Merkkejä pojan ihastuksesta.

dfgthyjukölkjhgfvcd

Mitä merkkejä pojasta voi tunnistaa, että hän on ihastunut?

( kopioin idean tuosta aikaisemmasta, että mistä huomaa että tyttö on ihastunut.)

121

31569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruskeasilmä17

      No aika samanlaiset kuin tytöilläkin.

      - Vilkuilee/katselee vähän väliä.
      - Joko menee hiljaseks ihastuksen lähestyessä, tai sitten alkaa höpöttää.
      - Yrittää tehdä tyttöön vaikutusta (tempuilla, vitseillä yms.)
      - Valmistautuu enemmän kuoluun (siistiytyy, päättää mitä laittaa päälle yms.)
      - Yrittää päästä mahdollisimman lähelle sinua ja koittaa saada keskustelu aikaiseksi.
      - Saattaa punastua (riippuu pojasta)

      En tiiä enempää, mutta toi eka ja tokavika ovat aika selvät merkit ihastuksesta.
      Näitä palstoja sitten on muuallakin, että niistä voit lukea lisää jos haluut ;)

      • hgghhjjhgr

        noi melkei kaikki piti paikkaansa yhen jätkän kohalla, mut sitte viimein ku tunnustin sille että tykkään siitä nii se vaa sanoo et ei kiinnosta ja lähtee pois. Lisäks se kerto ainaki puolelle luokkaa siitä (ollaa samalla luokalla) ja nyt kaikki tuijottaa mua semmone tyhmä virne naamalla. Mitä toi kaikki oli? Leikkiks se vaa mun tunteilla? ;_;


      • Poika 15
        hgghhjjhgr kirjoitti:

        noi melkei kaikki piti paikkaansa yhen jätkän kohalla, mut sitte viimein ku tunnustin sille että tykkään siitä nii se vaa sanoo et ei kiinnosta ja lähtee pois. Lisäks se kerto ainaki puolelle luokkaa siitä (ollaa samalla luokalla) ja nyt kaikki tuijottaa mua semmone tyhmä virne naamalla. Mitä toi kaikki oli? Leikkiks se vaa mun tunteilla? ;_;

        No hyi v*ttu mikä jätkä. Mitä sen päässä mahto liikkua ku kerto luokalles. Mä en ikinä menis kertomaan kaikille, jos joku tunnustais ihastuneensa, mutta mua ei kiinnostas. Just tommoset asiat voi tuhota jonkun itseluottamuksen. Mennä nyt leikkimään toisen tunteilla.

        Sanon vaa, että sä ansaitset paremman jätkän ku se.


      • ...

        Mulla taas poika yrittää saada katsekontaktia (silloin käännän pääni muualle ) ja yrittää saada nauramaan .. voisko se olla ..


      • ei paljoo mitää

        Ajanmyötä on vähemmän ja vähemmän merkkejä näkyny.... oon jäine ku mikä...


      • ckgtfojjyhklh

        Miten Heikki ihastuu muhun se on 9v


      • suklaaonhyvää...

        yks poika mun luokalla aina tuijottaa mua tunnilla ja kattoo mua just sillee ♥_♥
        ja lopulta se havahtuu siihe kun ope kysyy siltä jotain ihan kiusallaan kun se ei oo kuunnellu yhtää sitä meijän opee xd
        ja se on pari kertaa laittanu viestii että Alatko ? nii en oo vastannu niihi mitään ku e tuntuu tyhmältä jos kaverit tai VARSINKIN VANHEMMAT tietäis siitä.
        ja sit yks toinen mun luokalla oleva poika koittaa aina naurattaa tyttöjä ( mut nyt siölä pojalla on joku muu ) ja yks kolmas poika haroo aina hiuksiaan tyttöjen lähettyvillä ja se punastuu heti kun joku tyttö tulee puhumaan sille XDD


      • PULLAHIIRI123

        Kaikki muut paitsi noi kaks vikaa oisko se silti..? Ja en oo mitää kauneimmista päästä


      • i_love_him
        ckgtfojjyhklh kirjoitti:

        Miten Heikki ihastuu muhun se on 9v

        Miten saan yhen ihastuun muhun joka ei ees tunne mua? Mut muuten vaa lähetti viestii et haluis tavata just mut tai en oo kyl varma ku se oli englanniks xD mut kuiteski mitä mä teen ja tiiän et se tykkää must!!!


      • eivoiei
        i_love_him kirjoitti:

        Miten saan yhen ihastuun muhun joka ei ees tunne mua? Mut muuten vaa lähetti viestii et haluis tavata just mut tai en oo kyl varma ku se oli englanniks xD mut kuiteski mitä mä teen ja tiiän et se tykkää must!!!

        Ei ketään voi vaan laittaa ihastumaan suhun


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Mulla taas poika yrittää saada katsekontaktia (silloin käännän pääni muualle ) ja yrittää saada nauramaan .. voisko se olla ..

        Se vois tykätä sust mut sun pitää esim pyytää sen snap yms. Tai jos se kattoo suhun nii hymyile sille. Sit sä saattaisit saada jonkun jos tykkäät siit


      • Anonyymi
        hgghhjjhgr kirjoitti:

        noi melkei kaikki piti paikkaansa yhen jätkän kohalla, mut sitte viimein ku tunnustin sille että tykkään siitä nii se vaa sanoo et ei kiinnosta ja lähtee pois. Lisäks se kerto ainaki puolelle luokkaa siitä (ollaa samalla luokalla) ja nyt kaikki tuijottaa mua semmone tyhmä virne naamalla. Mitä toi kaikki oli? Leikkiks se vaa mun tunteilla? ;_;

        Mä oon kokenut ton saman ja kyl ihmiset sen viel joskus unohtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vois tykätä sust mut sun pitää esim pyytää sen snap yms. Tai jos se kattoo suhun nii hymyile sille. Sit sä saattaisit saada jonkun jos tykkäät siit

        ai 2013 kysyä snap. ei välttämättä.


      • Anonyymi
        hgghhjjhgr kirjoitti:

        noi melkei kaikki piti paikkaansa yhen jätkän kohalla, mut sitte viimein ku tunnustin sille että tykkään siitä nii se vaa sanoo et ei kiinnosta ja lähtee pois. Lisäks se kerto ainaki puolelle luokkaa siitä (ollaa samalla luokalla) ja nyt kaikki tuijottaa mua semmone tyhmä virne naamalla. Mitä toi kaikki oli? Leikkiks se vaa mun tunteilla? ;_;

        Iha sika tyhmää:(( Itelle kans koulussa kävi sillee, ku tykkään/tykkäsin yhestä jätkästä ni sitte ku meil tuli sellasii katsekontaktei ja se mun mielest vähä vilkuili mua ja ainaki jos tuli katsekontakti ni se heti katto nolona pois päin ni sitte ku kerroin et tykkään siitä ni se vaa sano et "ok se ei tykkää musta" , lopetti snäppäämisen ja lopulta esti/poisti mut snäpissä. Pakko tunnustaa, et tykkään siitä vieläkin ja haluisin et lopettaisin, mut mus on sellane vika et saatan tykkää jostai tyypist vaik 2v ennenku päästän irti. Sen ajan vaa ajattelen sitä ja toivon, et se näkis mussa ees jotain hyvää.


      • Anonyymi
        hgghhjjhgr kirjoitti:

        noi melkei kaikki piti paikkaansa yhen jätkän kohalla, mut sitte viimein ku tunnustin sille että tykkään siitä nii se vaa sanoo et ei kiinnosta ja lähtee pois. Lisäks se kerto ainaki puolelle luokkaa siitä (ollaa samalla luokalla) ja nyt kaikki tuijottaa mua semmone tyhmä virne naamalla. Mitä toi kaikki oli? Leikkiks se vaa mun tunteilla? ;_;

        Toi on todella ikävää. Itellekkin on käynyt melkein tuolla tavalla sillä olen yhdessä yhden meidän luokkalaisen kanssa ja koko luokka tiettää paitsi opettaja ja sitten kun puhutaan niin kaikki ovat silleen et mitäs te siellä ja kukas siel on.


      • Anonyymi
        suklaaonhyvää... kirjoitti:

        yks poika mun luokalla aina tuijottaa mua tunnilla ja kattoo mua just sillee ♥_♥
        ja lopulta se havahtuu siihe kun ope kysyy siltä jotain ihan kiusallaan kun se ei oo kuunnellu yhtää sitä meijän opee xd
        ja se on pari kertaa laittanu viestii että Alatko ? nii en oo vastannu niihi mitään ku e tuntuu tyhmältä jos kaverit tai VARSINKIN VANHEMMAT tietäis siitä.
        ja sit yks toinen mun luokalla oleva poika koittaa aina naurattaa tyttöjä ( mut nyt siölä pojalla on joku muu ) ja yks kolmas poika haroo aina hiuksiaan tyttöjen lähettyvillä ja se punastuu heti kun joku tyttö tulee puhumaan sille XDD

        itelle sama tunne tavallaan. Itel kyl äiti tietää et oon yhen 11-vuotiaan kanssa yhessä ja siis olen itsekkin 11 vuotta vanha.


      • Anonyymi

        Noi sopii ihan yhteen poikaan johon minun kaveri on ihastunut mutta se poika vihaa mun kaveria mutta vilkuilee tunnilla mua ja koittaa olla lähempänä mua, ku mun kaveri huomasi tämän niin hän ei halunnut enään olla kaverini.


    • poikka97

      Itse ainakin tapaan vilkuilla ihastusta ja hymyillä ainakun nään hänet tai hän näkee minut (:

    • ihastunut vai ei <3

      Tarviin apua!!
      Rinnakaisluokallani on eräs poika kehen oon ihastunut ja kenen kanssa mulla on ollut jotain silmäpeliä jonkin aikaa... Se aina tuijottaa mua suoraan silmiin mut ei koskaan hymyile jne.
      Jos se juttelee sen kavereitten kaa ja mä tuun käytäväl vastaan se hiljenee ja kattoo mua ja kun oon menny ohi se jatkaa puhumista. Onks se mahdollisesti ihastunut vai tuijottaakse muuten vaa jos arvaa et oon ihastunut?
      En sinänsä tunne sitä ku liikutaa eri porukois jne tiiän vaan sen nimen.
      Onks mahdollista et se on ihastunut muhun??
      apua, kiitos

      • boyyobboyyy

        On hyvin mahdollista, että näin olisi. Kuulostaa samalta tilanteelta kuin minulla, itse vaan olen poika. Kuulostaa tismalleen multa! Tämä saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta kukaan oikeasti kypsä ihminen ei hylkäisi tylysti, hän ei ole sinun arvoinen jos hän loukkaa sinua. Itse en ikinä loukkaisi ketään tyttöä, se on minusta säälittävää.

        Mutta vinkkejä jos haluat "varmistaa" onko hän ihastunut sinuun:

        -Hakeudu katsekontaktiin, vaikka hieman syrjemmäksi jos hän kiinnittää katseen sinuun väkijoukon läpi, on todennäköisempää, että han on ihastunut sinuun
        -Jos katsekontaktinne on ollut "tylyä" hymähdä, kohteliaisuuteen vastataan yleensä kohteliaisuudella, sama pätee hymyyn

        PS: minä vuonna olet syntynyt?


      • ihastunut vai ei <3
        boyyobboyyy kirjoitti:

        On hyvin mahdollista, että näin olisi. Kuulostaa samalta tilanteelta kuin minulla, itse vaan olen poika. Kuulostaa tismalleen multa! Tämä saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta kukaan oikeasti kypsä ihminen ei hylkäisi tylysti, hän ei ole sinun arvoinen jos hän loukkaa sinua. Itse en ikinä loukkaisi ketään tyttöä, se on minusta säälittävää.

        Mutta vinkkejä jos haluat "varmistaa" onko hän ihastunut sinuun:

        -Hakeudu katsekontaktiin, vaikka hieman syrjemmäksi jos hän kiinnittää katseen sinuun väkijoukon läpi, on todennäköisempää, että han on ihastunut sinuun
        -Jos katsekontaktinne on ollut "tylyä" hymähdä, kohteliaisuuteen vastataan yleensä kohteliaisuudella, sama pätee hymyyn

        PS: minä vuonna olet syntynyt?

        oon 98 tyttö mut en usko et oot se mun ihastus :)
        siis yleensä se tuijottaa mua aina jos vaan oon sen näköpiirissä. mut se kattoo mua suoraan silmiin sillee pitkään eikä sellasia ujoja nopeita vilkaisuja mitkä yleensä on varmempii ihastumisen merkkejä...
        nii entiiä.. onneks tunnen tyttöjä sen luokalta mitkä on mun kavereita nii ehkä voisin pyytää niitä tiedusteleen ;)


      • ihastunut vai ei <3 kirjoitti:

        oon 98 tyttö mut en usko et oot se mun ihastus :)
        siis yleensä se tuijottaa mua aina jos vaan oon sen näköpiirissä. mut se kattoo mua suoraan silmiin sillee pitkään eikä sellasia ujoja nopeita vilkaisuja mitkä yleensä on varmempii ihastumisen merkkejä...
        nii entiiä.. onneks tunnen tyttöjä sen luokalta mitkä on mun kavereita nii ehkä voisin pyytää niitä tiedusteleen ;)

        Kyllä minä ainakin kun olin ihastunutberääseb tyttöön katsoin suoraan silmiin ja pitkään. Tytössä yksi kaunein piirre kun on silmät... =)


      • tyttö98
        ihastunut vai ei <3 kirjoitti:

        oon 98 tyttö mut en usko et oot se mun ihastus :)
        siis yleensä se tuijottaa mua aina jos vaan oon sen näköpiirissä. mut se kattoo mua suoraan silmiin sillee pitkään eikä sellasia ujoja nopeita vilkaisuja mitkä yleensä on varmempii ihastumisen merkkejä...
        nii entiiä.. onneks tunnen tyttöjä sen luokalta mitkä on mun kavereita nii ehkä voisin pyytää niitä tiedusteleen ;)

        Mulla ne vilkaisut ovat sellaisia, että kun ollaan samassa luokassa esim valinnaistunnilla, niin huomaan välillä, kuinka se katsoo mua ja mä nostan katseeni ja katson sitä, se hymyilee pienesti ja kääntää katseensa pois...
        Mulla on sillai että meillä on yhteisiä kavereita ja välillä hengaillaan samassa porukassa, mutta jotenkin aina jähmetyn kun olen sen seurassa.


      • anomyyni1

        luulisin että on ihastunut, sillä ei poika (välttämättä) käyttäydy tuolleen jos tietää että on ihastunut. Yritä saada keskustelua aikaseksi, niin voit huomata jos poika on todellakin kiinnostunut sinusta ;).


      • anomyynivastausväärä

        Luulisin että on ihastunut, sillä ei poika (välttämättä) käyttäydy tuolleen jos tietää että on ihastunut. Yritä saada keskustelua aikaseksi, niin voit huomata jos poika on todellakin kiinnostunut sinusta ;).


      • Anonyymi

        Auttakaa!!!!!meiän koulus on yks söpö poika josta tykkään ja ollaa juteltu ja oon sanonu et tykään sii ja kysyny et tykkääkse must mut she on aina hiljaa siin kohtaa...mä haluisin alkaa senkaa.miten saison Sen pitää must


    • mun keino:DDD

      itte ainki oon aika monta kertaaa huomannu pojan ihastuksen sen kavereitten reaktiosta. Tarkotan siis sitä et jos vaik kävelet jossai esim koulun käytäväl jonku jätkä ohi nii sen kaverit yleensä rupee naureskelee, tökkii sitä jätkää sillee"tos se menee, sano sille moi" yms:D tai sit ne sen kaverit näyttää vaa tält http://www.google.fi/imgres?um=1&hl=fi&sa=N&rlz=1C1AFAB_enFI475FI475&biw=1920&bih=919&tbm=isch&tbnid=RzoL5AlYEn5W-M:&imgrefurl=http://weknowmemes.com/2012/03/you-know-your-crush-is-standing-right-behind-you-when-your-best-friend-is-like/&imgurl=http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/03/you-know-your-crush-is-standing-behind-you.jpg&w=429&h=579&ei=7n07UIiuK8aB4AS98oCYBg&zoom=1&iact=hc&vpx=183&vpy=123&dur=914&hovh=254&hovw=188&tx=74&ty=99&sig=113441558554893924078&page=1&tbnh=133&tbnw=99&start=0&ndsp=56&ved=1t:429,r:0,s:0,i:71 ..itteleeni ainaki ehk yks varmimmist tavoist saada tietää millo joku must tykkää :DD

    • sokerienkeli1111

      kai pojatkin sen ihastuksen katseella yrittää välittää kohteelle, rohkeammat voi mennä jutteleenki ainaki jos tuntee tytön ennestään... ;DD

    • tietämätöntyttö

      puhuuko muuten pojat ihastuksistaan kaveriporukassa? naureskeleeko ne jotain vai kertooko ne juttuja vain parhaille kavereille? kiinnostaa tietää pojat vastatkaa

      • Igör

        Ei. Yleensä vaan väitetään ettei tykätä kenestäkään, eli ei, et voi tiedustella sen pojan kaveilta.


    • Maria-Sanni

      mie en tiedä onko yksi minun luokalla oleva poika ihastunut minuun se koko ajan tuijotaa minua hymyilee, ja nauraa se aina haluaa minut sen pariksi tykään siitä kylläkin vähän. AUTAKAA!!

    • VILBOY

      Kyl mun kaverit tietää mun ihastukset ja puhutaan paljoki :D

    • Girl Girl Girl

      No joo mulla on ongelma. Yks poika kerran puristi mua pehvasta ja nauroi vähän. Sitten se on välkällä katsonut mua ja hymyillyt. Sit se on tehnyt joitain temppuja kun olen ollut hänen lähellä. Yksi päivä sitten se poika jäi tuijottamaan mua vähäksi aikaa ja hymyilemään.

    • Yuki-Haru <3

      Voisiko olla että Mun yksi luokkalainen on ihastunut muhun mut mä oon ihastunut siihen.

      Näin se poika tekee.


      1. Vilkuilee väillä.

      2. hidastaa vauhtia jos menen sen ohi

      3. ja musan tunnilla jos meen mikkiin laulaa se kattoo mua koko aja..

      • Dollarinerkki ja Jotai

        Hyvin mahdollisesti.


      • Täydellinentiistai

        Totta vitussa sitä tuijotetaan joka menee mikkiin


    • TUIJOTUKSENKOHDE

      ku kerran puhutaan tosta vilkuilusta ni yks poika tuijottaa mua sillee tosi karmivasti ja vaikka kattoisin sitä hetke ni se vaan tuijottaa... karmivaa... Mut mulle on kyl sanottu et se tykkää musta.

    • Exez

      Ite ainaki koitan saada katsekontaktin, vilkuilen, vaikenen ihastukselle puhuessa, oon sille kiltti ja sit puen paremmi kouluun :D

    • aatuli

      Itse olen poika ja minulla ainakin tyypilistä on että yritän esittää tytölle , yritän olla hänelle erityisen mukava, katselen häntä jatkuvasti ja pyrin juttelemaan hänelle paljon sekä tulen mustasukkaiseksi jos hän nauraa toisen pojan jutulle

    • tytttöö

      Voisko mun ihastus tykätä musta, koska
      -se on kutsunu mua laihaks, vaikka en oikeasti laihakaan ole
      -kehuu mua aina
      -puhuu mulle ohimennen kun oon kysyny vaikka kaveriltani että mikä tunti on niin ihastus kävellyt ohi ja sanonut vastauksen (en tiiä älysittekö)
      -kun hänellä oli karkkia hän kysyi vain minulta että haluunko mä ja muut sai sitä vain kerjäämällä :3
      Ja kaikkea tuollaista

      • selvä tapaus

        Se vihaa sua


      • tyttöö
        selvä tapaus kirjoitti:

        Se vihaa sua

        Miksen uskois? :D


      • kirsikkakakku
        tyttöö kirjoitti:

        Miksen uskois? :D

        No, mä oon tyttö, mut pari poikaa osoitti tykkäävänsä musta näin:
        On kohtelias, (pitää ovet auki..)
        Sit tulee kysyy kuulumisia aina.
        Kattoo pitkään. Hymyilee ja joskus vain kattoo.
        Sit joskus tuijottaa herkeämättä, vaikka vilkaisisin takaisin. Kun käännän katseeni hänestä ja katson uudestaan, hän tuijottaa vieläkin pysähtyneenä.
        Vinkkailee silmää..
        Hakeutuu lähelle ja yrittää näyttää taitojaan. :))
        Kaikkee tollasta.
        Sit mun on pakko kertoo yks ihana juttu, mitä yks poika teki.


    • Mitä teen?

      Helppii!!
      mun luokkalainen poika tuijottaa suoraan silmii luokan toiselta puolelta? Se on tykännyt musta ennen mutta en tiedä tykkääkö enää? Kerran se teki tunnin alussa purkamalla ja se poksahti sen naamaan sit se tuli haistelee mun hiuksii...? Mitä teen? Tykkääkö se musta?

      PS: mä ainaski tykkään siitä.. Meil on jotain semmosta ja alkanu tulla.. Tuntuu siltä..

      • Suuresti ihastunut

        Kyllä mä ainakin tulkitsisin ton tykkäämiseks. On se aika selvää. Just go for it, girl!


      • Mitä teeen?
        Suuresti ihastunut kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin tulkitsisin ton tykkäämiseks. On se aika selvää. Just go for it, girl!

        Okei.. Mut nyt en tykkää siitä tyypistä kauheesti.. vaikka se tuijottaa vieläkin. Oon alkanu tykätä yhestä mun serkun kaverista joka on saman ikänen mun kans:) se asii n.40km meiltä. ja asuu eri paikkakunnalla... me chattaillaan jokapäivä. lähetin vahingos sille pojalle suukon sanoin et älä välitä siitä.. kun en uskalla kertoo. sit se vaan miks? en tajunnu sen pointtii.. miten voin kertooo sille?:)


    • Suuresti ihastunut

      Auttakaa! Mä oon ihastunu yhteen poikaan, nään sitä kerran viikossa yleensä, jos on jotain erikoista ni sit useemmin, mutta mä en yhtään tiedä et onko se ihastunu muhun. Yhes vaiheessa se chattas mulle tosi usein, ja sitte se pitää mulle ovea auki(on muutenkin kohtelias, ei pelkästään mulle, siinä siis on ongelma). Sit se hymyilee mulle välillä. Sit se kerran ku oltiin jonku kaveriporukan kaa uimassa, me kumpiki hytistiin laiturilla, ku ei haluttu hypätä kylmään veteen, ni ojens mulle käden ja sano et hypätään yhdessä

      • Mitä teen?

        jos se kerran on pitäny sun kädest kiinni ja sanonu et hypätään yhdes.. ni kyl se sust ainaski vähä tykkää:)



        vastatkaa tohon mun kysymykseeen..?


