pienikokoinen nainen isoissa vaatteissa

isot pienet vaatteet

kyllä pienikokoisen kuten minä, alle 157 cm, pitää löytää omaa kokoa olevia vaatteita. d-koon vaatteista olen löytänyt pitkiä housuja, joita ei aina tarvitse kovin paljon lyhentää. laihdutan ja jos pääsen taas kokoon 38, pitää hakea nuorten vaatteita tai siirtyä xs tai s-kokoon. haave, mutta jos pääsen koon 46 ja 44 vaatteista, olen onnellinen. nyt käytän kokoa 44. aikaisemmin kokoa 46-48. paino ei tahdo laskea millään. yhtä kiloa pudotin pitkään. pillifarkut on jalassa, vaikka painan 80,3 kg. onnistuu kävelemällä ja lenkkeilemällä. pyöräilemällä. voimistelemalla. vaatteita olen löytänyt esim. lasten osastolta kenkiä ja aikaisemmin jopa vaatteita. en kovin paljon. prismasta löysin halpoja 30 euron pillifarkkuja ja mammuttikirppikseltä ja jättikirppikseltä takkeja, miesten l-koon takki on päällä. kun ei mahdu pieniin ja sopivia ei ole. kaikki menee heti. käyn heti joka kk kirppiksellä, kun saan eläkkeen ja yritän löytää sopivia takkeja. niillä peitän reikäiset puserot ja liian isot vaatteet. pienin vaate oli kokoa 34 tässä seitsemän vuotta sitten. jos laihdutan ihannepainoni alarajalle, mahdun kokoon 32. en siis ole iso, mutta joudun pitämään ison miehen takkeja, koska läskit ei ota lähteäkseen ja vaatteisiin ei ole rahaa pikku-eläkkeestä. jos viesti menee perille, tehkää toki pienikokoisten naisten ja miesten vaatesarja. ei kaikki ole isoja amatsoneja.

4

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asusteet

      Ölen iloinen että kirjoitit meistä pienikokoisista ja pulleista. Toivottavasti löydät sopivat asusteet.

    • nojustjust

      Öö, tuota nuorten ja aikuisten xs ja s eivät ole kokoa 38, lähelläkään. Terveisin kokoa xs-s

    • Lsl

      Rohkaiseva kirjoitus! Toivottavasti löydät apua vaateongelmaasi!

    • Enemmänyksilöllistä

      Laihduin lisää 72,5 kg, mutta lihoin pari kg takaisin. Käytän kokoa 42-44 ja jos pysyisi tässä koossa, olisin tyytyväinen. En yritä mahdotonta eli päästä 38 kokoon, koska näillä näkymin se ei onnistu. Vaatteita riittää keskikokoisillekin ja kun olen lyhyt, niin vain harva vaate käy pienelle ja pullealle. Oma ompelukone auttaa asiaa, jos oikein yrittää. Läheinen nainen, minun kokoisen, purki isot jamekset ja teki ne uudelleen vanhalla ompelukoneella. Onnistui. Minä merkkasin kukkia james-takin selkään. Tuli vanhasta uudenlainen. Jos hihoihinkin saisi merkkausta, olisi kokonaan uudenlainen kirppikseltä ostettu vanhan mallinen james-takki. Polvessa on kuuma, joten en voi oikein juosta, mutta kävelen sitäkin enemmän ja pyöräilen. Kun jätän iltasyömisen ja syön illalla hedelmiä ja kasviksia; laihduin vähän kerrallaan. 100-200 grammaa vrk:ssa. Yritystä parempaan ja toivoa tulevaan kaikille pienikokoisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe