Minä en jaksa enää

*JC

No niin. Hirvittävän pitkä todennäköisyyskeskustelu on loppusuoralla. Viimeinkin. Mitä sitten, palaako palsta normaaliin päiväjärjestykseen?

Omalta osaltani on sanottava, että ei palaa. Minä en jaksa enää puolustaa kreationismia, en jaksa vatvoa syntiinlankeemuksen seurauksia ja sitä kuinka Nooa selvisi arkillaan vedenpaisumuksesta. Enkä jaksa inttää lajien lajinmukaisuuksista tai sukulaisuussuhteista. Ei minulla ole jo niistä tiedossa olevaan mitään lisättävää. Olen näistä kaikista asioista jo sanottavani sanonut, käsittääkseni täysin luomisopin mukaisesti.

Niin kuin olen maininnut, kiinnostukseni on siirtynyt vanhan rakkauteni shakin pariin. Matemaattis-luonnontieteelliset kysymykset ovat nekin sydäntäni lähellä. Valitettavasti evoluutioteoriasta en erityisen paljoa tiedä, enkä siksi voi nimimerkki jyrin tavoin siitä syvällisemmin palstan evojen kanssa keskustella.

Olen oppinut tuntemaan varsin hyvin monet tämän palstan evoista. Paljon hyviä hetkiä olen saanut kokea käymiemme keskusteluiden aikana. Ovathan tällaiset keskustelut ja väittelyt parhaimmillaan hyvää ajanvietettä. Ja suurin osa evoista on hyviä keskustelukumppaneita, jopa oikein hyviä.

Minussa on sen verran ritarillisuutta, että asetun yleensä heikomman osapuolen tueksi. Koska evot ovat viime aikoina olleet kieltämättä ahdingossa, voisin ehkä ryhtyä evolutionistiksi. Uskoni Jumalaan ei ole erityisen luja, se minun on nyt tunnustettava. Olen joskus kuullut sanonnan:

"Papeista Jumalaan uskoo vain puolet, piispoista tuskin kukaan"

Suoraan sanottuna en usko jumalan olemassaoloon lainkaan.

Tiedä sitten olisiko tuollainen vaihto mahdollinen. Nimimerkkiä pitäisi kai ainakin vaihtaa. Voisikohan uusi nimimerkkini olla *CD tai *RD ?

37

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spällymälöö

Ja seuraavaksi oikea *JC ilmestyy kertomaan että tuo on väärennös...?

• Aika taitava kyllä. Takana on muutakin kuin peruskoulu tarkkailuluokalla.

Totuushan on, että niin kauan kun pelataan vapaalla, rekkaamattomalla nikillä, kirjoituksen takana voi olla kuka tahansa, joka osaa kirjoittaa siten kuin kirjoitettu on.

• spällymälöö
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Aika taitava kyllä. Takana on muutakin kuin peruskoulu tarkkailuluokalla.

Totuushan on, että niin kauan kun pelataan vapaalla, rekkaamattomalla nikillä, kirjoituksen takana voi olla kuka tahansa, joka osaa kirjoittaa siten kuin kirjoitettu on.

En ole satavarma onko tuo väärennös, mutta tuntuu kuin siinä mentäisiin vähän liian pitkälle: "Koska evot ovat viime aikoina olleet kieltämättä ahdingossa, voisin ehkä ryhtyä evolutionistiksi."

• Krevo
        spällymälöö kirjoitti:

En ole satavarma onko tuo väärennös, mutta tuntuu kuin siinä mentäisiin vähän liian pitkälle: "Koska evot ovat viime aikoina olleet kieltämättä ahdingossa, voisin ehkä ryhtyä evolutionistiksi."

Jos evo on kääntynyt kreationistiksi joskus tai kreationisti evokiksi joskus on oikein, että tilanna tasoittuukin....
        Mutta siinä *JC, olet väärässä, että evokit "alakynnessä", evokit ovat olleet viime vuosikymmenen biologisissa teiteessä maailmassa johdossa, ei heillä ole mitään vaikeuksia, saada maailman tiedevakansseja sun muita arvostuksia, mutta kreationisteille se on mahdotonta, koksa ennakkoluulot on liian suuret, ja heidän päälle kasataan kaikki kirkkojen "porttokirkkojen" tekemät synnit, mikä on väärä tuomio.... Ja ajatellaan, että he eivät ole mitään muuta kirjaa lukeneet, kuin Raamattua....
        Evoluutio on tällähetkellä, "ennmistöuskomus" ja lavea tie....

• *OO

Taisit siis sittenki olla vaan trolli?

"Koska evot ovat viime aikoina olleet kieltämättä ahdingossa, voisin ehkä ryhtyä evolutionistiksi."

Trolli ja yks jyrin nikki?

Ei kuitenkaan kannata alkaa evolutionistiksi - niitä kun ei oo oikeesti olemassa. Sen sijan opiskele evoluutioteoriaa ja rupee sen kannattajaks.

"Suoraan sanottuna en usko jumalan olemassaoloon lainkaan."

Joo en minäkään. Kerrankin oon siis sun kanssa samaa mieltä jostain. "Ihme" on tapahtunut ja siinä teidän silmäinne edessä.

"Tiedä sitten olisiko tuollainen vaihto mahdollinen. Nimimerkkiä pitäisi kai ainakin vaihtaa. Voisikohan uusi nimimerkkini olla *CD tai *RD ?"

No no äläpäs ny jatka suuruudenhulluuttas rinnastautumalla noihin neroihin. Ehdottaisin nyt ainaki aluksi:

*OV, *OP tai *PA

Saat itse keksii mitä ne tarkottaa.

-- Puolimutka

• *CD

Jospa nyt puolimutka yhdistämme voimamme ja käymme lopulliseen taistoon kreationismia vastaan!

Minä vastaan kirjoitusten loogisuudesta ja asiasisällöstä ja sinä sitten täytät kaikki vastausten välit jankuttamalla ja ketkuilemalla. Eihän meille kahdelle kukaan pärjää, ei edes "mytomaanimultinilkki, tuo perkeleellinen vääristelijä ja valehtelija"!

Mitäs sanot?

• Puolimutkateisti
        *CD kirjoitti:

Jospa nyt puolimutka yhdistämme voimamme ja käymme lopulliseen taistoon kreationismia vastaan!

Minä vastaan kirjoitusten loogisuudesta ja asiasisällöstä ja sinä sitten täytät kaikki vastausten välit jankuttamalla ja ketkuilemalla. Eihän meille kahdelle kukaan pärjää, ei edes "mytomaanimultinilkki, tuo perkeleellinen vääristelijä ja valehtelija"!

Mitäs sanot?

"Minä vastaan kirjoitusten loogisuudesta ja asiasisällöstä ja sinä sitten täytät kaikki vastausten välit jankuttamalla ja ketkuilemalla. Eihän meille kahdelle kukaan pärjää, ei edes "mytomaanimultinilkki, tuo perkeleellinen vääristelijä ja valehtelija"!"

Kiitokset tarjouksesta multinikkitrolli, mutta multa kyllä hoituu 100-0 paremmin kuin sulta seuraavat asiat:

- rehellisyys
        - loogisuus
        - matikka
        - tieteellisyys
        - kielellinen selkeys ja yksiselitteisyys
        - rehellisyys
        - todennäkösyysmatikka
        - rehellisyys
        - evoluutioteoria
        - rehellisyys
        - tervejärkisyys
        - asiasisältö
        - pottuilu
        - rehellisyys
        - älyllinen rehellisyys
        - vittuilu

Muistinko mainita rehellisyyden?

Joten jätän suosiolla sulle multinikkitrolli sen skeidassa rämpimisen, ketkuilun, valehtelun, vääristelyn, mytomaaniuuden ja multinikkeilyn, joihin olet niin syvällisesti perehtyny ja antaumuksella paneutunu.

Hih hih. Jaxuhaleja

• *CD
        Puolimutkateisti kirjoitti:

"Minä vastaan kirjoitusten loogisuudesta ja asiasisällöstä ja sinä sitten täytät kaikki vastausten välit jankuttamalla ja ketkuilemalla. Eihän meille kahdelle kukaan pärjää, ei edes "mytomaanimultinilkki, tuo perkeleellinen vääristelijä ja valehtelija"!"

Kiitokset tarjouksesta multinikkitrolli, mutta multa kyllä hoituu 100-0 paremmin kuin sulta seuraavat asiat:

- rehellisyys
        - loogisuus
        - matikka
        - tieteellisyys
        - kielellinen selkeys ja yksiselitteisyys
        - rehellisyys
        - todennäkösyysmatikka
        - rehellisyys
        - evoluutioteoria
        - rehellisyys
        - tervejärkisyys
        - asiasisältö
        - pottuilu
        - rehellisyys
        - älyllinen rehellisyys
        - vittuilu

Muistinko mainita rehellisyyden?

Joten jätän suosiolla sulle multinikkitrolli sen skeidassa rämpimisen, ketkuilun, valehtelun, vääristelyn, mytomaaniuuden ja multinikkeilyn, joihin olet niin syvällisesti perehtyny ja antaumuksella paneutunu.

Hih hih. Jaxuhaleja

Menepä multinilkki nyt todennäköisyyspalstalle naputtelemaan plussamerkkiä. Näytit olevan lukemassa -20 vastauksessasi, jossa kirjoitat mm.

"...ihmiset osaavat kyllä lukea sen mitä me molemmat kirjotamme."

Sinäpä sen sanoit.

• *PM
        *CD kirjoitti:

Menepä multinilkki nyt todennäköisyyspalstalle naputtelemaan plussamerkkiä. Näytit olevan lukemassa -20 vastauksessasi, jossa kirjoitat mm.

Sinäpä sen sanoit.

"Menepä multinilkki nyt todennäköisyyspalstalle naputtelemaan plussamerkkiä. Näytit olevan lukemassa -20 vastauksessasi, jossa kirjoitat mm."

Hih hih.

Jaa miksipäs mun pitäis jotain niin hölmöö vaivautua tekeen. En oo samanlainen luuseri kuin sinä multinikki-JC. Ei mulla oo mitään syytä manipuloida laskureita. Luuletko, multiketku-JC ettei palstalaiset tiedä, että noita laskureita on helppo manipuloida? Luuletko, että manipuloimasi laskurit jotenki parantais sun todella noloo tilannetta. Päinvastoin multinikki. Hih hih.

Taitaa sua multinikki-JCtä syödä, kun sulle tulee kaikissa käymissäsi keskusteluissa jatkuvasti 100-0 pataan.

Eiks oo ollu aivan mahtavat keskustelut matikkapalstalla! Ihan parhautta!

Hieman saldoo siitä miten sulla on oikein menny noi keskustelut:

- multinikki-JCn ja kvasin kaikki matikan vastaiset ja muut hölmöt tolloilut on ammuttu alas

- multinikki-JC jäi kiinni multinikkeilystä

- multinikki-JC käi kiinni todella nolosta yrityksestä luoda nikkeineen lapsellinen keskustelu, joka olis muka todistanu multinikki-JCn hörhöilyjä.

- multinikki-JC jäi kiinni multinikkeilystä

- multinikki-JC jäi todella nolosti kiinni useista lainauslouhinnoista ja vääristelyistä

- multinikki-JC on menny lapsellisissa avauksissaan loukkaamaan niitä, jotka osaavat matematiikan ja ovat rehellisesti ja vilpittömästi vastanneet multinikillemme

- multinikki-JC on laaja-alaisesti, yksityiskohtaisesti ja ketkuiluissa säästämättä todistanu ettei osaa edes alkeita todennäköisyydestä

- multinikki-JC on antanut loistavan esityksen matikkapalstalaisille siitä kuinka ketkusti voi ääriuskovainen kreationisti keskustella. (Ja ihan sama ootko multinikkitrolli sitten oikeesti kreationisti vai ei).

Muistinko jo mainita multinikki-JC, että jäit kiinni multinikkeilystä?

Tuossa sun "En jaksaa enää" -ruikutuksessas oli sellanen ristiriita, että väität puolustavasi kreationismia, mutta todellisuudessa kukaan ei oo tehny tällä palstalla parempaa työtä kreationismin valheellisuuden ja kreationistien epärehellisyyden esiintuomiselle kuin sinä multiketkutrolli-JC. Meneekö puhtaasti tolloutes piikkiin vai mistä on kysymys?

Ei sitten oo harkinnu JC nostalgista JB nikkii seuraavaksi?

• Aukino
        *CD kirjoitti:

Sinäpä sen sanoit.

ÖÖ, ei noita plussia ja miinuksia kannata ottaa täällä vakavasti, eihän ihminen ole muutenkaan kovin oikeassa vieläkään, juuri missään asiassa, ei kaikilla ole oikeat perusteet antaa plussia ja miinuksia, ja tietokoneen tekoälylle, täällä annetulla plussilla ja miinuksilla ei ole mitään merkitystä....

Sehän oli enemmistökansan huuto sekin aikoinaan, mikä Jeesuksen tuomitsivat kuolemaan, liian lapsen iässä tuolloin, luuleeko joku vielä, että se oli oikein?

• Pakstori

Hei, et sinä ole vielä ollut edes kreationisti, jos "et usko jumalan olemassaoloon lainkaan". Jumala ei etsi kuitenkaan totuuksia, ihmisistäkään, sillä onko joku ties minkä nimikyltin alla, evoluutiota vai kreationismia, tai vaikka olisi satanismia ihmisten mielestä, ei Jumalalle sellainenkaan ole ole oletusarvoisesti huonompaa, mutta toki Jumala-Judge Paholaisessa tuomitsee sen, että se liikaa aiheutti kuolevaisuutta....

Älä kuole *JC vaan etsi vielä olevainenkin Jumala itsellesi, hän vetää sinua, ja tulet hänet löytämään, hänelle on kaikki mahdollista, muttei sitli missä tahansa ajassa, ja kiireessä jopa Jumalat tekevät virheitä....

• Pakstori

Vaikka olenkin ateisti mielestäni siinä, että enemmistö kaikesta Jumaluudesta, on vieläkin ihmisille piilossa, en, koska olen matemaatikko usko, että kuka tahansa elävistä Jumalasta, Jumala-sanan muuttuja-luonteensa vuoksi kykene olemaan olemassa.... Jumala nimenomaan panteismissa, on ihan mitä tahansa, jonka uskoo itensä luoneen, nimenomaan Suomen Jumala-sana on suuresti panteistinen sana, koska kaikkihan maailmankaikkeudessa, on "Jumissa olevaa-alaa", ja se todellisuudessa on melko jumissa silloinkin, kun sen liikkuu....
        Kuolleiden Jumalien on syytä loogisesti olevan olemattomia, ja sääli, jos *JC olet uskonut vasta kuolleeseen Jumalaan, koska se on Paholainen.

• Pakstori
        Pakstori kirjoitti:

Vaikka olenkin ateisti mielestäni siinä, että enemmistö kaikesta Jumaluudesta, on vieläkin ihmisille piilossa, en, koska olen matemaatikko usko, että kuka tahansa elävistä Jumalasta, Jumala-sanan muuttuja-luonteensa vuoksi kykene olemaan olemassa.... Jumala nimenomaan panteismissa, on ihan mitä tahansa, jonka uskoo itensä luoneen, nimenomaan Suomen Jumala-sana on suuresti panteistinen sana, koska kaikkihan maailmankaikkeudessa, on "Jumissa olevaa-alaa", ja se todellisuudessa on melko jumissa silloinkin, kun sen liikkuu....
        Kuolleiden Jumalien on syytä loogisesti olevan olemattomia, ja sääli, jos *JC olet uskonut vasta kuolleeseen Jumalaan, koska se on Paholainen.

Minä olen vielä "Paha", koska kaiken Paljastaa Haluan, mutta ei se ole ainakaan Jeesuksen sanoja vastaan, koska Jeesus sanoi, että "ei ole mitään salattua, joka ei ole tarkoitettu ilmituotavaksi", kyseinen juttu oli ehä vain apokryfissä:"Didymos Judas Tuomaan evankeliumi", ja luultavasti kyseinen teksti on vielä Tuomas Leväsen apsivulla, vaikka ensimmäinen käännös siitä ole suomalaisten Ortodoksien tekemä:"Ortokirja- Tuomaan evankeliumi", Tuomase Leväsen käännös oli merkitysten osalta ihan sama, vaikkei jokainen sana ollut silti tietenkään samaan järjestykseen valittu.

Älkää ruvetko minulla paljastamman mitään eniten seksielämänne salaisuuksia, koska niistä eniten nauttisin, ja niille eniten nauraisin, koska minulla on vielä kaunis demoni, Runkkauksena, "uuniin päällä",(Juicen laulusta) vai en tiedä, vaikka se olisikin pyhä enkeli, ei Pyhiä ja Pahoja enkeleitä ole mahdollista ulkonäön perusteella erottaa....
        En sitä halua turhaan ajaa pois, koska Jeesus sanoi, että jos sen esim. demonin ajan pois, se vain kulkee maat ja mannut ja hakee 7 vielä pahempaa tilalle, sen kohtalon halaisin välttää, ja mieluummin pidän vain muutaman pienen demonin itseäni Hellvettii vielettemässä, vaikken sitä silti Herraksi itselleni tee.. Suurempi demoni, on murhan himo, ja sitä eniten kammoan paholaisista, koska juuri se on Saattana... Rahan himo puolestaan on ovelin demoneista ja saa kaikki vain velkaantumaan ja aiheutta edelleen eniten itsemurhia Suomessa....

.

• Pakstori
        Pakstori kirjoitti:

Minä olen vielä "Paha", koska kaiken Paljastaa Haluan, mutta ei se ole ainakaan Jeesuksen sanoja vastaan, koska Jeesus sanoi, että "ei ole mitään salattua, joka ei ole tarkoitettu ilmituotavaksi", kyseinen juttu oli ehä vain apokryfissä:"Didymos Judas Tuomaan evankeliumi", ja luultavasti kyseinen teksti on vielä Tuomas Leväsen apsivulla, vaikka ensimmäinen käännös siitä ole suomalaisten Ortodoksien tekemä:"Ortokirja- Tuomaan evankeliumi", Tuomase Leväsen käännös oli merkitysten osalta ihan sama, vaikkei jokainen sana ollut silti tietenkään samaan järjestykseen valittu.

Älkää ruvetko minulla paljastamman mitään eniten seksielämänne salaisuuksia, koska niistä eniten nauttisin, ja niille eniten nauraisin, koska minulla on vielä kaunis demoni, Runkkauksena, "uuniin päällä",(Juicen laulusta) vai en tiedä, vaikka se olisikin pyhä enkeli, ei Pyhiä ja Pahoja enkeleitä ole mahdollista ulkonäön perusteella erottaa....
        En sitä halua turhaan ajaa pois, koska Jeesus sanoi, että jos sen esim. demonin ajan pois, se vain kulkee maat ja mannut ja hakee 7 vielä pahempaa tilalle, sen kohtalon halaisin välttää, ja mieluummin pidän vain muutaman pienen demonin itseäni Hellvettii vielettemässä, vaikken sitä silti Herraksi itselleni tee.. Suurempi demoni, on murhan himo, ja sitä eniten kammoan paholaisista, koska juuri se on Saattana... Rahan himo puolestaan on ovelin demoneista ja saa kaikki vain velkaantumaan ja aiheutta edelleen eniten itsemurhia Suomessa....

.

Älykkäin demoneista on pilkkaava ja herjaava demoni, ne ovat pienikokoisia ja melko söpöjä, mutta vasta sen touhun aloittaminen, avaa ihmiselle Portin Hellvettiin, minä en ole koskaan pilkannnut Jumalaa, ihmisiäään en muistaakseni, ellei joskus joku totuutta itsestään pidä pillkauksena, mutta on joitakin muita suomalaisia, joille se on ihan jokapäiväistä elämää....
        Mutta demonit eivät ole koskaan oikeita tiedemiehiä, ne jotka niistä niitä matkivat, eivät suorastaan mitään tiedä, koska niiden ymmärrys on liian väärä, laskemaan suorastaan mitään oikein.... Uskonto on demoneille puolestaan liian helppoa, koska niillä on itselleenkin pajon uskovaisten uskomuksia vastaavia taikoja ja magiaa...
        Jos Paholainen olisi saanut jotain tehtyä oikein, se eläisi ikuisesti, ja en minä tiedä, vaikka se ne oikeat tietonsa olisi vain saanut kaikilta salattua?

• *CD

"Älä kuole *JC..."

Kyllä JC on nyt kuollut ja kuopattu. Ylösnousemusta tuskin kannattaa odottaa.

Mutta älä sure, Pakstori. On syntynyt uusi ihminen, ateisti-evolutionisti CD. Uusi elämä ja uusi aika ovat nyt koittaneet kohdalleni.

Mutta emmeköhän tule edelleenkin toimeen. Olethan kertonut olevasi Krevo, kreationisti-evolutionisti. Olet vielä aivan kelpo shakinpelaaja ja osaat laskea monimutkaisiakin laskuja. Näkökulmasi maailmaan on usein minulle outo, mutta olkoon niin. Et ole ainoa outoja kirjoittava tällä palstalla, et läheskään ainoa.

Ja eikö sinustakin ole jo tuntunut siltä, että evot kaipaisivat vahvistusta riveihinsä? Tosin epäilen, etten jaksa alkaa evoa erityisen aktiivisesti puolustamaan. Jää nähtäväksi.

• *PM
        *CD kirjoitti:

"Älä kuole *JC..."

Mutta älä sure, Pakstori. On syntynyt uusi ihminen, ateisti-evolutionisti CD. Uusi elämä ja uusi aika ovat nyt koittaneet kohdalleni.

Mutta emmeköhän tule edelleenkin toimeen. Olethan kertonut olevasi Krevo, kreationisti-evolutionisti. Olet vielä aivan kelpo shakinpelaaja ja osaat laskea monimutkaisiakin laskuja. Näkökulmasi maailmaan on usein minulle outo, mutta olkoon niin. Et ole ainoa outoja kirjoittava tällä palstalla, et läheskään ainoa.

Ja eikö sinustakin ole jo tuntunut siltä, että evot kaipaisivat vahvistusta riveihinsä? Tosin epäilen, etten jaksa alkaa evoa erityisen aktiivisesti puolustamaan. Jää nähtäväksi.

"Ja eikö sinustakin ole jo tuntunut siltä, että evot kaipaisivat vahvistusta riveihinsä? Tosin epäilen, etten jaksa alkaa evoa erityisen aktiivisesti puolustamaan. Jää nähtäväksi"

Hih hih.

Sinusta multinikki olis kyllä "evona" enemmän harmia kuin hyötyä. Tulis ensimmäisen kerran tällä palstalle sellanen outo tilanne eteen, että pitäis evoksi itsensä esittelevän keskustelijan toistuvia valheita ja kieroiluja torpata.

Ja emmehän me evot oo täällä evoluutioteoriaa puolustamassa. Ei tieteellinen fakta tartte mitään puolustamista.

Ja miten sellanen tietämätön ja oppimaton tollo kuten sinä, joka ei tiedä mitään evoluutioteoriasta vois sen puolesta edes puhuu? Hih hih.

Evot on täällä tuomassa esiin kreationistien kieroilut ja valheet. Siks se on ollu niin helkkarin antosaa hommaa osottaa sun ketkuilut multinikki-JC todennäkösyyskeskusteluissa ja varsinki siellä matikkapalstalla.

• Krevo
        Pakstori kirjoitti:

Älykkäin demoneista on pilkkaava ja herjaava demoni, ne ovat pienikokoisia ja melko söpöjä, mutta vasta sen touhun aloittaminen, avaa ihmiselle Portin Hellvettiin, minä en ole koskaan pilkannnut Jumalaa, ihmisiäään en muistaakseni, ellei joskus joku totuutta itsestään pidä pillkauksena, mutta on joitakin muita suomalaisia, joille se on ihan jokapäiväistä elämää....
        Mutta demonit eivät ole koskaan oikeita tiedemiehiä, ne jotka niistä niitä matkivat, eivät suorastaan mitään tiedä, koska niiden ymmärrys on liian väärä, laskemaan suorastaan mitään oikein.... Uskonto on demoneille puolestaan liian helppoa, koska niillä on itselleenkin pajon uskovaisten uskomuksia vastaavia taikoja ja magiaa...
        Jos Paholainen olisi saanut jotain tehtyä oikein, se eläisi ikuisesti, ja en minä tiedä, vaikka se ne oikeat tietonsa olisi vain saanut kaikilta salattua?

Jos tuo nimimerkki *JC oli se aiempi, eikä vain trolli samalla nimimerkillä, niin hän on ehkä sairastunut skitsofreniaan....

• Krevo
        *CD kirjoitti:

"Älä kuole *JC..."

Hei, kyllä leiriä saa vaihtaa, jossakin pienessä asiassa, kuten että onko evolutionisti vain kreationisti mutta itse vakaumustaan, se on kuolema....
        Teoriassa Jumala ei halua ateistista hihhulia, eikä hihhlusta ateistia, suutari pysyköön lestissään. Minua varin harmittaa että vielä niin paljon väärää ateismia kaikkialla, ei oikea ateisti pidä Jumalan olemassaoloa mahdottomana, ei siinä ole mitään järkeä olla kova kortti, koska tietysti Jumalia on sekä kuolleita, eli olemattomia, että eläviä, olemassaolevia....
        Kuolleet Jumalat eivät aina kaikessa kuolleita, niillä saattaa olla paljonkin elävien olentojen toimintoja ja aisteja voi olla niillä jäljelläkin, heiltä on vain kuollut kyky oikeaan luomiseen joskus, yleensä siksi, että joskus aiemmin olivat luoneet jonkin liian suuren ja väärän asian....

• Krevo
        Krevo kirjoitti:

Jos tuo nimimerkki *JC oli se aiempi, eikä vain trolli samalla nimimerkillä, niin hän on ehkä sairastunut skitsofreniaan....

Ei kannata silti evoluution tai kreationismin välistä valintaa miettiessään, sairaustua skitsofreniaan, ei luominen ole mikään valhe, eikä evoluution silmä löytää läheisiä välimuotoja ja lajeja ole valhe, mutta aikohen suhteen totuus on se, että evokit ja kreationisti laskevat ajat eri periaattella...
        Laskelma 3,833 mrd evoltuotta jaettuna galaksimme 200 mrd tähdellä = 7 päivää todistaa, että molemmat vain pongasivat eri välituoksen niille ajoille.... Eihän enää ole tietenkään ole mahdollista olla varma siitä, kuinka kauan mistäkin on mennyt, vaikka kirjoitusten syntyajankohta on mahdollista joskus saada jopa kymmenien vuosien tarkkkuudella oikein, koska se ikä käy ilmi yleensä tekstistä, ei siitä, kuin vanha itse pergamenttirulla on, koska niistä oli tietysti vain otettu kopioita....

• Krevo
        *PM kirjoitti:

"Ja eikö sinustakin ole jo tuntunut siltä, että evot kaipaisivat vahvistusta riveihinsä? Tosin epäilen, etten jaksa alkaa evoa erityisen aktiivisesti puolustamaan. Jää nähtäväksi"

Hih hih.

Sinusta multinikki olis kyllä "evona" enemmän harmia kuin hyötyä. Tulis ensimmäisen kerran tällä palstalle sellanen outo tilanne eteen, että pitäis evoksi itsensä esittelevän keskustelijan toistuvia valheita ja kieroiluja torpata.

Ja emmehän me evot oo täällä evoluutioteoriaa puolustamassa. Ei tieteellinen fakta tartte mitään puolustamista.

Ja miten sellanen tietämätön ja oppimaton tollo kuten sinä, joka ei tiedä mitään evoluutioteoriasta vois sen puolesta edes puhuu? Hih hih.

Evot on täällä tuomassa esiin kreationistien kieroilut ja valheet. Siks se on ollu niin helkkarin antosaa hommaa osottaa sun ketkuilut multinikki-JC todennäkösyyskeskusteluissa ja varsinki siellä matikkapalstalla.

Lainaa: *PM

Siinä olette väärässä, jos ette puolusta evoluutiota, silloinkaan, kun joku löytää kiusallisen virheen teoriastanne, ja kaikissa tieteissä vielä nykyään on virheitä, on evoluutio silloin kaatumassa.

• *PM
        Krevo kirjoitti:

Lainaa: *PM

Siinä olette väärässä, jos ette puolusta evoluutiota, silloinkaan, kun joku löytää kiusallisen virheen teoriastanne, ja kaikissa tieteissä vielä nykyään on virheitä, on evoluutio silloin kaatumassa.

"Siinä olette väärässä, jos ette puolusta evoluutiota, silloinkaan, kun joku löytää kiusallisen virheen teoriastanne, ja kaikissa tieteissä vielä nykyään on virheitä, on evoluutio silloin kaatumassa."

Ne mahdolliset kiusalliset virheet, jos joku sellasen löytää, käsitellään kylläki evoluutiotutkijoiden toimesta tieteelllisessä prosessissa.

Palstalla kukaan kreationisti ei oo kyenny esittämään ainoatakaan todellista evoluution kiusallista virhettä. Ainoostaan kreationistien kuvittelemia tai keksimiä virheitä.

Kaikissa tieteellisissä teorioissa on toki puutteita. Mikään tieteellinen teoria ei tietäänkään oo täydellinen. Mutta evoluutioteorian kohdalla ei oo kenenkään tiedossa ainootakaan sellaista ongelmaa tai virhettä, joka falsifiois evoluutioteorian. Jos sellasen keksit ja pystyt tieteellisesti todistaan, oot lähes 100% varmuudella Nobelin saaja.

Mietipä tätä.

• kröhh

Vaihda joka viestiin niin kukaan ei ehdi varastaa.
      Evokitkin tykkäävät siitä.

• blindwatchmaker

Minä olen oman käsitykseni sinusta *JC muodostanut jo jokin aika sitten. Multinikkeytesi on ollut minulle selvä asia jo kuukausia ja minulla on myös vahvat epäilykseni siitä, millä muilla nimimerkeillä olet täällä esiintynyt jo pitemmän aikaa.

En kylläkään kykene todistamaan väitteitäni noista muista pidempiaikaisista nimimerkeistäsi. Luonteeseeni kuuluu, että en esitä väitettä jota en kykene todistamaan, joko itse tai vetoamalla olemassa oleviin todisteisiin. Katsotaan, josko se todiste vielä putkahtaa esille - uusia mielenkiintoisia seikkoja on viimeaikoina tullut esille ;)

Motiiveistasikin minulla on oma käsitykseni, joka on muodostunut typeriä ja erityisesti kieroilevia kirjoituksiasi luettuani.

Lopulta on yhdentekevää millä nimimerkeillä olet täällä esiintynyt ja mikä on motivaatiosi. Kirjoittamasi kommentit ovat kuitenkin kaikkien nähtävillä. Ja kaikki se epärehellisyys ja kieroilu mikä niistä suorastaan hyppää silmille.

Täytyy todeta, että yksinkertaisesti, kirjoitustesi perusteella olet vastenmielisin kieroilija, vääristelijä ja valehtelija jonka kirjoituksia olen lukenut.

Tuo avauksesikin on täyttä mytomaanikon sitä itseään.

Aiemmin tänään matematiikkapalstalla nimimerkki 'Selvennystä' totesi seuraavaa *JC:n toistuneiden vääristelyjen jälkeen:

"Vastaan nyt vielä kertaalleen, koska jälleen kirjoittamani tulkittiin väärin.

100 kolikon heitossa on 2^(2^100) mahdollista tapahtumaa, joista kokeen yhteydessä 2^(2^100-1) toteutuu, eivät suinkaan kaikki.

Koska emme nähtävästi pääse yhteisymmärrykseen, toivon vain, että kun kirjoittamaani jatkossa lainataan tai siihen viitataan, se tehtäisiin rehellisesti oikein, eikä osittaisia lauseita poimien tai niitä väärin tulkiten."

Mitäpä tuohon voi muuta todeta kuin sen, että olet säälittävä kusipää.

Et ole shakissa etkä "matemaattis-luonnontieteellisissä kysymyksissä" lähellekään niin etevä kuin kuvittelet, etkä tietenkään edes sinne päinkään mitä itse väität. Oleellisinta on kuitenkin se, että et ole niin pätevä kuin *haluaisit* olla. Siitä olet katkeroitunut ja sillä on suuri vaikutus siihen miksi olet täällä palstalla sellainen kuin olet.

• Shakstori

*JC vaihtoi loputa Taivaan-Isän mustat, välillä Äiti-Maan valkeillakin pelaamiseen, ei siinä ole shakinpelaajalle mitään kummallista....

• Mikael.
        Shakstori kirjoitti:

*JC vaihtoi loputa Taivaan-Isän mustat, välillä Äiti-Maan valkeillakin pelaamiseen, ei siinä ole shakinpelaajalle mitään kummallista....

Mutta en tuota tarkoittanut miksikään "kovaksi" sanaksi... Tottakai on mahdollista, että taivas onkin se valoisampi osapuoli, tyhjä ja täynnä valoa ja Musta se pimeämpi, jos se musta siliti olikin se äiti-maan-massa.... Mutta sanoin uon noin päin, koska niin olin kirjoittanut johonkin lappuun aiemminkin, ei tuota ole mahdollista kuolla ikuisesti vain toisinpäin, kuten Lucifer varsinkin sen tietää....
        Ilmestyskirja sanoi sen toisinpäin kuin shakissa on asetelma: "Taivaasta tulivat valkoisilla ratsuill ratsastavat soturit".Kyllä Taivaassa, maan päällä ja hellvetissä mollemiissa silti kaikkia värejä nähdään, vaikka Musta lienee sitli Taivaalle se enmmistösuositus....
        Maa siksi minulle valkoinen, koska massan avulla silti kaikki valo tehdään....

• *CD

Olet kyllä harvinaisen naiivi ihminen, blindwatchmaker. Palstalaisista luultavasti vain moloch on sinua herkkäuskoisempi. Edes tieteenharrastaja, vaikka onkin nykyään varsin sekava kirjoittaja, ei ollut yhtä helposti huijattavissa.

Lukuisia kertoja olen saanut nauraa kanssasi vedet silmissä. Yksi kohokohdista oli se, kun ryhdyit puolustamaan mytomaanimultinilkin yhtä nimimerkkiä txt() "rehdiksi kunnon kreationistiksi, jota arvostat" tjms.

Eikö sinua yhtään hävetä, blindwatchmaker?

Ei sinusta ole mitään todistamaan, muuta kuin oma naiiviutesi. Sinä olet niitä ihmisiä, joilla huijarit elävät.

Syy, miksi lopulta lopetin nimimerkillä JC kirjoittamisen oli se, että minun alkoi käydä teitä niin hirveästi sääliksi. Erityisesti sinun bwm änkyttävät jaarittelut olivat jo kovin ikäviä luettaviksi - pelkäsin todella että mielenterveytesi on horjumassa. Ja vielä multinilkkisi puolimutka, kuinka paljon sinä jouduitkaan jaarittelemaan!

Olet suoraan sanottuna aivan hirveä jaarittelija - jos olisit nainen olisit varmasti juoruämmien kruunaamaton kuningatar. Ei mies kirjoita tuolla tavalla.

Kahdella sanalla luonnehtisin sinua bwm: jaaritteleva typerys.

Nimimerkki Selvennystä on puolestaan varsin sekava kirjoittaja. Tässä hänen lauseessaan ei ole mitään tolkkua:

"100 kolikon heitossa on 2^(2^100) mahdollista tapahtumaa, joista kokeen yhteydessä 2^(2^100-1) toteutuu, eivät suinkaan kaikki."

Ko nimimerkistä voisit bwm siinä ottaa oppia, että hän erehtymisensä jälkeen tunnustaa erehdyksensä, kun häntä korjasin:

"Olet aivan oikeassa, järjestys on oleellinen ja kirjoitin huolimattomasti."

Missä sitten "olin aivan oikeassa" nimim. Vastaus 1 (Selvennystä) mukaan?

"On tapahtunut vain tapahtuma, jonka tn on 1."
        "Jos on heitetty noppaa ja saatu tulos 5, se edustaa vain tapahtumaa (jokin tulos). Tapahtuman jokin tulos tn =1."
        "Silloin sattuu tasan jokin alkeistapaus, eli yksi tulosvaihtoehdoista, mutta se ei tietenkään ole (määritelty) tapahtuma."

Oletko samaa mieltä multinikin Selvennystä kanssa?

• *PM
        *CD kirjoitti:

Olet kyllä harvinaisen naiivi ihminen, blindwatchmaker. Palstalaisista luultavasti vain moloch on sinua herkkäuskoisempi. Edes tieteenharrastaja, vaikka onkin nykyään varsin sekava kirjoittaja, ei ollut yhtä helposti huijattavissa.

Lukuisia kertoja olen saanut nauraa kanssasi vedet silmissä. Yksi kohokohdista oli se, kun ryhdyit puolustamaan mytomaanimultinilkin yhtä nimimerkkiä txt() "rehdiksi kunnon kreationistiksi, jota arvostat" tjms.

Ei sinusta ole mitään todistamaan, muuta kuin oma naiiviutesi. Sinä olet niitä ihmisiä, joilla huijarit elävät.

Syy, miksi lopulta lopetin nimimerkillä JC kirjoittamisen oli se, että minun alkoi käydä teitä niin hirveästi sääliksi. Erityisesti sinun bwm änkyttävät jaarittelut olivat jo kovin ikäviä luettaviksi - pelkäsin todella että mielenterveytesi on horjumassa. Ja vielä multinilkkisi puolimutka, kuinka paljon sinä jouduitkaan jaarittelemaan!

Olet suoraan sanottuna aivan hirveä jaarittelija - jos olisit nainen olisit varmasti juoruämmien kruunaamaton kuningatar. Ei mies kirjoita tuolla tavalla.

Nimimerkki Selvennystä on puolestaan varsin sekava kirjoittaja. Tässä hänen lauseessaan ei ole mitään tolkkua:

"100 kolikon heitossa on 2^(2^100) mahdollista tapahtumaa, joista kokeen yhteydessä 2^(2^100-1) toteutuu, eivät suinkaan kaikki."

Ko nimimerkistä voisit bwm siinä ottaa oppia, että hän erehtymisensä jälkeen tunnustaa erehdyksensä, kun häntä korjasin:

"Jos on heitetty noppaa ja saatu tulos 5, se edustaa vain tapahtumaa (jokin tulos). Tapahtuman jokin tulos tn =1."
        "Silloin sattuu tasan jokin alkeistapaus, eli yksi tulosvaihtoehdoista, mutta se ei tietenkään ole (määritelty) tapahtuma."

Hih hih.

Taitaa multinikki-JClla oikein tosissaan ahistaa kun on totaalisen tietämättömäks tolloks todistettu sekä sairaan ketkuks paljastettu moneen kertaan.

Ootko ruikuttajatrolli saanu enää tuolta ilmiselvältä vitutukseltas edes nukuttuu?

Luuletko että ketään kiinnostaa sun idioottimaisia tolloilujas enää oikoo. Sitä on tehty enemmän kuin tarpeeks. Oot tehnyt itsestäs just niin naurunalaisen idiootin kuin se vain suinkin on mahdollista. En usko että edes sinä multinikki-JC onnistut enää itseäs ylittään.

Ihan mahtavinta oli kun esittelit idioottimaisuutes ja sitä komppaavat ketkuilus matikkapalstalla! Se oli huikee elämys. Kiitos siitä sulle!

Ja sitten menit urpo vielä haukkumaan palstalaiset kun eivät olleet samaa mieltä sun idioottimaisen "totuutes" kanssa. Ihan parhautta!

Voisithan vaikka avata uuden keskustelun, jossa nikkies kesken keskustettelette siitä sun "totuudestas". Voitte sitten keskenänne kehuskella miten nero oot ja miten täydellisesti "ymmärrät" todennäkösyyttä.

Tyydy tollon ketkun osaas ruikuttava trollipelle. Hih hih.

Onkos multinikki-JC tullu pokerista vielä kovasti voittoja, kun osaat niin hienosti laskee niitä oddseja? Hih hih

Bruahahahahahahahaaahahahaaaaa

Ystävyydellä,

-- Puolimutka

• *PM kirjoitti:

Hih hih.

Taitaa multinikki-JClla oikein tosissaan ahistaa kun on totaalisen tietämättömäks tolloks todistettu sekä sairaan ketkuks paljastettu moneen kertaan.

Ootko ruikuttajatrolli saanu enää tuolta ilmiselvältä vitutukseltas edes nukuttuu?

Luuletko että ketään kiinnostaa sun idioottimaisia tolloilujas enää oikoo. Sitä on tehty enemmän kuin tarpeeks. Oot tehnyt itsestäs just niin naurunalaisen idiootin kuin se vain suinkin on mahdollista. En usko että edes sinä multinikki-JC onnistut enää itseäs ylittään.

Ihan mahtavinta oli kun esittelit idioottimaisuutes ja sitä komppaavat ketkuilus matikkapalstalla! Se oli huikee elämys. Kiitos siitä sulle!

Ja sitten menit urpo vielä haukkumaan palstalaiset kun eivät olleet samaa mieltä sun idioottimaisen "totuutes" kanssa. Ihan parhautta!

Voisithan vaikka avata uuden keskustelun, jossa nikkies kesken keskustettelette siitä sun "totuudestas". Voitte sitten keskenänne kehuskella miten nero oot ja miten täydellisesti "ymmärrät" todennäkösyyttä.

Tyydy tollon ketkun osaas ruikuttava trollipelle. Hih hih.

Onkos multinikki-JC tullu pokerista vielä kovasti voittoja, kun osaat niin hienosti laskee niitä oddseja? Hih hih

Bruahahahahahahahaaahahahaaaaa

Ystävyydellä,

-- Puolimutka

Intuitioni kertoo selvästi, ettei *CD ole aito *JC, hän ei kykene matkimaan *JC:n kirjoituksia oikein.

• Hiski+naapurin.kissa
        moloch_horridus kirjoitti:

Intuitioni kertoo selvästi, ettei *CD ole aito *JC, hän ei kykene matkimaan *JC:n kirjoituksia oikein.

Olemme samaa mieltä ja olemme lisäksi huomaavinamme hirvinaudan tuoksun.

• Hiski+naapurin.kissa kirjoitti:

Olemme samaa mieltä ja olemme lisäksi huomaavinamme hirvinaudan tuoksun.

Jyr CD ei kuitenkaan ole. Jyr on nykyään niin maanisessa tilassa, että hän ei millään pystyisi noinkaan hyvin matkimaan JC:n tyyliä. Aina kun hän käyttää jotain muuta nikkiä, yksi tai pitemmässä viestissä useampi maneeri on selvää jyriä.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Jyr CD ei kuitenkaan ole. Jyr on nykyään niin maanisessa tilassa, että hän ei millään pystyisi noinkaan hyvin matkimaan JC:n tyyliä. Aina kun hän käyttää jotain muuta nikkiä, yksi tai pitemmässä viestissä useampi maneeri on selvää jyriä.

Jokin jyrin vivahdus tuossa on ja seuraavaksi tulee mieleen ajatus että joku jäljittelee JC:tä jäljittelevää jyriä...

• tieteenharrastaja
        naapurin.kissa kirjoitti:

Jokin jyrin vivahdus tuossa on ja seuraavaksi tulee mieleen ajatus että joku jäljittelee JC:tä jäljittelevää jyriä...

Dialogi itäsuunnasta:

Igor: "Sasha, veliseni, menetkö Novgorodin markkinoille."
        Sasha: "Igor, ystäväinen: "Menenhän toki."
        Igor: "Valehtelet ketku, menet kuitenkin."

Tuli vain jotenkin mieleen tuosta "joku jäljittelee JC:tä jäljittelevää jyriä..".

• *PM
        RepeRuutikallo kirjoitti:

CD on JC, joka taas voi aivan hyvin ollaki jyr mutten varmaks tiedä.

Maanisessa tilassa on tää CDkin. Hän on mielestäni esimerkiksi se pokeripelle joka vaahtos oddseista taannoin. On aivan taatusti esiinty myös muilla nikeillä tälläkin palstalla.

Sillä nyt ei oo hirveesti väliä on JC/CD jyr vai ei.

Sairaaloisen kiero ja vääristelevä valehtelijaketku kuitenkin. Tietää tasan tarkkaan kieroilevansa eli omaa kyllä mytomaanin tai sitten toisen mytomaanin elkeet.

• blindwatchmaker
        *CD kirjoitti:

Vastaan tähän sinun säälittävään vinkumiseesi vain siksi, että on aina antoisaa osoittaa kuinka kieroilet :D

// Eikö sinua yhtään hävetä, blindwatchmaker? //

En ole kyllä kertaakaan hävennyt sitä että keskustelen rehellisesti ja odotan myös vastapuolen toimivan samoin.

Ei minulla ole ollut mitään syytä epäillä sitä onko txt() jonkin mytomaanin nimemerkki. Jos hän on joku palsta kreationisti-mytomaaneista niin minkä minä sille voin. Oma on häpeänsä.

// Ei sinusta ole mitään todistamaan, muuta kuin oma naiiviutesi. Sinä olet niitä ihmisiä, joilla huijarit elävät. //

Kyllä minä matemaattiset todistamiset kohtullisen hyvin hallitsen. Nimimerkkien välisiä yhteyksiä on hankalampi todistaa, eikä se minua varsinaisesti edes kiinnosta.

Eipä ole kukaan huijari minun kustannuksellani tienannut senttiäkään. Ja parasta on se, että kukaan ei ole minua huijannut mihinkään hörhöilyyn mukaan kuten uskomaan pseudotieteelliseen kreationismiin :D

// Syy, miksi lopulta lopetin nimimerkillä JC kirjoittamisen ... //

Todella uskottavaa :D

On tainnut tämä Puolimutka käydä todellakin sinun hermoillesi, kun on sinua toistuvasti kyykyttänyt :D Hän näyttää myös hallitsevan muiden evojen lailla todennäköisyyden aivan ongelmitta - toisin kuin sinä.

// Olet suoraan sanottuna aivan hirveä jaarittelija - jos olisit nainen olisit varmasti juoruämmien kruunaamaton kuningatar. Ei mies kirjoita tuolla tavalla. //

No mehän tiedämme jo että sinä oletkin sovinisti ja rasisti sekä sen mitkä ovat sinun todelliset mieltymyksesi miesten suhteen ... :D

// Kahdella sanalla luonnehtisin sinua bwm: jaaritteleva typerys. //

Yksiselitteisesti väärässä olevaksi osoitetun ja lukuisista kieroiluista nolosti kiinni jääneen ketkun, katkeruuteen ja kateellisuuteen pohjautuva subjektiivinen panettelu tarkoituksessa ilmaistu mielipide :D

Ja siksi arvostankin kyseistä mielipidettäsi sen mukaisesti: Ei voisi vähempää kiinnostaa :D

Sitten pääsemme varsinaiseen asiaan.

// Nimimerkki Selvennystä on puolestaan varsin sekava kirjoittaja. Tässä hänen lauseessaan ei ole mitään tolkkua:

"100 kolikon heitossa on 2^(2^100) mahdollista tapahtumaa, joista kokeen yhteydessä 2^(2^100-1) toteutuu, eivät suinkaan kaikki." //

Eihän siinä sinulle tietenkään ole mitään tolkkua kun et ymmärrä todennäköisyyden alkeitakaan, mistään todennäköisyysarvaruuksista ja todennäköisyysmitoista puhumattakaan - kuten täydellisesti matematiikkapalstalla meille osoitit. Niille, jotka ymmärtävät todennäköisyysteorian tuo on yksinkertainen fakta.

// Ko nimimerkistä voisit bwm siinä ottaa oppia, että hän erehtymisensä jälkeen tunnustaa erehdyksensä, kun häntä korjasin:

"On tapahtunut vain tapahtuma, jonka tn on 1 ..."

Oletko samaa mieltä multinikin Selvennystä kanssa? //

Ja joku on taas "tunnustanut" sinun "totuutesi" :D

Ja sinä vastaavasti "unohtanut" miten kyseinen todennäköisyysteorian selvästikin hallitseva nimimerkki sinulle vastasi koskien ensin nimimerkillä Vastaus1 antamaansa kommenttia:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12032820#comment-65993151-view

"Ennen kuin rupesin selventämään vastauksiani nimerkillä Selvennystä, yritin Vastaus1 nimimerkin alla selittää tilannetta ilman mittateoreettista näkökulmaa. Mutta koska tämä lähestymistapa näytti johtavan kummallisiin tulkintoihin, niin tämän jälkeen olen puhunut vain täsmällisin matemaattisin käsittein, jolloin tulkinnanvaraa ei pitäisi valveutuneelle lukijalle jäädä."

Ja tätä mieltä nimimerkki 'Selvennystä' oli Enqvistin esimerkistä:

"Edellisen vastaukseni oli tarkoitus kertoa, että jos heitetään kolikkoa 100 kertaa ja kirjoitetaan saatu kruunaklaava-jono paperille, niin vastaus kysymykseen "millä tn:llä saatiin tuo kyseinen jono" on 1/2^100."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12032820#comment-66007706-view

Joten olen tietenkin samaa mieltä nimimerkin 'Selvennystä' kirjoittamien kommenttien kanssa - ne ovat matematiikan mukaisia :D

Olen myös näiden hänen kommenttiensa kanssa samaa mieltä siitä miten sinä *JC vääristelet muiden kommentteja:

"En oikein enää tiedä, miten tähän keskusteluun pitäisi suhtautua, kun tuntuu, että vastauksia luetaan, mutta sitten päätellään jotain täysin outoa."

tai

"Vastaan nyt vielä kertaalleen, koska jälleen kirjoittamani tulkittiin väärin ...

... Koska emme nähtävästi pääse yhteisymmärrykseen, toivon vain, että kun kirjoittamaani jatkossa lainataan tai siihen viitataan, se tehtäisiin rehellisesti oikein, eikä osittaisia lauseita poimien tai niitä väärin tulkiten."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12032820#comment-66011037-view

Huvittavaahan on se, että sinä ensin vetosit nimimerkkiin 'Selvennystä': "Toistan nyt vetoomukseni, erityisesti nimimerkeillä Selvennystä ja Laskee kirjoittaneille."

Ja miten kävikään, hän osoittikin perusteellisesti kuinka väärässä sinun "totuutesi" on *JC. :D

Olet todella säälittävä ketku *JC.

• *PM

Multinikki pyrkii takas palstakeskuteluihin '*JC' nikillä. Sen riemun kunniaks palautetaan mieliin millasesta hörhöstä luuseritrollista on kysymys.

Tässä avausruikutuksessaan JC kertoi olevansa luuseritrolli.

Säälittävää, mutta JC on.

• jyri.kop..

Juuri noin, minäkin huomasin jo ateistina ollessani että "evoluutiotiede" on peestä eli täynnä ylityperiä uskomuksia, eli ei evoluutioteorian "todisteiden" kumoamiseen tarvita uskonnollista taustaa.

Olet muuten pärjännyt evokkisaivartelijoiden kanssa eriomaisesti, joten kiitos panoksestasi.

• Totuudentorvettaja

Kai jokainen ymmärsi että tuo aloitus oli selvästi jyr-multinikin kirjoittama. Ei kai kukaan nyt oikeati pitäisi jyr/fiksu kreationistia osaavana tai tietäväisenä ;)

Älkää olko niin herkkäluuloisia.

Vaikuttaa siltä, että palstalla on jäljellä vain yksi kreationisti ja sekin on trollipelle

Taistelu voitettu? Areena vapautettu takapajuisuudesta. Jyr huutelee vielä häkistä, mutta ei se sieltä karkuun pääse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      82
      3125
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1766
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      84
      1616
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      138
      1479
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1438
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      157
      1364
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      159
      1283
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      83
      1241
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      99
      1232
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1225
    Aihe