      • kypsä tyttö

        Mun luokalla on kaks poikaa jotka koko ajan alkaa nahisteleen kun meen ohi. Toinen niistä pojista on asunut mun naapuriss ja kun tutkittiin ötököitä koulussa olin sen kans samassa ryhmässä. Oon sit semmonen boygirl eli oon vähä niinku poika. Mä pystyin kertoon pojalle et en oo enää yhen mun luokalaisen tytön kaveri, sillon me leikittiin et haavi on se tyttö ja upotettiin vetee. Sit me juteltii koko tunti ja se poika tölläs mua ja mä sitä. Seuraavana päivänä kevätretkellä ne molemmat pojat oli mun kans jonon perällä ja mä olin niitten kans siel koko retken. Koko ajan ne nahisteli. Sit ne pojat oli ottaneet kumpiki karkkii ja sipsii ja tällee nii evästauolla ne pyys mua niitten väliin istuun. Mä tykkään kyl molemmist mut kaverina. Muuten tänään se toine pyys mua lähteen yhtämatkaa koulusta ja oli pussata mua, mut sei vissiin uskaltanu. Ne esittää mulle kumpiki. Voisko ne tykätä nusta?


      • kypsä tyttö

        Poika aika selvästi ihastunut suhun, eikä sun tarvitse huolestua jos se ei pariin päivään vastaa. Jos olet täysin varma, wttä poika pitää sinusta sinun kannattaisi kertoa pojalle tunteistasi esimerkiksi "rakkaus"-lapulla tai ihan kasvokkain.


      • Jokutuntematonihminen

        Moi elikkäs mä mietin vähä että mitä mun pitäs tehä, kun meijän suurin osa luokalta tytöistä tykkää tästä uudest pojast joka tuli vähä aikaa sitte meijän luokalle nii mä oon yrittäny kaikilla keinoilla että se ois ihastunu muhun mut se ei uskalla edes puhuu mulle tai kattoo mua mitä mun pitäs tehä?


    • LoVe W

      hmmm. tykkään yhestä pojasta. mut kaverit sanoo et se tykää musta kun se kattoo mua koulus aika usein. se tietää et mä tykkään siitä koska yks tyyppi kerto sille :(. mut toivotaan parasta. :)

      • Anonyymi

        Siis melkein sama tilanne!!

        Mun ihastus vaan sano mulle et on ihastunu muhun mut nyt pari viikkoo myöhemmin niin ei enää oo mun kaa kun normisti oltiin joka välkällä totuutta ja tehtävää😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis melkein sama tilanne!!

        Mun ihastus vaan sano mulle et on ihastunu muhun mut nyt pari viikkoo myöhemmin niin ei enää oo mun kaa kun normisti oltiin joka välkällä totuutta ja tehtävää😢

        jos et oo vastsnnu sille ni se pelkää että sä vaa naurat sille, sano sille että säki tykkäät siitä


    • dpmgwinsibnoginmaqnv

      Voiko tämä olla pojalla ihastumisen merkkejä?:
      1. Vilkuilee
      2. jos katson takaisin kääntää katseen nopeasti pois, mutta pari kertaa katsonut pitkään...
      3.yrittää puhua paljon kun olen lähellä (mutta on ilmeisesti juuri sitä hiljaisempaa tyyppiä)
      4.Nauraa omille kommelluksilleni
      emme oikeen tunne toisiamme ja hän on vuoden nuorempi kuin minä. mutta ainakun menen hänen ohitseen hän yrittää mahdollisimman pitkään katsoa minua, mutta kääntää katseensa pois aina jos hän on kavereidensa seurassa. on ehkä hieman punainen mutta saattaa johtua myös kylmästä ilmasta :/ Help me!!

    • Moi hö

      Itelläni n ysymys et miten san tytön tietämään että oon ihastunu siihen ilman et kerron

      Ps. Jutellan melkein joka välkkä ja ollaan eri luokalla

      • kypsä tyttö

        laita sen pulpettiin tai takin taskuun lappu jossa kerrot tunteistas mut jos oot kovis nii voi ottaa selvää missä se tyttö asuu ja käyä pyytään sitä ulos vaik pelaan futista.


    • typerä nainen

      entä se ku poika dissaa ja haukkuu sua ? siis ollan ihan kavereita ja kyllä muutkin jätkät siis dissaavat mutta kummiskin kavereia ihan että tiedän että ei ole riitaa eikä ihastustakaan siinä mutta siiskyseisen jätkän kanssa hengataan samassa porukassa ja kyllä meillä katseitakin riittää,ihan tuijotuksen puolelle menee jotkut :D mutta esimerkiksi vaikka poika sanoo että "no sua nyt ei panis kukaa" tai "v*ttu sä olet tyhmä nainen" yms...niin että voit vain vastata siihen että haista p****......niin voiko hän kumminkin olla ihastunut ja tuo vain tuollaista kiusoittelua vai onko tuo vain merkki kaveruudesta ja siitä että ei enempää haluakkaan?

    • Niinn...

      Help!!

      Kun rinnakkais luokan poika esim. kun olen kaverini kanssa käytävällä,sanoo ((vitsillä))) : Teerve,ja nostaa kättä,samalla myös hymyilee(joskus yrittää olla hymyilemättä,sitten vaan potkaisee omaa kenkää,tai jonkun hanskaa)(mikä on lattialla)minuun ja kaveriini päin. Ja kerran välitunnilla,kun minä ja mun kaveri oltiin järkät,niin se tuli meijjän luokkaan(open pöydän ääreen,ope ei ollut luokassa) ja rupes vaan kattelee meijjän luokan seinii,tauluu yms. Onko tuo yksi ihastumisen merkki??

      Sitten,toinen rinnakkais luokan poika myös(mutta harvemmin) sanoo (((vitsillä sekin))): Hyvvee päivvee,(ja nostaa samalla myös kättään). harvemmin sekin hymyilee.

      Nii ja vielä:

      He molemmat ovat (tosin eri aikaan) kysynyt että voinko alkaa,ihan vaan puhelimessakin,vapaa-ajalla (ei muistaakseni koulussa).

      Mutta silloin oli vasta 2lk ja sitten 3lk. Eli siis kyselivät aika ?pitkään?.

      • Niinn...

        Niin ja ollaan me ihan puhelimessakin puhuttu, (vaikka ei mitään asiaa kummemmin ollukkaa)...


      • Niinn...
        Niinn... kirjoitti:

        Niin ja ollaan me ihan puhelimessakin puhuttu, (vaikka ei mitään asiaa kummemmin ollukkaa)...

        Ovat pyytäneet niiden jääkiekko harkkoja(kin) katsomaan,Minä ja kaverini(toinen kaverini) ollaan pari kertaa mentykin:)

        Sorii jos tulee näitä tällasii yksittäisii viestejä/kommentteja. Kaikki jutut vaa unohtuu ja sit tulee mieleen:)


    • menninkäinen5

      1. Kattoo persettä
      2. Kattoo tissejä
      3. Hymyilee pervosti

    • Juu u

      No mitä mun kohalla on käyny niin ainaki vilkuiltu ja jääty tuijottamaan, vihellelty, katottu persettä, hymyilty ja yritetty tulla mahdollisimmin lähelle mua. :D

    • Rakkauden kahleissa!

      Moi! Mustakin tuntuu että yks poika on ihastunu muhun. Ollaan samalla luokalla ja istutaan vierekkäin! Ollaan vitosella ja se on kai 12v ja mä oon 11v mut täytän kohta 12v.

      Näin se tekee:

      -vilkuilee välillä sillee ujosti ja joskus tuijottaa pitkään silmiin.
      -Jos meen sen läheltä tai oon sen lähettyvillä niin sen kaverit sanoo joskus et-tossa on se sun tyttöystävä.

      -Jos vaihdetaan pulpetti järjestystä niin sen kaverit sanoo et: Noniin nyt sä varppina joudut ton viereen osoittaen mua.

      -Yrittää naurattaa. Tosin kyllä koko luokkaa. Mutta varsinkin jos oon sen lähettyvillä

      -Sukii hiuksiaan

      -Näyttää hermostuneelta kun oon sen vieressä.

      -Ennen kuin istuin sen vieressä se ei pukeutunut kovin hääppösesti, mutta nyt kun istun hänen vieressä niin oon huomannu et se on alkanu panostaa sen ulkonäköö.

      -Sen pupillit laajenevat yleensä jos se kattoo mua.

      -Hymyilee joskus.

      Se on kans aika outoo kun jos lähetän sille tekstarin niin sit se joko vastaa ookoo tai sit se ei vastaa ollenkaan. Sit seuraavana päivänä niin se saattaa kysyä et:Miks sä lähetit mulle eilen viestin??? Kaikkien kuullessa. Sit mä kuulen kun sen kaverit kuiskaa sille et: Se tykkää susta! Ja sit se on kans muutamina päivinä koulussa vähän sillee kun se ei tykkää musta ollenkaan.Tarkoitan sen jälkeisinä päivinä kun oon lähettäny sille viestin.

      P.S: Mäki oon ihastunu siihen vähän.

      P.S.S: Apua!!! Tähän!

      • Mrrrz

        Todennäköistä että tykkää, mutta sinuna kysyisin ihan rohkeasti niin ei tarvis arpoa! :-) Tsemppii!


      • totisintatotta

        No tuo kyllä vaikuttaa, että hän ehkä pitää sinua ''hyvänä tyyppinä'', mutta ei kyllä ehkä tykkäämällä tykkää, ainakin käyttäytymisestä päätellen.


    • tytt3

      Ihastumisen merkkejä voi olla myös
      1. Se kuuntelee sun/kavereiden juttuja todella tarkkaan että mitä te juttelette
      2.Seuraa katsellaan mihin menee
      3.Saattaa tulla lähelle syömään
      4. Tulee tauoilla istumaan lähelle
      5. Katsoo pitkään muttei välttämättä hymyile tai sitten se hymyilee eikä saa katsettaan irti
      6.Jos kävelet sen ohi se ei nosta katsettaan koska se on punastunut tai sitten vilkaisee nopeasti
      7.Nauraa kommennuksille

      seuraavat merkit josta tietää ettei jätkä ole kiinnostunut pätkän vertaakaan
      1.Se ei kiinnitä minkäänlaista huomiota
      2. Se ei kuuntele
      3.Tule lähelle eikä mitään
      4. Kiertää sut mahdollisemman kaukaa
      5.Ei katso eikä hymyile eikä kiinnitä huomiota sillonkaan kun kävelet ohitse
      6.Ei punastu eikä vilkaise
      7.Vihaa sinua koko sydämestään ja toivoo pelkkää paskaa niskaa...

      • Avutonlapsi

        Hmmm
        Yks poika tuijottelee mua koko ajan. Haroo hiuksia, välistä katsoo mua. Kääntyy tuolissaan ja jää kahden metrin päähän tuijottamaan. Mitä kaikkea.. Seuraa katseellaan kävelyäni, kuuntelee tarkkaan juttujani kaverilleni, joskus matkii tekemisiäni. Katsoo samaan aikaan, kerran pitkästikin. Pyrkii aina istumaan sen suuntaisesti, missä istun. Joskus kun katson takaisin, katsoo ohitseni ja syntyy nolo tilanne. Tai sitten meijän katseet kohtaa, mut niin harvemmin. MUTTA: haukkuu, haukkuu, haukkuu, kun kysyn että haluaako jutella, niin ei, ei kiinnosta. Ei vastaa ikinä viesteihin, mut joskus harvoin saattaa vastata, jos kysyy jotain. En tunne henkilöä hyvin, eikä anna mahdollisuutta tutustua. Ollaan siis samalla luokalla oltu vasta tässä tää syksy ja nää alkupäivät täst vuodest. En oo tainnu ku kaks kertaa sanoo sille jotain.. Toisella kerralla tais muuten vähän punastua. Muttajoo.. Kaiken lisäks jotenki tosi samallainen ku mä, mut sit en kuitenkaan oo yhtään sen tyyppinen.
        Luonteeltaan hauska, mut esim. mulle jotenkin tosi tyly.
        Koulun tansseissakaan ei hakenut. Ekalla kerrakka haki suoraan vaan jonkun muun, toisella kertaa sama juttu, mut se ei ehtiny, joten käveli vaan kattelees ketä jäi jäljel ja meni mun edestä että 'voi hitto' ja käänty toiseen suuntaan.
        Lopputulos: Katsekontaktia löytyy, mutta muuta kontaktia ehdottomasti ei!


    • Sil on "pehmeä jänis"

    • turhautunut2

      Mulla on ongelma koulussa koska en tiedä mitä ajatella eräästä jätkästä joka on outo hän oli ennen sellainen iloinen ja katseli,hymyili oli erilainen nykyään hän katsoo minua pahasti ihan kuin olisin tehnyt hänelle jotain hän ei enään hymyile samalla tavalla kuin ennen sitten se jopa tuli ennen istumaan todella lähelle mutta nyt hän on todenteolla ruvennut välttelemään minua (Hänestä on tullut kylmä) hän tykkäsi minusta koska minulle kerrottiin niin mutta en tiedä mikään häneen on mennyt tänäänkin kun näkkiin hänet hän katsoi todella pahasti ja kun katsoin erästä toista jätkää niin hän katsoi taakseen ja katsoi minua Jälleen kerran pahasti ! Kertokaa mulle mitä mun pitäis ajatella hänestä mä en enään itse tiedä...

    • suklaajäätelö

      Siis oon ihastunu yhtee poikaa ja oon aik varma et seki on ihastunu muhu, koska

      - se tuijotta mua tosi usein pitkää
      - samalla ku se tujoittaa se on punastunut ja hymyilee
      - se kehuu mua ain tilaisuuuden tullen
      - se kehtas olla munkaa vaik sen kaverit oli ihan siin vieres
      - se puhuu sillee et meil ois jotain tulevaisuutta
      - se on kiinnostunu mun jutuist ja se kyselee mult
      - se on jopa vitsaillu meidän tulevista lapsista
      - se kans käytti kerran mun huulirasvaa
      sanokaa onks täs jotai!!!

      • JustSePoika

        Jos se uskaltaa omien kavereidensa vieres olla sunkaa, käytti sun huulirasvaa ;) ja lapsista ja tulevaisuudesta puhuminen :O. Kyl se susta tykkää


    • Ihastuuunuut

      Eli olen ihastunut yhteen poikaan luokallamme en ole varma onko hän muhun Vaiks väliä tuntuu siltä eli se tekee näin

      Vilkuilee pitkään
      Yrittää kiinnittää huomiotani
      Katsoo musan tunnil kun laulan
      Yrittää naurattaa
      Tulee mukaan keskusteluun jos puhun kaverille
      Tulee istuu ruokalassa joko viereeni tai vastapäätä tai muuten vaan lähelle
      Kiusoittelee
      Auttakaa pliis en tiiä enään mitä teen

      • tsemii

        Ihastunu :DD


    • Tyyyyyttöööö

      Auttakaa!!oon tyttö,12v,mun luokal on yks jätkä ja se tekee yleensä näin

      -se kattoo mua pitkää ja hymyilee

      -se tulee lähelle istuu esim ruokailussa

      -se yrittää esittää et mua ei ois (aina ku puhun sille niiku et siin on toisii poikii)

      -se on nyt kutosel se on ruennu panostaa vaatteisii

      -jos oon sen lähellä se haroo hiuksiaan ja kattoo mua ja hymyilee

      Auttakaaaaa !!!

      Ps. Mä oon ihastunu siihe siis vissii vitosen ja oon vieläki

      Ja auttakaa!!!!

    • Siitä et se pitää susta

    • Emminämitäätiiä

      Heeii, oon seiskal, ja kasil on yks poika, josta en tiiä et tykkääkse musta vai mitä. Ainaku se on 1-3 kaverinsa kaa, nii se kattoo mua pitkään, joskus hymyilee, joskus vaan tuijottaa. Sit jos meil on vierekkäisis luokis tunnit, nii se puhuu tosi koval äänel ja heittää tyhmääki läppää

    • Emminämitäätiiä

      Heeii, oon seiskal, ja kasil on yks poika, josta en tiiä et tykkääkse musta vai mitä. Ainaku se on 1-3 kaverinsa kaa, nii se kattoo mua pitkään, joskus hymyilee, joskus vaan tuijottaa. Sit jos meil on vierekkäisis luokis tunnit, nii se puhuu tosi koval äänel ja heittää tyhmääki läppää

    • Emminämitäätiiä

      Samperi ku tää lagaa tää puhelin nii ei saa kunnon viestejä kirjotettua

    • huolestuneena

      Oon ihastunu yhteen mun luokkalaiseen poikaan, mut epäilen et sen paras kaveri on ihastunu muhun ja olaan oltu samalla luokalla ykkösestä asti.

      • huolestuneena

        Et miten voisin saada sen selville, ku kiinnostais. Auttakaa pliis...


    • monimutkainentapaus

      tämä eräs poika, josta pidän on omalla luokallani. Hän on aika kohtelias kaikille joten vaikea huomata tykkääkö. Omalta katsomiseltani näyttää pitävän vanhasta parhaasta kaveristani. Hän istuu tt- tunnit vieressäni ja välillä jopa puhuu minulle. Tietysti tätä perus tökkimis kiusaamista, mutta hän tekee sitä muillekkin. Meillä oli kyllä luokka retki jossa kuuntelimme jonkun museo tyypin puhuvan, jolloin hän oli vieressäni, ihan lähellä ja kätemme osuivat yhteen ei kiinni vaan silleen osumalla. Kun maantiedontunnille tullessani olin unohtanut kirjat hän suostui lainaamaan omiaan. Hän on myös muutaman kerran näyttänyt läksyjä ennen tuntia minulle.(vastaukset), mutta tehnyt sen myös muille. Puhuu serkkuni kanssa whatsapissa, joka on myös hänen kanssaan ja väitttää ettei pidä hänestä. Serkkuni on meidöän kansa samalla luokalla. Välillä saan hänet kiinni vilkuilemasta minua, teen sitä itsekkin ja vielä eilenkun lähdin koulusta ja näin hänet pihalla, hymyilin ja tuijjotin hänkä, kun hän yhtäkkiä katsoi monuun ja hymyili takaisin. Olen sen verran ujo etten uskalla mennä häneltä kysymään jotain tykkääks must yms kyl mä sille ihan normisti saatan jotain puhuu mut nii.. Joten jos keksitte keinoi kertoo et voin huomaa onks se vaa kohtelias vai pitääks se must nii kiitän. Ja viel tiedoks sil ei oo mitää instaa tai facee ainoostaa whappi

    • Tietämätön14v

      Voiko olla että poika on kiinnostunut? En usko että poika varsinaisesti tykkää mutta on ehkä kiinnostunut? Meillä tulee todella paljon katsekontakteja. Saatetaan jäädä tuijottamaan toisiamme pitkäksi aikaa kunnes kaverimme rupeaa juttelemaan meille. Hän seuraa katseellaan että minne menen. Muille hän ei ole ystävällinen tai edes oikein puhu muille tytöille, mutta mulle hän on kiva ja kohtelias. Mitä mieltä olette, onko poika kiinnostunut vai pelaako vaan kanssani?

    • Helpii

      Moi. Oon 12 vuotias tyttö oon menossa 7 luokalle ja noh nyt täs kesälomalla lon ollu usein kaupungilla ja siemlä on yks poika joka päivä en tunne sitä eikä se mua tiiän kyl sen nimen ja se tietää mun no mut kumminkin se kattoo mua joka äivä jos oon siellä silleen jännästi se ei silleen hymyile mutta ei myöskään oo sillee "😒" vaan sil on semmonen pikkune hymy... tunnen sen kaverin ja se moikkas mua yks päivä nii se poika heti sen jälkeen oli silleen "kuka tuo oli" luin sen huulilta siis.... mitä se katse tarkottaa onko se kiinostunu vai mitä?!

    • KoululainenXD

      Hmm en ny tiiä mut koulussa ku tehtii ryhmä työtä jostai bilsan jutust emmä oikee iha muista mut joo ni ku mä olin se joka kirjoitti ne jutut jotka piti löytää yhest kirjast ni se yks poika joka oli siin meijän ryhmäs ni ku sen piti sanoo joku vastaus en iha muista mut sit se sillee you know kattoi sillee pää vinosti ja hymyili aikas pitkään ja sanoin sille vaa et "hei herää".

      Se poika on aika kauan tehny noin (monesti). Se ain esittää jtn ku istun sen viereen ja ope laittaa aik usein sen istuu mun vieree ku vaihetaan paikkoj luokassa siis istutaan parittain mut nykyään ryhmis mut lähes aina joudun sen pariks tai samaa ryhmään ku se. Myös ryhmä työskentelyssä lähes aina joudun sen ryhmään.

      Se on ruvennu pari kertaa hermostuu ku oon kysyny jtn jostakin koulun tehtävästä silt. Joskus se on myös ruvennu hymyilee iha sikan ja näyttäny söpöö ku oon istunu sen vieres ja se ei oo keskittynyt sit yhtään mitä ope on sanonu XD joskus se punastuu ku tuun sen lähelle ja ku joskus ollaa hippaa koko luokka ni joudun aik usein jäänyksi ni otin sen kii ja se rupes jahtaa tietty mua ja sit ku käänsin toiseen suuntaan ni se vaa rupes nauraa ettei ois mitää tapahtunu ku ei saanu mua kii ja alkoi esittää kavereille jtn ku menin kaverille puhuu jtn sit siin samal.

      Yhen kerra myös ku oltii luokas vaa kuuntelemaan jtn open höpötystä, ja ku käänsin naamani sitä kohtaa ni se oli taas pää kallistuneena silmät kiinni mun silmiin ja nojas eteenpäin ja oli menos halaa mut. Mut sit se otti tukee mun tuolist ja ei viittinytkään.

      Monet sanoo et se on ihastunu muhun mut kyl mä nää juorut tiiän XD

      JOS se ees ois ihastunu muhu ni ongelma on vaa se et mä en oo kyl ihastunu siihe taino en kehenkään.

      Pahoittelut hyvin hyvin hyvin sekavasta tekstistä mut ois kiva tietää mikä sil on ?
      Vastatkaa ihmiset D:

    • KoululainenXD

      Niin ja ku ollaa laitettu joskus samaan pöytään niin ja yleensä ei oo muit paikkoj vapaana ni joudun istuu sen viereen ja se siirtää yleensä sen tuolin lähemmäs mun tuolii.

    • KoululainenXD

      Niin on kyl yks toinenkin poika joka siis myös luokallani ja kattoo joskus luokan läpi minua tms.
      Kerran ku istuttii parittain luokassa ni se pyys mua lainaa mun viivoitinta ja ku lainasin sen sille ni se oli lähes halaamas minua ja katsoi tosi söpösti ja ujosti minua.
      Ja ku voin pahoin ja jouduin lähtee kotiin kesken koulu päivän niin hän nous ylös tuolistaan ja oli lähtemäs ulos saattaa mut ulos luokasta mut ope esti.
      EMT EMT EMT EMT
      mitä on tämä ??

    • 2004Poika

      Oon ihastunu mun luokkalaiseen tyttöön en tiiä onko se muhun mä tuijotan sitä joka sekunti ja välillä tulee katsekontaktia. Oon nyt hetken miettiny kysyy silt et alkaisko se mun kaa. Vastauksia pliis. Ollaan siis 6. Luokalla.

      • OnneaTeille

        Kannattaa mennä juttelemaan. Voi olla hyvinkin niin, että hän on ihastunut sinuun. Onnea teille molemmille :)


      • 2004Poika

        Hei kiitos paljon!


    • 2004Poika

      Tänään koulussa istuin sen kaa samssa pöytäryhmässä nii kuulin et se sano et sitä ei kiinnosta minä ku sitä aiemmin olin vahingos piirtäny pöytää ja sanonu hups nii mun kamu sano et sä et säa tota tyttöön tollee. Nii en usko et se on ihastunu muhun. :(

    • Oiiukas

      Yks poika mun rinnakaisluokalla säikyttelee mua minkä kerkee ja sit se vilkuilee mua. Ja sit se tulee välkillä juttelee mulle. Sit mun kaikki kaverit ja sen kaikki kaverit sanoo, et meillä on kemiaa, nii sitku kysyin, et kenen mielestä meillä ei oo kemiaa, nii vain minä ja se poika viittas ja sitku kysyin, et kenen mielestä meillä ei oo kemiaa, nii kaikki muut ja se poika viittas. En tiiä tykkääks se musta. Auttakaa

    • Oii03

      Siis yks poika vilkulee Ja säikytyelee mua ja tulee aina välkillä juttelee mulle. Sit kaikki mun ja sen kaverit sanoo et meillä on kemiaa, nii sitku kysyin et kenen mielestä meillä ei oo kemiaa, nii vain minä ja se poika viitattiin, mut sitku kysyin et kenen mielestä meillä on kemiaa, nii kaikki muut ja se poika viittas. En tiiä tykkääks se musta. Auttakaa

    • turkus

      muna seisoo

    • TL17

      kaduttaa vaa etten uskonu todeks ku mul tultii kertomaa tunteit muuteski oon iha retu eikä elämää arvosana 9/11

    • Ihanaa, että te koette ihastumisen tunteita. Se on tärkeää! Nauttikaa siitä, että te olette ihastuneita ja teihin ollaan ehkä ihastuneita. Mutta muistakaa, ettei seurustelemaan ole mikään kiire. Tutustukaa erilaisiin ihmisiin ja olkaa kavereita erilaisten ihmisten kanssa. Sillä lailla opitte tietämään, millaisista tyypeistä pidätte ja millaisten ihmisten seurassa viihdytte. Sitten on aikanaan helpompi alkaa seurustella, kun tietää, millainen ihminen olisi itselle sopivampi. Nettisaapasohjaajat Katriina ja Kirsi

      • Jepulis-jee

        Meitä on joka lähtöön,on mistä valita.


    • pääkaupunkilaistyttö

      En kyllä yhtään tiiä, onko luokallani oleva poika ihastunut muhun. Siis pieni tilanne katsaus, olen aika sosiaalitonta sorttia ja ketään ei oikeen osaa olla mun seurassa, etenkään pojat, muttei oikeen tytötkään. Anyway, poika luokallani (aivan liian hyvän näköinen) välttelee ahkerasti katsekontaktia kanssani. Syita saatta olla monia, esim se, ett itsekkin välttelen katsekontaktia hänen kanssaan(taisin aloittaa sen) , tai vaikka se, että ketään ei haluaisi ihastua muhun, ja hän haluaa näyttää muille ettei anakaan hän ole ihastunut muhun. (en ole ruma, mutta ketään ei osaa olla kanssani)En ole puhunut hänen kanssaan koulutöihin liittyvien asioiden ohella, kuin muutaman lauseen. Mutta kuitenkin hän on hermostunut puhuessaan minulle(onko hän hermostunut koska, ei tiedä kuinka suhtautua minuun, vaiko onko hän ihastunut) En tiedä, mitä sanoa hänelle. Vaikka hän ei pitäisikää minusta, minua miellyttää nähdä hänet iloisena. Nyt joku ihasumisen oraakkeli auttamaan. Kiitän vastauksista valmiiksi.

    • tyttö13v

      Tykkään erääst jätkäst. Sain jo viimevuon tietää parilt sen kaverilt et se yks jätkä tykkää must. Sillo joku vuos sit nähtii viimeks. Kesäl se sitte jotenki löys mun snäpin ja sit alettii snäppää. Snäppäiltii enne ainaki 4-5 kertaa viikos, nyt ei olla snäppäilty yli viikkoon mitää. Kysyin silt kaks viikkoo sitte, et mikä sen mp on musta, se vastas, et oon sen mielest "hot". Oon sanonu sille myöskin, et tykkään hänestä, mut mitään ei tapahu. Sillo viimeks ku snäppäiltii ni sen käytös oli jotenki outo. Eli suurin ongelmani on: Miten saan sen munkaa juttelee tai miten meidän välille saatais jotain. Se ei edes enää vastaa mulle snäpis, ku oon yrittäny snäpätä senkaa.

    • ymmärtämätön

      En tiiä mitä on meneillää ku tykkään ehkä vähän yhestä meijän koulussa olevasta pojasta. En tiiä siitä oikee mitää ku vaan nimen. Nään sen "kunnolla" vaan kerran viikossa valinnaisella tunnilla,muuten nään sitä ehkä välkillä ja koulun käytävällä. Mutta asiaan! Vilkuilen sitä joskus ja sit se vilkuilee joskus takasi. Yhesti ku istuin kaverin kaa yhellä penkillä ja se istu viereisellä penkillä kavereidensa kanssa ja siirty oman penkin päähän lähelle mua ku seisoin siinä. Se vilkuili mua ja hymyili. Meillä ei siis ole tapahtunu mitään muuta ku vilkuilua... Että voiko joku selittää mitä on mahdollisesti meneillään?

      • 123458

        saisko kysyä kuinkas vanha olet?


    • somebodywhoneedhelp

      Oh My god. Oon niinkin säälittävä, että puran tän tänne Suomi 24:seen, mut ihs. Oon ihastunu yhteen poikaan, ja se on oikeesti kiva mua kohtaan, kun ei oo sen kavereiden kaa. Se vie esim mun tavarat aina oikeelle paikalle, vaikken sano sille mitään. Se ei hauku mua tai muutenkaan härnää. Oikeestaan se on semi suosittu meijän koulus. Mut sillonku se on kavereiden kaa, nii se tyylii härnää mua ja esittää iha vitusti. No okei sen frendit kiusaa sitä jostain et oisin muka ollu niillä et en tiiä et onkse puhunu niille musta. No taas snäpissä se on iha kiva, mut vastaa aika tylysti kaikkee. Se on kyl pyytänyt mua niille, mutten mennyt. En muutenkaan oo mikään maailman rohkeimmasta päästä. Ja nii se muute sano mulle et se tykkää musta ku olin sillee "kuka musta ny tykkäis". Yks ongelma viä: yks mun toinen luokkalainen poika on kusessa muhun, ja siis se johon oon ihastunu, ja se joka on muhu ihastunu, on meijän luokan halutuimpia, ja monet on iha vitun kateellisia mulle. Mitä teeeennnm

    • Awwsöpööö

      Voiko mun ihastus tykätä musta ku se nauraa jos nauran ja jos hymyilen, se hymyilee. Sit se yrittää jotenkin tehä pientä keskustelua ja ku en tiennyt ruotsin sanaa se kerto mulle vain en edes kysynyt😂 aww se tykkäs musta joskus 3-4lk ku se myönsi itekki😂 se on ihan hyvännäköinen ja hauska mutta mun kaverit inhoaa sitä... Sitten se kysy anonyyminä (juu mun salapoliisitaidot 6/5) että pannaanko 😂😂😂 juu oon aika varma et se oli se

      • Sakkeboy7

        En kyl tiiä yhtään. Mut mol on kans ongelma oon ihastunut meidän luokan Kaisaan ja se aina välillä hymyilee mulle ja tulee juttelee ja sit me keskustellaa melkei koko ajan WhatsAppissa. Tykkääks se musta? Mistä voi tietää tykkääks se musta? Miten Mä voi kertoo sille et tykkään siitä? (Oon siis poika)


    • oikeestii

      Mä en oo ihan varma tykkääkö yks mun luokkalainen poika must... Mä ainaki siit<33 se tuijottaa, hymyilee mulle ja säikyttelee sit se tulee monesti kutittaan ja säikyttää samal se kerran ku oltiin järkkii ni se ku meinasin kaatuu se otti mua kädestkii ja se hymyili ja oli samal ihan punanen. Oon siis 5lk meil oli uintii nii piti ottaa parit ja se otti mut ja me vaan pelleiltiin siel ; ))

    • ihastus

      hei mitä tten ku kaks poikaa tykkää musta mut ite tykkään niistä ja yhrstä toisesta enkä tiiä mitä teen

      • Hei ihastus! Upea juttu että susta tykätään ja että sulla kavereita ympärillä josta tykkäät. Aika näyttää kenen kanssa viihdyt parhaiten ja muiden kanssa voi olla kavereita. Kun huomioi muidenkin tunteet niin hyvin menee! Tsemppiä sulle! T. Camilla Aurinkorannikon Saappaasta


    • himotulppaaja

      Kyllä joka pojan mielessä on tytön tulppaaminen ;D
      Ihan luonnollinen ihmislajille tyypillinen mielihalu.

    • Anonyymi

      Auttakaa!!! Oon 14 ja oon ihastunu mun entisee luokkalaisee joka on mun ex kiusaaja. Se eros vähä aikaa sitte sen ex tyttöystävästä eikä oo kiinnostunu kenestäkää... Ku oltii luokassa, nii se välil vilkuili mua ja välil jos oltii jossai samas ryhmäs nii se saatto kattoo hetken suoraa mun silmiin ja mäki sen. Sit välil se heitti läppää mun lähellä ja mä hymyilin vaa sillee hölmösti. Tiiän kyllä ettei hän ole ihastunut muhun. Kun kerroin hänelle tunteistani, hän vain ihmetteli että miten helevetissä mulla voi olla tunteita häntä kohtaan. Olen saanut selville hänestä uusia ihania ja kivoja puolia. Hän on myös kokenut Kaikenlaista eikä ole niin kylmä kun luulin. Oon tiennyt hänet 6lk asti.

      Auttakaa, mitä mun pitäis tehdä?

    • Anonyymi

      Voiko olla ihastunu? Asun siis palvelukodissa, ja tääl on yks poika johon oon ihastunu. Se aina ku näkee mut nii hymyilee, nauraa, tulee lähelle, jopa halattiin ku se pyys ja muutenki ollaa oltu yhessä tekemisissä ja tullaan ilmeisesti jatkossakin. Se siis melkeen aina on mun lähellä ja yrittää saada mun huomioo. Tunnetaan jonkin verran eikä mul oo ainakaa viel sen numeroo, mut jossai vaihees pyydän sen numeron

      • Anonyymi

        Luultavasti on. Kannattaa kumminkin tutustuu tarkemmin enne kun teet mitään johtopäätöksiä, tiiätkö esim. Et onko se playeri


    • Anonyymi

      Auttakaa siis tutustuin poikaan ja nyt tykkään siitä mutta sit ku kysyin alax niin se vaan sano et vaan kaveri ja jne mut sit kun nähtiin tänää puistos niin se vaikutti ihastuneelta muhun mut se ei sanonu siit mitään!!?? 🤔 🧐 Että auttakaa oikeest mua ku nään sen huomenkin!!!!

    • Anonyymi

      Auttakaa mua!!
      Eli oon ihastunu mun luokan poikaan. Aluks vilkuiltii sit juteltii ja sit ns kavereita. Noh kerroin mun besulle tästä että tykkään siitä ja se vaan sano että se ei koskaan tykkäis musta... meni ehkä 2vko kunnes mun besu ja ihastus alko oleen... olin iha murtunu mut sitten ehkä viikko sitten mun ihastus sano että mun exbesu on iha hirvee laitoin vaan et ok sitte se laitto et nähääk tnä koulun pihas kasilt illal, noh me nähtii siel ja se sano et tykkää must...sanoin et tykkään siitäki toosi paljon ja kysyin oisitko mun poikaystävä. No se diinä vhä ihmetteli ja sano että tykkää musta niinku kaverina ja juoksin itkien kotii...auts miten voisin saada jutun taas luistaa vai onko menetetty peli

    • Anonyymi

      Mulla ei oo kummppanii mut etsin sellast
      (Lähettäjä Tyttö)

      • Anonyymi

        Ikä?


    • Anonyymi

      Mulla tuli ensimmäisen kerran vasta tyttökaveriporukka 17-vuotiaana. oon siis vielkin 17 en tiiä mitä puhuisin tyttöjen kanssa. Ok tää nyt poikkeaa reitiltä hiukan, mutta ite kun yritin rohkeana tyyppinä flirttailla nii tuli vaa keskisormesta kuvia ja synkkiä katseita tosin se porukka on yks kovis porukka eikä siin kaikki ne k18 vuotiaat tytöt on yks hienoinpia tyyppejä mitä oon tavannu ja nähny (mun mp) taidan ite olla viel noobi flirttaileen no halusin va jakaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Luulin ekaks että tää yks äijä tykkäis musta, katteli mua, tehtiin paljon katsekontaktei. Mut sit yhtäkkiä se vaan jätti mut avatulle snäpis. Ei varmaa kuulosta isolle asialle mut se tuntu pahalle ja miks se jättäs mut snäpis avatulle jos se tykkäis musta? Pliis vastatkaa

    • Anonyymi

      Mä en usko että mun ihastus tykkäisi musta.

    • Anonyymi

      Idk mut voisko yks olla ihastu muhun ku se tökkii mua kynällä selkään, ja kertoo vitsejä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe