hänelle että ikä on minulle vain numero yms. mielestäni rohkaisevaa.

        Lopuksi hän kyllä sanoi että "pitää mennä kotiin miettimään mitä sinä oikein puhuit...eihän sitä koskaan tiedä mitä tässä elämässä tapahtuu..."

        Niin , hän kertoi ettei ole edes "uskaltanut" ajatella asiaa niin , eli kyllähän se jostain kertoo ;)


      • Että näin...
        ..... kirjoitti:

        Niin , hän kertoi ettei ole edes "uskaltanut" ajatella asiaa niin , eli kyllähän se jostain kertoo ;)

        Niinpä kait...:-) Ei tässä nyt voi muuta kuin ihmetellä ja odottaa mitä tuleman pitää. Aika näyttää.


      • 20+20
        Että näin... kirjoitti:

        Niinpä kait...:-) Ei tässä nyt voi muuta kuin ihmetellä ja odottaa mitä tuleman pitää. Aika näyttää.

        Todella ihanaa että otit asian puheeksi.
        Sinänsä mun mielestä väärä tapa ajatella etä aina pitää olla 100% varma toisesta ennen kuin itse uskaltaa kertoa tunteistaan - ja itse kuulun juuri näihin "väärin ajattelijoihin"..
        Olen ollut saman tapaisessa tilanteessa jo kauan, kuin mitä kerroit. Eli vahvat kemiat ja hyvä yhteys, ja todella hauskaa yhdessä. Ja niin...vahvat tunteet.
        En käsitä miksi niistä on niin vaikea puhua, en saa suutani auki ja ajattelen vähän kuin tämä sinun mies puolinen ystäväsi että en uskalla ajatella...tai uskoa että hän tuntisi mitään vastaavaa.

        En usko että toi teidän juttu tuohon jää. Luonnollista että mies joutuu vähän miettimään, mutta reaktion kertoo mielestäni siitä ettei hänellä ilmeisesti ole ollut "taka-ajatuksia" sun suhteen.

        Saaks kysyä miten kerroit tunteista hänelle, ja mihin sävyyn? Itselleni kun tää asia tuntuu olevan niin vaikea...


      • Että näin...
        20+20 kirjoitti:

        Todella ihanaa että otit asian puheeksi.
        Sinänsä mun mielestä väärä tapa ajatella etä aina pitää olla 100% varma toisesta ennen kuin itse uskaltaa kertoa tunteistaan - ja itse kuulun juuri näihin "väärin ajattelijoihin"..
        Olen ollut saman tapaisessa tilanteessa jo kauan, kuin mitä kerroit. Eli vahvat kemiat ja hyvä yhteys, ja todella hauskaa yhdessä. Ja niin...vahvat tunteet.
        En käsitä miksi niistä on niin vaikea puhua, en saa suutani auki ja ajattelen vähän kuin tämä sinun mies puolinen ystäväsi että en uskalla ajatella...tai uskoa että hän tuntisi mitään vastaavaa.

        En usko että toi teidän juttu tuohon jää. Luonnollista että mies joutuu vähän miettimään, mutta reaktion kertoo mielestäni siitä ettei hänellä ilmeisesti ole ollut "taka-ajatuksia" sun suhteen.

        Saaks kysyä miten kerroit tunteista hänelle, ja mihin sävyyn? Itselleni kun tää asia tuntuu olevan niin vaikea...

        Saa kysyä. :) No minä pyysin häntä kahvlle kanssani, varoitin jo etukäteen että haluan jutella henk.koht. asioista. Hän suostui. Kysyin ensin että onko hänellä aavistustakaan mitä mulla on sydämellä ja kun hän sanoi että ei niin kerroin ihan suoraan että minulla on sellainen tunne niinkuin tässä voisi olla kehittymässä jotain muutakin kuin pelkkä ystävyyssuhde.

        Luulenpa että pääsin vähän yllättämään, eli hän ei aikaisemmista vihjeistäni huolimatta ollut arvannut tai uskonut tai miten vaan, että hänellä olisi tsäänssejä. :D

        Eikä hän mitenkään "järkyttyny" ollut. Tunti istuttiin kaffilla ja illalla vielä vaihdettiin muutama viesti, joissa hän sanoi olevansa aivan otettu ja kysyi että "mikähän hänessä nyt niin erikoista on.." :) Siihen minä vastasin vain että tarviiko toisessa aina olla jotain 'erikoista'. Tykkään sinusta ja sillä siisti.

        Nyt annan hänen miettiä ihan rauhassa. Jotain tapahtuu jos on tapahtuakseen.


      • 20+20
        Että näin... kirjoitti:

        Saa kysyä. :) No minä pyysin häntä kahvlle kanssani, varoitin jo etukäteen että haluan jutella henk.koht. asioista. Hän suostui. Kysyin ensin että onko hänellä aavistustakaan mitä mulla on sydämellä ja kun hän sanoi että ei niin kerroin ihan suoraan että minulla on sellainen tunne niinkuin tässä voisi olla kehittymässä jotain muutakin kuin pelkkä ystävyyssuhde.

        Luulenpa että pääsin vähän yllättämään, eli hän ei aikaisemmista vihjeistäni huolimatta ollut arvannut tai uskonut tai miten vaan, että hänellä olisi tsäänssejä. :D

        Eikä hän mitenkään "järkyttyny" ollut. Tunti istuttiin kaffilla ja illalla vielä vaihdettiin muutama viesti, joissa hän sanoi olevansa aivan otettu ja kysyi että "mikähän hänessä nyt niin erikoista on.." :) Siihen minä vastasin vain että tarviiko toisessa aina olla jotain 'erikoista'. Tykkään sinusta ja sillä siisti.

        Nyt annan hänen miettiä ihan rauhassa. Jotain tapahtuu jos on tapahtuakseen.

        Todennäköisesti hän tosiaan on ollut tosi yllättynyt, varsinkin kun tuntuu ettei ihmiset saa ilmaistua itseään noin luontevasti ja selkeästi -tosi ihailtavaa:)

        Kyllähän hänen reaktionsa kertoo siitä että hän on ainakin todella otettu, immarreltu ja ehkä hämillään 'uutisistasi' ;) Ja jos teillä kerran kemiat toimii ja on viihdytte yhdessä niin voisi kuvitella että tarinalle on luvassa jatkoa - toivotaan näin! :)


      • Että näin...
        20+20 kirjoitti:

        Todennäköisesti hän tosiaan on ollut tosi yllättynyt, varsinkin kun tuntuu ettei ihmiset saa ilmaistua itseään noin luontevasti ja selkeästi -tosi ihailtavaa:)

        Kyllähän hänen reaktionsa kertoo siitä että hän on ainakin todella otettu, immarreltu ja ehkä hämillään 'uutisistasi' ;) Ja jos teillä kerran kemiat toimii ja on viihdytte yhdessä niin voisi kuvitella että tarinalle on luvassa jatkoa - toivotaan näin! :)

        Sitä minäkin toivon, että tarinalle on jatkoa....

        Niin no en minäkään ole ennen näin rohkea ollut. Nyt vaan jotenkin oli niin luottavainen olo että uskalsin paljastaa tunteeni.:) Kieltämättä tuli vähän tuolissa kiemurreltua mutta sanat ei nyt tarttunu kurkkuun.


      • 20+20
        Että näin... kirjoitti:

        Sitä minäkin toivon, että tarinalle on jatkoa....

        Niin no en minäkään ole ennen näin rohkea ollut. Nyt vaan jotenkin oli niin luottavainen olo että uskalsin paljastaa tunteeni.:) Kieltämättä tuli vähän tuolissa kiemurreltua mutta sanat ei nyt tarttunu kurkkuun.

        Kerro ihmeessä miten tarina etenee jos vaan jaksat..:) Luen sun juttua ihan kaiholla ja manailen etten ole osannut itse toimia noin rohkeasti..:-)

        Jatko olisi vähän niin kuin miehen käsissä nyt kun sinä rohkeasti avasit pelin.


      • Että näin...
        20+20 kirjoitti:

        Kerro ihmeessä miten tarina etenee jos vaan jaksat..:) Luen sun juttua ihan kaiholla ja manailen etten ole osannut itse toimia noin rohkeasti..:-)

        Jatko olisi vähän niin kuin miehen käsissä nyt kun sinä rohkeasti avasit pelin.

        Vielä ei toistaiseksi mitään erityistä edistystä ole tapahtunut...mutta viestejä on laiteltu puolin ja toisin joka päivä kun ei nähdä...siis myös hänen aloitteestaan etten aina minä ole se joka "pommittaa".:D Eli ei ainakaan karkuun lähtenyt.


    • Summer.

      Täälläkin yksi vanhempaan ihastunut -hämmennyin ihan itsekkin kun tajusin ihastukseni, koska yleensä en vilkaisekkaan yli 5-v itseäni vanhempia.
      Tässä tapauksessa ikäeroa jopa parisenkymmentä vuotta ja asetelma kinkkinen opiskelija-opettaja (korkeakoulussa tosin ja itsekkin menossa kohti 3-kymppiä joten ei mikään sakkoliha-tapaus kyseessä :D).

      Joku käsittämätön määrä karismaa vaan saa polvet notkumaan...hui!;) Päivän piristys anyway ja pieni flirtti on aina jees, välillä tosin ajatukset lähtee harhailevaan siihen, millainen kokemus ja taito tuohon ikään mennessä olisikaan kerennyt kertyä lakanoiden välissä.........

      • neuvoja.

        Varmasti hänelle on kerennyt kertyä runsaasti kokemusta lakanoiden välissä. Joten käy kiinni vain! :)


      • Summer.
        neuvoja. kirjoitti:

        Varmasti hänelle on kerennyt kertyä runsaasti kokemusta lakanoiden välissä. Joten käy kiinni vain! :)

        Haha, et arvaakkaan mikä houkutus se olis..;) Ei ikävä kyllä vaan sovi oikeen yhteen toi yhtälö lähtee viettelemään ko. henkilöä ja olla sit saman katon alla vielä opintojan loppuaika ja pitää asia salassa..:D Enkä kyllä tiedä varmaksi sitäkään onko herra vapailla markkinoilla vai ei. Muuten kyllä oisin jo melkeen valmis heittämään mun periaatteet roskakoppaan tollasten random säätöjen suhteen (=en yleensä siis harrasta niitä ollenkaan) kun senverran kuuma pakkaus on kyseessä ;)


    • m...

      Mulla vähän samantapanen tilanne, olen ollut jo useamman kuukauden (tai no melkein vuoden) ihastunut itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen, johon töiden kautta törmäsin (parikin kertaa). Ainakin omasta mielestä meidän välillä oli/on todellakin sitä kuuluisaa kemiaa.

      Itse päätin ystävien rohkaisemana laittaa ko miehelle facebookin kautta viestiä (emme ole facebook-kavereita vaan sattumalta hänet siellä näin).. Mutta eipä tuo mitään ole vastannut. Nyt kaverini kertoi, että facebookissa ei kuulemma välttämättä viestit mene sellaisille ihmisille, jotka eivät ole kavereina facebookissa, sinne viestit -kansioon vaan jonnekin "muut" -kansioon tms, josta niitä ei sitten ihmiset huomaa. Tiedä häntä. Taisi olla tuhoon tuomittu tämä yritys :(

      • neuvoja.

        Sitten ei auttane muu kuin kertoa hänelle ihan kasvokkain tunteistasi. Se kannattaa. Parhaassa tapauksessa siitä alkaa ihana ihmissuhde! Onnea yritykseen! :)


      • m...
        neuvoja. kirjoitti:

        Sitten ei auttane muu kuin kertoa hänelle ihan kasvokkain tunteistasi. Se kannattaa. Parhaassa tapauksessa siitä alkaa ihana ihmissuhde! Onnea yritykseen! :)

        Ainoo ongelma tuossa on se, etten voi missään 100% varmasti häntä tavata, eli aika mahdotonta metsästää neulaa heinäsuovasta... Muutenhan olisin alunperinkin kasvokkain hänelle tunteistani puhunut, silloin kun näin häntä viimeksi en uskaltanut tehdä aloitetta :(


    • näin se on

      Äijä haluaa vain pillua. Muuta yhteistä ei ole.

      • .....

        Mitä muuta pitäisi haluta ?


    • järjetöntä vai ei?

      "Olen ihastunut itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen,melkein 30 vuotta mua vanhempi. Ollaan työkavereita ja samaten hän on kohtelias, huomaavainen ja asiallinen. Mutta kaikista ihaninta on se, että hänellä on niin helkutin hyvä huumorintaju,samanlainen kuin minulla. Nauretaan aivan hirveästi kaikelle. Vilkuillaan paljon toisiamme päivän mittaan ja lähetellään huumoripitoisia sähköposteja. ON NIIN FLIRTTAILEVA ILMAPIIRI että aivan pakahdun. Välillä istutaan lähekkäin. Odotan aina innolla työpäivää ja melkeinpä vain tämän ihanan miehen takia, sitä että nähdään. Olen varattu, mutta haluaisin silti tietää mitä hän tuntee minua kohtaan. En silti lähtisi miestäni pettämään,mutta haluan vain purkaa tätä asiaa tänne, koska en voi kellekään sitä kertoa.

      Mutta kiva tietää, etten ole ainut joka tuntee näin. Ja jos joku vastailee,haluaisin ihan asiallisia kommentteja.

      • Listen to yuor heart

        Tämä ei nyt periaatteessa kuulu tänne, mutta itselleni on sattunut niin, että olen teinistä asti ihastunut J:llä alkaviin miehiin. Nytkin olen pihkassa kahteen eri mieheen ja molemmat alkavat J:llä.


    • pimppijaossa jo?

      No onko sitä pimppiä jo jaettu ja miten paljon? oleellinen kysymys.

    • Sinulle J.K.

      Hänkin on minua luultavasti ainakin 20-vuotta vanhempi.. se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, heti ensimmäisestä hetkestä, kun hänet näin..
      Kuvittelin olevani onnellisesti naimisissa ja kaukana mistään tämmöisestä.. vieläkin olen onnellisesti naimisissa, rakastan miestäni, mutta samalla elän uskomattoman kaipauksen valtaamana. Olin jopa niin ihastunut, että kerroin sen hänelle, nyt ehkä hieman harmittaa, mutta kai sillä oli jokin tarkoitus, pakko lohduttaa itseä jotenkin ja paikata huonoa omaatuntoa, elin liikaa tunteitteni ja kiihkeiden haaveitteni sokaisemana.. Toisaalta uskon, että vielä joskus vielä jossain hänet tapaan tai vähintäänkin näen.. Tämä ajatus lohduttaa minua, vaikka olenkin onnellinen siitä, että elämäni jatkuu niin kuin ennenkin. Silti kaipaan, kaipaan niin kovin.

    • 88

      Tahtoisin niin tietää miten tälle tarinalle lopulta kävi! :)

    • aika varmasti

      niin vanha juttu et se vanhempi osapuoli o varmaan jo vanhustentalos

    • .....

      tuskin se nyt mitään yksipuoleista kuitenkaan on.

    • Anonyymi

      Itse pidän vanhemmista herroista seksi on aivan ihanaa ja yhdellä 80 vuotiaalla herralla on tosi suuri kalu. Itse olen 22 vuotias neito

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe