Klaukkalan Rengasmyynti Nurmela Ky

Harmistunut

Päätimpä tehdä yhteiskunnalle palveluksen ja kertoa omasta kokemuksestani kuluttajana Klaukkalan Rengasliike Nurmelassa. Heti alkuun voin sanoa, että kokemukseni ovat olleet suurimmaksi osaksi negatiivisia eli jos olet harkitsemassa renkaanvaihtoa yms kyseisessä liikkeessä niin toivottavasti luet tämän tekstin.

Meillä on kotona erittäin vähän säilytystilaa, jonka takia aloin säilyttämään ylimääräisiä renkaita rengasliike Nurmelassa ja koska heidän kautta vaihdattaminen maksaa vain noin kymmenen euroa ekstraa tuntui järkevältä ottaa myös vaihto. Vaihdatin viime syksynä (2013) kesärenkaat talvirenkaisiin autostani ensimmäistä kertaa. Noh, siinä jonkin aikaa seisoskeltuani ihmettelin, että miten vaihdossa voi kestää näin pitkään vaikka ukoilla on pulttipyssyt käytössä ja minun jälkeeni tullut auto oli jo valmis. Syyksi paljastui, että he olivat rikkoneet kierteet takakeskiöstä. Noh, ei siinä mitään periaatteessa, kun he sen maksutta korjasivat ja ilman mutinoita. Olisin kuitenkin toivonut edes ilmoitusta siitä, että vahinko on tapahtunut. Valitettavasti ongelmat liikkeen kanssa eivät lopu tähän.

Kevät saapui ja sen myötä oli aika vaihtaa kesärenkaat takaisin. Tällä kertaa mitään ei onneksi rikottu vaihdon yhteydessä. Se ei silti paljoa lohduttanut, sillä tällä kertaa he unohtivat laittaa soviterenkaan vanteeseen, jonka takia auto tärisi kuin tehosekoitin moottoritiellä. Ajoin auton takaisin liikkeeseen, jolloin soviterenkaan unohtuminen huomattiin ja he lisäsivät unohtuneen soviterenkaan.

Tärinä ei kuitenkaan loppunut, joten jouduin taas ajamaan auton takaisin liikkeeseen. Mietimme yhdessä mistä kyseinen tärinä voisi johtua. Itse ehdotin tasapainoa, jonka jälkeen eräs työntekijöistä väitti kirkkain silmin, että tasapainot katsottiin soviterenkaan laiton yhteydessä. Se ei kylläkään pitänyt paikkaansa: Seurasin itse koko ajan renkaiden irrotusta ja soviterenkaan lisäystä ja missään vaiheessa tasapainoja ei katsottu. Sanoin tästä toiselle työntekijälle, joka sitten onneksi uskoi minua ja tasapainot katsottiin ja yhteen vanteeseen lisättiin paino.

Ongelma ei kuitenkaan vieläkään hävinnyt. Tässä vaiheessa uskoni kyseiseen puljuun oli hävinnyt kokonaan. Jouduin ostamaan kaksi tunkkia ja irrotin vanteet itse. Tässä yhteydessä huomasin, että yksi sovarilevy oli halki ja väljä. Sovari on todennäköisesti haljennut heidän käsittelyssään, koska tärinä ilmaantui välittömästi kesärenkaiden vaihdon jälkeen. He eivät kuitenkaan missään vaiheessa maininnut haljenneesta sovarista ja valitettavasti en ole yllättynyt tästä, koska rikotusta kierteestäkään ei erikseen kerrottu...

En ole vielä kerinnyt vaihtamaan sovaria, mutta nettiselailun perusteella syy on erittäin todennäköisesti juuri soviterenkaassa. Miettikää siis tarkkaan haluatteko käyttää kyseisen liikkeen palveluita. Osa liikkeen henkilökunnasta on ammattitaitoisia ja avuliaita, mutta valitettavasti heidän hieno työpanoksensa jää epärehellisten tunareiden varjoon.

4

5591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rengasraudalla

      Kyseessä on sinun ja rengaskaupan välinen asia eli se pitää hoitaa teidän välillä, mutta sen sijaan huutelet asiasta kaikille muille netissä. No, ihan normaalia some-sukupolven toimintaa, ettei kauppaan uskalleta ottaa yhteyttä ja sitten pahaa oloa puretaan netissä.

      Tuskinpa rengaskauppa tietää hyvittää sellaista virhettä, jota asiakas panttaa itsellään eikä ilmoita sitä kauppaan.

    • VePee

      Itselläni myönteisiä kokemuksia kyseisestä paikasta. Erittäin auttavaista porukkaa ja kohtuuhintaista työtä.

    • Melko_vakiasiakas

      Useammat renkaat ostaneena ja vaihdattaneena ja säilyttäneenä olen ollut ihan tyytyväinen. Olen samaa mieltä, että liikkeeseen vaan selvittämään asiaa jos on jotain kömmähdyksiä sattunut.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt pelkästään Nurmelaa jo yli 20v ja olen erittäin tyytyväinen saamiini renkaisiin ja palveluun. Yksi niitä harvoja paikkoja joka näkee vaivaa etsiä haluamani ominaisuudet renkaisiin eikä tyrkytä vakio ratkaisuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe