Hollister

jokutyttö__

Onko jollakulla kokemusta? Ensinnäkin että onko ne koot ihan normaalit, mulla on normaalisti koko s, joskus menee xs.
Mulla on tilauksessa lökärit ja kaks paitaa, eli mitä kokoa kannattais ottaa?
Ja sit toiseksi että kuinka kauan sillä paketilla kestää tulla? Ja tuleeko ihan normaalisti postiin niin että voin hakea sieltä? :) Kiitos jos joku osaa auttaa!

19

5659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkakkuukko

      Ostin jenkeissä ollessani hollisterilta vaatteita ja mielestäni ehkä vähän pienempiä kuin normaalisti. Suurin ongelma tulis varmaan farkuissa joita ei kuitenkaan ilmeisesti ole ostamassa. Eli osta vaan S kokoa :) Ja kyllä ne vissiin tulee normaalisti postiin.

    • Randomijokuu

      Mullakin on melkein samat vaatteet tilauksessa. Kauaks se toimitus kestää?

    • Hollister tilaaja

      jos on 153 cm pitkä, mikä koko? onko kokoja?

    • abercrobie

      Oon itse ostanut monta kertaa hollisterilta ja abercrombielta vaatteita, toimitus kestää noin viikon ja tulee suoraan kotiovelle:) oothan huomannut toimituskulut? eli 25 euroo
      Itselläni koot ovat iha normaalit, en oo huomannu mitää et olis pienmpii

      • Ovat pienempiä

        Selvästi ovat mitoitukseltaan pienempiä. Olen kokoa M ja Hollisterin vaatteet ovat kaikki kokoa L kun M ei mahdu. En tilaa vaatteita mistään vaan ostan suoraan liikkeestä kun piipahdan Tukholmassa.


      • Heeeeenski
        Ovat pienempiä kirjoitti:

        Selvästi ovat mitoitukseltaan pienempiä. Olen kokoa M ja Hollisterin vaatteet ovat kaikki kokoa L kun M ei mahdu. En tilaa vaatteita mistään vaan ostan suoraan liikkeestä kun piipahdan Tukholmassa.

        Jep, hollisterin vaatteet ovat pienempiä. Olen kokoa xs, ja hollisterin hupparini on kokoa M. Housujeni koko on s, ja myös collarini on kokoa M.


    • pieniä

      Hupparit on hihoista ihan normaaleja, mutta tosi lyhyitä. T-paidat on myös pienempiä, mutta ei pituudessa baan yleisesti hieman pienempiä. Housuissa hieman pienempi ero, mutta yhtä kokoa isomman ottaisin kuin normaalisti jos tilaa.

    • raipatirai1

      onko kukaan tilannut hollister suomi nettikaupasta? Onko se luotettava,vai pitäisikö maksaa enemmän ja tilata sieltä a,erikasta?

      • raipatirai1

        korjaan,amerikasta :)


      • huijausta

      • huijattu!

        älä missään tapauksessa tilaa suomi hollisterista, huijausta ja huonoa laatua!:(


      • huijattu!
        huijausta kirjoitti:

        hollister suomea ei ole olemassakaan, täyttä huijausta sekin ! Oikea sivusto on http://eu.hollisterco.com/

        onko jollain kokemusta saako suomi hollisterista rahat takaisin, jos palauttaa tuotteet?


    • -sambaa •

      Mä oon miettiny ihan samaa, oon lapsi oon n. 140cm nii menisiköhän mulle xs? Olen aika laiha, ja hollisteril on ihanii vaatteita

    • Neljätoistaveee

      Ite oon sen 160 cm pitkä. Lähes kaikki mun muut vaatteet on s tai m kokoa. Hollisterilla on todellakin normaalia pienemmät koot. Esim, lökärit ja normihuppari on kokoa L. Sitten taas t-paidat, ruutupaidat, neuleet ja pitkähihaset on normaalisti M kokoa. Tosin se koko tietysti riippuu siitä, miten löysää/kireää vaatetta haluaa.

      • dnckldvndklajdpv

        Itse olen normaalisti xs, mutta hollisterin hupparit mulla s.


    • Hollisterfani

      Jos tilaan hollisterilta vaatteita niin kaivan menee suurinpiirteiden että tilaus tulee? Tuleeko tilaukset myös normaalisti että ei mene tuleihin?:)

      • asd2

        noin viikko, ei pitäisi mennä tulleihin


    • Hollisteri

      heissan! oon tilannu huppari, 3 paitaa, kahet lökärit ja hajuveden. Tyytyväinen olen! huppari kokoa s, paidat xs, lökärit s ja hajuvesi tuoksultaan jasmiini. tänään tilasin abercrombielta ja hollisterilta yhteensä 2 hupparia, kolme paitaa ja shortsit <3

      • Hiljaa12

        Eli onko siinä postikulut jotka pitää itse maksaa? Haluaisin tilata sieltä pari paitaa ja housuja niin minkä kokoisia vaatteita mun pitäis tilata kun oon 155cm pitkä ja lastenkoossa Mä oo 152/156. 😊 Ja onko Ambercrombiella sama eli se postikulu maksaa? Kuinka paljon se maksaa? 😊


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe