Samsung Trend suojakuoret?

Lilli9

Pitäisi löytää Samsung Trend luuriin suojakuori tmv, mutta eipä tunnu oikein löytyvän...tietääkö kukaan, onko siihen edes omia kuoria, vai käykö siihen jonkun toisen mallin?

164

15399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Turhautunut6

        Ovatko nuo varmasti luotettavia kauppoja, itsekin pitöisi löytää siihen kuoret? :)



      • I know!

        Tuolta my trendy phone sivulta löytyy halvalla moniin puhelimiin kuoria sun muuta. Kannattaa käydä vilkaisemassa! :)


    • samp2

      samaa itekkin etin.
      Tuo galaxy trend duosim S7562 (intian malli) näyttää samalta
      puhelimelta ja mitatkin täsmää.
      Siihen ainakin Kiinan verkkokaupoista löytyy kuoria...

    • kiinnostunut3

      voitko laittaa niitten kiinalaisten verkkokauppojen osotteita?? Olisin kiinnostunu :)

    • lumia820

      löytyisikö tuolta, nopeasti vilkaistuna edullisia !

      www.kauppanet.com

      • rbhhyggggg

        Ne ovat rumia


    • itsekin etsin

      Itse tilasin flippikuoret.. jännällä ootan saapuvaksi! Ei muuten kaupoista löydy.. eikä nettikaupoista! Ainut paikka tää munluuri, mistä löytää suomesta!

    • MököMake

      Munluuri myy 25 eurolla ihan samaa flippikuorta kuin ebay:stä löytyy postikuluineen alle 4 eurolla. Tuotekuvatkin on 100% samat. Kannattaa katsoa ebay.com ja hakusanaksi samsung galaxy trend hard case cover flip niin löytyy monta myyjää.

      • galaxy4

        Näinhän se on, että liikkestä saa tavaraa, jotka saa netistä halvemmalla. Suomen nettikaupassa tavara maksaa enemmän kuin ulkomaalaisessa. E-bay on halvempi joskus kuin saksalainen verkkokauppa ja kiinasta saattaa saada vieläkin halvemmalla, mikä tässä jutussa on uutta? :D Ite en jaksa aina ettii tuntitolkulla tavaraa esim e-baystä kun suoraan löytyy joko kaupasta tai nettikaupoista. Jos viitsii itse tehdä työn, minkä muut on jo tehneet toisen puolesta, säästääkseen muutaman euron ilman mitään takuita ja toimitusvarmuutta, niin siitä sitten vaan :)


      • puuttuva taito

        Vaan se rajoittaa, kun ei kunnolla osaa englantia. Vai voiko ihan ulkolaiselta sivustolta muka tilata suomeksi? Saattaa tulla tilatuksi ihan mitä tahansa!


      • puuttuva taito kirjoitti:

        Vaan se rajoittaa, kun ei kunnolla osaa englantia. Vai voiko ihan ulkolaiselta sivustolta muka tilata suomeksi? Saattaa tulla tilatuksi ihan mitä tahansa!

        Sivuston voi kääntää suomenkieliseksi Google kääntäjän avulla: http://translate.google.fi/

        Eli liitä sen kirjoituskenttään käännettävä osoite.


      • huono suomi
        vapunen kirjoitti:

        Sivuston voi kääntää suomenkieliseksi Google kääntäjän avulla: http://translate.google.fi/

        Eli liitä sen kirjoituskenttään käännettävä osoite.

        Oletko koskaan itse kääntänyt? Ei sitä käännöstä ymmärrä erkkikään!


    • jarmo998

      No niin sain munluurin tilauksen käteen.
      Vaikuttaa laatutavaralta!

      Ebaysta tilannut parikertaa molemmilla kerroilla kuulemma posti hukkas..
      Ihan sama jos maksaa muutaman euron enemmän. Hoituu ainakin takuut ja saa palvelun suomeksi

      • Galaxy4

        Näinhän se on, että liikkestä saa tavaraa, jotka saa netistä halvemmalla. Suomen nettikaupassa tavara maksaa enemmän kuin ulkomaalaisessa. E-bay on halvempi joskus kuin saksalainen verkkokauppa ja kiinasta saattaa saada vieläkin halvemmalla, mikä tässä jutussa on uutta? :D Ite en jaksa aina ettii tuntitolkulla tavaraa esim e-baystä kun suoraan löytyy joko kaupasta tai nettikaupoista. Jos viitsii itse tehdä työn, minkä muut on jo tehneet toisen puolesta, säästääkseen muutaman euron ilman mitään takuita ja toimitusvarmuutta, niin siitä sitten vaan :)


      • odottelen vielä

        Kuinka kauan kesti ennen kuin sait kuoret? Minä tilasin sunnuntain 11.8. eikä tämän päivän postissakaan tullut.


    • jarskioulu

      soittelin oman flipcoverini perään tänään. oli postitettu keskiviikkona ja kas päiväpostin mukanahan se tuli. kertoi että suosio yllätti ja ns: rästissä olevat tilaukset on kaikki postitettu maanantaihin mennessä jolloin toimitukset nopeutuvat huomattavasti. odotin siis omaani käytännössä 6 arkipäivää tilasin mustan ja valkoisen

      • huijaustako

        Tänäänkään ei suojakuori tullut. Nyt on jo 7 arkipäivää. Yritin soittaa, tuli vastaus, että numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. Onko koko liike humpuukkia, muutama saanut ja muille ei laiteta mitään, otetaan vaan rahat


    • pettymys1

      eihän munluurissakaan ole oikeanlainen! siinä ei ole salaman kohdalla reikää!

      • kauan kesti

        Minä sain kuoret eilen. Ja ihan oikeanlainen. Kaikille on reiät joille pitääkin olla. Kauan kesti saada, mutta nyt on siis saatu.


    • tilasin ja petyin...

      ... tänään posti toi Trendin flippikuoren, joka oli VÄÄRÄ!!!! ei sopinu mitenkään.... Great... palautetta laitoin, katsotaan tuliko kustua silmään tätä blondiraukkaa :(

    • satutsatu

      joo tuli kans maili että saaneet suuren erän mukana muutaman väärän.. no väärähän se tuli minullekin. tai tuote on oikea mutta siellä on jäänyt selvästi valuvaiheessa muotista jotain. jännää sinänsä että tuote on samsung orginaali pakattu. no soitin kauhun sekaisin tuntein sivuilla näkyvään numeroon. puhelimeen vastasi "jussi" kertoi että olivat saaneet toimituksen mukana muutaman valuvikaisen. No kerroin että haluan sopivan tuotteen tai rahat pois. kysyttiin mikä väri oli kyseessä. no vaalen sininen.. seuraava kysymys oli että missä päin asut. sanoin että hyvinkäällä. sovittiin että näemme 20min päästä alaovella. ja kyllä nyt minulla on kotiin toimitettuna sopiva flip cover trendiin!! ihanaa ainakin reklamaation hoito osataan.. pyysi vielä lähtiessään anteeksi ja pahoitteli.

    • minä vaan

      mulle tuli kans vastaus s-postiin, luvattiin laittaa heti oikee kuori postilla tulemaan. Pahoitteli kans kovasti asiaa! Tarkimmin ku katto pakkaukset taakse niin luke GT-S7562, ei siis GT-S7560 niinkuin ois pitäny olla. No nyt ootellaan että tulis uusi paketti postin mukana pian!

      • sama asia?

        Eikös se ole ihan sama? Tietääkseni poikani tilasi ulkomailta juuri GT-S7562 ja kuori sopi Trendiin ihan hyvin. Ihan varma en asiastas ole, mutta näin hän mielestäni sanoi.


      • trendi on minullakin
        sama asia? kirjoitti:

        Eikös se ole ihan sama? Tietääkseni poikani tilasi ulkomailta juuri GT-S7562 ja kuori sopi Trendiin ihan hyvin. Ihan varma en asiastas ole, mutta näin hän mielestäni sanoi.

        On olmassa kaksi eri trend mallia. Ei ole saman laisia ihan. Kannattaa olla tarkkana mistä tilaa ja että tilaa oikeat. Itse en ole netti kaupasta alkanut tuon takia tilailemaan vaan odotan että giganttiin tulisi. Kun sieltä kyyimme että tuleeko siihen kuoria oli vastaus että elokuun aikana


    • ...

      Mistäs niitä salamareiällisiä sitten löytäis... ebayn sivullaki on vaikka kuinka monta sataa erilaista suojakuorta mutta salamareikä puuttuu:/

    • Ihmettelen01

      Mä tässä vaan ihmettelen että käykö Samsung Galaxy S 3/4 Trendiin?

    • Noiden mallien kuoret ei käy Trendiin jos sitä tarkoitit.

    • Ihmettelen01

      No käykös muiden mallien? Tiedätkö sä?

      • 654321

        Itse tilasin ebaystä http://www.ebay.com/itm/Leather-Flip-Hard-Skin-Case-Cover-For-Samsung-Galaxy-S-Duos-S7562-GT-S7560M-/261207797523 valkoiset flippikuoret hintaan noin 4,5e (salaman reikäkin löytyy). Tuli reilussa parissa viikossa ja sopi hyvin trendiin (S7560). Kuvissa ei ollut kuorissa mitään tekstejä, kotiin tulleessa luki "trend duo" ja "samsung" - muuten vastasivat kuvissa olevia. Vähän paksuntaa puhelinta, kun puhelin klikataan suojiin.
        Ebaystä tilasin myös suojakalvoja (6kpl alle 2e) samaan s7562:seen. Nekin sopi hyvin trendiin (s7560) ja ne tulivat noin viikossa.
        Suojakalvot oli mielestäni parempia kuin mitä suomesta olen ostanut, flippikuori ehkä ihan vähän "kiinalaisen" oloinen (esim. teksti ei ihan keskellä), mutta hyvin toimiva.
        Eka kerta kun ebaysta tilasin, eikä ollut kovin vaikeata.


      • trend on minullakin

        S 3 minin käy. Mutta virta näppäin on s 3 hieman ylempänä


    • samsung

      S7562 dual ei sovi 7560 trendiin, siinä on sisällä valettu tupla SIM-korttia varten kaksi koroketta, joihin jää kantaan ja irti. No jos ne näppärästi kaivertaa pois, niin pitäs sopia, mutta eivät tuu tiiviisti kiinni. Viikossa tulivat Briteistä, h. alle 9e, Mutta eivät käy suoraan. Tuo edellisen kirjoittajan malli on eri, eli siinä toi takakansi jää puhelimeen ja se klikataan uusien kuorien sisään, eli paksujen kuorien väliin. munluuri taitaa olla ainoo paikka mistä saa, mutta ei oikeen kiinosta odotella 1-25 arkipv.

    • tietävä

      Expertillä myydään ihan suomes!!!! :)

    • jeps1

      Ei muuten myydä. T. expertin setä.

      • expertin täti

        Myydään ainakin meidän puljussa. ja saa tilattua.


      • inunzku

        kyllä itäkeskuksen expertillä oli tänään kun kävin kattomassa!!!! oli valkosia ja mustia...


    • hudomista
    • auttakaa!

      käykö samsung galaxy trend 1 s4 tai s3 suojakuoret???

    • Ei käy. Liian suuria.

    • auttakaa!

      mitkä sit käy???

    • tinttimoi
    • mii3

      Duo ja normi ovat samankokoisi Mutta duossa ääniaukko väärällä puolella

    • trendduos
      • vaakkeli

        Tilasin kauppanet.com :sta, hinta oli sellaselle Trend tähtisade kuorelle alle 7 egeä, toisella kaupalla oli sama 11.90 egeä. Huima oli ero !


    • ankkuli1

      Mä tilasin samsungin s3 min kuoria, toivottavasti sopii, samat mitata ainaki oli ja kuvissa näytti ainakin olevan reijät oikeassa kohtaa...

    • lol18

      Samsung Galaxy s3 Mini lähes täysin saman kokoinen tarkista vaikka gigantin sivuilta jos tarvetta on

    • Rutger Hauer
    • ...

      Onks toi munluurin flippikuori oikeesti hyvä ja toimiva?? Vastauksia!!

    • samsung trend

      Itsellä ainakin toimii niinkuin kuuluukin, omia kuoria 7560 merkinnällä en mistään löytänyt, joten päätin kokeilla noita. Ajaa siis asiansa.

    • eräsvaan

      Onko kokemuksia kauppanet.com nettikaupan tuotteista, tuntuisi olevan aika kilpailukykyisiä hinnaltaan ?

    • Ihan pihalla

      Kannattaako/uskaltaako tuolt eforchina.com sivustolta tilaa noit kännykän kuorii? Onko luotettava?

    • Epävarma

      Käykö Samsung galaxy s3 minin kuoret trendiin!?

    • Ei käy.

    • Kuorienetsijä

      Mistä Expertistä saa kuoria?

    • Trendikäs
      • Ihatiedoksvaan

        Eli siis tehdään nyt suurin osa selväksi. S3 minin kuoret eivät aivan sovi normi trendiin, sillä olen itse kokeillut niitä Gigantissa, mutta jos ei haittaa että näppäimet eivät ihan sopivilla kohdilla niin sitten vain ostamaan sieltä. S3 minin flippikuoret eivät käy ollenkaan, koska minin takakuori eri mallinen kuin trendissä. En tiedä varmaksi, mutta trend duosin kuoret käyvät jos ne vain napsautetaan kännykän takakuoren päälle eikä vaihdeta takakuorta. Itse olen katsellut semmosia kun samsung galaxy duos kuoria kun mitat samat ja aukot oikeilla kohdilla. Mutta jos ei halua nähdä vaivaa niin Experttiin tulossa ensi viikolla viimeistään. Giganttiin vasta kahden viikon päästä mutta flippikuorista en tiedä.


    • 3345
      • oligurggi

        mä taas löysin täältä, on ilmeisesti ihan suomalainen kauppa.

        www.kauppanet.com


    • pena74
    • halpa nettikauppa

      Miniinthebox ;)

    • minä98

      Käykö noi duon kuoret ihan tavalliseen trendiin ?

      • sopiva3

        Käy, ovat ihan samat !


    • aava -63

      olen särkenyt jo kahdesta trendistä lasit... ihmettelempä, miksei suojat voisi olla valmiina puhelimessa - tai ainakin voisi ostaa samasta paikasta!

    • Löytyi
    • plaahhhh

      Onko kellään muulla paskoja kokemuksia munluuri.com sivusta?

      Tilasin ite perjantaina kuoret ja ne tuli tiistaina ja on ihan rikki ja paketti kans avattu (ei kirjekuori vaan se kuoren oma paketti).
      Nyt yrittäny monta kertaa laittaa viestiä ja soittaa mutta ei saa mitään vastausta?

      Onko muilla käyny tällee?

      • MunluuriinPettynyt

        Juu, minulle kävi ihan samallla tavalla. Lähetin toisen sähköpostin [email protected] osoitteeseen ja sain loppujen lopuksi kahden viikon sisään vastauksen kuinka toimia. Nyt odottelen rahojen saapumista tilille. Harmittaa kyllä ettei homma mennyt putkeen kun nyt on puhelin ilman kuoria


    • plaahhhh

      Minulle vastasivat tänään. Lupasivat antaa rahat takaisin kun olin ensin ottanut kuvat vioista ja lähettänyt heille.

      Toivottavasti rahat tulevat pian takaisin.. Nyt eikai auta kun etsiä muualta kuoria sillä munluuri.com:ista en aio enää mitään tilata.

    • GT7560

      Hudomista löytyy kuoret ja kalvot

      • neveragain1

        P..rk..le menin ostaan hintaan 13,90 ! kaverin osti jostain kauppa --- jotain prikulleen samat kuoret hintaan 7,60. Molemmat oli toimitettuna.
        no ei iso raha mut ottaa päähän .


    • Tietämätön

      Mistä te olette löytäneet Munluurin puheinnumeron? En löytänyt sitä niitten netisivuilta. Minulle tuli myös tänään 7562:n flip cover 7560:n sijaan. Jotain oli vuoltu kuoren sisältä ja leikattu samalla yksi kiinnike pois.

    • diudaud

      Olenko nähnyt unta, että Trendiinkin voisi saada suojakuoren/kotelon, jossa olisi jopa kynä mukana?

    • vapuset Kiinaan

      Köyhät tilaa kännykänkuoria Kiinasta.
      Minä marssin Experttiin ja ostan laadukkaat mattapintaiset Wave suojakuoret
      Trendiin, maksavat 14,90 e/ kpl ja sillä sipuli.
      Tarvii olla nettivapusilta kyselemässä.

      • e-bay tilaaja

        Ne sinun laadukkaat kuoret on ihan hyvin voitu myös valmistaa siellä kiinassa, tai Etelä-Koreassa, mistä Samsungisikin on alunperin kotoisin.

        Kuorien hintaan on lisätty kuljetuskustannukset ensin maahantuonnin osalta, sekä sitten kuljetus maahantuojalta sinne Expertiin, plus sitten vähän alveja päälle sekä tietenkin kauppiaan sekä maahantuojan palkkiot ettei ihan ilmaiseksi myydä.

        Joten ne sinun laadukkaat mattapintaiset Wave kuoret voivat itse asiassa olla alunperin olleet täysin saman hintaiset kuin nämä "köyhien" tilaamat kiinasta, suoraan tehtaalta tilatut kuoret. Niille vain tulee vähemmän kuljetuskustannuksia, sekä näin ollen myös pienemmät ympäristökuormitukset.


    • Timo P

      Mulle tuli munluurista eilen flippikuoret kotiin. Nätisti istuu vaikka 7562 duosiin ovatkin, 7560 malliin kun niitä ei ole tehty eikä myynnissä missään. Nopea toimitus, keskuviikkona tilasin ja perjantaina oli kotona.

      • samitsamit

        Taitaa olla samat nuo 7560 ja 7562 duosit. Tilasin

        www.kauppanet.com - kaupasta ja täysin istuvat.


    • galaxies

      siis samat ovat :

      Kuoret ovat täysin samat, jos puhelin laitetaan suoraan kuoriin (ts. ei korvata alkuperäistä takakantta ja tekee puheluimesta millin / kaksi paksumman)
      trend duos (7652) mitat 121,5 x 63,1 x 10,57
      trend (7650) mitat 12,15 x 6,31 x 1,05

      Trend myydään Intiassa mallina Trend Duos 7652, tästä johtuen monet edulliset suojat on malliltaan 7652 vaikka voivat olla täysin samoja kuin 7650 !

    • saamassa trendiä

      Näin vaan varmistukseksi eli ne kuoret on samat 7652 ja 7650? :) vaustauksia järkeviltä/tietäviltä/omistavilta ihmisiltä! :)

      • trends7652

        Samat on tilasin itselle suojakotelon trendiin, sain 7562 mallin ja puhelin sopii siihen ihan täysin, eikä tarvitse irrotella takakansia.


    • kierätyskannattaa

      Huuto.netstä saa halvalla samsung glaxy terndin suoja kuoria itsekin aijon ostaa sieltä:)

    • suojakuorityttö

      Kyllä varmaan muiden mallien käy

    • Riippuu siitä onko toisten mallien suojakuoret saman mittaiset ja onko niiden "aukot" oikeilla paikoilla. Nimittäin jos ei niin silloin kuori ei käy hyvin Trend malliin.

    • Hevoskuoria?

      Eli oon ihan 100% hevoshullu joten ihmettelen onko Trendiin olemassa hevos aiheista kuorta? Jos on niin olisin tooooosi kiitollinen...

      • mävaakerronyhejutun

        mäki hauaisin ku mäki oon...


      • e-bay tilaaja

        Ja sama kuori näytti löytyvän myös ku hakee mallihaulla s7562, jos tuo on väärää mallia. Käsittääkseni s7560 & s7562 kuoret sopii samoihin puhelimiin. Joku korjatkoon jos oon ihan väärässä.


    • jjjesbee99

      Kaikista luotettavin vaihtoehto... Verkkokauppa.com :) ite tiladin sieltä. Vaikka ei ollut kuvaa niin mä henkilökohtasesti luotan Verkkokauppa.com iin:)

    • terro3300

      ite löysin sopivan fonekoveri.comista, tosin samsung S3:een, mutta näyttää olevan muihinkin samsungin malleihin. :)

    • juusoh

      [email protected] löyty ainakin flip-kuoria. Näyttäs olevan suomalainen firmakin,eikä ollut pitkät toimitusajat.

      • juuksojo

        kumma juttu ettei sivuilla kerrota firmasta ja ainoastaan paypal maksuna. vähän tuntuu oudolta !


      • juusoh
        juuksojo kirjoitti:

        kumma juttu ettei sivuilla kerrota firmasta ja ainoastaan paypal maksuna. vähän tuntuu oudolta !

        Ite tilasin tuolta. Kolmessa päivässä kuoret kotona. Paypalihan on luotettavin maksutapa nykyään, kun on kaiken näköistä yrittäjää...


      • jaskakopa
        juusoh kirjoitti:

        Ite tilasin tuolta. Kolmessa päivässä kuoret kotona. Paypalihan on luotettavin maksutapa nykyään, kun on kaiken näköistä yrittäjää...

        Mut jos on suomalainen yritys, luulisi että olis Y-tunnus, jolla varmistais että ALV :t tulis tilitettyä jne ...


    • jajony00
    • täällä ainakin!

      ebay.com issa on ainakin,montaa vaihtoehtoa,kaikkea ei tarvitse edes huutaa. Ja halvalla saapi !

    • mävaakerronyhejutun

      no MyTrendyPhone ja Tyyliluuri en ole kokeillut ja sama puhelin on ja kuoria etsin, tosi tyylikkäitä!

    • e-bay tilaaja

      E-bay:stä tilasin kaverille joululahjaksi ko. malliin kuoria. Löytyy paljo hienompia mitä suomen markkinoilla on. Flip cover kuori tuli ranskasta, postikuluineen makso n. 15€, musta nahkainen kotelo jossa kuviona erilaisia koukeroita ja perhosia, kovamuovinen suojakuori tuli kiinasta, hintaa postikuluineen n. 2€, valkea pohja ja kuviona "koukeroilla" muotoiltu pääkallo. Molemmat olivat erittäin mieluisia.

    • Kuori fani :))

      tiiättekö mistä saa tosi paljon kuoria ja edullisesti

    • Tässä ketjussa on linkkejä kuorien ostopaikkoihin.

    • plussalainen kysyy

      Käykö Trendin kuoret Trend plussaan? näissä malleissa on kuitenkin hienoisia eroja

    • Ei välttämättä käy täysin.

    • S4MIni
    • kylläkäy

      Kyllä käy, plussa on vaan päivitelty versio, malli itsessään on pysynyt samana.... Tuolta saa ainakin ihan näppärää koteloa http://kauppa.nahkatarvike.fi

    • Tietämätön(k)ö

      Kysyn nyt niiltä jotka tietävät. Käykö Samsung galaxy trend duos kuoret samsung galaxy trend s7560:n?

    • Pitäisi käydä.

      • Trendphone

        Niin pitäisikin.


    • Kiemura
    • kylläkäy, edelleen

      Trendi käy oli se plussa tai ei niin juurikin em. duosin kuoriin, ovat fyysisiltään mitoilta aivan samat. Näpyttimet sijaitsevat samoissa kohdissa ja niin edelleen.

    • Mietteliäs..?

      Käykö samsung galaxy trendin kuoret trend plussaan? :o

    • galaxy s4

      http://1i.fi/mobiili
      tuolt löytyy joka luuriin hyvä valikoima kuoria ja muita tarvikkeita ilmasella kotiinkuljetuksella

    • hyh ulkomaat

      Ainoo et tuo lux-case on törkeen hintanen, ja mikä tuo linkki on?!?! Nahkatarvikkeesta tuli ainakin hyvällä vauhdilla trendiin kuoret, eilen tilasin ja kävin tänään hakemassa, tarttupa mukaan vielä pari muutakin kuorta ko puhelimeen! Nahkatarvike.fi kauppaa suosittelen kyllä lämpimästi!

    • iphone suojakuoret

      www.nunuco.fi

      Vähän erilainen suojakuorien ja tarvikkeiden verkkokauppa.

      • teacher

        Kallis oli ainakin Trend yksivärinen 11.95 , monessa paikassa tuollainen 7 euroa, sisältää toimituksen kotiin.


    • Leppanen1972
    • laatukamaa !
      • uudet kuoret

        Tää oli hyvä, tänks!


    • soff499

      Mitä eroo on s7562 ja s7560???? Koska ku etin kuorii samsung trendiin mietin vaa et tarkottaaks ne samaa vai?

    • milja2

      on siihen

    • nopeet
    • Minäwaa

      Itse tilasin Hudomishop.net :stä! Olivat alle viikon sisällä perillä ja hyvät ovat olleet! Sieltä löytyy monen näköisiä kuoria ja ilmaiset toimituskulut! :) Suosittelen!

      • klleino

        Hudomi on kyllä yli kallis paikka. hinta 11.90 ja muualta saa alle 8 euroa. molempiin hintoihin sisältyy toimituskulut.


    • innuu1

      Ebaysta saa trendiin kuoria ja sitten myös gigantin sivuilta jotaki kuoria.

    • MXMRTREND

      Ostin trend plussaan kuoret ulkomailta normi trendin kuoret ja ne ovat ihan erilaiset ja minulla on normaali trendin flipcore kuoret ja ihan ongelmitta menee

    • kuoret hakusessa

      käypikö ebayn trend duos kuoret normi trendiin? vai onko normi trendille jotkut omat kuoret ebayssa?

    • Ei välttämättä käy sillä Trend Duos on hieman suurempi.

    • kuoret hakusessa

      kun sivuilla lukee nuin.. For Samsung Galaxy S Duos S7562/Trend S7560
      ku tilasin yhet ja ne ei käyny ku yks hakanen on liikaa ja sit pitäis veistää toista osaa pois

    • trendplus
    • lkdjlkjlk

      hudomi.com

    • Viisaaas

      On se niin vaikeaa ymmärtää että se 7562 malli sopii tähän meillä olevaan trendii. Mä en ymmärrä miten pieniä että ette ymmärrä sitä tai selitys on se että ootte suomalaisii

      • tsuduu

        kyllä sopii - mallia 7562 myydään muualla ja on vastaava kun 7560 !!!
        trend ja trend plus ovat kuoriltaan, napukoiltaan samat, yhdet kuoret käy molempiin malleihin, ei ongelmia.


      • Apua?

        Eli siis, Samsung Galaxy Trend Duos S7562 sopii Samsung galaxy trendiin (tai plussaan)?


    • kysyväeitieltäeksy

      Älkää hyvät ihmiset tilatko niitä kuoria/koteloita ihan mistä tahansa! Kannattaa myös miettiä, millaiselle yritykselle antaa omat luottokorttitietonsa. Netti on täynnä huijareita, kysykää vaikka kuluttajaneuvonnasta...

      • ostanut olen

        tän on kirjoittanut joku firma joka ostaa 50 centillä ja myy yli kymmenellä eurolla !!!
        kiva yritys, hei ... ja luottokorttiteidot menee maksunjärjestäjälle ja ne on kyllä suomalaisessa nettikaupassa turvalliset !


    • Apua?

      Löysin hyvän kaupan josta saa aika halvalla kaikkia kuoria (http://www.miniinthebox.com/), mutta en löydä omalle puhelimelle (trend plus), mutta löysin trend duolle (Trend Duos S7562). Sopiiks ne mun kännylle? Ja onko se kauppa luotettava? Esim. tuleeks mitään "posti hukassa" viestejä? Kannattaako kokeilla?

      Kiitos jos vastaatte :3

      • Apua?

        Muute hei, sain päähäni sellaisen älyttömän idean, että entä jos se Duos tarkoittaa sitä että ne käy molempiin trendeihin? Siis Trendiin ja Trend Plussaan?


      • Apua? kirjoitti:

        Muute hei, sain päähäni sellaisen älyttömän idean, että entä jos se Duos tarkoittaa sitä että ne käy molempiin trendeihin? Siis Trendiin ja Trend Plussaan?

        Duos on dual-sim versio. Kyllä itäisi toimia. Olen DX:stä ostanut ja on toiminut.


    • Trend phone

      Moikka!!! Trend ja trend plus puhelimet ovat samanlaisia, plussassa on toiminnoidenkyvyt vain hieman paremmat.

    • testattu
    • KAWAII

      Voisiko joku kiltti ihminen kertoa että sopiiko samsung galaxy trendiin, samsung galaxy trend plus'san kuoret. Tai sopiiko siihen duos. sillä se olisi kiva tietää. saisin ihanat silikoniset kissa kuoret mutta ei ole normaalille trendille. Help? ;-;

    • Koonsa puolesta kyllä.

    • momomommm

      löytyykö mini in the boxista trendiin kuoria kun niissä lukee aina s7562

    • äiti66r6555443476

      tyttäreni tilaisi mini in the boxista kuoria iphonelle, niin tiedättekö löytyisikö sieltä trendiin lompakkokuoria, koska olen yrittänyt etsiä, mutta niissä on aina s7562 että sopiiko se sitten tähän?

    • Okami1211
      • onko se?

        Onko tuo muistikauppa.fi luotettava ku ajattelin tilata tuollaset silikonikuoret omaan rendiin


    • Dino6624
    • aapina1
      • hubaba

        Täältä toinen ääni design kuorille.


    • epävarrma

      Käykö samsung galaxy s3 minin kuoret samsung galaxy trendiin??

      • Ternd on selvästi paksumpi, joten enpä usko.


    • tyyliluuri

      tyyli luuri16.5.2015 10:20
      Tilasin tuolta valkoiset kotelokuoret puhelimeeni, toimitus tuli suht nopeasti mutta petyin hiukan kun osa johon puhelin kiinnitetään oli piki musta muuten valkoisissa kuorissa ja koko puhelimessa:( no parin päivän jälkeen jouduin pettymään uudestaan kun huomasin että kotelon kiinnitys osasta irtoilee paloja ja se ikään kuin rapisee pois ja tätä on jatkunut satunnaisesti. Nyt tilanne on se että toinen puoli on jo rapissut pois eikä puhelin pysy enää kotelossa!! En aio enää toista kertaa tilata kyseisestä paikasta mitään.

    • trendissä
    • GoGoGary

      http://covery.fi tilasin honor 7 kuoret, mutta tuolta näyttäis löytyvän aika kattava paketti

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe