Miten saada 300 euroa nopeasti?

Kiitsu

Moi!
Olen tänä vuonna 14 vuotta täyttävä tyttö, ja tarvitsisin nopeasti 300 euroa. Aijon nimittäin ostaa 500 euron läppärin, ja nyt on kasassa 200 euroa. Oon keräillyt pulloja ja jakanut mainoksia, mut mainostenjakelu oli todella rankkaa, ja palkka surkea. Eli tarvitsisin neuvoja... Kiitos etukäteen vastaajille!

20

5610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitsu

      Niin ja lisään vielä, en saa viikkorahaa enkä rahaa hyvistä koenumeroista tai mitään.

    • Tyyppi12345

      Olihan tuol muistaakseni tuol kesätyö puolel joka etti valokuvamallei 25 ekee tunti. Ei tarvis montaa tuntii tehä duunii. Paitsi et sitä ilmoitusta ei vissii enää oo :/

    • asdadadsads

      osta acer aspire s3 .!. >_< .!.

    • kokemusta on

      Mene kesätöihin. Sain itse 300e palkkaa [4H on hyvä työpaikka 14 vuotiaalle!]

      • pinkkipossuuu

        Mis oot töis? Olisi kiva saada tollasta palkkaa ku rahalle olla pikaisesti tarvetta:))


    • giga-antti1

      Mitä olisit valmis tekemään rahojen eteen?

      • kyl sä tiiät bby ;)


    • kiitsu3

      kertokaa mulle mitkä ois hyvii kesätyö paikkoi?

    • 12121

      Kaupat, kioskit... kyllähän niitä löytyy, kun vähän käyttää päätä.

      Kaupunki jakaa näitä kesätyöseteleitä, hae sellainen ja mene johonkin yritykseen.

    • KIII.

      Moi!
      Kannattaa kysellä tutuilta ja muiltakin tarvitseeko apua esim. koirien ulkoiluttamisessa, siivoamisessa tms. ja laittaa vaikka ilmoitustaulullekin "mainoksen" itsestäsi että voisit autella tuollaisissa asioissa. Kannattaa kysyä myös vanhemmiltasi jos he voisivat kysellä omilta tutuiltaan onko tällaiselle avulle tarvetta. Sillä keinoin saa kerättyä aika hyvin ja nopeasti rahaa. :) Vanha viesti mutta ajattelin lisätä tämänkin keinon kun ei ollut vielä jos joku muu tarvitsee rahansaantineuvoja. :)

    • myräz

      hommaa pöytäkone

    • lklklsasa

      Moi! Sinä voit saada 300 euroa kokoon esimerkiksi tekemällä töitä naapureilla. minä sain ainakin 10 euroa siitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Missäpäin Suomea asut ? Hommia,siivoukxesta lähtien löytyy-jos kiinnostaa ! ?

    • Apuaaaaaaaaa

      Mä oon ihan perus tyttö lounais suomesta, 13v et haluaisin saada kokoon 130-180 egee koska mä tarttisin muutamiin mun juttuihin ja jos joku tai jotkut viittis täs auttaa nii mulle voi pistää sähköpostin nii voitais puhuu enemmän tästä.

    • määki tarviisin rahaa viikko-raha on 6e viikko ja en ees saa aina mul on säästös huimat 16e

    • nipa3242

      mee töihi

    • Tassasitä

      Sinulle nuori tai opiskelija, helppo tapa saada taskurahaa.
      Ei vaadi kokemusta.
      Etsin lävistyksen tekijää, homma helppo eikä vaadi taitoa.
      Mitä likempänä Oulua asut sen parempi.
      Laita sp ja jotain itsestäsi niin voit saada tunnin työn ja 200€ rahaa

    • Saitko sen kasaan?

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe