Kun ätmi rakastuu teinityttöön

Ei ihmetytä yhtään

Tässä tekstissä erään kuuluisaan ATM-gurun psykonartuksi leimaama nainen kertoo oman versionsa asiasta:

http://vainovalkea.blogspot.fi/2008/11/kuka-turkulainen-paskanlevittj-tulee.html

"Jossain vaiheessa Dieter sanoi ihastuneensa, ellei peräti rakastuneensa minuun. Kyllä se minua hiveli ja kovasti: kolmevitonen mies piti minua, 18-vuotiasta tyttöä vertaisenaan. Sen seurauksena syttyi minunkin ihastukseni, vaikka nyttemmin en osaa sanoa että ihastuinko siihen että minuun oltiin ihastuneita, vai ihastuinko itse ihmiseen. Teininä kun ei pääkoppa aina välttämättä tee mitään järkeviä asioita. Siitä syntyi sitten pieni ja sokea nettiromanssi, mutta melkoisen viaton sellainen. Keskustelimme edelleen samoista aiheista, mutta loppuun piti laittaa ne pusipusit ja rakkaudentunnustukset. Sellaista söpöä ja viatonta. "

"En kuitenkaan ollut osannut valmistautua siihen mikä minua kohtasi. Dieter oli sanonut olevansa ruma, mitä hän olikin, mutta en minä sellaisesta ollut koskaan välittänyt, enkä välitä vieläkään. Naamansa kanssa jokainen syntyy, enkä itsekään ole mikään kauneuskuningatar. Mutta hänessä oli silti jotakin pahasti vialla. Näytti siltä kuin hän ei olisi peseytynyt aikoihin, ja vaatteetkaan eivät olleet nähneet pesukonetta sisältä. Hän haisi metrien päähän, vaatteet olivat reikäiset ja tahraiset, hiukset olivat rasvaiset ja likaiset. Noin voimakas piittaamattomuus henkilökohtaisesta hygieniasta sai ensimmäiset hälytyskellot soimaan päässäni. "

"Olin kuvitellut että se olisi siinä, että Dieterkin olisi huomannut että emme ehkä ole kovinkaan hyvä yhdistelmä, ja että hän todellakin oli minulle liian vanha, siitä kaikesta muusta nyt puhumattakaan. Väärin, väärin väärin. Sähköpostilaatikkoni täyttyi huoritteluista ja solvauksista, verisellä ja armottomalla kostolla uhkailusta, sekä ilmoitus siitä että hän aikoo julkaista minun sähköpostini ja vieläpä muokata niitä omiin tarkoituksiinsa. Sain kuulla olevani psykopaattinen narttu ja teinihuora, emakko ja paskiainen. Ja hän kyllä kostaisi, totisesti kostaisi. Dieteriä varmasti hivelee kuulla näin jälkeenpäin että minä olin peloissani, totta helvetissä minä olin peloissani. Tuskin kovinkaan moni minun asemassani oleva nuori tyttönen ei olisi ollut peloissaan. "

Palstalaiset ovat "Dieterin" henkisiä opetuslapsia.

92

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo teksti on

      pelkkää tyypillistä naisen ATM-vihaa!

      • hirveätapaus

        Kehtaatko väittää, ettei tuossa olisi aihetta


    • piiloalfa

      Tuohan on vielä lastenleikkiä joillekin naisille rakkaisiin jännämiehiin verrattuna, jotka pahoinpitelevät ja tappavat naisensa ihan oikeasti, eivät pelkästään uhkaa sillä.

      • Niinpä.

        Tuo nainen pääse helpolla.


      • Täh?
        Niinpä. kirjoitti:

        Tuo nainen pääse helpolla.

        Tyttöhän joutui mielipuolen vainoamaksi?


      • ihan rationaalinen
        Täh? kirjoitti:

        Tyttöhän joutui mielipuolen vainoamaksi?

        kostohan tuo oli häpäisemisestä ja nöyryyttämisestä


      • Kostamisessa
        ihan rationaalinen kirjoitti:

        kostohan tuo oli häpäisemisestä ja nöyryyttämisestä

        ei ole mitään rationaalista


      • Kosto on oikeutta
        Kostamisessa kirjoitti:

        ei ole mitään rationaalista

        Niin se vaan on


      • 345566
        Täh? kirjoitti:

        Tyttöhän joutui mielipuolen vainoamaksi?

        Aika rankasti sanottu Panusta


    • Heti loppui

      kiinnostus mieheen kun ulkonäkö ei miellyttänytkään. Naiset ovat pinnallisia

      • Eikö saa edes siisteyttä vaatia toiselta?
        Se, että toinen löyhkää metrien päähän, on kyllä totaalusen vastenmielistä. Miten sellaisen kanssa voisi oikeasti edes kuvitella suutelevansa tai harrastavansa seksiä?!
        Eikö ne ihmiset itse ymmärrä sitä vai eikö ne vaan piittaa siisteydestä ja puhtaudesta?


      • Luitko tätä
        pimppaloora kirjoitti:

        Eikö saa edes siisteyttä vaatia toiselta?
        Se, että toinen löyhkää metrien päähän, on kyllä totaalusen vastenmielistä. Miten sellaisen kanssa voisi oikeasti edes kuvitella suutelevansa tai harrastavansa seksiä?!
        Eikö ne ihmiset itse ymmärrä sitä vai eikö ne vaan piittaa siisteydestä ja puhtaudesta?

        asuntokuvausta:

        "Dieterin kämpällä minua odotti vielä kauheampi yllätys. Paitsi että neljääkymmentä lähentelevä mies asui opiskelijasolussa (tai "yksiössä" jossa oli yhteiskeittiö vajaan parinkymmenen muun asunnon kanssa), niin asunto oli (ja nyt olen höveli) siivottomassa kunnossa. Jo asunnon oven ulkopuolella tuntui inhottava haju, joka suorastaan iski silmille kun Dieter avasi oven. Eteinen oli täynnä kymmenen sentin paksuudelta muovikasseja ja ilmaisjakelulehtiä. Itse huone oli täynnä kirjoja. Dieter oli sanonut ostavansa melkein joka päivä uuden kirjan, ja huomasin että se todellakin taisi pitää paikkansa. Kirjat eivät kuitenkaan olleet hyllyssä, eivätkä edes siististi pinoissa, vaan sikin sokin lattialla ja pöydällä, aivan kuin monta pientä rähjäistä kokkoa odottamassa juhannusta. Osa lerppui auki, joissakin oli taittuneita sivuja, ja kaiken kaikkiaan ne oli viskelty noin puolen metrin korkuisiin kasoihin kuin roskat. Minua hirvitti moinen painetun sanan kaltoinkohtelu, mutta en uskaltanut sanoa mitään. Lattiaa oli näkyvissä hyvin vähän, ja sekin vähä mitä näkyi, oli tahrojen, roskien ja tennispallon kokoisten pölykoirien peitossa. Dieter sanoi vieneensä ennen tuloani parikymmentä pussia roskia ulos, enkä uskaltanut edes kuvitella miltä asunto oli näyttänyt ennen sitä. Kiinteän pöytälevyn lisäksi huoneessa oli laverisänky, jossa ei ollut patjaa eikä lakanoita, vain hientahrima, ruttuinen petauspatja, kulahtanut huopa ja hikilaikullinen, litteäksi painunut tyyny. Laverillekin oli pinottu kirjoja seinän viereiselle laidalle. En voinut olla ajattelematta, että sellaisessa läävässä päivästä toiseen elävä ei ehkä ollut sellaista materiaalia, jota olin hakemassa. "


      • Olisi voinut
        pimppaloora kirjoitti:

        Eikö saa edes siisteyttä vaatia toiselta?
        Se, että toinen löyhkää metrien päähän, on kyllä totaalusen vastenmielistä. Miten sellaisen kanssa voisi oikeasti edes kuvitella suutelevansa tai harrastavansa seksiä?!
        Eikö ne ihmiset itse ymmärrä sitä vai eikö ne vaan piittaa siisteydestä ja puhtaudesta?

        asiasta hienotunteisesti huomauttaa, jolloin mies olisi voinut alkaa kiinnitää enemmän huomiota hygieeniaan. Se, että vaan julmasti jättää - ilman mitään sanomatta- toisen, jonka on saanut rakastumaan itsensä, on katalaa.


      • Olisi voinut kirjoitti:

        asiasta hienotunteisesti huomauttaa, jolloin mies olisi voinut alkaa kiinnitää enemmän huomiota hygieeniaan. Se, että vaan julmasti jättää - ilman mitään sanomatta- toisen, jonka on saanut rakastumaan itsensä, on katalaa.

        Miksi se on toisen tehtävä pitää huolta toisen hygieniasta?
        Jos ei aikuinen ihminen kykene huolehtimaan itsestään tai asunnostaan... huhhuh! Mä en olisi tuossa tapauksessa todellakaan edes mennyt sinne asunnolle!


      • Näitä löytyy
        Olisi voinut kirjoitti:

        asiasta hienotunteisesti huomauttaa, jolloin mies olisi voinut alkaa kiinnitää enemmän huomiota hygieeniaan. Se, että vaan julmasti jättää - ilman mitään sanomatta- toisen, jonka on saanut rakastumaan itsensä, on katalaa.

        "Olisi voinut"..Niin varmasti olisi voinut naisenalku tehdä vaikka mitä, ihan vain sen takia, kun mies oli rakastunut häneen. Haloo!!

        Olisitko itse? Vain toisen takia, vaikka itse huomaisitkin voivasi pahoin?

        Kuka tervejärkinen alkaa käyttäytyä kuten tämä mies lopulta? Ei kukaan.


      • Oikeus ja kohtuus
        Näitä löytyy kirjoitti:

        "Olisi voinut"..Niin varmasti olisi voinut naisenalku tehdä vaikka mitä, ihan vain sen takia, kun mies oli rakastunut häneen. Haloo!!

        Olisitko itse? Vain toisen takia, vaikka itse huomaisitkin voivasi pahoin?

        Kuka tervejärkinen alkaa käyttäytyä kuten tämä mies lopulta? Ei kukaan.

        "Kuka tervejärkinen alkaa käyttäytyä kuten tämä mies lopulta?"

        Kuka tahansa mies jota on julmasti nöyryytetty ja jonka itsetunto on murskattu


      • Miten sitä muka
        Oikeus ja kohtuus kirjoitti:

        "Kuka tervejärkinen alkaa käyttäytyä kuten tämä mies lopulta?"

        Kuka tahansa mies jota on julmasti nöyryytetty ja jonka itsetunto on murskattu

        tuossa nöyryytettiin


      • Sarkoja
        Olisi voinut kirjoitti:

        asiasta hienotunteisesti huomauttaa, jolloin mies olisi voinut alkaa kiinnitää enemmän huomiota hygieeniaan. Se, että vaan julmasti jättää - ilman mitään sanomatta- toisen, jonka on saanut rakastumaan itsensä, on katalaa.

        Syytön nainen miehen rakastumiseen oli


    • Ex PUA

      Mies ei huorittele ilman syytä.

      Ei ihme että palstakurppa siteeraa psykonarttua ja käyttää sen selityksiä todisteena jostain. :D

      Mukana kaikki pakolliset propsit:
      - Selittely nuoruuden tyhmyydellä
      - Miehen henkilön mollaaminen (huono hygienia ja rumuus - kaikki kuin suoraan koulukirjasta)
      - Miehen kuvaaminen psykona (projisaatio) joka ilman syytä hyökkää naisen kimppuun, joka on viaton enkeli

      Kuka tuollaista paskaa oikeasti uskoo?

      Täysin syyllisen puhetta.

      FAKTA on se, että naisen nykyinen perii naisen exän ylistyspuheet, ja tämä ketju on loputon.

      • jaaaaaa

        " Ex PUA". Eli käännäppä naisen paikalle itsesi. Ja tietty ukon paikalle nainen. Olisko silloin sun mielestä asia yhä ok?


      • Ex PUA
        jaaaaaa kirjoitti:

        " Ex PUA". Eli käännäppä naisen paikalle itsesi. Ja tietty ukon paikalle nainen. Olisko silloin sun mielestä asia yhä ok?

        Käännä sinä naisena vaihteeksi roolit toisin päin, sillä te naiset olette niin itsekkäitä, että te kyllä vetoatte miehen empatiaan, mutta miten usein teette sitä itse?

        Heti kun uhrinne lakkaa hyödyttämästä teitä, te lakkaatte näkemästä siinä ihmisen.

        Mies oli tässä uhri.

        Tyypillinen teiniritsa käytti vanhempaa ja huonon naismenestyksen miestä hyväkseen, pönkittääkseen omaa arvoaan.

        Vai onko niin, että te naiset olette ytmien ja jännämiesten sivupanoja, koska nautitte siitä tunteesta että teitä käytetään johonkin ja sitten käytön jälkeen dumpataan pois?

        Esim. jos toinen on avautunut, että kokee ulkonäöstään ongelmia, niin sinä kohtelet tätä sen jälkeen kuin ruttolaista, vain ja ainoastaan vedoten ulkonäköön? Niin eikö se kerro että se todellinen hirviö ole tuo ritsa eikä hänen uhrinsa?

        Se on täysin sadistisen psykopatin tapa toimia.

        Lisäksi, mikään asia ei puolla sitä, että mitään tuon ämmän tekstistä olisi totta edes kuin ehkä siteeksi.

        Kyseessä on 100% sen sana, sen jälkeen kun se on saanut miehen todella raivoihinsa.

        Mies oli se joka näytti todisteet esim. heidän nettiseksistä.

        Mitä ämmä sanoi?

        Että ne olivat "väärennettyjä"?! :D

        Siis joku uskoo tuon todellakin?

        Variaatio teemasta: "joo siis se sanoo että me pantiin ja se sai laskea paljaalla sisään, mut ei me kyllä oikeasti pantu."

        Feministinen aivopesu on ylittänyt jo täydellisesti yksilön oman ajattelukyvyn jos tuo kaikki menee läpi (tuo lisäksi on sivustolla, jonka on tarkoituksena mustamaalata poliittisia vihollisia, joten et voisi enää luotettavampaa lähdettä keksiä muutenkaan).

        Puhumattakaan näistä muista sympatian kalasteluista - kaikki suoraan jokaisen jälkensä päittävän huoran käsikirjasta: "mä pelkäsin sitä".

        :D

        Käännös: hei kaikki valkoritarit, täällä neito hädässä."

        Vielä lopuksi, jos mies oikeasti on tuollainen mikä kuvattu, ei sen luokse mennä silloin yöksi.

        Piste.

        Mutta jos mennään, on tällöin naiset jo niin kaukana aikuisesta ja oman harkintakyvyn omaavasta ihmisestä, että meidän pitää myöntää muslimien olevan oikeassa siinä että naista ei saa päästää ilman miehen valvontaa mihinkään - kiimavittu tekee naisesta kontrolloimattoman elukan, joka on vaaraksi jopa itselleen.

        Nainen valitsee jännämiehen esim. siksi koska tämä on jännä, eikä siksi että tämä on kiltti mies josta muka paljastuu jännämies.

        Paitsi, jos jännämiehestä paljastuukin kilttimies, niin se suhde on siinä.


      • älä kysy mistä tiedän
        Ex PUA kirjoitti:

        Käännä sinä naisena vaihteeksi roolit toisin päin, sillä te naiset olette niin itsekkäitä, että te kyllä vetoatte miehen empatiaan, mutta miten usein teette sitä itse?

        Heti kun uhrinne lakkaa hyödyttämästä teitä, te lakkaatte näkemästä siinä ihmisen.

        Mies oli tässä uhri.

        Tyypillinen teiniritsa käytti vanhempaa ja huonon naismenestyksen miestä hyväkseen, pönkittääkseen omaa arvoaan.

        Vai onko niin, että te naiset olette ytmien ja jännämiesten sivupanoja, koska nautitte siitä tunteesta että teitä käytetään johonkin ja sitten käytön jälkeen dumpataan pois?

        Esim. jos toinen on avautunut, että kokee ulkonäöstään ongelmia, niin sinä kohtelet tätä sen jälkeen kuin ruttolaista, vain ja ainoastaan vedoten ulkonäköön? Niin eikö se kerro että se todellinen hirviö ole tuo ritsa eikä hänen uhrinsa?

