Oon 13v ja haluun poikaystävän!

13vvv

Oon tällänen 13v tyttö, eikä mulla koskaan oo ollut poikaystävää. Ihastuksia tosin sitäkin enemmän, mutta ei kukaan musta tykkää. Onks se myöskin noloo etten oo saanu viel ensisuudelmaa? Vaikka en varsinaisen ruma ookkaan, niin poikien seurassa oon sellanen hiljanen ja ne pitää mua ehkä tylsänä tyyppinä. Nyt en tosin ole ihastunut kehenkään, mutta haluaisin oikeasti poikaystävän. Onks se viel liia aikaista tällä iällä? En tiiä miten vanhemmat suhtautuis tähä, mut ne on aika suojelevaisia nii huolettaa vähä. Minkälaisista tytöistä pojat yleensä tykkää? Ja miten pojan saa itselleen? Kiitos ja kumarrus jos autatte.

77

7034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Random tyyppi

      Mä oon poika mut mulla on TASAN sama ongelma. Oon saman ikänenkin ja mul on mun ensimmäinen ihastus nyt mun kans samalla luokalla, mut ei se musta välitä... Muutenkin tytöt aina pitää mua joko ihan tylsänä tai ihan outona :( Ja tosta ensisuudelma jutusta, ei oo mitään erikoista että sitä ei ole saanut vielä tässä iässä, mun luokalla (ainakaan tietääkseni) yksikään poika ei ole saanut ensisuudelmaansa vielä.

      • Sama ongelma mut en oo kauheen ujo :-)


      • Anonyymi

        Sama mut oon 11 vuotta ja olen tyttö ja haluisin sellasen pojan jonka kans vois olla ja olis kiva


      • Anonyymi

        Oon 12 v tyttö jano aika sama ogelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 12 v tyttö jano aika sama ogelma

        Oon 13v poika asun kouvolassa .

        Missä sä asut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mut oon 11 vuotta ja olen tyttö ja haluisin sellasen pojan jonka kans vois olla ja olis kiva

        Mä voin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama mut oon 11 vuotta ja olen tyttö ja haluisin sellasen pojan jonka kans vois olla ja olis kiva

        mä voin olla oon hauska koht 12 mut ihasama 150cm vaalea poika


    • Sama!

      Mulla kans sama ongelma!
      Kyl pojat musta kaverina tykkää, olen aika hauska ja puhelias ja ihan perus hyvännäköinen tyttö. Ihastuksia mulla on ollut paljon, mutta kaikki on kaatunut siihen kun en ole uskaltanut kertoa tunteistani tai poika ei vaan välittänyt:(
      Nyt mulla ei oo ihastusta, mutta kaipaisin kovasti poikaystävää jonka kanssa voisi pussailla ja halia, oikeasti rakastaa!
      En tosiaankaan ymmärrä mikä minussa on kun ei pojat tahdo kaveruutta enempää?

      • Anonyymi

        Sama


    • bestboyfriend

      Itse oon 13 ja poika itekki haen tyttöystävää :)
      ja oon hakenu mutta oon ujo niin en oo puhunu ja oon tosi ujo

      • Anonyymi

        mä voisin!


    • ihastunut13v

      Mä oon kans 13v ja oon tyttö. Oon ihastunu yhtee meijän luokan poikaan ja oon kertonu vihjailevasti et tykkään siitä. Meillä oli jotain jo päiväkodissa esim. annoin ensisuudelmani hänelle (olin ehkä 5v enkä tajunnut silloin mistään mitään) mutta nyt hän on varmaan rakastunut toiseen... Mitä teen?
      Olen ajatellut unohtaa hänet mutta en pysty. Ja haluan poikaystävän:'(

      • Älä ny jumalauta "kerro vihjailevasti"
        Sano sille tai jätä sanomatta, mutta vihjailuyritykset ei kerro mitään, korkeintaan jättää yhden häiritsevän kokemuksen lisää...


      • kasvakaapennut

        Voi helvetin pennut. Se on ihan sama mitä te kakarat tossa iässä teette. Kukaan ei muista vuoden päästä mitään mikä on tapahtunut. Noi kakaroiden "suhteet" kestää 2-3 viikkoa maksimissaan. On siis aivan sama meettekö sanomaan suoraan tai sitte että ette mee koskaan. Aikuistenkin jutuista yli puolet loppuu ja kakaroilla jokainen.


      • totta.puhut

        Aivan samaa mieltä seurustelu ei ole lapsia varten


      • Eijumalauta
        kasvakaapennut kirjoitti:

        Voi helvetin pennut. Se on ihan sama mitä te kakarat tossa iässä teette. Kukaan ei muista vuoden päästä mitään mikä on tapahtunut. Noi kakaroiden "suhteet" kestää 2-3 viikkoa maksimissaan. On siis aivan sama meettekö sanomaan suoraan tai sitte että ette mee koskaan. Aikuistenkin jutuista yli puolet loppuu ja kakaroilla jokainen.

        Juu menkää te muualle selittää ku teil ei oo mitä hajuu minkälaista nykyään on koulus tai ylipäätänsä nuorten keskuudessa. Mä aloin ekan kerran seurustelee viime vuon se kesti 6kk ja sen jälkeen jätin sen koska se oli itsetuhone jne. Mut jos teil ei oo mitää hajuu minkälaista nykyään on niin menkää muualle pätemää


      • Anonyymi
        kasvakaapennut kirjoitti:

        Voi helvetin pennut. Se on ihan sama mitä te kakarat tossa iässä teette. Kukaan ei muista vuoden päästä mitään mikä on tapahtunut. Noi kakaroiden "suhteet" kestää 2-3 viikkoa maksimissaan. On siis aivan sama meettekö sanomaan suoraan tai sitte että ette mee koskaan. Aikuistenkin jutuista yli puolet loppuu ja kakaroilla jokainen.

        Kyl muista kitos van kukka olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl muista kitos van kukka olet

        Kyl on


    • oot kyl aika nuori, mut ei kai se haittaa.
      ja ei mullakaan oo ollu poikkista viel(eskas 'surustelin', mut sitä ei voi laskee) ja oon sua vuoden vanhempi.

    • vitutuskäyränousee

      Ärsyttää kun jotkut helkkarin pennut hakee seurustelu kumppanii netistä.

    • 12345---

      Oon 12v täytän syksyl 13v ja oon ihastunut moneen poikaan en osaa päättää kaikki näyttää suht samoilt ja kaipaan poikkist jota rakastaa ja en saa ikinä sellasta poikista ku haluun koska oon erkal keskittymis häiriö ja niin hirveetä kaverit pilkkaa ja sanoo että tykkään yhest meijän pihalaisesta pojasta vaikka se ei oo ollenkaan mun makuun

    • 12345---

      Mä en hae netistä tartten vaa apuu ongelmaan

    • HaluanSinutpls

      Mä voisin alkaa oon 12 vuotias poika Kuopiosta olen 151 cm pitkä täysin kovasti tyttöystävän!

    • juh060201

      Minä voin olla sun poikakaveri. Minua kiusataan sen takia, kun minulla ei tyttöä seurassa.

      • Vähän myöhässä tulit.


    • Haluunböifrendin

      Oon itekki saman ikänen tyttö samat ongelmat, mut sitä pitää odottaa milloin se oikea tulee..

    • kaikki aikanaan naikkonen oon 15v ja iha samassa tilanteessa itse tykkään uskoa että kaikki menee niin kuin pitää toisin sanoen kaikki aikanaan

      • oonmies

        mist päi oot oon sua vuoden vanhempi :)


    • XDenKeksiNimee

      Oot vaa ittes ja tee vitsei, ja tee vähäse kaikkee mist sun ihastus tykkää, niinku pelaa jotai pelii jota se pelaa tai kysy vaa mute sitä pelataa, oo suht sillee samaa mieltä kaikest sen kaa

    • mooncutter1

      oon tällane 12 v jätkä joka lenkkeilee ja nostelee vähän painoja. oon myös otaku. Mites ois tytsyt kelpaisko tällane jätkä ;)

    • cookye

      Mun mielest sul ei oo vielä mitään kiirettä seurusteluun :) iteki vietin noin 13-vuotiaaks saakka aika rauhallista elämää, koska sitä ennen pojat ei oikeestaan vielä kiinnostanu. 13-vuotiaana seurustelin ekan kerran mut se suhde kesti just jonku 2 viikkoa :D seurustelin aika paljon nuorempana, siis oli monia suhteita ja vasta 15-vuotiaana päädyin ekaan pitkäaikaseen suhteeseen joka kesti melkeen pari vuotta. Ero oli molemminpuolinen päätös, ja ollaan edelleen eksän kanssa hyvissä väleissä. Sun ei kannata miettiä millanen sun pitäs olla että herättäsit poikien kiinnostuksen. Oot vaan oma ittes, niin mäki oon aina tehny ja hyvin on näköjään toiminu. Sittenpä näät kuka sust oikeesti välittää just tommosena ja kuka ei. Mut tosiaan, kyllä sitä ehtii vanhempanaki sähläämää. Ite mietin et jos en ois nuorempana säätäny niin paljon nii ois varmasti monilta sydänsuruilta vältytty vaikka näin jälkeenpäin ne vaa naurattaa. Toisaalta ku on pari suhdetta takana tietää nykyää vähä enemmä mitä suhteelta haluaa. Mut ikinä ei kantti lähtee suhteesee vaa siks et on epävarma itestään tai pelkää et sil ois joku kiire. Kannattaa olla kärsivällinen.

    • auttavainen58

      poikaystävä, hei olisi sinulle kiva mutta olet jo lähes täysikäinen ,koska ilmoitus 2013.
      Kiva sehän sopii hyvin minulle

    • Phou

      Se nyt vaan on tosiasiat et tytöt haluu poikakaverin ja pojat tyttökaverin (tosin sit on vielä niitä poikia jotka tykkää pojista, mutta kuitenkin). Täs on vaan semmonen juttu, että paras tapa saada ihmisuhde on mennä juttelemaan esimerkiksi sille omalle ihastukselle. Alkuun se voi olla tosi mulkkukin henkilö, mutta oikeesti jos siinä henkilössä viehättää suo jokin asia, niin tarpeeksi kauan kun vietät sen kanssa aikaa ja tutustut siihen, niin sä opit tuntemaan sen hyvin. Sit ku ootte hyvii kavereit, ni kannattaa kysyy siltä, että haluaako se aloittaa sun kanssa parisuhteen ja jos se kieltäytyy, niin ainakin sulla on hyvä kaveri, joka ei vaan tykkää susta romanttisessa mielessä.

      Terv. Henkilö 19 v.

    • Ei siinä kyl mitään noloo oo ite olin 17v ku suutelin ekan kerran tyttöö

      • Jäikö se siihen suuteluun?
        Sanoitko tytölle että se on sun eka kerta?


    • Anonyymi

      Tää on vähä vanha juttu mut still jos kaipaat oon vapaaehtone :)

    • Anonyymi

      Ite oon ihan 14vpoika enkä liiemmin mitään enää yritä. Olen mielestäni ihan hyvän näköinen ja on ollut minuun kohdistuvia ihastuksia. Harvemmin kuitenkaan niitä joita itse toivoisi. Olen tahallani muuttunut hiljaisemmaksi. Onneksi on tuossa välkällä sentään semmoinen porukka jossa voin olla,(ainoana poikana) ja jopa siltä näyttää että eräs heistä minusta hieman pitäisi. Katsotaan nyt miten käy nwn. (Btw en välitä ruumiinrakenteesta kunhan ei häiritse, lauta on se paras)

      • Anonyymi

        Tehän olette vielä lapsia. Eläkää aivan rauhassa, sillä olette liian nuoria lähteä tämän maailman "markkinoille". Tulee muuten tehtyä tyhmyyksi, tai joku käyttää sinua väärin. Raja on 16 vuotta ja eikös lakikin ole asetettu sitä varten, ettei lapsi joudu väärin käsitelty.

        Ette ollenkaan kadu, jos ette lähde liian nuorina seurustelemaan. .


      • Anonyymi

        Juu u... katsoptaanpa ootko enää samaa mieltä n. 5 vuoden päästä.


    • Anonyymi

      Vaikutat todella mukavalta ja oon ittekki tämmönen 13v eikä öö tyttöö.

    • Anonyymi

      voi sinua

    • Anonyymi

      Kaikki tulee näköjää tänne ettii seuraa :)) Eipä mua haittaa ois kiva jos mäki saisin ;) Tähän viestiin voi vastaa jos viittii ja jos ettii gf. Oon siis tämmöne tyttö pääkaupunkiseudult ja säätöö on mut ei oikee etene tulin ny tänne because why not? Oon aika nuori mut kinda valmis. Tulkaa puhuu jos kiinnostaa ;)))

      • Anonyymi

        Tämä ei ole seuranhaku palsta ja vastaat 8 vuotta vanhaan aloitukseen. Nykyään seuranhaut poistetaan täältä, koska se saa vain pedarit innostumaan tai on pedarien aloittamia... Kuten sinunkin kommenttisi voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole seuranhaku palsta ja vastaat 8 vuotta vanhaan aloitukseen. Nykyään seuranhaut poistetaan täältä, koska se saa vain pedarit innostumaan tai on pedarien aloittamia... Kuten sinunkin kommenttisi voi olla.

        Mä kyl tiiän et tää on vanha ja sori jos yllytin jotain. Ei ollu tarkotus. Päätin vaa laittaa jotain tänne koska en aatellu et se ketään haittaa.


    • Anonyymi

      Seuraan

    • Anonyymi

      Moi oon 13v poika ja haluaisin tyttö minun pitäö tehdä haluan sellaisen olen ujo

    • Mitä mieltä olet polyamorisesta suhteesta?
      Voisiko sulla olla kaksi poikaystävää?

    • Anonyymi

      Ei haittaa et et oo saa nu poika ystävää. Ps mäki kaluun poika ystävän mut oon vasta 8.v

    • Anonyymi

      Mulla on ihan sama ongelma et oon ollu ihastunut mut en oo enää ja sit haluun poikaystävän mut vaikeetaaaaa

    • jos tääl on joku Rajamäelt, ja 12, 13, 14, ni voi addaa snapis HansesXD, vois nähä jossai kyläl

    • Anonyymi

      musta ei oo noloo jos ei ole kokenut ensisuudelmaa koska sen kokee kun on sen aika olen itse ollut kahdessa suhteessa mutta se oli elämäni kamalinta aikaa minulle ja sae vain tarkoitta että silloin ei ollut mun aika olla suhteessa pysyt vahvana vaikka eroja tulisikin vastaan se näyttää että rakkaus voi olla ihanaa mutta samaan aikaaan vaikeeta tsemmppii sinne sulle T:vilma 12v

    • Anonyymi

      Oot oma itsesi. Mega ripsisiä ankkahuulia on jo pilvin pimein. Ne ei kiinnosta ketään. Niistä ei kannata mallia ottaa. Eikä sulla mikään kiire ole,elelet nuoruuttasi ,se menee todella nopeasti.

    • Anonyymi

      Halutko yhten ?

    • Anonyymi

      Kaikki tapahtuu aikanaan!! Ei tolla iällä oo viel kiirettä tollasii asioihi, mut kaikki tyylillään. Miettikää näitä asioit rauhas ja suojelkaa sydämiänne❤️

    • Anonyymi

      Alax ?

    • Anonyymi

      No tota mulla on tyttö ystävä Niin Onnea "Etsintään" sulle ja Oon Bi mutta aina sitä True love ei vaan löydä 😭 mutta Älä give up Ok?

    • mä voin olla sun boyfriend oon vaalea 150cm about 50kg ja hauska en niinsäkkään roudi mut vähän en käytä huumausaineita joten jos pidät laita vaik snap jos on jasper.myllykoski

    • mä voin oon 12 rauhallinen 150cm 500kg vähä roudi en käytä huumausaineita")

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe