Näin siittiöitä lelumikroskoopilla

biologinalku

Ehkä parikymppiä maksavalla lelumikroskoopilla voi oikeasti nähdä siittiöitä! Kovasti koittivat räpiköidä eteenpäin. Kannattaa kokeilla. Millaistakohan olisi tutkia spermanäytettä koulun ihan oikealla mikroskoopilla? Kun vain opettajalta kehtaisi kysyä.

21

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuisen verso

      Miksi muuten pitäisi kysyä opettajalta? Miksi emme voi tutkia oma-aloitteisesti, vai voimmeko? Onko tarkoitus opettaa auktoriteettien asema ja ehkäistä oma-aloitteisuutta? Siinäpä vasta pulma!

      • biologinalku

        Jos aikoo käyttää koulun mikroskooppia, on hyvä asiasta kertoa opettajalle. Jos livahdat välitunnilla biologian luokkaan tutkimaan spermaasi, opettaja varmasti arvostelee menettelyäsi ja voipa jälki-istunnonkin määrätä.


    • motari

      Paskanvitut sää mitää nähny. Munas sylkee nuijapäitä ja niit tutkit lelukoopeilla

      • biologinalku

        Ne olikin mun poikakaverin siittiöitä joka on 42vee. Sillä on ihanat kassit!


      • motari
        biologinalku kirjoitti:

        Ne olikin mun poikakaverin siittiöitä joka on 42vee. Sillä on ihanat kassit!

        Onko sillä iso meisseli, kiinnostais!!!


      • biologinalku
        motari kirjoitti:

        Onko sillä iso meisseli, kiinnostais!!!

        Motari, et kai sinä vaan ole tuo klo 10.40 kirjoittanut trolli?


      • motari
        biologinalku kirjoitti:

        Motari, et kai sinä vaan ole tuo klo 10.40 kirjoittanut trolli?

        Etkö voi vastata sitä patukan pituutta?


      • se trolli
        motari kirjoitti:

        Etkö voi vastata sitä patukan pituutta?

        Tämä on keskustelu siitä, mitä sieltä patukasta tulee, ei patukan ominaisuuksista.


    • motari

      Se taas se homo valemotari. Lasta kiinnostaa munien pituudet hy helvetti. Mä vittuilen ja kai ny jokaine huomaa kuka o oikee

      • gujika

        Rekisteröi nimimerkki.


    • biologinalku

      Hei, nyt tämä keskustelu on trollattu sivuraiteille. Kunnon vastauksia, kiitos!

      • motari

        Painu sinä hetero v!ttuun...


      • RuskeanReiänRitari
        motari kirjoitti:

        Painu sinä hetero v!ttuun...

        KYLLÄ! TÄNÄÄN TÄÄLLÄ HOONATAAN PERÄREIKIÄ


      • motari
        motari kirjoitti:

        Painu sinä hetero v!ttuun...

        Taas se homo varmaa ponirunkku vetelee kätee ja hihittää koneella peukku perseessä ku o saanu mun nimmarin. Onnittelut saamaton lapsi!


    • onnee hei

      juu

      • biologinalku

        Kiitoksia! Olisiko muuten ideoita, mitä tutkisin seuraavaksi?


      • HeKeKee'd
        biologinalku kirjoitti:

        Kiitoksia! Olisiko muuten ideoita, mitä tutkisin seuraavaksi?

        Jotain hubaa. Kannattaa tutkia jotain missä on bakteereita.


      • biologinalku
        HeKeKee'd kirjoitti:

        Jotain hubaa. Kannattaa tutkia jotain missä on bakteereita.

        Pääsin eilen katsomaan koulun mikroskoopilla bakteereita ja ne olivat todella pieniä. Niistä ei pystynyt erottamaan juuri mitään muuta kuin, että ne olivat pallomaisia kokkeja. Ainakaan harrastelijamikroskoopilla bakteerit eivät ole kovin antoisa katselukohde. Mietin tässä, pystyisikö koulun mikroskooppien kaltaisella melko halvalla, ehkä parisataa euroa maksavalla mikroskoopilla tutkimaan sperman laatua ja vertaamaan omaa spermaa kavereiden spermoihin.


    • Joo mieki tahhon kokkeila, tulleeko joku luovuttaan mulle parit nutipäät xD

      • biologinalku

        Ei ehkä täältä kannata kysellä luovuttajaa, koska lähipiiristäsi varmasti löytyy sukukypsiä poikia ja miehiä, joilta voit pyytä spermaa.


      • motari
        biologinalku kirjoitti:

        Ei ehkä täältä kannata kysellä luovuttajaa, koska lähipiiristäsi varmasti löytyy sukukypsiä poikia ja miehiä, joilta voit pyytä spermaa.

        "Kop kop kop. Ovi aukee: "joo terveppä terve oon jarmo tost vieresest talost. Nii että löytyskö sulta vanha kuoma kupilline mälliä?" "No tot mooses! Ootas ku käyn tirauttamas sulle sellasen litran tonkan." (Mysterious voices...) "täs ois äläkä nauti kaikkee kerralla." "En tietenkään. Kiitti setä!" : MITÄ VITUN VITTUA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe