Isabella

helkky-

Kertokaa aurinkomatkojen Isabella huoneistohotellista kokemuksia. Olisi tarkoitus lähteä sinne toukokuussa 2 viikoksi :)

15

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menes kuule

      muualle kyselemään typeriä.

    • ..A..

      Mä oon menossa sinne seuraavalla viikolla ja voin sen jälkeen viestitella tuoreita tietoja :)

      • Kerro sitten

        nussiiko Ali vielä ryhävalaita vai onko vaihtanut sotanorsuihin?


      • toukokuu2914

        Kirjoittele kokemuksia kun olet palannut.:))


      • ehkä ei
        Kerro sitten kirjoitti:

        nussiiko Ali vielä ryhävalaita vai onko vaihtanut sotanorsuihin?

        Ai jaa, onkos siellä sellaista toimintaa, vai onko tuo vain jonkun mustamaalaamista.


    • Lounay

      Oltiin vuosi sitten marraskuussa, ihan ok paikka.

    • jami99

      -HELKKY- mimmonen porukka teitä on lähdössä toukokuussa isabellaan??

      • Ali fan club

        Meitä on viis tytsää ja ollaan Ali-faneja!


    • Lämmintä odotellessa

      Ihan ok hotelli huolimatta siitä, että palstalla sitä moititaan. Ystävällinen palvelu ja kiva puistikkoreitti rannalle. Ollaan pidetty ja taas kerran menossa sinne viikoksi (lähtö ensi perjantaina). Toivotan hyvää reissua sinulle!

    • tomppa.

      Jos tykkäät siitä, että moskeija on 50 metrin päässä hotelista ja heräät joka aamu viiden jälkeen rukouskutsuun, niin Isabella on juuri sinua varten. Huoneet olivat vaatimattomat, ulko-oven lukko ei tahtonut toimia, ei myöskään sähköavain vaan joutui remputtamaan moneen kertaan. Ilmastoinnilla oli kaksi asentoa - on tai off. Lämmin vesi viikon aikana kolme kertaa poikki, siis loppui kokonaan.

      Aamupalalla on kakta erilaista leipää, vaaleita molemmat. Kananmunia ainoastaan keitetynä ja hiin heelvetin kuumiksi ettei voinut kuoria polttamatta sormiaan. Kahvia joutui odottamaan jokaikinen aamu, kun valmistivat sitä kuumalla vedellä nescafe muruista. Sen joutu hakemaan itse tiskiltä ja ennen ensimmäistä kupillista oli muu aamiainen jo syöty.

      Suomalaiset örvelsivät uima-altaalla aamusta iltaan ja heitä oli 90% asiakkaista.

    • 18+6

      Kyllä on Tomppa sellaisen trauman saanut Alanyan matkastaan, että mahtaako siitä päästä yli ikinä!

      • tomppa.

        Olen jo päässyt siitä irti, se tapahtui paluulennolla kotiinpäin, kun lentokone nousi ilmaan. Sillä hetkellä tiesin etten koskaan enää palaa Turkkiin.


    • Eienääikinä

      Olen viettänyt viikon elämästäni Isabella hotellissa enkä mene sinne enää koskaan!!

      Huone oli likainen ja todella kolho. Ja eniten ärsytti, ettei lämmintä vettä tullut suihkusta koko viikon aikana...

      Suosittelen lämpimästi toista hotellia!

      • Jhgijghjj

        Kelpo hotelli hintaansa nähden. Oma huoneeni oli hyvässä kunnossa ja siivottiin päivittäin. Ali ja pojat ovat kovia heittämään läppää, mutten ihan jaksa uskoa että siellä naisia "ahdistellaan" kuten täällä väitetään. Tosin en hirveästi kuluttanut aikaa hotellin baarissa iltaisin. Isabellasta on lyhyt matka esim. Kipa- markettiin ja lähistöltä löytyy monia loistavia leipomoita jos tykkää kokata aamiaisen itse. Kahvinkeitintä ei huoneista löydy. Suosittelen hotellia jos ei halua keskustan vilinään. Lyhyt matka vuoristoon lenkille.


    • piparjuurisoppa

      Hotelli on aivan hirveä läävä.
      Ali on varas ja huijari, mielistelee niin että ällöttää.
      Loistavat leipomot jättäisin rauhaan, räkivät leipääsi jos niistä ostat.

      Vuoristoon onkin hyvä paeta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      421
      4689
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2334
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1460
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1130
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1015
    Aihe