Tallensin pitkän tekstin tavalliseen tapaan. Avasin tiedoston korjailua varten, mutta ohjelma ei päästä enää tiedoston alkuun, vaan pomppaa itsepintaisesti loppuun. Sama jos menen fontti- ja kirjasinkokoikkunoihin, ne pyörivät vain ympäri, eivätkä anna vaihtaa niitäkään.
Onko vika ohjelmassa vai minun osaamisessa?
Libreoffice 3,6
Libre joo
1
151
Vastaukset
- Open source
MIkä käyttis? Jos käytät esim Windowsia voisit kokeilla päivitää sen uusimpaan versioon 4.0:n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi627443Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se164894Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h133545- 1102670
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän631994En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???711905- 591686
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso621661- 771453
Laaja törkeä petos- ym. kokonaisuus Kajaanissa
Että semmoista. https://www.kaleva.fi/poliisi-paljasti-valtavan-rikosvyyhdin-kajaanissa/11404894441441