noloimmat hetkesi koulussa?

aloittaja!

eli siis mikä on noloin juttu mikä sulle tai vaikka kaverillesi on sattunut?? :)

96

7428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja!

      ....siis koulussa?

      • koulus mokailija

        Mulla on monia, mutta yks on ainaki, et multa ratkes farkut kesken koulupäivän.


      • upsis
        koulus mokailija kirjoitti:

        Mulla on monia, mutta yks on ainaki, et multa ratkes farkut kesken koulupäivän.

        Ehdottomasti menkkojen alku kesken koulupäivän. Menkat oli runsaat ja olin vaan unohtanu ne joten housut oli ihan veressä. Terkkarille ja sieltä nolona kotiin :)


      • Anonyymi
        koulus mokailija kirjoitti:

        Mulla on monia, mutta yks on ainaki, et multa ratkes farkut kesken koulupäivän.

        mul sama


    • lolhau

      oli hirvee boner kesken äikän esitelmän ja jouduin siis yksin seisoon luokan edessä

      • Anonyymi

        Ei paha. Mulla sattui sama liikuntatunnin jälkeen suihkussa.


    • vilhuska

      Mun parhaal kaveril alko menkat kesken päivän ja sil oli housut ja tuoli iha veres

    • vahinkojasattuu

      olin matikan tunnilla ja maha oli kipee. sitte pierasin vitun kovasti ja paskoin housuu! :D

    • fdbsvdsrhgrtshf

      maikka sano et tytöt eka jonoo ni en kuullu ni tietenki nousin myös :D

      • Anonyymi

        Toi ei ees oo paha


    • sasku-t

      .....JUU niit on monii ja ehkä pahin oli ku mun kaveri meni open pöyälle makaa ja sit meijjän ope tulee luokkaa ja se vaa makaa siin XDD

    • kalastin luokassa gepardeja ope ei välittänyt mutta luokkalaiset huusivat "KATSO" ja sitten huusin puspus ja ope heitti minut ulos ja gepardit myös:(

      • Lisays, gepardit kärsivhät koska opettahja heitti ne kaappejha pain.


    • nfkxkks=)jisksjdjdjx

      Opettaja paasas, että kouluaikana ei saa syödä purkkaa, koska siitä tulee ilmaa mahaan, ja alkaa pierettää, ja pierut tuhoavat otsoni kerrosta. Kohta yks tyttö pierasee kovaan ääneen, ja sitä hävettää niin paljon, että menee ihan punaseks ja häipyy luokasta.. Opettaja vaan pyörittelee päätä, ja mumisee itteksee: ei näille teinelle mee mikään perillle... XD

      • Huhhuh hehheh

        Fake ^


      • Anonyymi

        Houston, we have spotted a troll


    • pelkäänrokotuksii :)

      voi näit on MILJOONII..... mut yks perus:
      6 luokalla meidän piti mennä ottaa sikainfluenssa rokotteet ja jännitin sitä iha hirveest ja aloin itkee ja kiljuu ja oksentaa... ainakii kolmen luokan edessä.... :D

      • lelelelelelel

        Mul kävi TÄSMÄLLEEN samalla tavalla xD


      • 234234234
        lelelelelelel kirjoitti:

        Mul kävi TÄSMÄLLEEN samalla tavalla xD

        Mielikuva miten joku itkee ja kiljuu ja oksentaa samaan aikaan.


      • Anonyymi
        234234234 kirjoitti:

        Mielikuva miten joku itkee ja kiljuu ja oksentaa samaan aikaan.

        Nii☹️😂


    • Makkeman6969

      Mulla oli verkkarit ja yhtäkkiä alkoi stondaamaan

      • Anonyymi

        Tiesitkö että tämä on SUOMI24keskustelu eikä mikää puhumillätahansakielellä24keskystelu


    • Jarejavillegalle

      Join tunnilla ES

    • 34534543534

      Oli koe ysillä. Oli äänenmurros (poika olen). Muistin yhen helvetin hauskan jutun iha tuulesta vaan ja päästin erittäin korkean ja kimakan naururöhähdyksen, sellasen vammainen-aasinpoikanen-oksentaa-ja-kiljuu-samaan-aikaan-äänen.

      Ja sitten ne 28395 kertaa kun kaadun ruokalassa ruokatarjotinta kantaessa ja jään siihen keskellä ruuasta paskaset vaatteet päällä siivoamaan.

      Ja se kun pierasin kun pidin äikänesitelmää.

      Ja kun oksensin terkantunnilla yhen tytön reppuun... ahahaha ei :D

    • vihaan uinteja:D

      Kuudennen luokan alussa oli liikkatunnilla uintii.Aiheena oli pelastus ja piti ottaa vaatteet joilla voisi mennä altaaseen.Laitoin uikkarit valmiiksi alle ja kouluvaatteet reppuun ja uinnin jälkeen laukkua penkoessani tajusin että mulla ei ollu alusvaatteita mukana XDEi siinä mitään kun kuivat vaatteet olivat vaalea toppi ja shortsit :DD mitään takkia mulla ei ollu mukana joten lähdin vaan kotiin vaattaita laittamaan.Mies opettajani ei kuitenkaa uskonu juttuani kun kouluun saavuin.Tunti jälkkää..(y)

    • Mitähän taas....?

      Tämä nyt ei tapahtunut koulussa mutta änywäys. Olin sen 7 tai 8 vuotias,oltiin menos vissiin lappiin jossai kesälomal kai nii päättettiin pysähtyä mäkkärille kuselle. Kellään muulla ei ollu hätä ku mun äitillä ja mulla. Olin vielä niin pieni etten uskaltanu mennä yksin miesten vessaa joten menin äitin kans naisten vessaa vaik se tuntuki kuinka väärältä. Tottakai sain ainoan vessan josta oli ovesta lukko hajonnut tms se ei toiminut. Sitten tyyliin istuin siihen jä päästin menemään niin eiköhän joku vitun sokee skidi avaa aen oven ja tuijjota siin joku 10sec vaik sanoin sille et painu ny helvettiin siitä perkele. Jnoo se meni pois mutta yolo se tulee isosiskonsa kanssa samaan paikkaan toljottamaan vaikka kuinka kauan. No nousin pytyltä ja huuusin täysiä "MIKKÄ VITTU TEITÄ VITUN VAJUKKEJA VAIVAA ETTEKÖ TE VITTU OMISTA AIVOJA PERKELEEN PASKAT" tonäsin ne pois siitä edestä ja kävelin ulos koko mäkkärin katseet selässä

      • Kaunistakieltä

        Ai 7-tai 8-vuotiaana??
        Aika kaunista kielenkäyttöä sen ikäiseltä, mistäs olit oppinut?=-DD


      • mitähäntaas
        Kaunistakieltä kirjoitti:

        Ai 7-tai 8-vuotiaana??
        Aika kaunista kielenkäyttöä sen ikäiseltä, mistäs olit oppinut?=-DD

        Ka, äiti opetti.


      • Anonyymi
        mitähäntaas kirjoitti:

        Ka, äiti opetti.

        Ootko sa feikki "mitähäntaas.....?" Toi olo oikea nimi😤😅


    • Kivespussasit

      trolleja sataa :D

    • Failure trolli olin

      Yritin olla hauska ala-asteella ja väänsin nuppia ruokalan seinällä. Luulin sen olevan ilmastointi ja väänsin sen 10. Se oli tietenkin radio joka räjähti soimaan

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • kanamanne

      Olin 3.lk. Yks meiä luokkalainen (poika) laulo koulun edessä Hoosiannaa. Se jossakin vaiheessa näytti persettä yleisölle. Siinä vaiheessa hän veti VITUNMOISEN pierun, sitten sen perseen kohdalla (niissä housuissa) oli VITUN iso reikä ja sen perseestä tippu pökäle paskaa xDDDD. Sitten sillä tuli Boner, jonka ansiosta sen housujen etuosaan tuli iso reikä ja sen pippeli sojotti 400 hengen edessä !!!!

      Eli siis sen paskainen perse ja pippeli sojossa NÄKY 400 HENGEN EDESSÄ XDXDXD

      JA KAIKKI ALKO NAURAMAAN!!!!!!

      • Hekooheko

        repesin tolle kanamanne!


      • Anonyymi
        Hekooheko kirjoitti:

        repesin tolle kanamanne!

        Itekki


      • Anonyymi

        Toikin on trolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itekki

        Vittu luin ton illal 11 nii repesi kunnolla.meinäs vanhemmat kuulls


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itekki

        Niinpä!🤭🤣🫀💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toikin on trolli

        Sitä se kouluttamattomuus ja ajattelemattomuus teettää. Nuortenkin täytyisi kuitenkin erottaa narsistit terveistä. Narsisti levittää saastaa.


    • juupajuujustnii

      Ja sinä paskainen pippelitrolli, tällä kertaa kukaan ei naura.

      • kanamanne

        ei vittu oo trolli :DDD


      • Anonyymi

        🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬


      • Anonyymi
        kanamanne kirjoitti:

        ei vittu oo trolli :DDD

        Einii


    • ysillänyt

      Varmaan tää: seiskaluokka oli just alkanu ja uus luokka ja uudet ihmiset. Sit ekal viikol ku oli kaikkii tutustumisleikkei nii pelattii fudista yks päivä. Olin maalintekopaikas ja vedin ihan taysii tolppaan josta pallo kimpos kuinka ollakkaan munille. Se vaa jäi mieleen tosi nolona tapahtumana ku en tuntenu ketää ja jäin ihmisille mieleen tosta ja muutenki kaikkia nauratti sillon toi.

      • Nobody681

        Tuo sama kävi 4-luokalla luokkakaveri meni.


    • ....möhlääjä....

      Se kun lähdin hakemaan todistusta ja kaadoin luokkalaiseni tytön pulpetin!!

      • Anonyymi

        Ootko poika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko poika?

        Eiku walmartin laukku


    • kömmähtelijä

      No altan sillä et meiän luokkalaiset ei kiusaa ulkonäöstä vaan luonteesta tai salaisuuksista niin:
      Mä olin koulussa kun koulu oli alkamassa kävin vessassa ja ihanaa. Menkat oli alkanu ekaa kertaa. No kerroin yhelle mun kaverille joka sano suureen ääneen kun kiusasin sitä et "NYT TAITAA OLLA SE AIKA KUUSTA KU SULLA ON MENKAT" Kaikki tietty nauro paitsi mä ja sitte ku ne veret tuli läpi ja kaikki näki ne!!

      Toinen on ku oli joulujuhla ja mulla oli joku noin 10 cm korot korkkareissa ja mun piti olla esityksessä enkeli ja kun kävelin sirosti lavalle niin minäpä kaadun lavalle ja kun yritän päästä ylös niin astun vinoon ja kaadun takaisinXD. Eikä siinä viä kaikki mut kun yks poika tulee auttaan mua niin kaadun sen päälle ja kiemurtelen sen päällä päästäkseni ylös ja pojalla alko seisoon. Olin vaan et 0__0

      • Anonyymi

        Eii!! Rupesin nauraa😂


    • Nolomies

      Kun pääsin tyttöystävan viereen istuu ja samaanaikaa sattu tulee orkku..

    • DeadBabyBlue

      Meinasin kerran ruokalassa kaataa koko pöydän päälleni kun istuin tuolista hieman ohi. Olin huutamassa "Saatana!", mutta opettajien katsoessa suustani pääsikin outo "SAATAN.. Sinut kotiin!" Nolointa oli kuitenkin, kun pöytä tosissaan meinasi kaatua päälleni :'D

      Joskus ala-asteella sain koulupäivän aikana kunnon migreenin. Juoksin vessaan oksentamaan. Olen aina ollut todella äänekäs oksentaja, joten pian oven takana olikin runsaasti vanhempia oppilaita, jotka oven avattuani kysyivät, olinko kunnossa. En ainakaan parhaassa terässä..

      Sain ennen terveystiedon tunneilla kauheita naurukohtauksia opettajan takia. Hänellä oli usein, kenties itse edes tietämättään, hassuja ilmeitä ja hänen puhetyylinsä oli paikoin hauska.

      Kerran sitten yhdellä tunnilla puhuimme huumeista ja niiden vaikutuksista ihmiseen. Hasiksen tai jonkin muun huumeen vaikutuksissa mainittiin yhtäkkiset naurukohtaukset. Repesin totaalisesti ja nauroin naama punaisena. Kaikki muut keskittyivät rauhassa opetukseen.

      Hetken kuluttua olin jokseenkin rauhoittunut, tosin hytkyin vielä koittaen pidättää naurua. Opettaja huomasi rauhoittumiseni, kohotti kulmiansa ja kysyi: "No, vieläkö naurattaa?" Pokkani ei pitänyt XD

    • Lolilolilolililili

      Se kun pierasin täysii ruokalassa... 🤣

    • ittellä varmaan noloin juttu oli se kun olin 8 luokalla ja olin koulun vessassa yhen tytön kaa ja meinattiin rupee nussi mut just ku oltii saatu paidat pois sen oven rykäs auki meiän hissan ope ku oli luullu et ovi oli menny lukkoon sisältäpäin, hetimsen jälkeen lähti rahaa meit kumpaakin ehtorin luokse koko koulun läpi ja kummallakaan ei oo paitoja ja kaikki jotka käveli siit ohi näki meiät. sit rehtori vetää sellaset menkkaraget et koko koulu järisi, sain kävellä kotiin ilman paitaa...

      • Anonyymi

        Missä teidän paidat oli?


      • Anonyymi

        Eläimellistä. Eikö ton ikäsille opeteta, että se ei ole pikku juttu?
        Tiesittekö edes, että naiminen ja paneminen on 2 eri asiaa? Naidessa siitetään, paneminen tapahtuu suojatusti?

        Toisekseen, miksi herättäisitte rakkautta ennenkun se sopii? Jos tämä eriskunta ei opeta ihmisille luonteen tuntemusta, jotta perheet eivät hajoaisi (koska onhan sillä työllistävä vaikutus?), niin älkää sortuko siihen, ettette itse voisi opiskella sitä, mitä teille ei opeteta.


    • Wilu

      Yhe kerran kun tulin kouluun, niin huomasin että mulla oli yhä univaatteet päällä.

      • Anonyymi

        Toi ois paha mulle kun nukun vaan pikkareissa😳

        Oon siis tyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ois paha mulle kun nukun vaan pikkareissa😳

        Oon siis tyttö

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • perkele124567i

      Meijä luokal oli ope ja apu ope ja sit sw apu ope oli iha vitu ärsyttävä sit käytäväl sanoin kovaan ääneen et vittu se meijä apuope on rasittava, ja tietenki se kuuli sen

    • Hshdhshshshsjjajsfnföö

      Varastin dildon opettajan kaapista ja laitoin sen peräaukkoon ja se putosi sieltä vahingossa kun pidin esitelmää luokan edessä

    • MiksimullenäinkäyxD

      Pyörryin luokan eessä xD Ja nukuin Englannin tunnilla (eikä ope huomannu mitää) paitsi mun vieressä istuva siis mun kaveri toljotti mua xD

    • heikkisherkkuna

      liikkatunnil joskus kasiluokal alko yhtäkkii stondaan, mun verkkarit oli revetä, olin et mitä nyt !!!!? Onnex ope pelasti tilanteen. Lowe Him <3

    • Anonyymi

      Varmaan se kun sanoin että eräs kavereista masturboi ruokapöydässä ja rinnakkaisluokan opettaja tulee sanomaan että asialliset ruokapöytäkeskustelut. Hävettää...

      • Anonyymi

        Eihän toi oo ees paha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän toi oo ees paha

        No mikäs olisi sitten pahempi, herra Anonyymi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs olisi sitten pahempi, herra Anonyymi?

        No etkös itte oo Anonyymi?


    • Anonyymi

      No stondikset on tietenkin niitä noloimpia ja niitä tässä mun iässä tulee ainakin mulle noin kolme viikossa ja suurin osa koulussa. Eikä ne kivoja oo kotonakaan esim ruokapöydässä. Tuntuu et mun tapauksessa ei edes runkkaus auta kovinkaan paljon. Ja ala-asteella oon monesti sekoillut puheissani ja oon antanut itsestäni aivan väärän kuvan. Tuntuu et mun elämä on epäonnistumisten sarja jossa välillä tulee pieni onnistuminen ja sitten tunnelma hetken katossa ja sit tullaankin alas niin että kolisee.

      • Anonyymi

        Se mikä laulaen tulee se viheltäen myös katoaa...


    • Anonyymi

      Mä olin 7luokalla menin kouluun ja huomisen että mä en ollut laittanut tampoonia niin menin vessaan mikä oli käytävällä sitten mä menin vessaan ja laskin housut alas ja nojasin eteen päin ja olin laittamassa kunnes ovi avauttu mun takana ja sillä oli mun kaveri mikä ihmeteli. Sain kuulasiitä

    • Anonyymi

      Join koulussa luvatta energiajuomaa ja sielä ei saa juoda ja ope tuli takaa ja säikähdin ja tölkki kaatu housuille (harmaat kollarit) ja kaikki luuli et oon kussut housuun se läikkä oli vielä aivan siin kyrvän kohas ja jotkut oli ottanut kuvankin ja laittanut eteenpäin :(

      • Anonyymi

        Oon tosi vihanen niille jotka otti kuva!!!!🥺😠


    • Anonyymi

      Pelattiin liikkatunnilla ringetteä ja kaaduin pojan, joka oli ihastunut minuun päälle… Kisasimme kiekosta (onko ringettessä edes kiekkoa vai onko se joku rinkula sen nimi) ja poika kaatui lumihankeen selälteen. En ehtinyt jarruttaa ja kaaduin vatsalteni hänen päälleen niin että näytti että pantais toisiamme. Opettaja tiesi että poika oli ihastunut minuun ja näki koko jutun. En siis itse ollut ihastunut poikaan. No, pojallahan alko seisomaan eikä ollut muuta kuin verkkarit jotka oli jo muutenkin takamuksesta märät kun oli siellä lumihangessa maannut. Hävettää hänenkin puolestaan, kun kaikki kiusasivat meitä.

      • Anonyymi

        No tuliko teistä sitte lopulta pari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuliko teistä sitte lopulta pari

        Eipä tullut vaan nyt tämä sama poika on yksi kiusaajistani parin vuoden jälkeen


    • Anonyymi

      Olen nelosella ja kun olin kakkosella oltiin ulkona ja yritettiin tehdä lumiukkoa ja mulle tuli vessahätä kysyin opettajalta pääsenkö vessaan ja antoi lupaa ja vessassa oli joku oli kova vessahätä ja sillä kesti aika jotain 13min ja en pystyny pidättää joten se taisi mennä housuun ja sitä huomattiin ja luokkalaise nauro mulle ja kerroin opettajalta kaiken ja ope päästi mut kotiin en jaksa laittaa pilkut ja pisteet paikalleen mut onneks kukaa luokkskaisista ei muista kun se oli 2 vuotta sitten

    • Anonyymi

      Olin pyöräilemässä koulusta ja olin pihassa niin pissasin housuun juoksin kotiin mun sisko oli vessassa venasin et se tulee se meni sen huoneeseen ja kävin vaihtamassa housut
      Ja mun kaveri tuli samaa matkaa kun se asuu samassa talossa kun mä niin nyt koko luokka tietää😖

    • Anonyymi

      noh, olin menossa kylälle koulusta mun kaverin kaa ja sit mun pahin kiusaaja tulee sen sähköpotkulaudalla sanomaan "etkai sä vaan tuu kylälle" ja en sit kerinny sanoo mitään ku se tuli mun eteen ja ajo mun kengän päälle ja no tietenki mulla oli jalassa sellaset isot lökärit joissa oli löysä vyotärö kohta ja tietenki sitte ku se ajo mun kengän päälle nii sitte ne housut tippu vittu nilkkoihin asti

      sitte nostin ne iha nolona takasi ja potkasin sitä poikaa ja se sitte lähti pakoon MUT onneks siinä oli vaa mun kaveri joka ei nähny koska se oli just sen pojan takana, ja sit siinä oli se poika ja 2 mun luokkalaista muutaman metrin päässä mut siinä oli pyöräkatos jote ne ei ehkä nähny sitä MUT siinä kulki autoja jote niille hyvä show

      sitte ku se poika lähti pakoon nii se meni niitte mun luokkalaisten luo ja sano niille kovaan ääneen että "**** TIPPU HOUSUT" ja sit rupesin itkee vitun kovaa ja sit siihe tuli pari 9 luokkalaista kivaa tyttöä jotka sano sille pojalle että "kaytös tavat" no sitte siihen tuli 2 muuta mun luokkalaista, ja joitai muita tyyppejä

      mut haluisin tappaa itteni just nyt, vittu kertokaa, miten voin näyttää mun naamaa enää missään:/

    • Anonyymi

      Ehkä noloin tilanne on kun olin 13 vee poika ja meillä oli koulussa uintia oltiin koulun luokan kaa yksityisellä rannalla kaikki luokan pojat oli jo uikkareissa
      Ja tytöt jo uikkareissa myös opettaja kysy antti mikset oo jo uikkareisss sanoin et uikkarit jäi kotiin ope sano et nyt meet uimaan mä sanoin en voi kun ei oo uikkareita ope kaivo repusta tyttöjen uikkarit ja sano et pue noi päälle jos et haluu uida nakuna
      Sanoin et en vitussa ui tyttöjen uikkareissa
      Ope sanoi uit alasti tai tyttöjen uikkareissa saat valita
      Päätin uida alasti riisuin vaatteni pois ja mul alko seisoo juoksin äkkiä järveen alasti tytöt hymyili ja nauro pojat oli sillee et vau mikä kalu
      Olin tulos pois just vedestä niin äitini joka sattu olee rehtori tulee yhtäkkiä rannalle ja sanoo mis sun uikkarit on ja pitelee uikkareita kädessä sanoo nää jäi kotiin laita päälles älä näytä munias muille kun äidilles
      llalla sit saunaa äidin kaa
      Oli nolo kokemus äiti nolas mut taas kerran koko luokan edessä


      Seuraavana päivänä oli taas uintia ja olin muistanut uikkkarit mukaan mutta nyt kun olin uikkareissa koko luokka huutaa kuorona antti uikkarit pois sut on jo nähty jo munasillaan otin uikkarit ja päätin uida alasti
      Olen luokan pelle ja kovis nykyään aina uin alasti kun on uintia olenhan luokan kovin jätkä

      • Anonyymi

        Ei sinussa ole mitään kovaa, pelkkä pelle jolle kaikki nauraa.
        Sinun pikkuiselle pilille kaikki nauroi, et myöskään nähtävästi osaa kirjoittaa 😂🤦‍♂️


      • Anonyymi

        Mulle on käynyt melkein sama


      • Anonyymi

        2 vuotta sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinussa ole mitään kovaa, pelkkä pelle jolle kaikki nauraa.
        Sinun pikkuiselle pilille kaikki nauroi, et myöskään nähtävästi osaa kirjoittaa 😂🤦‍♂️

        Sinusta taas näyttää olevan tulossa narsisti, joka tuhoaa oman perheensäkin.


    • Anonyymi

      No mulla on kauheesti kaikkia tapauksia, mutta ehkä se pahin oli kun me mentiin luokan kaa ruokalaan... Ja kun olin just ottamassa enää vaan vettä lasiin, niin mun tarjotin tippu mun jaloille! (Sillon oli vielä keittopäivä)... No siinä ihan normaalisti meen ottamaan uudestaan ja ajattelin että "noh, näitä sattuu"... No mitäpä vielä... Se koko tarjotin tippu TOISEN KERRAN mun jaloille.. Kyllä nolotti... No kolmas kerta toden sanoi ja siitä selvisin vapisevin käsin ja posket punaisena... Myöhemmin sain tietää kavereiltani että muutamat olivat nauraneet minulle🙄😱😞... yhyy, onneks en itkenyt siellä...🥺🥺😓😓
      Ps Tää tapahtu 2022! Oon ja olin 10-v.

      • Anonyymi

        Jos todella olet tuon ikäinen, et pysty todistamaan sitä täällä. Oppikaa tästä.


    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Mä olin uimassa kaverin kanssa (ollaan poikia) ja 2 tyttöä tuli uimaan kanssa,muttei huomattu niitä. Me uitiin alasti, koska ei sielä näkynyt muita. Kun me huomattiin heidät me oltiin piilossa veden alla ja kun noustin pintaan (vähän noloina) he nauroivat meille ja mikä pahinta toinen niistä oli mun ihastus.

      • Anonyymi

        Luokka tunnilla


    • Anonyymi

      Olin tolloin 10v oon nykyään 14v

      • Anonyymi

        Tänne pääsee vaan täysi ikäiset jätkät, ei 6-12 vuotiaat


    • Anonyymi

      Me tehtiin joku haaste kavereiden kanssa ja tehtävänäni oli kiljua todella kovaa minulla on siis äänen murros ja kaiiki joten kuulosti oudoulta
      No sitten kun kiljuin meidän liikunnan opettaja tuli paikalle ja sanoi moi ja nauroi teki mieli tappaa itseni

    • Anonyymi

      Yläasteella ehkä seiskalla koulun liikuntatunnilla.. oli suunnistusta... siinä metässä tuli kusihätä ja yhden rastin jälkeen menin sitten vähän sivummalle ja laskin housuja (mulla oli aukottomat bokserit) ja aloin helpottaa hätääni. No enpä tajunnut että ihan muutaman metrin päässä olikin polku. Polkua pitkin tuli huomaamattani lauma rinnakkaisluokkalaisia tyttöjä jotka olivat myös suunnistamassa. Nämä tietysti alkavat hihitellä oikein huolella kun huomaavat minut pissaamassa pippeli kädessä. Voi että miten nolotti. En voinut aivan heti lopettaakkaan kun en viitsinyt laskea loppuja housuihin. Koitin kääntyä selin mutta tytöt tietty piirittivät. Ei siinä auttanut kuin laskea loput ja sit nopsaan housut ylös. Mutta tytöt ottivat minut kiinni etten päässyt pakoon. Ne riisuivat minut ihan kokonaan alastiksi ja runkkasivat tyhjäksi, sitten ne alkoivat panemaan ja muuta selaista.

      • Anonyymi

        ja sitten heräsit ja lakana oli likimärkä


    • Anonyymi

      Ei vaan se on totta

    • Anonyymi

      Astuin koiran jätökseen tietämättäni, ja kåvelin sisään kouluun.
      Mutta suurempi ongelma oli tajuta, että koulun päätyttyä porukat poistuu sieltä ollen teknisesti edelleen kivikaudella.

      Sitten aloin miettiä käsitettä "sivistysvaltio". Ota sellaisesta kansalainen ja vie metsään ilman välineitä. Hänen työvälineensä tulevat olemaan kivi ja puu!

      Tätä piisaa miettiä!

      • Anonyymi

        Ai niin, kivikaudella valittiin muija about ulkonäön perusteella. Entä tänään - tuhansia vuosia myöhemmin? Jos sama meininki, on jäänyt jotain oppimatta.
        Jos puhutaan, että "ihmiset ja eläimet lisääntyvät", niin silloinhan näiden välillä ei ole eroa. Jos ajatellaan, että kasvit on sijalla 1, eläimet sijalla 2, ja ihminen sijalla 3, voisi kuvitella, että äly osoittaa jo eroavaisuuden eläimen tapoihin nähden. Jos ei, kuka haluaa sitä, ettei eroa olisi?

        Taistelkaa luonneidentiteettinne puolesta. Se kertoo mihin te olette matkalla, kun taas kansalaisuus kertoo mistä olette tulossa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe