Edelleen urosfretti myytävänä

sanna

Koitan vielä kerran pistää myynti ilmoituksen fretistäni. Eli se on kastroimaton(ei ole leikattu).väriltään soopeli ja taitaa olla puoli pitkäkarvainen.Iältään se on vähän yli kolme vuotta eikä sillä ole papereita. Ei ole ollut tekemisissä muiden eläinten kanssa pitkään aikaan. Luonteeltaan se on vilkas, leikkisä ja pitää valjaissa kävelemisestä... välillä saattaa olla hieman arvaamaton... Joudun menemään syksyllä asuntolaan eikä sinne voi tuoda lemmikkejä, eikä minulla muutenkaan ole enää aikaa sille. Joten toivon että sille löytyy ostaja pian! Olen laskenut hinnan 100euroon(siitäkin voi koittaa tinkiä)mutta se menee kyllä jo silloin liian halvalla.Fretti on oulun läänissä...puh.08-8124141 tai 0408336980...mutta kannattaa ottaa yhteyttä sähköpostilla, vastata tänne ta lähettää tekstiviestejä.

4

1916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *fretti itsekin*

      Kuinka vanhoiksi fretit elää? Kun siitä iästä ei tahdo tulla selvyyttä, kun nettisivuilla väitetään ihan eriä ikää kuin kirjoissa! 100 euroa? Se on aika halpa. Olisin kiinnostunut frettipojastasi, vai onko se mennyt jo? Ei kai? Tuleeko matkassa tavaroita vai ainoastaan fretti? Jos perit tavaroista, niin paljonko? Ja mitä tavaroita fretilläsi on? Minkä niminen frettisi on?

    • micco8799

      ota yhteyttä olen pieneläinhoitaja

      mulla ollut fretti.

      044 926 9640

      haen pois ja maksan

      • Näätänen

        Fretti luultavasti jo kuollut vanhuuteen noin 10 vuotta sitten kun ilmoitus jätetty vuonna 2004.


    • Facebookiin

      Jos olet Fb:ssä, niin Suomen Frettiliiton Fb ryhmään kannattaa laittaa ilmoitus :) Sitä kautta ilmoituksen näkee iso joukko frettiä etsiskeleviä kotiehdokkaita.

      Toivottavasti poju löytää kodin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe