Tallensin pitkän tekstin tavalliseen tapaan. Avasin tiedoston korjailua varten, mutta ohjelma ei päästä enää tiedoston alkuun, vaan pomppaa itsepintaisesti loppuun. Sama jos menen fontti- ja kirjasinkokoikkunoihin, ne pyörivät vain ympäri, eivätkä anna vaihtaa niitäkään.
Onko vika ohjelmassa vai minun osaamisessa?
Libreoffice 3,6
Libre joo
1
197
Vastaukset
- Open source
MIkä käyttis? Jos käytät esim Windowsia voisit kokeilla päivitää sen uusimpaan versioon 4.0:n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754236Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112253Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201261
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81086- 601004
- 35936