        Se on täysin sadistisen psykopatin tapa toimia.

        Lisäksi, mikään asia ei puolla sitä, että mitään tuon ämmän tekstistä olisi totta edes kuin ehkä siteeksi.

        Kyseessä on 100% sen sana, sen jälkeen kun se on saanut miehen todella raivoihinsa.

        Mies oli se joka näytti todisteet esim. heidän nettiseksistä.

        Mitä ämmä sanoi?

        Että ne olivat "väärennettyjä"?! :D

        Siis joku uskoo tuon todellakin?

        Variaatio teemasta: "joo siis se sanoo että me pantiin ja se sai laskea paljaalla sisään, mut ei me kyllä oikeasti pantu."

        Feministinen aivopesu on ylittänyt jo täydellisesti yksilön oman ajattelukyvyn jos tuo kaikki menee läpi (tuo lisäksi on sivustolla, jonka on tarkoituksena mustamaalata poliittisia vihollisia, joten et voisi enää luotettavampaa lähdettä keksiä muutenkaan).

        Puhumattakaan näistä muista sympatian kalasteluista - kaikki suoraan jokaisen jälkensä päittävän huoran käsikirjasta: "mä pelkäsin sitä".

        :D

        Käännös: hei kaikki valkoritarit, täällä neito hädässä."

        Vielä lopuksi, jos mies oikeasti on tuollainen mikä kuvattu, ei sen luokse mennä silloin yöksi.

        Piste.

        Mutta jos mennään, on tällöin naiset jo niin kaukana aikuisesta ja oman harkintakyvyn omaavasta ihmisestä, että meidän pitää myöntää muslimien olevan oikeassa siinä että naista ei saa päästää ilman miehen valvontaa mihinkään - kiimavittu tekee naisesta kontrolloimattoman elukan, joka on vaaraksi jopa itselleen.

        Nainen valitsee jännämiehen esim. siksi koska tämä on jännä, eikä siksi että tämä on kiltti mies josta muka paljastuu jännämies.

        Paitsi, jos jännämiehestä paljastuukin kilttimies, niin se suhde on siinä.

        Niin joo, sähän noi hyväksikäyttäjä naiset tunnetkin, kun vain sellaiset ihailee sua ja muu ei sulle kelpaa.


      • Ex PUA
        älä kysy mistä tiedän kirjoitti:

        Niin joo, sähän noi hyväksikäyttäjä naiset tunnetkin, kun vain sellaiset ihailee sua ja muu ei sulle kelpaa.

        Sellaiset naiset eivät ihaile ketään kuin ehkä omaa narsistista omakuvaansa, ja sellaiset naiset eivät pääse kanssani alkua pidemmälle, kiitos sen että tiedän täsmälleen minkälaisia ne ovat.

        Mutta kyllä, tunnen ne, on tullut vastaan ja olen nähnyt kuinka ne säälimättä romuttaa miehen elämän, joskus myös omansa siinä sivussa.


      • Ettähäh
        Ex PUA kirjoitti:

        Sellaiset naiset eivät ihaile ketään kuin ehkä omaa narsistista omakuvaansa, ja sellaiset naiset eivät pääse kanssani alkua pidemmälle, kiitos sen että tiedän täsmälleen minkälaisia ne ovat.

        Mutta kyllä, tunnen ne, on tullut vastaan ja olen nähnyt kuinka ne säälimättä romuttaa miehen elämän, joskus myös omansa siinä sivussa.

        Ihailetko sinä sitten jotain muuta kuin omaa narsistista omakuvaasi?


      • Selväkunpläkki
        Ettähäh kirjoitti:

        Ihailetko sinä sitten jotain muuta kuin omaa narsistista omakuvaasi?

        Ex-pulla ei vastaa koska on pahimman lajin narsku


      • Anonyymi
        Ex PUA kirjoitti:

        Käännä sinä naisena vaihteeksi roolit toisin päin, sillä te naiset olette niin itsekkäitä, että te kyllä vetoatte miehen empatiaan, mutta miten usein teette sitä itse?

        Heti kun uhrinne lakkaa hyödyttämästä teitä, te lakkaatte näkemästä siinä ihmisen.

        Mies oli tässä uhri.

        Tyypillinen teiniritsa käytti vanhempaa ja huonon naismenestyksen miestä hyväkseen, pönkittääkseen omaa arvoaan.

        Vai onko niin, että te naiset olette ytmien ja jännämiesten sivupanoja, koska nautitte siitä tunteesta että teitä käytetään johonkin ja sitten käytön jälkeen dumpataan pois?

        Esim. jos toinen on avautunut, että kokee ulkonäöstään ongelmia, niin sinä kohtelet tätä sen jälkeen kuin ruttolaista, vain ja ainoastaan vedoten ulkonäköön? Niin eikö se kerro että se todellinen hirviö ole tuo ritsa eikä hänen uhrinsa?

        Se on täysin sadistisen psykopatin tapa toimia.

        Lisäksi, mikään asia ei puolla sitä, että mitään tuon ämmän tekstistä olisi totta edes kuin ehkä siteeksi.

        Kyseessä on 100% sen sana, sen jälkeen kun se on saanut miehen todella raivoihinsa.

        Mies oli se joka näytti todisteet esim. heidän nettiseksistä.

        Mitä ämmä sanoi?

        Että ne olivat "väärennettyjä"?! :D

        Siis joku uskoo tuon todellakin?

        Variaatio teemasta: "joo siis se sanoo että me pantiin ja se sai laskea paljaalla sisään, mut ei me kyllä oikeasti pantu."

        Feministinen aivopesu on ylittänyt jo täydellisesti yksilön oman ajattelukyvyn jos tuo kaikki menee läpi (tuo lisäksi on sivustolla, jonka on tarkoituksena mustamaalata poliittisia vihollisia, joten et voisi enää luotettavampaa lähdettä keksiä muutenkaan).

        Puhumattakaan näistä muista sympatian kalasteluista - kaikki suoraan jokaisen jälkensä päittävän huoran käsikirjasta: "mä pelkäsin sitä".

        :D

        Käännös: hei kaikki valkoritarit, täällä neito hädässä."

        Vielä lopuksi, jos mies oikeasti on tuollainen mikä kuvattu, ei sen luokse mennä silloin yöksi.

        Piste.

        Mutta jos mennään, on tällöin naiset jo niin kaukana aikuisesta ja oman harkintakyvyn omaavasta ihmisestä, että meidän pitää myöntää muslimien olevan oikeassa siinä että naista ei saa päästää ilman miehen valvontaa mihinkään - kiimavittu tekee naisesta kontrolloimattoman elukan, joka on vaaraksi jopa itselleen.

        Nainen valitsee jännämiehen esim. siksi koska tämä on jännä, eikä siksi että tämä on kiltti mies josta muka paljastuu jännämies.

        Paitsi, jos jännämiehestä paljastuukin kilttimies, niin se suhde on siinä.

        Moi Panu!


      • Anonyymi

        Panu Höglund, sinun kirjoitustyylisi on niin helppo tunnistaa. Kaikki tulevat muistamaan sinut ikuisesti sekopäisenä, omasta hygieniastaan huolehtimaan kykenemättömänä ja säälittävänä ikineitsyenä häviäjänä. Et ole koskaan ollut tärkeä, etkä tule olemaankaan. Et ole mikään älykkö, vaikka moista itsestäsi selvästi kuvitteletkin.

        Panu Höglund, alias Dieter, poista itsesi internetistä. Kaikki kyllä tietävät, kun sinä olet kirjoitusten takana.


    • Tämä kertoo vain

      sen, että herkille miehile virtuaalirakkaus on totisinta totta. Naisille rakkaus on totta vasta sitten kun mies ähkii naisen päällä kyrpä naisen huoranvitussa. Miehelle, se että virtuaalirakkaus jättää, on yhtä totta ja sydäntäraastavaa, kun naiselle se, että YTM pantuaan häipyy kylmästi.

      • Ei tuo Dieter

        ole mikään oikea mies vaan joku ruma nörttifriikki. EI tuollaista tarvitse kohdella kuten ihmistä kohdellaan.


      • Vain ihme vajukit

        kuvittelevat nettisuhteita todellisiksi. Periksellähän niitä nettityttöystäviä riitti, mutta kaveri ei ollut edes pitänyt naista kädestä koskaan


      • Aika epistä
        Vain ihme vajukit kirjoitti:

        kuvittelevat nettisuhteita todellisiksi. Periksellähän niitä nettityttöystäviä riitti, mutta kaveri ei ollut edes pitänyt naista kädestä koskaan

        pilkta Peristä, kun se ei ole enää täällä puolustautumassa


      • hmngchmgc
        Ei tuo Dieter kirjoitti:

        ole mikään oikea mies vaan joku ruma nörttifriikki. EI tuollaista tarvitse kohdella kuten ihmistä kohdellaan.

        koska se on ruma ja nörtti ja friikki?


      • nörttiatm
        Ei tuo Dieter kirjoitti:

        ole mikään oikea mies vaan joku ruma nörttifriikki. EI tuollaista tarvitse kohdella kuten ihmistä kohdellaan.

        Olipas fasistisesti sanottu


      • Friikkienvihaaja
        hmngchmgc kirjoitti:

        koska se on ruma ja nörtti ja friikki?

        Niin. Eikö tuossa ole kolme oikein hyvää syytä


    • Ihantuli itku

      silmään kun ajattelin kuinka julmasti naiset meitä ATM:iä kohtelevat

      • spekut näytöl

        :DDD eeiiii vittu että oli alkuvuoden paras


      • Voi jumalauta!

        Toi jätkähän tossa se sika on!


      • Ex PUA
        Voi jumalauta! kirjoitti:

        Toi jätkähän tossa se sika on!

        NO nii-i!

        Oli ruma ja sillä oli rumat vaatteet!! :(

        Vähemmästäkin kyllä ansaitsee kuulla kunniansa.


      • Anonyymi
        Ex PUA kirjoitti:

        NO nii-i!

        Oli ruma ja sillä oli rumat vaatteet!! :(

        Vähemmästäkin kyllä ansaitsee kuulla kunniansa.

        Panu Höglund, sinä olet narsistisesta persoonallisuudesta kärsivä ihmisperse. Narsistisen persoonallisuushäiriösi takia et kykene ollenkaan näkemään itsessäsi tai teoissasi mitään väärää, vaan kaikki vika on aina jossain muualla kuin sinussa.

        Sinä elät oksettavassa sikolätissä, mikä on objektiivinen osoitus elämänhallinnan puuttumisesta ja mielenterveysongelmista.
        Sinä et pidä mitään huolta omasta henkilökohtaisesta hygieniastasi. Pukeudut epäsiisteihin ja puhkikuluneisiin ryysyihin, et peseydy, haiset ja olet muutenkin kaikin puolin äärimmäisen luotaantyöntävä olento.
        Olet sekopäinen narsisti, joka yhdistää kaikki kanssasi eri mieltä olevat joihinkin kuviteltuihin viholliskuviin, kuten Halla-ahoon, fasisteihin, Venäjään jne. Eihän kukaan nyt sinun kanssasi voisi muuten olla eri mieltä mistään. (huomaa sarkasmi)
        Sinä vainosit viatonta teinityttöä vuosien ajan, levitit hänestä törkeitä valheita ja varjostit häntä. Kaikki tämä vain sen takia, että pieni egosi pirstaloitui, kun joku ei sattunut kiinnostumaan huomattavasti vanhemmasta ja mielenterveysongelmaisesta, haisevasta ja sikolättisolussa elävästä luuserimiehestä.

        Panu Höglund, olet objektiivisesti ja loogisesti pääteltynä alinta ihmissaastaa, mitä Suomella on maailmalle ikinä ollut tarjota.


    • jojojojojojojojojojojojo

      Kehitelkää keharit parempaa tekemistä. Tällaisia aloituksia jaksa kukaan. Ihan turhia ihmisiä olette.

      • Kovaaasiaaon

        Tässähän nyt ollaan asian ytimessä, eli siinä miksi ATM ei saa naista


      • ätämikäinen
        Kovaaasiaaon kirjoitti:

        Tässähän nyt ollaan asian ytimessä, eli siinä miksi ATM ei saa naista

        Niin miksi?


    • nani.

      Huvittavaa, että tuo "Dieter" kuvitteli, että hänellä on jotain mahdollisuuksia tuohon teinityttöön

      • jepulista vaan

        Kaikilla ei ole ihan realistiset kuvat omista mahdollisuuksistaan.


      • nbvnmbvnmb
        jepulista vaan kirjoitti:

        Kaikilla ei ole ihan realistiset kuvat omista mahdollisuuksistaan.

        harva tietää tasoaan, ja moni oikeasti edes haluaa tietää todellista tasoaan


      • Naisasialooseri.

        Tottakai hänellä oli mahdollisuuksia, miksi ei olisi ollut? Varsinkin kun nainen itsekin myönsi, ettei ole mikään kauneuskuningatar. Sitäpaitsi teinitytöt eivät tykkää ikäisistään pojanklopeista, ei kai tyttö muuten olisi nettiromanssia kehittänytkään ja vielä mennyt miehen luokse. Ja mieshän oli sanonut olevansa ruma, ei olisi siis pitänyt tulla tytölle millään tapaa yllätyksenä se mitä hän näki kun avasi miehen kämpän oven.


      • Naisasialooseri.
        nbvnmbvnmb kirjoitti:

        harva tietää tasoaan, ja moni oikeasti edes haluaa tietää todellista tasoaan

        Naiset eivät ainakaan halua kun kuvittelevat kelpaavansa YT-miehille suhteeseen vaikka oikeasti kelpaavat vain kassien tyhjennykseen.


      • mhvnbcncv
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Naiset eivät ainakaan halua kun kuvittelevat kelpaavansa YT-miehille suhteeseen vaikka oikeasti kelpaavat vain kassien tyhjennykseen.

        sehän ihmisiä esim pakkien saamisessa pelottaa kun joutuu miettimään tasoaan uusiksi, ja hajoittamaan pilvilinnojaan, joita ilman lie vaikea elää


      • Naisasialooseri. kirjoitti:

        Tottakai hänellä oli mahdollisuuksia, miksi ei olisi ollut? Varsinkin kun nainen itsekin myönsi, ettei ole mikään kauneuskuningatar. Sitäpaitsi teinitytöt eivät tykkää ikäisistään pojanklopeista, ei kai tyttö muuten olisi nettiromanssia kehittänytkään ja vielä mennyt miehen luokse. Ja mieshän oli sanonut olevansa ruma, ei olisi siis pitänyt tulla tytölle millään tapaa yllätyksenä se mitä hän näki kun avasi miehen kämpän oven.

        Mies sanoi olevansa ruma, mutta ei kertonut olevansa haiseva ja epäsiisti sika.


      • kummitus
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Tottakai hänellä oli mahdollisuuksia, miksi ei olisi ollut? Varsinkin kun nainen itsekin myönsi, ettei ole mikään kauneuskuningatar. Sitäpaitsi teinitytöt eivät tykkää ikäisistään pojanklopeista, ei kai tyttö muuten olisi nettiromanssia kehittänytkään ja vielä mennyt miehen luokse. Ja mieshän oli sanonut olevansa ruma, ei olisi siis pitänyt tulla tytölle millään tapaa yllätyksenä se mitä hän näki kun avasi miehen kämpän oven.

        Pötyä. Eikös tästä ole se ätmien moneen kertaan tällekin palstalle linkittämä tutkimus, jonka mukaan miehet haluavat omasta iästä riippumatta noin 25-vuotiaita naisia mutta naiset haluavat omanikäisiä tai vain pari vuotta vanhempia miehiä? Lue: vanhemmat miehet haluavat nuoria naisia, mutta nuoret naiset eivät halua vanhoja miehiä.


    • Naisasialooseri.

      Dieter toimi täysin oikein, nainen kohteli häntä erittäin huonosti ja oli pinnallinen. Ja kyllä, naiset pelkäävät vihaisia nörttimiehiä eli he kyllä vaikuttavat naiseen halutessaan ja paljon.

      Tuo on kuitenkin pientä siihen verrattuna mitä eräs vankilassa työskennellyt nainen sai kokea kun rakastui vankina olleeseen jännämieheen, joka korjasi hänen autoaan vankilan autokorjaamolla. Se mies teki vähän muutakin kuin lähetteli vihaisia sähköposteja ja yritti ihan oikeasti tappaa naisen eikä vain uhkaillut. Naiselle seurasi kiimavittunsa vietävänä olemisesta yli kymmenen vuoden piina ja hän pelkää yhä kovasi kun mies vapautuu vankilasta.

      • Yön piristys

        Että kumpi teitä ätmejä hiertää, täydet kassit vai rakkaudetta jäänyt sydän?
        Miten kummassa nainen onkin se joka vain ollessaan miehen alla( tietty jännämiehen), tyhmänä uskoo rakkauteen.
        Silti tutkimusten mukaan, miehet korostavat seksin merkitystä kun puhutaan rakkaudesta ja tunteista.
        Nainen haluaa syvällisiä keskusteluja, mies enemmän ilmaisee tekojen kautta eli seksin.

        Miksi haluttomuus on naisilla yleisempää?
        Jos ei keskustelun tasolla synkkaa, ei synkkaa seksikään.
        Joko palstan polvihousu- vikisijät tajuatte? NAL, voi voi suakin..Äitisi varmasti yritti parhaansa, sä kusit itse homman.


    • No nykyään tolla

      "Dieterillä" on nainen eikä hän enää vihaa naisia.

      • Varmaan joku

        ruma nainen


    • sairas mies

      Tuollaisia ne atmit ovat. Tavallinen mies osaa huolehtia hygieniastaan ja jos tulisikin pakit niin osaisi ottaa ne vastaan kuten aikuinen ja ei jäisi roikkumaan naiseen vuosiksi.

    • Ätmin pitää

      ymmärtää olla rakastumatta, sillä vastarakkautta hän ei tule saamaan.

      • Hän ei sitä

        ansaitse koska on naisia vihaava hullu


      • Mutta kumpi
        Hän ei sitä kirjoitti:

        ansaitse koska on naisia vihaava hullu

        on ensin? Naisettomuus vai naisviha?


      • Niin ja ruma
        Hän ei sitä kirjoitti:

        ansaitse koska on naisia vihaava hullu

        ja haiseva


    • Olisi Kyllä

      Dieterillä ollut täysi oikeus saada pimppaa. Ei ihme, että oli vihainen.

      • Minkä ihmeen vuoksi?

        Selittäisikö,,joku minkä ihmeen vuoksi sillä olisi litään oikeuksia? Minkä ihmeen vuoksi sen aloittama piinaaminen muka oli oikeutettua?


      • laajennetaas
        Minkä ihmeen vuoksi? kirjoitti:

        Selittäisikö,,joku minkä ihmeen vuoksi sillä olisi litään oikeuksia? Minkä ihmeen vuoksi sen aloittama piinaaminen muka oli oikeutettua?

        keskustelua..

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12959277


    • järkyttävä

      tuo tapaus..

      • Varmaan aika

        tyypillinen "nettirakkaustarina"


      • Niinpä.
        Varmaan aika kirjoitti:

        tyypillinen "nettirakkaustarina"

        Netissä on naisille tarjolla vain erilaisia psykoätmejä


      • oi, miksi
        Niinpä. kirjoitti:

        Netissä on naisille tarjolla vain erilaisia psykoätmejä

        Mutta miksi miesätmille ei kelpaa tasoaan vastaava naisätmi? Miksi miesätmi tavoittelee kuuta taivaalta?


      • läskiallergikko
        oi, miksi kirjoitti:

        Mutta miksi miesätmille ei kelpaa tasoaan vastaava naisätmi? Miksi miesätmi tavoittelee kuuta taivaalta?

        Entä jos miesätmi ei ole lihava? Kyllä kelpaa työtön, ahdistunut nainen mutta kun sellaiset tuppaavat olemaan järkyttävän lihavia.


      • ettästiedät
        läskiallergikko kirjoitti:

        Entä jos miesätmi ei ole lihava? Kyllä kelpaa työtön, ahdistunut nainen mutta kun sellaiset tuppaavat olemaan järkyttävän lihavia.

        Tämä "Dieter" on lihava


      • 7+8
        oi, miksi kirjoitti:

        Mutta miksi miesätmille ei kelpaa tasoaan vastaava naisätmi? Miksi miesätmi tavoittelee kuuta taivaalta?

        Koska kaikki miesätmit eivät ole lihavia ja rumia. Itselläni on ihan hyvä työpaikka, olen hyvässä kunnossa (ei paljon rasvaa ja sixpack näkyy), kuntoilen aktiivisesti, matkustelen, on harrastuksia, en tupakoi / juo, huolehdin ulkonäöstäni ja hygieniasta jne. Sen sijaan sosiaaliset taitoni eivät ole kauhean hyvät ja minulla ei ole kauhean laajaa ystäväpiiriä. Samanlainen nainen kelpaisi erinomaisesti, mutta sellaisille naisille en kelpaa. Lihavat naiset sen sijaan kiinnostuvat minusta useinkin.

        ATM:lla en tarkoita siis mitään neitsyt-setää joka ei koskaan saa (olen kyllä seurustellut useammankin kanssa) vaan alemman tason miestä jolla on kova työ saada nainen. Naiset tulevat jopa iskemään minua välillä, mutten osaa viihdyttää uusia ihmisiä niin luontevasti kuin pitäisi. Ensivaikutelma on tärkein.


      • Olet poikkeus
        7+8 kirjoitti:

        Koska kaikki miesätmit eivät ole lihavia ja rumia. Itselläni on ihan hyvä työpaikka, olen hyvässä kunnossa (ei paljon rasvaa ja sixpack näkyy), kuntoilen aktiivisesti, matkustelen, on harrastuksia, en tupakoi / juo, huolehdin ulkonäöstäni ja hygieniasta jne. Sen sijaan sosiaaliset taitoni eivät ole kauhean hyvät ja minulla ei ole kauhean laajaa ystäväpiiriä. Samanlainen nainen kelpaisi erinomaisesti, mutta sellaisille naisille en kelpaa. Lihavat naiset sen sijaan kiinnostuvat minusta useinkin.

        ATM:lla en tarkoita siis mitään neitsyt-setää joka ei koskaan saa (olen kyllä seurustellut useammankin kanssa) vaan alemman tason miestä jolla on kova työ saada nainen. Naiset tulevat jopa iskemään minua välillä, mutten osaa viihdyttää uusia ihmisiä niin luontevasti kuin pitäisi. Ensivaikutelma on tärkein.

        joka vahvistaa säännön


    • cyösti

      Dieter on Panu Höglund

    • fefwe

      Tarinan opetus: siivoa!!!

      • 101% hetero

        Siivoaminen. Se on homoille.


      • Huvinsakullakin
        101% hetero kirjoitti:

        Siivoaminen. Se on homoille.

        Trollaus. Se on vajakeille.


      • Trollaus
        Huvinsakullakin kirjoitti:

        Trollaus. Se on vajakeille.

        on taidetta


    • Ätmit ovat

      iljetyksiä, joista kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana

    • Hyi_saatana

      Vittu mikä spede!

      • kyseinen_ärmi

        on kova persujen vastustaja nykyisin


      • fsggg
        kyseinen_ärmi kirjoitti:

        on kova persujen vastustaja nykyisin

        Fiksu mies, siis!


      • Anonyymi
        fsggg kirjoitti:

        Fiksu mies, siis!

        Panu Höglund tunnistettu. Miksi kommentoit itsestäsi kolmannessa persoonassa? Olisit voinut vain rehellisesti kirjoittaa, että olet omasta mielestäsi fiksu "mies", kun vastustat perussuomalaisia. Toisaalta kun tekee pienen läpileikkauksen säälittävästä elämästäsi, niin ei tämä väitetty fiksuus käy sinusta kyllä mitenkään ilmi.


    • ätmitvittuun

      Ätmit on surkeita!

    • eiturkulainen

      Tämä kaikki tapahtui Turussa. Turku on Suomen persereikä!

      • ÅboFear

        Kyllä. Turussa on DarkFear


      • 15plus2
        ÅboFear kirjoitti:

        Kyllä. Turussa on DarkFear

        DarkFearin persereikä onkin Turun yksi suurimmista vientituotteista. Kyllä sillä lähtee Suomi nousuun!


      • Paskattuleeturusta

        Turusta tulee myös Li Andersson, tuo kamala suvakkinainen, joka haluaa lisää pakoloisia Suomeen


    • tavallinenATM

      Tässä mustamaalataan nyt AT-miehiä pahemman kerran. Me olemme ihan tavallisia miehiä, emme mitään omituisia friikkejä

      • tuuli_kin

        Te ette ole tavallista ikinä nähneetkää, friikit!


    • kirvelevä.totuus

      Ihan kun ne palstan "normaalit, tavalliset Suomalaiset miehet" rakastuisi naiseen, ehei, kohdeikä on max 19 eli teinitytöt.

      • EnOlePahaaTehnytKelleen

        Olen nyt tullut kanssa siihen tulokseen, että oikea elämä on palstan ulkopuolella ja ehkä hetken jo "uskoin" näitä juttuja masiksessani, mutta ne meni jo senverran yli että kieltäydyn uskomasta, että kaikki miehet ajattelevat näin naisista.


      • EnOlePahaaTehnytKelleen kirjoitti:

        Olen nyt tullut kanssa siihen tulokseen, että oikea elämä on palstan ulkopuolella ja ehkä hetken jo "uskoin" näitä juttuja masiksessani, mutta ne meni jo senverran yli että kieltäydyn uskomasta, että kaikki miehet ajattelevat näin naisista.

        "Olen nyt tullut kanssa siihen tulokseen, että oikea elämä on palstan ulkopuolella"

        Oikeassa olet, oikea elämä on oikeaa elämää, kunhan muistat, ettet ole "liian" naivi ja sinisilmäinen, eli omaan tahtiin tutustut rauhassa ja toimit täysin "omalla tavalla", jos tuntuu, että toiselle ei sinun tapasi toimi, niin luultavasti on "väärä juttu" sinulle, itse on vastuussa siitä mitä "antaa" itselleen tapahtua.

        "ehkä hetken jo "uskoin" näitä juttuja masiksessani, mutta ne meni jo senverran yli että kieltäydyn uskomasta, että kaikki miehet ajattelevat näin naisista."

        Palstatotuuksissa on paljon totta, mutta itselle pitää löytää se oma polku, joka itselle sopii.....

        Palstalla myös harrastettiin vahvaa manipulaatiota, mikä oli huono juttu varsinkin niille kenellä oli muutenkin "psyyke" heikentynyt, käytin sanaa "oli", koska toivon sen asian vähentymistä radikaalisti......"toivossa on hyvä elää.......".

        Kaikkea hyvää sinulle, sinne omalle polullesi! :)


    • hyivattu

      Ätmit on saastaa

    • Anonyymi

      Tämä on kiinostava case

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe