Ajattelin tilata kamaa evikestä joten haluasin kuulla mielipiteitä siitä kaupasta. Tomittaako se edes suomeen ja kuinka kauan toimitus kestää ja paljonko tulee maksuja?
Kiitos!
Evike?
8
292
Vastaukset
- 14+18=31
No jos rahaa löytyy etkä odota saavasi halpaa tavaraa vaan haluat jotain tiettyä niin kaippa se sitten ihan jees on. Tosiaan aika kallista tulee.
Kaveri tilas rapakon takaata TM vesurin ja postit oli apaut 100e- Airsoftt
Ok, kiitos nopeasta vastauksesta.
- Advisorer
Airsoftt kirjoitti:
Ok, kiitos nopeasta vastauksesta.
Olen kysynyt spostilla kaupasta eivätkä toimita suomeen.
Advisorer kirjoitti:
Olen kysynyt spostilla kaupasta eivätkä toimita suomeen.
Saa sieltä suomeen.
- Ei voi tilata
Ei sieltä voi edes tilata kun kokeilin ostaa sieltä :)
- wddwf
Ei voi tilata enään suomeen. Kokeiltu ja kysytty. EI vät suostu lähettämään. Joten lopettakaa se evikestä jahkaaminen.
- Softeri
En saanut tilattua
- Antoniosetä919
Ootko joku lapsi "Softeri"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516610- 725737
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1044928Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273645- 2063216
- 413035
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242964mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132869- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3481618