FAF koulutus, tyhmältä rahat pois

FAF pettymys

Puuta heinää! Opettajat eivät ole edes opettajia, vaan tavallisia liikunnan ohjaajia, jotkut käyneet itse faf:in kurssit.
Mikäli olet jo liikunnan ammattilainen ja tarvitset vain esim:PT:n paperit työllistyäksesi, niin sitten suosittelen.
Muussa tapauksessa kurssit ovat täysin turhia. Miten parissa viikonlopussa voisi muka tulla ammattilaiseksi, siinähän nolaisi itsensä kun tolla osaamisella menisi töitä tekemään, jos edes pääsisi. Foundation koulutuksessa "opettaja" jostakin syystä heitti, että -kuntosaleilla on kuulkaas "mustat listat"
Sellaiselle joutuu jos on "huono"
Ainakin kaikki Fressi kuntokeskukset ovat yhteistyössä tämän faf:in kanssa. Ajattelin vain varoittaa, että ei kannata tunnilla tuoda mielipiteitä vahvasti esille, eikä huomauttaa, jos opettaja antaa väärää tietoa. Ettei vaan joudu "mustalle listalle"
Itse olen käynyt PT kurssin, mutta töitä ei vaan saa mistään. Luulen että kukaan ei halua "ammattilaista amatööriä" töihin.
Faf:illa ei ole pääsyvaatimuksia, paitsi 2-päivää kestävä foundation kurssi. Foundation kurssi oli turhaa teoriaa, tarkoituksena vain rahastaa.
Kaikki faf:issa kouluttautuneet ovat töissä Fressissä, ja niitä on sielä pitkä lista, josta voi asiakas valita oman trainerin.
En sano tätä pahalla, mutta suuri osa trainereista ovat ylipainoisia tms... Kuka haluaisi valmentajakseen henkilön, joka ei kykene edes itseään pitämään kunnossa!

34

5399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faf oppilas

      Pakko vielä lisätä, että ei todellakaan ollut tarkoituksena arvostella niitä ylipainoisia personal trainereita, mutta miten saa uskottavuuden??? Sanoisko asiakkaalle, että palkkaa minut, niin saat tällaisen vartalon? Bodaaminen nyt vain sattuu olemaan " pinnallinen laji" ulkonäöstähän siinä on yleensä kyse.
      Terve ja onnellinen voi olla hieman ylipainoisenakin. Ja eiköhän jokainen tiedä nämä perus asiat: -syö monopuolisesti, nuku tarpeeksi, ulkoile jne....
      Naurettavin kommentti "opettajalta" oli että: katsokaa että ette ota valmennettavaksi itseänne parempi kuntoista! hahahahahahaah!!!!
      Itse olin luullut että sielä olisi älyttömän korkea taso, enkä meinanut uskaltaa mennä. Olin dieetannut ja treenennut 6 kertaa viikossa, ennen kuin uskalsin koulutukseen mennä. En osaa sanoin kuvailla, kuinka ihmeissäni olin, kun huomasin että kuka vain pääsee rahalla pt:ksi. Ei tarvii edes jaksaa itse tehdä mitään fyysistä!

      • FAF personal trainer

        Voi itku mikä tyyppi. Omaa epäonnistumistaan purkaa täällä. Olet siis joku fitness tyyppi joka luulee olevansa hyvä PT. Unohdat vaan et 97% asiakkaista on ihan muita kuin fitness kuntoon haluavia.
        Itse olen käynyt FAF koulutuksen ja olin tosi tyytyväinen. On kuitenkin markkinoiden pisin PT koulutus, kun käy foundationin ja gymin ja PT. Muilla koulutus paljon lyhyempi mut saman hintainen joten FAF siinäkin mielessä hyvä. Kannattaa katsoa peiliin jos ei saa töitä mistään tai ei pysty työllistään itseeään. FAF koulutukset ovat kuntokeskuksissa arvostetuimpia koulutuksia ja se mulle ainakin kerrottiin haastatteluissa ja sain paikan kolmannella yrityksellä. Suosittelen siis vahvasti FAF koulutuksia.


      • Älä ny viitti
        FAF personal trainer kirjoitti:

        Voi itku mikä tyyppi. Omaa epäonnistumistaan purkaa täällä. Olet siis joku fitness tyyppi joka luulee olevansa hyvä PT. Unohdat vaan et 97% asiakkaista on ihan muita kuin fitness kuntoon haluavia.
        Itse olen käynyt FAF koulutuksen ja olin tosi tyytyväinen. On kuitenkin markkinoiden pisin PT koulutus, kun käy foundationin ja gymin ja PT. Muilla koulutus paljon lyhyempi mut saman hintainen joten FAF siinäkin mielessä hyvä. Kannattaa katsoa peiliin jos ei saa töitä mistään tai ei pysty työllistään itseeään. FAF koulutukset ovat kuntokeskuksissa arvostetuimpia koulutuksia ja se mulle ainakin kerrottiin haastatteluissa ja sain paikan kolmannella yrityksellä. Suosittelen siis vahvasti FAF koulutuksia.

        Fitness tyyppi maybe:) Mikäs tyyppi itse? Laiska ja ylipainoinen "personal trainer" varmaan fressissä töissä, niin virkaintoisena


    • resffdsfsdfsd

      Sinulla on hieman väärä käsitys näistä koulutuksista. Niiden tarkoitus on nimenomaan tuoda jotain näkyvää siitä, että osaat jotain. Nuo todistukset ovat ainoastaan markkinointikikkoja ja se osaaminen hankitaan tekemällä itse ja tutkimalla asioita itse. Sama pätee kyllä oikeastaan kaikkeen muuhunkin koulutukseen. Jos oikeasti haluat asiasi osata niin sinä opiskelet omatoimisesti. Koulu antaa ainoastaan hyvät valmiudet ja tämä kurssi tuskin edes niitä.

      Ei personal trainer tarvitse mitään todistusta. Voit kutsua itseäsi sellaiseksi, vaikka et olisi käynyt päivääkään mitään koulutusta.

      • Itse voi itku

        No kuuleppas faf personal trainer, itse sinä olet "voi itku tyyppi" Minulla on oikeus varoittaa muita, ei se välttämättä mitään avautumista meinaa.
        Ymmärrän, että puolustat mainettasi. Tottakai.


      • Ylpeä FAF Trainer
        Itse voi itku kirjoitti:

        No kuuleppas faf personal trainer, itse sinä olet "voi itku tyyppi" Minulla on oikeus varoittaa muita, ei se välttämättä mitään avautumista meinaa.
        Ymmärrän, että puolustat mainettasi. Tottakai.

        Viestin aloittaja on selvinnyt ihan muuksi henkilöksi, kuin hän kertoo olevansa eli mustamaalaa vain turhaan koulutusta. Epäonnistujia löytyy aina silloin tällöin elämässään ja näin sitä puretaan sitten täällä. FAF kouluttautuneena sain heti töitä ja sain sieltä erittäin hyvän pohjakoulutuksen PT työtä varten. FAF koulutus on sentään selkeästi pitempi koulutus kuin monet muut. Ihmettelen, miten PT:ksi voi tulla 12 tai alle 20 päivien koulutuksilla.


    • Neitee

      Faf koulutukset ovat suurin osa ala arvoisia. Kouluttajat epäpäteviä, joiden kanssa pärjäät jos olet hyvännäköinen, bamlaat asiaa tai asian vierestä, mutta kunhan tuot itses esille. Totta helvetissä PT ym koulutuksista saa pitkiä kun kouluttajaksi itseään nimittävät myöhästyvät, asiat menevät jaaritteluksi, tentit tehdään rasti ruutuun menetelmällä, jotka jätetään tarkistamatta. Arvosana annetaan sen mukaan kuinka paljon nuolet! Ja npa todellavakuuttavia nämä oman talon trainerin sitten työelämässä. Ikää 20 ja elämänkokemusta hirrrrrveesti ja tietoa vielä enemmän. En euroakaan maksaisi niistä palveluista. Pieni esimerkki paikallaan, välilevyn pullistumasta toipumassa olevalle ylipainoiselle henkilölle suositellaan kahvakuulatreenejä! Todellakin todellakin

      • Trainer4you kokemus

        Kävin trainer4youn koulutuksen, joka oli todella vaatimaton. Kuntosalikurssi oli vain 4 päivää opetusta ja sit yks koepäivä. Koulutuspäiviä oli vain yhteensä 19, joten hintaa kurssilla tuli siinä mielessä aika paljon. Lähes 200 €/päivä. Katsoin FAF kurssin hintaa ja kestoa, niin sehän on aika paljon edullisempi päivähinnaltaan.
        Tuon edellisen viestin lähettäjä on tainnut olla aika sekaisin, kun eihän tuossa viestissä ole mitään järkeä. Itse olen kuullut FAF koulutuksista paljon positiivista ja harmittaa, että valitsin trainer4youn koulutuksen. Nämä ovat tietenkin aina yhden ihmisen näkemyksiä, niin kuin nuo edelliset mielipiteet, jossa näköjään joku isolla egolla, mutta huonolla itsetunnolla on käynyt FAF koulutuksen ja ei ole oikein selviyynyt siitä. Miksihän kaveri on käynyt koulutuksissa, jos sanoo sitten viestissään ettei maksaisi pt palveluista euroakaan.


      • T4Y bad for you
        Trainer4you kokemus kirjoitti:

        Kävin trainer4youn koulutuksen, joka oli todella vaatimaton. Kuntosalikurssi oli vain 4 päivää opetusta ja sit yks koepäivä. Koulutuspäiviä oli vain yhteensä 19, joten hintaa kurssilla tuli siinä mielessä aika paljon. Lähes 200 €/päivä. Katsoin FAF kurssin hintaa ja kestoa, niin sehän on aika paljon edullisempi päivähinnaltaan.
        Tuon edellisen viestin lähettäjä on tainnut olla aika sekaisin, kun eihän tuossa viestissä ole mitään järkeä. Itse olen kuullut FAF koulutuksista paljon positiivista ja harmittaa, että valitsin trainer4youn koulutuksen. Nämä ovat tietenkin aina yhden ihmisen näkemyksiä, niin kuin nuo edelliset mielipiteet, jossa näköjään joku isolla egolla, mutta huonolla itsetunnolla on käynyt FAF koulutuksen ja ei ole oikein selviyynyt siitä. Miksihän kaveri on käynyt koulutuksissa, jos sanoo sitten viestissään ettei maksaisi pt palveluista euroakaan.

        Olin tosi pettyny Trainer4you koulutukseen. Osa kouluttajista vasta valmistuneita personal trainereita, joille ei ollu oikein osaamista. asioia mentiin nopeasti läpi eikä oikein mihinkään paneuduttu. Kovasti kehuiva sitä EHFA asiaa, mut en oikein ymmärtänyt mitä sillä on tekemistä täällä Suomessa, ei kait mitään, ku kukaan muu ei siitä tiedä. Kuten edellinen, niin sanon myös, että kuntosalikurssi oli vitsi, vaan pieni sipaisu asioista. Pt puolellakaan ei tullut mitään uutta asiaa. Vaikka siis sivuilla kovasti prameilevat ja muka moni on tyytyväinen, nii moni oli meidänkin ryhmästä tosi tyytymätön. Ja ryhmä oli liian iso, haluavat rahastaa mahdollisimman paljon.


      • Tsemppari oli huono
        T4Y bad for you kirjoitti:

        Olin tosi pettyny Trainer4you koulutukseen. Osa kouluttajista vasta valmistuneita personal trainereita, joille ei ollu oikein osaamista. asioia mentiin nopeasti läpi eikä oikein mihinkään paneuduttu. Kovasti kehuiva sitä EHFA asiaa, mut en oikein ymmärtänyt mitä sillä on tekemistä täällä Suomessa, ei kait mitään, ku kukaan muu ei siitä tiedä. Kuten edellinen, niin sanon myös, että kuntosalikurssi oli vitsi, vaan pieni sipaisu asioista. Pt puolellakaan ei tullut mitään uutta asiaa. Vaikka siis sivuilla kovasti prameilevat ja muka moni on tyytyväinen, nii moni oli meidänkin ryhmästä tosi tyytymätön. Ja ryhmä oli liian iso, haluavat rahastaa mahdollisimman paljon.

        Kannan korteni kekoon ja kerronpa jostain tsemppis vai tsemppari k oulutusko se oli. Se oli lyhyt. Pääkouluttajalla ei oikeastaan mitää kunnollista taustaa naiskouluttaja joku entinen jääkiekkoilija. Ei kunnollisia materiaaleja, mitä taas vertasin kaverilta, joka oli käyny FAF koulutuksen. Tsemppari tyrkytti vaan sitä omaa palveluaan, jossa pitäs niille tehdä töitä ja lupaukset palkkioita oli ihan surkeet. Haukkuivat myös muita koulutusorganisaatioita ja ihmettelen, että millä heillä on oikeutta tehdä, ku oma koulutus oli iha surkee. Aion käydä vielä päälle FAF pt koulutuksen, koska en kokenut saavani tuosta tsemmparikoulutuksesta riittävästi tietoa.


    • Tyytyväinen PT

      Olin tosi tyytävinen FAF:n koulutuskokonaisuuteen. Loistavat kouluttajat ja hyvät koulutustilat sekä materiaalit. Käytiin huolellisesti asioita läpi ja sopivasti oli tehtäviä ja kunnolliset näyttökokeet. Aloitin hommat yrittäjänä ja siihenkin sai hyvää vinkkiä. Minulla siis tosi hyvä kokemus.

      • Kannatti käydä

        Työhaastattelussa sanoivat minulle että arvostavat faf koulutusta eniten, koska heillä kokenut organisaatio ja hyvät kouluttajat. Kannatti siis käydä FAF:n koulutus ja se oli kyllä hyvä. Hyvät ja monipuoliset kouluttajat jotka todella osasivat kertoa kokemuksella asioista.


      • FAF fanittaja
        Kannatti käydä kirjoitti:

        Työhaastattelussa sanoivat minulle että arvostavat faf koulutusta eniten, koska heillä kokenut organisaatio ja hyvät kouluttajat. Kannatti siis käydä FAF:n koulutus ja se oli kyllä hyvä. Hyvät ja monipuoliset kouluttajat jotka todella osasivat kertoa kokemuksella asioista.

        Ensimmäisen viestin lähettäjä on ilmeisesti kilpailevan firman edustaja, kun yrittää FAF:ia mollata. Ja ei kyllä tietääkseni ole Fressi trainerit mitään FAF koulutettuja.käyn itse Kampissa ja siellä on ihan eri paikoista. FAF koulutus kyllä kiinnostaa koska niillä loistavat koulutuspaikat fressiessä ja kokemusta kait niillä selkeästi eniten muihin verrattuna. Yks averi kävi trainer4you koulutuksen ja oli ihan super pettynyt. Siellä tertetään vaan ryhmätöitä koko ajan ja tosi suppea oli kuulemma ollut.


      • asiakkaat

        Teissä on sellainen vika, että te mollaatte toinen toisianne ja joku vielä mollasi kokonaista asiakasryhmää eli iäkkäitä naisia. Kaikki vanhenevat sen saat nähdä!


    • Maisteris mies

      MIksi hitossa ette tekisi jotain hyödyllisempää ja lukisi esim. maisteriksi tai kandiksi? Miksette opiskelisi esim. musiikkia tai urheilua? MItä järkeä on opetella vain pullistelua, aivojen jäädessä vajaalle käytölle?

      • Oivoi teitä maistereita

        Juuri siksi, että tuota käsitystä kuntoilusta voitaisiin maisteriskansassa vähentää ;). Vaatii asiantuntemusta ja perehtymistä, jotta on mahdollista luoda käytännöllisiä, henkilökohtaisia ja turvallisia kunto-ohjelmia maisterisihmisille niin, että kuntoilu toimisi mahdollisimman hyvin esimerkiksi työelämän vastapainona. Sinun kiinnostuksen kohteenasi voi olla lukeminen tai laskeminen, joku muu haluaa hyödyntää esimerkiksi ihmistuntemustaan ja kiinnostustaan edistää hyvinvointia ja terveyttä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.


      • YlpeäFAFPT

        Vaihdon liikunnan ammattitutkinnon suorittamisen FAF PT koulutukseen, eikä kaduta yhtään. Urheiluopiston liikunnan ammattitutkinto oli todella huono, en nyt viitsi sanoa, että kenen, mutta sanoivat sen olevan samanlainen muissakin. Siellä käydään kaikkea muuta kuin PT työhön liittyvää, vaikka yrittävät mainostaa sitä PT koulutuksena. FAF koulutus oli todella monipuolinen ja opetettiin juuri ne asiat, jota PT työssä tarvitaan. En siis voi kyllä suositella yhtään liikunnan ammattitutkintoa. Ehkä sieltä voi mennä ohjaan jotain mummojumppaa työväen opistoon, mutta ei muuta. FAF koulutuksessa opetettiin asioita ihan eri tavalla ja ammattitaitoisesti ja sen huomasi, että niillä kouluttajilla oli todellista kokemusta alasta.


      • Halveeraajafaf
        YlpeäFAFPT kirjoitti:

        Vaihdon liikunnan ammattitutkinnon suorittamisen FAF PT koulutukseen, eikä kaduta yhtään. Urheiluopiston liikunnan ammattitutkinto oli todella huono, en nyt viitsi sanoa, että kenen, mutta sanoivat sen olevan samanlainen muissakin. Siellä käydään kaikkea muuta kuin PT työhön liittyvää, vaikka yrittävät mainostaa sitä PT koulutuksena. FAF koulutus oli todella monipuolinen ja opetettiin juuri ne asiat, jota PT työssä tarvitaan. En siis voi kyllä suositella yhtään liikunnan ammattitutkintoa. Ehkä sieltä voi mennä ohjaan jotain mummojumppaa työväen opistoon, mutta ei muuta. FAF koulutuksessa opetettiin asioita ihan eri tavalla ja ammattitaitoisesti ja sen huomasi, että niillä kouluttajilla oli todellista kokemusta alasta.

        Älä sinä aliarvio ja halveeraa mummojumppaa! Siellä se raha pesii, jonka perässä sinä juokset!


    • tsemppari5

      Voin myös kantaa korteni kekoon Helsingissä järjestettävästä tsempparikoulutuksesta;
      Suuri osa opetettavista asioista oli oikein mielenkiintoisia. Muuten koko koulutuksen informaatiot kaikesta surkeita ja ristiriidoissa keskenään. Kouluttajista muut hyviä; paitsi pääkouluttaja. Jos hänelle sanoi sanan vastaan; heittäytyi hän kolme vuotiaan tasolle, kertoi kaikille muille heidän olevan väärässä ja hänen koulutusmetodiensa olevan täydellisiä. Hänen pönkittääkseen egoaan sai joka viikonloppu kuulla uudestaan ja uudestaan hänen vuosiansionsa ja mave ja penkkiennätyksensä (tästä tuli jo meidän porukassa vitsi :-) ).
      Salilla käytiin pyörähtämässä vissiin tunnin verran ja sitten kaikkien pitäisi ammattilaisina osata sielä ohjata.
      Mielestäni kurssissa oli 75% hyviä paloja, veikkaan vain että kouluttajan omahyväisyyden takia viimeisiä paloja ei tulla ikinä hiomaan ja valitettavasti tuskin vaihtoonkaan on lähdössä.
      Jos kurssille menette; valmistautukaa pitämään mölyt mahassanne tai ei hyvä heilu.

    • tytsi33855

      FAF koulutus avasi itselleni ovia useampaankin liikuntakeskukseen pt hommiin, joka paikassa sama stoori, omistajat sanoivat että FAF on paras koulutusorganisaatio.
      Nyt on hommia silmät suut täys ja työ on huippumukavaa

    • Treeneriiiii

      Faf koulutus oli elämäni huonoin koulutus. En oppinut mitään uutta. Lisäksi käytin jo nettisivuillani "faf koulutettu" vaikken sitä ollut käynyt. Kukaan treenattavista ei kysynyt todistuksia. Eli jos haluat rahaa laittaa kaivoon niin suosittelen sitten. Kuulemani mukaan myös muut koulutukset samaa tasoa. Eli Faf ei välttämättä huonompi kuin muut.

    • AuktorisoituPT

      FAF koulutus oli todella hyvä ja nyt kun se on myös SKY auktorisoitu koulutus Suomessa. Laitoin jo SKY:lle hakemuksen, jotta saan tuon auktorisoiden personal trainer nimekkeen. Koulutuksessa opittiin paljon asioita ja käytiin käytännön läheisesti ja meillä ainakin oli todella hyvä ryhmä ja osa oli kokeneita salitreenaajia ja silti opittiin paljon uusia asioita ja nimenomaan niitä asioita, miten kannattaa tehdä.

    • kkkkkkkkkkkkkkkk

      Uktorisoinnilla et tee yhtään mitään :) Kuka tahansa voi toimia treenarina ja kukaan ei sitä edes tarkasta.

    • tjtjtjh

      Kukaan ei kyllä tule tuolla tavalla kirjoittamaan kehuja jos ei ole työsuhteessa faffiin.. Läpinäkyvää markkinointia!

    • AuktorisoituPT

      En ole FAF:iin mitenkään sidoksissa, kerroin vain miten koin koulutuksen. Minun ei siis tarvitse mainostaa. FAF koulutuksessa mielestäni opetettiin se mitä tarvitsin. Muissa koulutuksissa varmasti opetetaan osaksi samoja asioita, mutta FAF koulutus oli kuitenkin pisimpiä koulutuksia opetuspäivien suhteen, joten siinä mielessä rahalle sai vastinetta. Vertailin silloin koulutuksia ja yli puolet lyhemmät koulutukset oli kuitenkin saman hintaisia? Miten niissä ennättää opettaa asioita riittävästi? Mutta nyt siis tyytyväinen ja arvostan myös tuota auktorisointia sillä sieltä asiakas voi tarkistaa kuka on koulutettu ja kuka ei.

    • osaajia

      Olen se tavallinen salin käyttäjä ja minulle on tärkeää osaava pt. PT:n on oltava itse malliesimerkki siitä minkälaiseksi voi tulla tai yrittää tulla ja pt osaa myös itse näyttää liikkeet ja niiden erilaiset variaatiot jos joku liike ei sovi mulle sillä kertaa, ensi vaikutelma pt:stä on tärkeää. Jos on ylilihava läski veltto ja suurpiirteinen niin ei se kovin innostava lähtö ole, - mieluummin käännyn takaisin, motivaatio ja uskottavuus kärsii. Tuossa yllä kuvattiin tätä koulutusta, mutta eiköhän se ole juuri koulutus ja rahastus se päivän sana jota palvotaan eli jos et ole muka koulutettu jossain viikonloppuryhmässä niin et ole pätevä missään. Voi kun ihmiset tietäis näistä koulutuksista ja niiden kouluttajista, - pääsisinköhän määkin kouluttajaks saan helposti sormet lattiaan suorin polvin. Onhan sitä yritetty aikain alusta asti armeijassakin kouluttaa alokkaita ampumaan kirjekursseilla (armeijan säästötoimenpide) johon riittäisi äidin allekirjoitus ampumataidosta mut onneksi ei vielä ole mennyt tää koulutus idea läpi sillä tasolla. Kyllä sen muuten huomaa erittäin hyvin kuka on käynyt vähän pidemmän koulutuksen esim. urheiluopistoilla verrattuna näihin viikonloppuosaajiin. Mielestäni salien hintoja vois priorisoida juuri tältä pohjalta et onko oikeita pt vai näitä piraatteja sillain asiakas itsekin vois valita missä käy.
      Minä kunnioitan alalla kuin alalla osaavia ammattilaisia.

    • minunmielipide

      Urheiluopistojen koulutus on lähinnä vitsi, jos ajatellaan pt toimintaa. Kävin liikuntaneuvojakoulutuksen, jolla ei ollut mitään tekemistä pt toiminnan kanssa. Yksikään opettaja ei ollut ikinä edes tehnyt pt hommia tai ollut salilla töissä. Samoin seurasin liikunnan ammattitutkinnon suorittajia ja sama homma, ei mitään hyötyä. Mitä varten pt:n pitäisi osata jotain liikuntajärjestöjen asioita, ei todellakaan. Kävin FAF PT osion, kun olin jo liikuntaneuvoja ja oli tosi hyvä. Sai todella kuvan, mitä PT työ on ja vinkkejä sen tekemiseen. Antaa siis urheiluopistojen kouluttaa liikunnanohjaajia ja muita seurojen ja kaupunkien hommiin.

      • erkkiläks

        No ei sulla sit kovin laajat pohjatiedot olekaan.


    • kallistalystiä

      Itse ainakin pysyn kaukana Tsemppareista ja Fitfarmista, sen verran huonoa olen niistä kuullut. Koko PT ala taitaa olla enemmän tai vähemmän rahastusta.

    • Mummojumppa

      FAF voisi kiinnittää koulutuksessa huomiota, kun kouluttaa väkeänsä, jotteivat mustamaalaa ihmisiä. Täällä FAF kouluttama henkilö mustamaalaa vanhempaa ikäryhmää eli kyseessä on rasismi vanhempia ihmisiä kohtaan, mummojumppaa. En usko että kuntosalien tuotot ovat pelkkää bodarien ylläpitämää taloudellisesti. Olen aina vähän epäillyt, että toiminta on valitettavan pinnallista ja ihmiset jotka siellä käyvät ovat samanlaisia, siksi me vanhemmat joudumme ostamaan laitteet kotiin tai käymään muualla halveerassanne mummojumpassa! Tuo on vaara, että opettajat kouluissa, kun eivät ole ns. Päteviä lipsauttavat suupielistään mitä sattuu ja oppilaat imevät asiat ja asenteet.

    • pettynyt12

      Kävin koulutuksen mutta täytyy sanoa että paljon tyhjää höystämistä ja läppämeininkiä oli tiukan asian sijaan. Opin jotain mutta koen että koulutus ei ollut hintansa väärti, sillä hinnalla olisi pitänyt saada enemmän asiaa ja vähemmän paskanjauhantaa. Lisäksi kouluttajat lopetti päivät aina niin aikaisin kuin ilkesivät. Hain koulutukselta tiukkaa tietoa ja taitoa, en mitään inside kaveriläppää.

      • Mitäkoulutuson

        Kerrohan mitä sä oikein hait koulutukselta? Mä sain ainakin PT koulutuksesta juuri sen mitä siihen tarvitsee. Mitä siellä oli tyhjää höystämistä?


    • Fatness

      Ala on ihan kusetusta. Ihan samaa kuin ternimaitobisnes aiemmin. Joku kerää hillot taustalla kun idiootit kuvittelee opiskelevansa ammatin. Voi taivas mitä hommaa!!!!

    • treinerravinto

      Trainer 4 you Ravintovalmentaja koulutus kokemuksia? Sivuilta ei saa irti kouluttajista mitään tietoa, lisäksi olisi kiva tietää lasketaanko tässä asiakkaille jotain kalorimääräisiä ruokavalioita vai ei niin tarkkoja ohjelmia? Perustuuko rahkaan, kanaan ja puuroon vai miten? Kokemuksia tästä koulutuksesta kenelläkään, olitko tyytyväinen ja ketkä olivat kouluttajina eli heidän oma koulutuksensa ja työkokemuksensa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe