Hyvä psykologi

Terapian tarpeessa

Osaako joku suositella hyvää psykologia tai vastaavaa terapeuttia Hämeenlinnassa?

34

5778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisäinen huijari

      Jari Sarasvuo kannattaa tilata paikalle jos haluaa usko, toivo ja unhoita-bisnestä paikkakunnalle.

      • Kaupungin Johtajat Erote

        Seitsemän kaupunginhallituksen jäsentä rupee pikkuhiljaa olen hoidon tarpeessa kun joutuu kuuntelemaan Pro Goalition vainoharhaisuuksia kellon ympäri


    • Rengon Keinu

      Kossu Kiljunen on monen suosittelema. Jos tämä terapia ei auta, niin Lasso Kaulasen terapia tepsii varmasti.

      • Niknolte

        Aasiaa


    • KukkaMaaria13

      Hei!

      Heti alkuun suosittelen kurkkaamaan Hämeenlinnan psykoterapeuttien listaa, josta löytyy useita hyviä psykologeja ja terapeutteja. Jos haet kokenutta psykologia/ terapeuttia, niin esim. Ruotsalaisen Seppo tai Parkkolan Eila ovat hyviä vaihtoehtoja. Jos olet nuori ihminen ja haluat erityisesti psykologin palveluja, niin Niemen Marika voisi olla yksi hyvä vaihtoehto.Jos ei tarvitse olla psykologi, mutta osaava terapeutti, niin ota esim. yhteyttä Mäkelän Toniin tai Husson Ismoon. Olennaisinta lienee, että kyseinen terapeutti pystyy vastaamaan sinun lähtötilanteeseesi eli siihen, miksi haet terapeuttista apua ja tämän pohjalta henkilökemiat osuvat kohdalleen. Onnea löytämiseen!

    • Hurri Ganes

      Polkupyöräilevä Ganes ukko Harakkamäen seudulta antaa terapiaa Katuman rantavitelikössä muiden ammattilaisten kanssa. Ps. Ota omat terapiajuomat sitten mukaan.

    • Kotihoidossa

      Siwasta saa hyviä kotiterapeuttisettejä sopuhintaan.

    • Januliini

      Eila Parkkolaa suosittelen :)

    • Terapian tarpeessa

      Kiitos asiallisista kommenteista, joita suurin osa ei ollut :)

    • alalle opiskeleva

      http://hameenlinnapsykoterapia.com/7

      tässä lista Hämeenlinnassa toimivista psykoterapeuteista. Se onko joku hyvä tai ei, riippuu ihan sinusta ja terapeutista. Terapiasuhde on kuitenkin vuorovaikutussuhde ja kaikkien kanssa se ei vaan toimi. Kannattaa siis olla rehellinen sekä itselleen että terapeutille. Ammattiterapeutti kestää myös rehellisen kritiikin - mitä kautta voi myös terapia ja terapiasuhde edetä.

      • Pentittäjä

        Oisko Pentti hyvä ?


    • Muuta!

      Hyvä terapeuttinen hoito on muuttaa pois H:linnasta, tai, itse asiassa paraS!

    • Toni Boy

      Kannattaa välttää terapeuteja joilla on taustanaan rikollisuutta mm. raiskauksia.
      Niitä täällä on.

      • Toni Boy

        Ja mustalaisuutta.


    • juju5

      Kari Purontakanen! Suosittelen lämpimästi. Hyvää talven jatkoa!

      • kaamos aamos

        Lähtöisin Ivalosta. Kiero kun Lapin koivu. En suosittele.


    • Terapoitunut

      Tällä terapialla pääsin selville vesille. Siksi uskallan suositella.

      Psykologinen Vyöhyketerapia

      Torjutut tunnekokemukset - syntymästä tähän päivään - jäävät tukkimaan kehomme energiavirtausta ja aiheuttavat monenlaisia ahdistuksia, kipuja ja sairauksia. Jos emme pura ahdistavia tunnekokemuksiamme, ne jäävät kehomme tunnemuistiin. Sanotaan, että historia toistaa itseään. Samoin voivat nämä kohtaamattomat asiat voivat toistaa itseään jossain muodossa myöhemmin elämässä. Jos tunnistat, että samat ongelmat toistuvat elämässäsi, on todennäköisesti kysymys kohtaamattomasta traumasta.

      Meillä on usein ongelmia niin parisuhteissamme kuin työpaikallakin. Peilit, joita emme suostu kohtaamaan, aiheuttavat turhia ristiriitoja ja paljon mielipahaa, jotka aiheuttavat taas lisää traumoja. Peilatessamme itseämme toisiin ihmisiin, kohtaamme omat traumamme. Trauman tiedostaminen ja siitä parantuminen helpottaa elämää huomattavasti ja keho vapautuu turhasta taakasta. Keho on luotu parantamaan itse itsensä, mutta tunnelukko voi olla este parantumiselle. Psykologinen vyöhyketerapia on hyväksi todettu hoito monien tunne-elämän ongelmien samoin kuin monien psykosomaattisten vaivojen parantamiseksi. Psykooseissa tai voimakasta psyykenlääkitystä käyttäville henkilöille PVT-terapiaa ei juurikaan ole käytetty. Heidän hoitamisensa vaatii yhteistyötä psykiatrien, mielenterveystoimistojen ja psykoterapeuttien ja kanssa. http://www.anjansuvituuli.fi/vyohyketerapia/

    • Väsynyt12

      Hei, olisiko tämän hetken neuvoa? Hyvästä psykoterapeutista H-linna. Sairsastan masennusta (eritoten menneiden murehtimista ja helvetisti) minulla Kelan myöntämä tuki mutta omavastuun joutuu silti maksamaan. Olen käynyt paikallisellla psykiatrilla mutta luulen että istun ja käyn kertomassa kuulemiset ja saan laskun käteen tule mitäään... vai olisiko neuvoja lääkkeet (kokeiltu on ) pahentavat oloa... luontaistuote? Pilvi? mikä`? Alkoholi ei sovellu kokeiltu on.

      • EiMaksaMitään

        Etsi tarpeeksi tukeva koivun oksa.


      • SeTietää

        Kysy Karilta!


    • psygolyyttinen

      Oletko varma että psykoterapia auttaa sinua? Kelan maksusitoumus kelpaa kyllä jokaiselle terapeutille. Sitten kun maksusitoumus on loppumassa eikä sitä Kelan taholta olla enää uusimassa on terapeutin mielestä oikea aika lopettaa terapia.
      Älä odota liikaa terapiasta!

      • Vyöhyketerapiaa

        Minä kyllä ottaisin ton psykologisen vyöhyketerapian!


      • Onkokemusta
        Vyöhyketerapiaa kirjoitti:

        Minä kyllä ottaisin ton psykologisen vyöhyketerapian!

        Onnittelut
        mimimerkiltä kokemusta on


    • Ehdottomastii

      Marika Niemi

    • silkkaa.murhaa.HML

      > Hyvä terapeuttinen hoito on muuttaa pois H:linnasta, tai, itse asiassa
      > paraS!

      Kyllä se pitää paikkansa. Täällä on ainakin 50 vuoden ajan saaneet neukkupsykiatrit huseerata aivan vapaasti - jälki on kauheaa.

      Hämtownissa ja muilla vastaavilla paikkakunnilla (Lahti, Riihimäki, Kouvola, jne. jne.) vallitseva karmaiseva tilanne vaatii seuraavat lähtöparametrit:

      - Kaupungissa ei ole yliopistoa tai korkea-asteen opintoja (tietämättömät helposti harhaanjohdettavat kaupunkilaiset)
      - Jyrkän ateistinen ja sekulaari yhteisö (käytännössä eläimen tasolla)
      - Kaupungissa toimii mielisairaala tai suljettu osasto
      - Mielisairaalan ja suljetun osaston työntekijöitä toimii kaupunginvaltuutettuina ja salaisina puolue- ja liittopukareina

      Tämä on kuulkaa aivan mahdoton yhtälö tavalliselle normaalille ihmiselle.

      • VaiNormaali

        Kaikki kun olet jo kokeillut, niin miksi sitten jäänyt kokeilematta ne yliopistokaupunkien hoidot?


      • pian.kaikki.tietää.HML

        Selvennetäänpä vielä - siis hoidon tarve poistuu postinumeroa olennaisesti vaihtamalla. Tämä asia on täysin selvitetty juurtajaksaen muutaman vuoden erikoistutkijoiden kattavan tutkimustyön tuloksena.

        Me puolestamme pidämme visusti huolen nyt siitä ettei asia jää kaupungin muurien sisäpuolelle.


      • lääkitys.vähemmäksi

        Lahkot ne ovat pahan alku ja juuri myös. Kauheasti valtaa niillä ja pimeetä porukkaa ovat.


    • HML.avun.tarpeessa

      Paikkakunta tarvitsee ulkopuolisen ammattiauttajan apua - ei suinkaan paikkakunnalla asuneet tai sinne päätyneet pahaa-aavistamattomat yksilöt.

    • Jaana098

      Täysin samaa mieltä tästä paikkakunnasta.
      Varsinkin nämä ammattiauttajat keskussairaalassa ovat itse avun tarpeessa samoin lastensuojelu on ihan kahjoja täynnä.
      Toivottavasti kukaan ei erehdy pyytämään apua näiltä tahoilta.

    • asiallista.keskustelua
      • lueskelkaa

    • HoitoEiAutaKieronkia

      Kysy vinkkiä Kim-Il-Iisakilta, joka on joutunut hakemaan hoitoa agressiivisuuteen ja vainhoharhaisuuteen, joka ilmenee, kun suuri johtaja huomaa oman yksinkertaisuutensa ja vajavaisuutensa persujohtoon nähden. Divaanikeskustelu ei auttanut paatuneelle hullulle Iisulle, joten lääkkeeksi määrättiin sähköshokkeja ja erittäin voimakkaita rauhoittavia.

      • Yknou

        Tää viestien lukeminen parasta terapiaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe