webhosting

toimivaa ratkaisua

Mistä edullinen webhosting pienyritykselle, jolla vain infosivuja?

9

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuppauksen loputtava

      suosittelen webhotelli.fi - palvelua, näppärä, toimii hyvin. Domainkeskuksesta taas tosi huonoa sanottavaa, otin yhden domainin heidän kauttaan ja kun siirsin sen webhotellin, domainkeskus alkoi rahastamaan, joudun maksamaan heille vielä 40€ joka vuosi siitä, että joskus kävin heidän sivuillaan

      Webhotelli tarjoaa muuten com-domainin ilmaiseksi. Loistopalvelu verrattuna kusetuskeskukseen, oikein suututtaa välillä... Eli älä ota domainia mistä sattuu, mieti mistä otat palvelut. Siirrosta joudut maksamaan vuosittain enemmän kuin itse palvelin-palvelusta.

      • toimivaa ratkaisua

        Mistä niitä siirtokuluja tulee, siitäkö että joku sen sivun aukaisee, vai mitä se pitää sisällään?

        Minulla on ollut domainparkki nimelle, mutta kun on tarkoitus avata sivut, niin pitää vähän katsoa toimivuutta ja kuluja.


      • ????????????????????

        Tarkoitatko että domainkeskus omistaakin domainnimen etkä sinä? Ja laskuttaa sinua käytöstä jos et ota hostingia sieltä.


      • toimivaa ratkaisua
        ???????????????????? kirjoitti:

        Tarkoitatko että domainkeskus omistaakin domainnimen etkä sinä? Ja laskuttaa sinua käytöstä jos et ota hostingia sieltä.

        En pysynyt ihan kärryillä. Minulla on se parkissa ollut domain fi-loppuinen ja maksan siitä itse vuosimaksua suoraan Ficoralle.


    • palveluissa eroja!

      Webhotelli.fi on hyvä ja halpa. Minullakin on domainkeskuksen suhteen sama ongelma kuin tuolla yhdellä, eli otin aikoinaan domainin sieltä. Vaikka sitten siirsin domainin webhotelliin, laskuttaa domainkeskus edelleen reilu 40€ vuodessa.

    • Vinkki.

      Googleta hakusanalla websuunnittelija valitse tuloksista joku ja ota yhteyttä.
      Kyseiset henkilöt hakee sinulle todella edullisen webhosting palvelun tarjoajan maailmalta.

    • ITS...

      Jos infosivut ovat valmiina eikä niitä päivitetä viikoittain niin on pitkälti sama mistä hosting-palvelusi ostat, ehkä valitset halvimman? Näiden "edullisten" palvelujen kanssa on vähän niin ja näin, joko niitä pyörittää teekkarit opiskelujen ohessa ja kun päästään oikeisiin töihin niin firma jää heitteelle. Tai sitten firman idea on sitoa sinut kiinni pitkillä sopimuksilla ja pahimmillaan vielä annat heille domainisi omistuksen.

      Itse olen käyttänyt Louhi Networksia joka on kohtuullisen suuri firma ja jolla on laaja valikoima eri palveluja, hinnat eivät ole halvimmasta päästä mutta siedettävät. Asiakaspalvelua olen saanut tarvittaessa ja palvelut avautuvat usein tunnin parin sisällä.

    • Kinetic
    • yrittävä222

      kokeile vaikkapa suomalainen sjr.fi
      itse olen käyttänyt monta vuotta eikä onglemia ole ollut ja varsin edullinen muttei toki ilmainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe