Porin Danske - Emme halua talletuksia!

surkea meininki

Löytyykö Porista enää pankkia, jonne asiakas voi tehdä talletuksia omalle tililleen? Minut heitettiin tänään ulos Porin Danske Bankin torin laidalla olevasta konttorista. Olisin tallettanut pienen 500 euron summan (käteistä) pankkitililleni, mutta sanoivat, että ei onnistu. Kassapalvelut ovat auki klo. 10-13. Sen ajan ulkopuolella ei käteistä rahaa pysty tähän pankkiin tallettamaan.

Eli normaalia klo. 8-16 työpäivää tekevät eivtä siis millonkaan pysty tallettamaan rahaa tililleen, vaikka pankki olisi auki klo. 16.30 tai 17.00 asti. Rahaa otetaan vastaan vain 3 tuntia vuorokaudessa ja vain arkipäivinä.

Erikoista asiakaspalvelua. Tai siis täysin ala-arvoista! Nolottaa ja hävettää Porin Danske Bankin työntekijöiden puolesta. Varmaan "mukava" olla töissä yrityksessä, jossa asiakaspalvelu on täysin ala-arvoista.

Ottaako Porissa mikään pankki rahaa vastaan vaikkapa klo. 16.00?

44

2678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diapam8118

      Sama meininki on ulvilan osuuspankissa.Kello 13:00 jälkeen ei voi asioida rahatukon kanssa tai nostaa omia rahojaan.Muitakin bankkeja on jotka eivät tahdo rahaa.

      Homman nimi on sellainen että koittavat päästä käteisestä eroon loppujen lopuksi kokonaan.Käyttöä PAKKOvähennetään kaikenlaisin keinoin ja sitten sanotaan että hei kuule, nyt ihmiset ei käytä enää käteistä niin paljon kuin ennen meidän on aivan pakko poistaa nuo raha-automaatit täältä ja täältä.

      Visa vinkuu koska käteistä ei saa ja sitten tulee ehdotus että mitä jos nyt luovutaan koko pelleilystä ja otetaan käyttöön jonkinsortin digitaalinen raha koko euroopassa.

      • surkea meininki

        Tämä onkin laajempi ongelma kuin kuvittelin. Jo on aikoihin edetty, kun pankkiin ei saa vietyä rahaa! Ei Ulvilassakaan.


    • Keski-ikäinen nainen

      Kävin muutama viikko sitten Pihlavan Osuuspankissa tallettamassa rahaa. Keskellä päivää.

      Todennäköisesti kävin siellä viimeisen kerran.

      Minulla oli iso n. 3 500,00 euron lasku tulossa maksuun ja olin laittanut sen jo omalla tietokoneellani maksupalveluun. Tilini varat eivät kuitenkaan olisi riittäneet laskun maksuun.

      Virkailija oli ns. konttoreita kiertävä tuuraaja, ei siis vakinainen Pihlavan konttorissa, vaan olen nähnyt hänet aiemminkin muissa OP.n konttoreissa.

      Kauheella äänellä, niin, että mä oikein peläästyin, hän kysyi: "Mistä nämä rahat ovat peräisin?" "Minulta" vastasin. "Ne on minun rahojani". "Mistä nämä on peräisin?" "Minulta itseltäni. Ne on minun palkkaani. Omasta yrityksestäni." "Onko tämä yritystili?" "Ei." "No mikä tili tämä on? " Se on minun oma yksityistilini, joka on minulla ollut lapsesta asti."

      Sitten tuli täysi hiljaisuus. Virkailia naputtelee konettaan, kone surraa. Ja ojentaa minulle sen kuitin. Katson. Rahat ovat tililläni.

      Eli Pihlavan Osuuspankissa otetaan käteistä vastaan, tai otettiin ainakin muutama viikko sitten. Mutta ainakin minä olin ihan ÖÖÖÖ kun lähdin sieltä, ja tuskinpa vähäänaikaan avaan sen ovia.

      • utelijat vittuuun

        Minulta udeltiin rahaa vaihtaessani mistä olen saanut tukon ulkomaan valuuttaa.Ensin sanoin että mitä se pankkivirkailijalle kuuluu mistä rahani olen saanut.

        Utelu jatkui kuitenkin ja tivattiin edelleen mistä rahat ovat kotoisin.Sanoin että myin persettä torilla.
        Mummo ei oikein uskonut selitykseen mutta pitäydyin tarinassani omapahan on asiani vaikka olisin pieraissut tukullisen dollareita syötyäni american barbecue purilaisen mäkkärillä.

        On se nyt vittu jos ei saa ilman uteluita omia lomamatkalta yli jääneitä dollareita vaihtaa euroiksi varsinkin kun pankki vielä tienaa vaihtopalkkiona siitä sievoisen siivun.
        Tämä siis nordeassa keskustassa.Oli viimeinen vaihto myös siellä.


      • osuuspersepankki
        utelijat vittuuun kirjoitti:

        Minulta udeltiin rahaa vaihtaessani mistä olen saanut tukon ulkomaan valuuttaa.Ensin sanoin että mitä se pankkivirkailijalle kuuluu mistä rahani olen saanut.

        Utelu jatkui kuitenkin ja tivattiin edelleen mistä rahat ovat kotoisin.Sanoin että myin persettä torilla.
        Mummo ei oikein uskonut selitykseen mutta pitäydyin tarinassani omapahan on asiani vaikka olisin pieraissut tukullisen dollareita syötyäni american barbecue purilaisen mäkkärillä.

        On se nyt vittu jos ei saa ilman uteluita omia lomamatkalta yli jääneitä dollareita vaihtaa euroiksi varsinkin kun pankki vielä tienaa vaihtopalkkiona siitä sievoisen siivun.
        Tämä siis nordeassa keskustassa.Oli viimeinen vaihto myös siellä.

        Joo ei ole nettipankkiasiointikaan ihan helpoksi tehty osuuspaskassa.
        Esimerkkiä juuri äsken kun koitin maksaa vuokraa.

        1.siirsin rahaa vaimon tilille että yhteiset varamme riittävät juuri ja juuri vuokraan.

        Pim! Osuuspankki tahtoo vahvistuksen tekstiviestillä.
        No kiva, vaimon luuri varastettiin kuukausi sitten joten ei varmaankaan onnistu, ajattelen.

        2.siirsin rahat takaisin omalle tilille että saan vuokran hoidettua.
        Pim! Osuuspankki väittää että koitan maksaa saman laskun kahdesti.Saan kuitenkin temppuiltua asian niin että pääsen klikkaamaan hyväksy nappia.
        Pim! Osuuspankki tahtoo tekstiviestivahvistuksen.

        No, klikkaan että pistä viestiä tulemaan.Tekstari tulee puhelimeen ja siinä pyydetään tiettyä tunnuslukua.Laitan tiedon oikein osuuspankin kyselyyn.
        PIMMMMM!!! Osuuspankki väittää numeron olevan jo käytössä jossain vitussa.Ei siis toimi tämä.Olemme varmaankin joskus hädissämme lisänneet sen vaimon tilille :D ei saatana..

        No, meneepä hankalaksi.Kaivan laatikosta vanhan prepaidliittymän ja pistän kortin puhelimeen, koitan sillä.Tekstiviesti tulee jossa vaaditaan vahvistamaan tämän liittymän lisääminen osuusmulkkujen nettisivulle numerokseni.Annan vahvistuksen sivulle.

        3.Koitan jälleen maksaa laskua.
        PIMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!! pankki tahtoo tekstiviestivahvistuksen...
        No...ok...annanhan minä..jep..

        Tekstiviestivahvistuksen saisi poistaa hevon vittuuun koko pankista.Mitä tekee sellainen perhe jolla on vain 1 luuri käytössä ja molemmilla kuitenkin tili?
        Lisätäänkö naapurin jaskan luuri siihen vaimon tiliin ja käydään sitten jaskan luona vahvistamassa jokainen saatanan sähkölasku,vesilasku,tai muumilehden tilaus jaskan ovikelloa rimputtamalla?


      • Relli Ohn
        osuuspersepankki kirjoitti:

        Joo ei ole nettipankkiasiointikaan ihan helpoksi tehty osuuspaskassa.
        Esimerkkiä juuri äsken kun koitin maksaa vuokraa.

        1.siirsin rahaa vaimon tilille että yhteiset varamme riittävät juuri ja juuri vuokraan.

        Pim! Osuuspankki tahtoo vahvistuksen tekstiviestillä.
        No kiva, vaimon luuri varastettiin kuukausi sitten joten ei varmaankaan onnistu, ajattelen.

        2.siirsin rahat takaisin omalle tilille että saan vuokran hoidettua.
        Pim! Osuuspankki väittää että koitan maksaa saman laskun kahdesti.Saan kuitenkin temppuiltua asian niin että pääsen klikkaamaan hyväksy nappia.
        Pim! Osuuspankki tahtoo tekstiviestivahvistuksen.

        No, klikkaan että pistä viestiä tulemaan.Tekstari tulee puhelimeen ja siinä pyydetään tiettyä tunnuslukua.Laitan tiedon oikein osuuspankin kyselyyn.
        PIMMMMM!!! Osuuspankki väittää numeron olevan jo käytössä jossain vitussa.Ei siis toimi tämä.Olemme varmaankin joskus hädissämme lisänneet sen vaimon tilille :D ei saatana..

        No, meneepä hankalaksi.Kaivan laatikosta vanhan prepaidliittymän ja pistän kortin puhelimeen, koitan sillä.Tekstiviesti tulee jossa vaaditaan vahvistamaan tämän liittymän lisääminen osuusmulkkujen nettisivulle numerokseni.Annan vahvistuksen sivulle.

        3.Koitan jälleen maksaa laskua.
        PIMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!! pankki tahtoo tekstiviestivahvistuksen...
        No...ok...annanhan minä..jep..

        Tekstiviestivahvistuksen saisi poistaa hevon vittuuun koko pankista.Mitä tekee sellainen perhe jolla on vain 1 luuri käytössä ja molemmilla kuitenkin tili?
        Lisätäänkö naapurin jaskan luuri siihen vaimon tiliin ja käydään sitten jaskan luona vahvistamassa jokainen saatanan sähkölasku,vesilasku,tai muumilehden tilaus jaskan ovikelloa rimputtamalla?

        Tuo kaikki liittyy johonkin rahanpesuepäilyihin. Viimeksi kun vein palkkani itse tiliilleni kun ei työnantajan kone toiminut, alkoi tuttu virkailija nipottamaan että voi voi kun on liian iso summa, 1650€, täytyisi löytyä joku selitys. Kysyin että mistä minua epäillään? No kun on noita rahanpesujuttuja nyt niin paljon liikkeellä. Otin rahani ja menin verstaalle ja tuhrin kaikki setelit jarrunokeen ja rasvaan. Menin takaisin pankkiin ja tälläsin nipun tiskille ja sanoin että nyt ei ole pestyä rahaa. Voi räkä, mikä ilme tuli vastaan. Mutta nyt menivät rahat tilille eikä sen jälkeen ole morjesteltu. Vaihdoin POP-pankkiin. Siellä palvelee aina ihminen ihmistä ja tietävät että vielä on Porissakin muutama ihminen joka saa työstään jotain rahapalkkaakin. ELÄKKÖ EU.


      • Relli Ohn kirjoitti:

        Tuo kaikki liittyy johonkin rahanpesuepäilyihin. Viimeksi kun vein palkkani itse tiliilleni kun ei työnantajan kone toiminut, alkoi tuttu virkailija nipottamaan että voi voi kun on liian iso summa, 1650€, täytyisi löytyä joku selitys. Kysyin että mistä minua epäillään? No kun on noita rahanpesujuttuja nyt niin paljon liikkeellä. Otin rahani ja menin verstaalle ja tuhrin kaikki setelit jarrunokeen ja rasvaan. Menin takaisin pankkiin ja tälläsin nipun tiskille ja sanoin että nyt ei ole pestyä rahaa. Voi räkä, mikä ilme tuli vastaan. Mutta nyt menivät rahat tilille eikä sen jälkeen ole morjesteltu. Vaihdoin POP-pankkiin. Siellä palvelee aina ihminen ihmistä ja tietävät että vielä on Porissakin muutama ihminen joka saa työstään jotain rahapalkkaakin. ELÄKKÖ EU.

        Minulta kysyttiin Nakkilan Nordeassa henkilöpapereita kun laitoin tililleni 300e, ei siis meinattu ottaa rahaa vastaan muuta kuin henkilöytensä todistaen. En suostunut näyttämään kun itse omalle tililleni rahaa talletin enkä usko että kukaan muukaan joutuu henkilöllisyytensä todistamaan vaikka laittaisi rahaa jonkun muunkin tilille. Kyllä ainakin laskutkin saa maksettua esittämättä minkäänlaisia henkilöllisyystodistuksia, riittää ihan tilinumero yms tiedot ja allekirjoitus, vaikka allekirjoituksesta ei saisi mitään selkoakaan..


      • väitä lahjaksi
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

        Minulta kysyttiin Nakkilan Nordeassa henkilöpapereita kun laitoin tililleni 300e, ei siis meinattu ottaa rahaa vastaan muuta kuin henkilöytensä todistaen. En suostunut näyttämään kun itse omalle tililleni rahaa talletin enkä usko että kukaan muukaan joutuu henkilöllisyytensä todistamaan vaikka laittaisi rahaa jonkun muunkin tilille. Kyllä ainakin laskutkin saa maksettua esittämättä minkäänlaisia henkilöllisyystodistuksia, riittää ihan tilinumero yms tiedot ja allekirjoitus, vaikka allekirjoituksesta ei saisi mitään selkoakaan..

        Muistakaa, että Suomessa saa lahjoittaa kenelle tahansa 3999 euroa ilman veroseuraamuksia.

        Kun pankkineiti kyselee, mistä rahat ovat peräisin kannattaa vain todeta, että "sain lahjaksi".

        Rahan saamista lahjaksi ei sentään vielä ole kriminalisoitu, eikä sellaisen rahan tallettamista pankkiin. Eikä verottajakaan kiinnostu alle 3999 euron summista.


      • ymmärrys minne jätit
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

        Minulta kysyttiin Nakkilan Nordeassa henkilöpapereita kun laitoin tililleni 300e, ei siis meinattu ottaa rahaa vastaan muuta kuin henkilöytensä todistaen. En suostunut näyttämään kun itse omalle tililleni rahaa talletin enkä usko että kukaan muukaan joutuu henkilöllisyytensä todistamaan vaikka laittaisi rahaa jonkun muunkin tilille. Kyllä ainakin laskutkin saa maksettua esittämättä minkäänlaisia henkilöllisyystodistuksia, riittää ihan tilinumero yms tiedot ja allekirjoitus, vaikka allekirjoituksesta ei saisi mitään selkoakaan..

        omalle tilille voit idiootti laittaa rahan maksutta, jos laitat jonkun muun tilille sinulta veloitetaan palvelumaksu, tämän vuoksi ne kyselivät henkkareitasi, ymmärrätkö idiootti nyt miksi sinulta tarkistettiin henkilöllisyytesi.
        laskuja tiskillä maksaessasi sinun ei tarvitse todistaa henkilöyttäsi koska lakun maksaminen tiskillä on aina palvelumaksullinen.

        Miten voit olla noin yksinkertainen, mieti sitä


      • vammalukemisessa
        ymmärrys minne jätit kirjoitti:

        omalle tilille voit idiootti laittaa rahan maksutta, jos laitat jonkun muun tilille sinulta veloitetaan palvelumaksu, tämän vuoksi ne kyselivät henkkareitasi, ymmärrätkö idiootti nyt miksi sinulta tarkistettiin henkilöllisyytesi.
        laskuja tiskillä maksaessasi sinun ei tarvitse todistaa henkilöyttäsi koska lakun maksaminen tiskillä on aina palvelumaksullinen.

        Miten voit olla noin yksinkertainen, mieti sitä

        Eipä huudella siellä idiootiksi ennenkuin opettelet lukemaan ja vielä ymmärtämään lukemasi.
        Kyse oli nimenomaan siitä että henkilö yritti tallettaa rahaa OMALLE tililleen ja siitä alkoivat kyselyt mistä rahat ovat peräisin.

        Miten voit olla noin paska lukemaan, mieti sitä.


      • ymmärrys, minne jäti
        vammalukemisessa kirjoitti:

        Eipä huudella siellä idiootiksi ennenkuin opettelet lukemaan ja vielä ymmärtämään lukemasi.
        Kyse oli nimenomaan siitä että henkilö yritti tallettaa rahaa OMALLE tililleen ja siitä alkoivat kyselyt mistä rahat ovat peräisin.

        Miten voit olla noin paska lukemaan, mieti sitä.

        koetahan itse ymmärtää kirjoitettu,
        mitä tuossa oli lagerbommille se mitä hän ei ymmärtänyt?
        niin, eihän hän (sinä) ymmärrä yleensä muutenkaan mitään lukemaansa.

        mitä lagerbommia on seurannut tällä palstalla,
        kyllä häneen tuo idiootti maininta hyvin sopiikin
        ei oikein lakerbommilla ajatus tunnu luistavan

        Tää osu omalta kohdaltasi napakymppiin: "Miten voit olla noin ***** lukemaan, mieti sitä."


    • sanoin hyvästi jo

      Pankit suomessa ovat nykyisellään täysiä passskalaitoksia joiden ydintehtävä on tyrkyttää ja kusettaa ihmisiä kaikenmaailman rahastoilla ja eläkevakuutuksilla jotta bonukset juoksevat. Noista kannattaa hankkiutua eroon nyt voi eeuun alueella käyttää helposti haluamaansa pankkia ja melko helposti eeuun ulkopuoleltakin, jos ny pakko on pankkeja käyttää.

      • pankit rahastaa!

        Totta. Pankit myyvät tavallisille asiakkailleen rahastoja, jotka tekevät pankille rahaa korkeilla kuluilla. Asiakas ei saa kummoistakaan tuottoa sijoituksilleen. Mutta pankki saa rahansa korkeiden kulujen kautta (merkintä-, lunastus- ja hallinnointipalkkiot).


      • Tyhjätask

        Talletus automaatti,sinne minä veisin jos olisi mistä viedä !


    • surkea meininki

      Saman asian ovat huomanneet toimittajatkin:

      http://www.taloussanomat.fi/palvelut/2012/01/10/erikoinen-tilanne-pankki-ei-halua-seteleitasi/201220649/12

      Viimeisin villitys on tiettyjen pankkien, kuten Sampo Pankin ja Nordean, käytäntö rajoittaa asiakkaan oikeutta tallettaa käteistä rahaa. Kaikissa pankkien konttoreista ei käsitellä käteistä ollenkaan.

      Sampo Pankin useissa konttoreissa rahaa otetaan vastaan ainoastaan kello 10–13 välisenä aikana. Esimerkiksi Tampereen suunnalla tiettävästi vain yksi pankki käsittelee käteistä rahaa koko aukioloaikansa.

      • surkea meininki

        "Vakuutus- ja rahoitusneuvonnassa pidetään periaatteellisesti tärkeänä asiana, että pankkipalveluita saa kaikkialla maassa kohtuuvaivalla ja laillisilla maksuvälineillä eli myös käteisellä rahalla. Pankkien perustehtäviin kuuluu vastaanottaa talletuksia ja antaa asiakkaille heidän rahaansa."


    • Massimiekkonen

      Olen sen verta kova rahamies, että minulle aukastaan ovet vaikka konttoriajan ulkopuolella, ei tarvitse muuta kuin ilmoittaa että olen tulossa, aukaskaapa ne ovet. vähän äkkiä ja kaffeeta kans, että saadaan rupatella niitä sun näitä.

    • tuurva

      ""Pim! Osuuspankki tahtoo vahvistuksen tekstiviestillä.""

      No kiva, vaimon luuri varastettiin kuukausi sitten joten ei varmaankaan onnistu, ajattelen. ""

      Olet itse hyväksynyt sellaisen palvelun. Jos et anna numeroasi, niin vahvistusta ei kysytä.
      Eikös se kysyminen ole asiakkaan etukin ? Asuntomurtojen yhteydessä murtopaikan tietokoneella mennään asiakkaan tililtä siirtelemässä rahaa, kun ensin on löydetty tietokoneen alla olevasta laatikosta avainlukulista ja tunnusluvut ja salasanat, jne. Nehän ovat siellä piilossa. Silloin on aika mukavaa, kun tekstarikysely tulee.

      • hyödytön palvelu

        "Olet itse hyväksynyt sellaisen palvelun. Jos et anna numeroasi, niin vahvistusta ei kysytä."

        Joo ja ei makseta myöskään sitä laskua eräpäivänä jos ei ole numeroa mitä antaa.Osuuspankin sivuilla on PAKKO hyväksyä tuo palvelu ja myöskin ehdoissa lukee että täysi vastuu siitä jos he vahingossa lähettävät sen vaikka osloon on minun.

        Laskuja ei siis saa maksettua ollenkaan jos ei hyväksy tuota paskapalvelua.

        Muistan kirjautumisjuttuni ja salasanani niitä ei ole kirjoitettu minnekään.Pelkkä avainlukulista ei paljoa hyödytä ja sitäpaitsi tilini on aina niin tyhjillään ettei siellä kukaan itseään kunnioittava varas edes haluaisi käydä.


    • Prismassa asioiva.

      Löytyi!!!!!

      Ainakin niin äsken sanoivat.

      Nimittäin S-pankki.

      Olin muutama viikko sitten "sortunut" ottamaan vastaan esitteen jossa tarjottiin s-etukorttia. Maksoin sen 100 euroa, jotta minusta tuli omistajajäsen. Tuli tilapäinen kortti postissa ja pyydettiin käymään kuukauden sisällä S-kaupan yhteydessä olevassa S-pankissa.

      Kävin äsken. Avasin tilin ja sain samantien nettipankki tunnukset. Rahaa saa tallettaa joka päivä kaupan aukioloaikana, siis myös iltaisin. Tiliin tulee pankkikortti jolla voi ostaa ja joka sitten käy myös etukorttina.

      Tilinhoitopalkkio, niin ymmärsin, että se on 0 euroa/kk asiakasomistajille.

      Se satanen on nyt sitten siellä mailman tappiin asti, mutta näin nyt kävi. Katsotaan sitten pitääkö esitys paikkansa.

      • surkea meininki

        No niin, menen rahatukkoni kanssa S-Pankkiin. Se lienee Danskea parempi pankki kaikin puolin ja siellä minulla jo onkin tili.

        Olen kova vihreän kortin käyttäjä!


    • Anasanakääpiö

      Euroopan keskuspankin laina Euroopan pankeille on biljoona euroa, saas nähdä pystyvätkö euroopan pankit maksaa velkansa ensivuonna kun ne erääntyy, jos ei pysty, niin tavallisen ihmisen on turha käydä hakemassa rahojansa pankista, niitä ei ole käytännössä kuin pelkkinä numeroina.

    • gullim

      penii dasdfokaosd

    • OP:hen vattuuntunut

      Osuuspaska ei anna edes nettipankkitunnuksia, mikäli tilillä ei ole säännöllistä rahaliikennettä.

      Itse kadotin nettipankkitunnukseni, ja menin pankkiin anomaan uutta. Ei tippunut, vaikka minulla oli mm. arvo-osuustili ja opintolainat OP:ssa. Molemmat tuottaa pankille pari sataa vuodessa, arvo-osuustili joskus tonninkin vuodessa välitys- ja säilytyspalkkioina, mutta sekään ei siis riittänyt. No Nordeasta onneksi sitten sain kun palkka menee sinne.

      Jahka opintolainan jämät on maksettu, niin asiakkuussuhde OP:hen päättyy siihen. Kukaan ei jaksa tuollaista ylimielistä junttimeininkiä loputtomiin katsella, varsinkin kun konttorissa asioidessa joutuu minkä tahansa asian hoitamista jonottamaan vähintään 15 minuuttia.

      • reiska102

        OP.sta ei saa myöskään pankkitunnuksia Viron kansalainen joka on ollut heidän asiakas ja asunut 3 vuotta Suomessa Viron virallisella passilla eikä Viron kuvallisella henkilötodistuksella vaan pitäisi olla virallinen "SUOMEN" henkilötodistus.. siis ID kortti
        Hänellä ei ole luottotiedoissa mitään häiriöitä eikä minkäänlaista rkosrekisteriä ja hän elää ja on vakituisesti Suomessa (Avoliitossa Suomalaisen kanssa) !!
        Siis OP ei katso että Viron virallinen passi on heidän mielestä luotettava ja virallinen asiakirja.. aika "OUTOA" vai mitä ??


      • pärnijook
        reiska102 kirjoitti:

        OP.sta ei saa myöskään pankkitunnuksia Viron kansalainen joka on ollut heidän asiakas ja asunut 3 vuotta Suomessa Viron virallisella passilla eikä Viron kuvallisella henkilötodistuksella vaan pitäisi olla virallinen "SUOMEN" henkilötodistus.. siis ID kortti
        Hänellä ei ole luottotiedoissa mitään häiriöitä eikä minkäänlaista rkosrekisteriä ja hän elää ja on vakituisesti Suomessa (Avoliitossa Suomalaisen kanssa) !!
        Siis OP ei katso että Viron virallinen passi on heidän mielestä luotettava ja virallinen asiakirja.. aika "OUTOA" vai mitä ??

        Viron ollessa kyseessä en ihmettele sekuntiakaan.


    • ihmetystä

      Siis ainoa asiakaspalvelupankki Porissa on siis S-pankki?? Ja että saat tilin jonne tallettaa/nostaa, maksaa laskut ym joudut maksamaan 100e?? Näinkö tosiaan on?

      • 2+2

        Mun mielestä S-pankin asiakkaaksi pääsee vaikka ei olisikkaan Osuuskaupan jäsen. Jäsenelle s-pankki on ilmeisesti ilmaista.- Ei palvelumaksuja. Mutta ei jäsen joutuu maksamaan normaalit palvelumaksut.
        En o ihan varma. Kantsii käydä jommassa kummassa prismassa kysymässä.


    • eräs teki näin

      Niin ja toimii homma niinkin, että maksaa sen satasen ja nostaa vaikka kympin korolla vuoden päästä ulos ja lopettaa jäsenyyden/ "asiakasomistajuuden" pankkisuhde ei silti katkea millään tavalla ja maksaa sitten palvelusta sen 3 euroa kuussa, voi viedä ja nostaa rahhaa miten haluaa.

    • surkea meininki

      Kävin tänään S-Pankissa tallettamassa rahani. Siellä tosiaankin käteinen tuntui kelpaavan ja sain talletettua sen tililleni S-Pankissa klo. 17.30.

      Kyllä alkaa "normipankkien" palvelu näyttää heikolta, kun katsoo miten S-Pankki palvelee. S-Pankin Visa-kortistakaan ei mene mitään vuosimaksua. Danske Bank rahastaa siitäkin riemusta ja lisäksi pakotti vaihtamaan Visasta Master Cardiin.

      • Hieno Homma!

        Siis tää oli yksi kaikkein paras tän Pori-palstan anti. Meinaan tää S-pankki. Sinne vaan itä Prismaan, länsi Prismaan tai Tikkulaan tai kai ne muutkin Liinaharjan ja Lukkarinsannan ABC.n S-pankit toimii myös iltaisin.

        Jotenkin ihan käsittämätön pankki-palvelu, ihan lähellä ja pitkät aukioloajat jne.. Toisaalta kaikilla ei ole varaa laittaa sitä satasta osuuksiin, mutta Osuuspankin jäsenyyskin maksoi ja ihan tyhmää touhua niillä.


    • surkea meininki

      Tämän ketjun palautteeseen Porin Danske Bank on reagoinut merkillisellä tavalla: asiakaspalvelua on heikennetty entisestään!

      Tänään pe 27.12.2013 peräti YKSI asiakaspalvelija vastasi kassapalveluista, joita pankki siis tarjoaa peräti 3 tuntia arkipäivässä (klo. 10-13). Tästä on asiakaspalvelua vaikea enää huonontaa! Hyvin on konttoria "johtava" tradenomi-poika Roni Saarelainen onnistunut.

      Esim. jonotusaika tänään oli noin 25 minuuttia.

      Rehellisyyden nimissä ei tässä enää asiakaspalelusta voi puhua. Jos joku asiakas hyväksyy 25 minuutin jonontusajan, niin se ei ole minun ongelmani. Minä en hyväksy. Minä maksavana asiakkaana olen tottunut samaan palvelua. Minun rahoistanihan (palvelupalkkiot ja muut maksut) pankin työntekijöiden palkat maksetaan.

      Mitä mieltä olet pankien ala-arvoisesta asiakaspalvelusta? Miten tilanteeseen saisi muutosta?

    • Antero-Boys

      Se on kuule tulospalkkio mikä laittaa firman päättäjät yleensäkkin vitun järjettömiin ratkaisuihin, siinä kärsii yleensä henkilökunta, mutta kun oikein pannaan haisemaan niin asiakas ottaa ja lähtee. Tapahtuu niin sanotusti käänteinen tulos sille tulospalkkaamiselle, minkä idea on nostaa ja ylläpitää saavutettua tulosta

      • surkea meininki

        Ratkaisut on tosiaan järjettömiä, mutta eniten ihmettelen sitä, miten nöyränä suurin osa ihmisistä ottaa tällaisen kyykytyksen! Tännekään palstalle ei minun lisäkseni eilen puoli tuntia Porin Danske Bankissa jonottaneista liene kirjoittanut yksikään.

        Miksi ihmiset nöyrtyvät ala-arvoiseen palveluun ja ovat ihan hiljaa?

        http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194825722832/artikkeli/ei niin pitka jono.html

        http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194797501567/artikkeli/pankkimaksut jonot ja aukioloajat puhuttavat.html

        "Pahimmillaan voi eläkepäivänä joutua jonottamaan jopa puoli tuntia. Jonotus saattaa olla edelleen kasvamassa, sillä pari pankkia on kaventanut käteisasiakkaiden palveluaikaa konttoreissaan. Esimerkiksi Danske Bankissa palvellaan käteisasiakkaita vain kello 10–13."


      • Tyhmästä päästä kärs
        surkea meininki kirjoitti:

        Ratkaisut on tosiaan järjettömiä, mutta eniten ihmettelen sitä, miten nöyränä suurin osa ihmisistä ottaa tällaisen kyykytyksen! Tännekään palstalle ei minun lisäkseni eilen puoli tuntia Porin Danske Bankissa jonottaneista liene kirjoittanut yksikään.

        Miksi ihmiset nöyrtyvät ala-arvoiseen palveluun ja ovat ihan hiljaa?

        http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194825722832/artikkeli/ei niin pitka jono.html

        http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194797501567/artikkeli/pankkimaksut jonot ja aukioloajat puhuttavat.html

        "Pahimmillaan voi eläkepäivänä joutua jonottamaan jopa puoli tuntia. Jonotus saattaa olla edelleen kasvamassa, sillä pari pankkia on kaventanut käteisasiakkaiden palveluaikaa konttoreissaan. Esimerkiksi Danske Bankissa palvellaan käteisasiakkaita vain kello 10–13."

        Mitä te mäntit täällä itkette dansken surkeasta palvelusta? Äänestäkää jaloilla. Tuo puliveivaus perustuu just siihen perisuomalaiseen nyrkit taskussa nurinaan. Pankit sedät ihan tarkoituksellisesti vittuilee ja nauraa teille taukeille ja ihmettelee kuinka paljon teitä voi kusettaa ja silti kiltisti viette niille...
        Kukahan näissä tarinoissa on kerta toisensa jälkeen se pönttö....


      • surkea meininki
        Tyhmästä päästä kärs kirjoitti:

        Mitä te mäntit täällä itkette dansken surkeasta palvelusta? Äänestäkää jaloilla. Tuo puliveivaus perustuu just siihen perisuomalaiseen nyrkit taskussa nurinaan. Pankit sedät ihan tarkoituksellisesti vittuilee ja nauraa teille taukeille ja ihmettelee kuinka paljon teitä voi kusettaa ja silti kiltisti viette niille...
        Kukahan näissä tarinoissa on kerta toisensa jälkeen se pönttö....

        "Pankit sedät ihan tarkoituksellisesti vittuilee ja nauraa teille taukeille"

        No sittenhän meininki on sopivasti molemminpuolista.


      • Hummerillaperseeseen
        surkea meininki kirjoitti:

        Ratkaisut on tosiaan järjettömiä, mutta eniten ihmettelen sitä, miten nöyränä suurin osa ihmisistä ottaa tällaisen kyykytyksen! Tännekään palstalle ei minun lisäkseni eilen puoli tuntia Porin Danske Bankissa jonottaneista liene kirjoittanut yksikään.

        Miksi ihmiset nöyrtyvät ala-arvoiseen palveluun ja ovat ihan hiljaa?

        http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194825722832/artikkeli/ei niin pitka jono.html

        http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194797501567/artikkeli/pankkimaksut jonot ja aukioloajat puhuttavat.html

        "Pahimmillaan voi eläkepäivänä joutua jonottamaan jopa puoli tuntia. Jonotus saattaa olla edelleen kasvamassa, sillä pari pankkia on kaventanut käteisasiakkaiden palveluaikaa konttoreissaan. Esimerkiksi Danske Bankissa palvellaan käteisasiakkaita vain kello 10–13."

        "mutta eniten ihmettelen sitä, miten nöyränä suurin osa ihmisistä ottaa tällaisen kyykytyksen! "

        Syy siihen on Suomalaisuudessa, meidät on totutettu siihen, että kaikki teot ja sanat ovat oikein ja valtio pitää huolen kansalaisten palveluiden laadusta.

        Ihmiset uskovat kirkkain silmin kaikki mitä uutisissa kerrotaan, mitä Urpilaisen Jutta ja Kataisen Jyrki sanoo, vaikka niissä jutuissa ei ole päätä eikä häntää.

        Sanotaan yhtä ja tehdään toista. Suomalainen ei laita pahakseen. Se vaan tyytyy surkeaan kohtaloonsa.

        Ei viitsitä valittaa, pelätään potkuja, pelätään, että "hyvävelijärjestöt" ja "pyöreänpöydänritarit" sekä "suursmurffi" tulee ja rankaisee....OIKEASTI, kun nämä ovat vain mielenvikaisten Suomalaisten mielikuvituksen tuotetta. Sitä tuotetta minkä vuoksi suuri osa SUomalaisista on niitä "joo joo" miehiä. Kaikki sopii, kaikki käy, protestoidaan lähinnä hakemalla sairaslomaa

        Mitä tavallinen kansalainen tekee, kun kunnalliset tai valtion tarjoamat palvelut heikentyvät:

        EI MITÄÄN, keskustelupalstoilla, facebookissa ja muissa "yhteisöissä" auotaan päätä ja kuvitellaan, että sillä on jotain merkitystä, totuus on, EI OLE MITÄÄN VAIKUTUSTA MIHINKÄÄN.

        Ne on byrokratianrattaat jotka tämän maan vielä tuhoaa, kukaan ei viitsi aloittaa mitään reklamaatiota, kun se reklamaatio pitää lähettää paperisena seitsemän eri viraston kautta ja sitten se käsitellään työryhmässä ja todetaan, että ongelmaa ei ole ja käräjäoikeudesta voi hakea apua jos haluaa.

        Ja se oli sitten siinä.


      • Uhkaillaosaakukavaan
        Tyhmästä päästä kärs kirjoitti:

        Mitä te mäntit täällä itkette dansken surkeasta palvelusta? Äänestäkää jaloilla. Tuo puliveivaus perustuu just siihen perisuomalaiseen nyrkit taskussa nurinaan. Pankit sedät ihan tarkoituksellisesti vittuilee ja nauraa teille taukeille ja ihmettelee kuinka paljon teitä voi kusettaa ja silti kiltisti viette niille...
        Kukahan näissä tarinoissa on kerta toisensa jälkeen se pönttö....

        Suomalaiset eivät osaa äänestää jaloillaan. Me äänestämme facebookissa ja keskustelupalstoilla. Vaikutus ja tulos on 0.

        Kamalasti älämölöä pidetään "Minä sitä" "Minä soitan sinne".

        Mitään ei tapahdu.

        Paskahousuja tämä Suomi on täynnä.


      • surkea meininki
        Uhkaillaosaakukavaan kirjoitti:

        Suomalaiset eivät osaa äänestää jaloillaan. Me äänestämme facebookissa ja keskustelupalstoilla. Vaikutus ja tulos on 0.

        Kamalasti älämölöä pidetään "Minä sitä" "Minä soitan sinne".

        Mitään ei tapahdu.

        Paskahousuja tämä Suomi on täynnä.

        Vaihdan pankkia samana päivänä, kun jokin toinen pankki myöntää minulle samalla korkomarginaalilla asuntolainan, mitä minulla nyt Danske Bankissa sattuu olemaan ja lisäksi ehtona se, että Dansken pitäisi sallia lainan takaisinmaksu kokonaan ilman rangaistusmaksua sillä hetkellä, kun saan toisesta pankista uuden lainan.

        Mahtaako olla ihan läpihuutojuttu?

        Surullinen fakta on se, että vuosikausia sitten sain asuntolainaa varten parhaan tarjouksen eli selvästi matalimman korkomarginaalin juuri Danske Bankista. Tässä sitä nyt sitten ollaan. Todennäköisesti vuosikausia Dansken tyytymättömänä asiakkaana.


      • kyykytys jatkuu
        Hummerillaperseeseen kirjoitti:

        "mutta eniten ihmettelen sitä, miten nöyränä suurin osa ihmisistä ottaa tällaisen kyykytyksen! "

        Syy siihen on Suomalaisuudessa, meidät on totutettu siihen, että kaikki teot ja sanat ovat oikein ja valtio pitää huolen kansalaisten palveluiden laadusta.

        Ihmiset uskovat kirkkain silmin kaikki mitä uutisissa kerrotaan, mitä Urpilaisen Jutta ja Kataisen Jyrki sanoo, vaikka niissä jutuissa ei ole päätä eikä häntää.

        Sanotaan yhtä ja tehdään toista. Suomalainen ei laita pahakseen. Se vaan tyytyy surkeaan kohtaloonsa.

        Ei viitsitä valittaa, pelätään potkuja, pelätään, että "hyvävelijärjestöt" ja "pyöreänpöydänritarit" sekä "suursmurffi" tulee ja rankaisee....OIKEASTI, kun nämä ovat vain mielenvikaisten Suomalaisten mielikuvituksen tuotetta. Sitä tuotetta minkä vuoksi suuri osa SUomalaisista on niitä "joo joo" miehiä. Kaikki sopii, kaikki käy, protestoidaan lähinnä hakemalla sairaslomaa

        Mitä tavallinen kansalainen tekee, kun kunnalliset tai valtion tarjoamat palvelut heikentyvät:

        EI MITÄÄN, keskustelupalstoilla, facebookissa ja muissa "yhteisöissä" auotaan päätä ja kuvitellaan, että sillä on jotain merkitystä, totuus on, EI OLE MITÄÄN VAIKUTUSTA MIHINKÄÄN.

        Ne on byrokratianrattaat jotka tämän maan vielä tuhoaa, kukaan ei viitsi aloittaa mitään reklamaatiota, kun se reklamaatio pitää lähettää paperisena seitsemän eri viraston kautta ja sitten se käsitellään työryhmässä ja todetaan, että ongelmaa ei ole ja käräjäoikeudesta voi hakea apua jos haluaa.

        Ja se oli sitten siinä.

        "keskustelupalstoilla, facebookissa ja muissa "yhteisöissä" auotaan päätä ja kuvitellaan, että sillä on jotain merkitystä, totuus on, EI OLE MITÄÄN VAIKUTUSTA MIHINKÄÄN."

        Olet oikeassa. Porin Danske Bank jatkaa ala-arvoista ja luokatonta asiakaspalvelua. Viimeksi tänään ma 3.2. jonot kassapalveluihin olivat sitä luokkaa, että vain eläkeläisillä on riittävästi aikaa (30 minuuttia?) odottaa palvelua.

        Uskomatonta, miten asiakkaat nielevät tämän kokoluokan kyykytyksen!


    • mammuttitallettaja

      Kävelin tänään pussukat täynnä ja iloisesti heiluen "tallettamaan" spermapankkiin eli (sperschma banken)kauan säästettyä omaisuuttani, mutta minut käännytettiin ovelta sielläkin.
      Oli kuulemma liian aikaista, pää särki ja oli alaselkäkin kipeä.Koitin tarjota hierontaa mutta sekään ei auttanut,kassaneiti kielsi talletuksen holviin.Oli lähdettävä sitten "törsäämään" koko summa huoriin.Nyt olen täysin varaton,onneton, ja jalkoväliä kivistää.

      On tämä kamalaa touhua pankkien keskuudessa nykyään.

    • visakorttit

      Eikö siellä ole automaattia johon voit varasi tallentaa omalle tilillesi.

    • wankersbanken

      Osuuspankki ei muuten loista asiakaspalvelullaan jne, mutta heillä on bepopissa ainakin automaatti johon voit rahasi tallettaa tilille milloin tahansa bepop on auki vaikka pankit olisivatkin kiinni.Kolikotkin menee koneeseen.

      • Panomies.Otto

        Kokeiltu on ja hyvin toimii. Sain viime jouluna isoisältä lahjaksi 50 euroa ja kävin tallettamassa summan tililleni Pano-Otto -automaatilla BePopissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe