Chas ja tunteelliset kohtaukset

näyttelijä

Chas on ainut näyttelijä sarjassa joka osaa näytellä itkukohtaukset parhaiten, toisaalta tuntuu että vain Chas niihin kohtauksiin joutuu.

12

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikifani

      Hänellä on hyvä mimiikka myös koomisissa kohtauksissa. Ei pelkää olla "rumana".
      Katien esittäjä peittää usein suunsa kun pelkää sen olevan rumasti. Hänellä on kapea rekisteri. Ei juuri siinä kaivosonnettomuudessakaan petrannut.

      David on myös yhden ilmeen esittäjä. Vetää överiksi tai on vaikeana.

      • Rumatyttöruma

        Katiesta ja Davidista olen samaa mieltä, mutta tuo Chasia kuvaava ilmaus "ei pelkää olla rumana" on kyllä kaukaa haettu. Tietäisitpä kuinka paljon Chas todellisuudessa pelkäsi rumuuttaan. Voin kertoa. Hän pelkäsi sitä niin paljon, että täytätytti tai antoi vedätyttää otsaryppynsä ja poskien uurteensa jo vuosia sitten. Sen huomaa hyvin määrätyssä valaistuksessa ja vielä paremmin, kun katsoo vanhoja Emmerdaleja, joissa Chas oli hieman nuorempi. Ja paljon uurteisempi kuin nyt.


      • Roli_vai_Actor

        "Tietäisitpä kuinka paljon Chas todellisuudessa pelkäsi rumuuttaan. Voin kertoa. Hän pelkäsi sitä niin paljon, että täytätytti tai antoi vedätyttää otsaryppynsä ja poskien uurteensa jo vuosia sitten."!
        Chas vai Lucy Pargeter?


    • emmelotta

      Cainilta tullut ihan uusia ilmeitä viime aikoina, oletteko huomanneet? Nyt joissakin tilanteissa on silmät kostuneet. Ei ole enää sellaista jatkuvaa vihaa.

      • Nimimerkki29

        Mä olen vuosia ärsyyntynyt Cainista ja aivan mahtavaa, että hänestä on tämmöinen kasvutarina herkkikseksi, muttei liikaa.
        Moira on upea nainen ja selkeesti on miehensä kesyttänyt. Mä niin odotan tätä tarinaa lisää.
        Näyttelijäkin varmasti tykkää, että saa kehittyä roolissaan. :)


    • Silmistä näkee
      • Emmestiina

        Minä aina iloitsen heidän puolestaan, kun saavat käyttää ammattitaitoaan ihan oikeasti. Nauttivat varmaan itsekin.
        Vähän alkaa pänniä Debbien osan kirjoittajat, kun ei mitään hyvää keksitä hänelle kuukausikausiin. Nuoren ihmisen ei pitäisi elää noin ahdistavaa elämää. Ei ihme, että Debbie alkaa hajota.
        Hänen osassaan on pelkkää negatiivisuutta.


    • Gurangugga

      Mikä tään näyttelijä Chasin sukunimi on?

    • Monremoon

      Mistä noita ajattelemattomia riittää, jotka eivät erota näyttelijää roolihahmosta

    • eiKiinnostava

      Chastity enimmäkseen huutaa ja mesoaa ärsyttävästi.Kyllästyttävä hahmo Marlonin,Laurelin.Paddyn,Ashleyn ohella.

    • Emmestiina

      Debbiehän on aina vihainen tai kyynelissä.
      Kyllä monilla näyttelijöillä on tunteiden palo näkyvissä, vaikka kumman tyynesti kylällä suhtaudutaan läheisten ihmisten kuolemaan. Ovat kyllä tottuneempiakin kuin monet muut. Kuinkahan monta kuolemantapausta ollaankaan jo nähty, ja moniko kuoli luonnollisen kuoleman?
      Oikeasti on muutama näyttelijä kuollut, viimeisimmäksi pieni Leo-lapsi. Alan Turneria esittänyt henkilö on myös kuollut ihan lähiaikoina.

      • SutimioTuksal

        "Kyllä monilla näyttelijöillä on tunteiden palo näkyvissä, vaikka kumman tyynesti kylällä suhtaudutaan läheisten ihmisten kuolemaan. Ovat kyllä tottuneempiakin kuin monet muut."
        Näyttelijät eivät välitä, mitä roolihahmoille tapahtuu. He tekevät työtään...

        "Alan Turneria esittänyt henkilö on myös kuollut ihan lähiaikoina."
        Onhan siitä jo parisen vuotta aikaa
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/11485540


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe