Miksi Toyotaa ei arvosteta missään?

Kysyvä ei eksy

Toyota Auris tuli kuitenkin kakkoseksi parivertailussa KIA ceed'iä vastaan kerran.

44

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no kai siinä vain on sellainen ns kauppias-juttu.Ehkei niin arvostettu(lue en sano merkkiä)että kun on tän vuotinen ja tällä koneella plaabaa....

    • 1 2 3

      Luojan lykky ei ollu tripla-testi ois jääny viimeseks.

    • arka totuus ala osss

      Kyllä vaarit 65 v. arvostavat kovin Toyotaa. He vaihtoivat aikanaan Mossensa Toyotaan ja ihme kumma se tuntui paremmalta ja siihen sitä jämähdettiin loppuiäksi.

      • kapitalisti

        Toyota on maailman myydyin. Mikä oli Mossen sijoitus aikanaan?
        Eihän sinusta silloin ollut kuin pilke kommari-isäsi silmäkulmassa.
        Kysyppä häneltä:Vaihtuiko Mosse Ladaan vai Skodaan. Oliko
        Trabant tai Warre jossain välissä?


      • Arvostus kohdallaan
        kapitalisti kirjoitti:

        Toyota on maailman myydyin. Mikä oli Mossen sijoitus aikanaan?
        Eihän sinusta silloin ollut kuin pilke kommari-isäsi silmäkulmassa.
        Kysyppä häneltä:Vaihtuiko Mosse Ladaan vai Skodaan. Oliko
        Trabant tai Warre jossain välissä?

        Toyota on maailman arvokkain autobrändi,jos aloittaja ei satu
        jostain syystä tietämään. Että se siitä arvostuksesta


      • Älä naurata
        Arvostus kohdallaan kirjoitti:

        Toyota on maailman arvokkain autobrändi,jos aloittaja ei satu
        jostain syystä tietämään. Että se siitä arvostuksesta

        No ei todellakaan ole kuin höperötutkimuksissa. Kunnollisissa tutkimuksissa hyvä jos mahtuu kahdenkymmenen merkin joukkoon.


      • Faktaa väliin
        kapitalisti kirjoitti:

        Toyota on maailman myydyin. Mikä oli Mossen sijoitus aikanaan?
        Eihän sinusta silloin ollut kuin pilke kommari-isäsi silmäkulmassa.
        Kysyppä häneltä:Vaihtuiko Mosse Ladaan vai Skodaan. Oliko
        Trabant tai Warre jossain välissä?

        Ford on maailman myydyin auto.

        Mosse ja Toyota ovat samantasoisia autoja ja samat ihmisethän niillä ajavat.


      • juspeggi
        Arvostus kohdallaan kirjoitti:

        Toyota on maailman arvokkain autobrändi,jos aloittaja ei satu
        jostain syystä tietämään. Että se siitä arvostuksesta

        Niin meillä, niin kaikissa maailman maissa on varakkaat useimmiten älykkäät ja suurempi tyhmempi suorittava ryhmä. Nämä varakkaat ajavat hyvillä autoilla, heitä usein kateelliset Pettereiksikin kutsuvat ja juuri he työllistävät tätä suurempaa yksinkertaisten ryhmää ja maksaa sen verran, että terot saavat hommattua kulkupelin tosin luonnollisesti huonomman ja mitättömän näköisen siitä syystä, kun kaikilla teroilla samanlainen niin niillä säilyy sopu. Mikä on patruunan naureskellessa kun tero painaa hommia niska limassa voidakseen maksaa kulkineensa osamaksuerät patruunan veljelle. Näin patruuna veljineen rikastuu entistä enemmän,mutta entä tero, no.......


      • Siis meidän
        Älä naurata kirjoitti:

        No ei todellakaan ole kuin höperötutkimuksissa. Kunnollisissa tutkimuksissa hyvä jos mahtuu kahdenkymmenen merkin joukkoon.

        poikienvälisissä kunnollisissa tutkimuksissa.


      • eläkeläinen

        Eipäs arvostakaan. Vaikka aikoinaan omistinkin Toyotiakin, ostin nyt eläkkeellä uuden Citroen Tourer automaatin. Hyvien kokemusten perusteella jo toisen samanlaisen. Tai kyllä väri vaihtui.


      • Moninkertainen_vaari

        Enpä sitten ole ainoa. Minäkin olen eläkkeellä, ja ajanut viime syksystä saakka samanlaisella C5:lla, dieselilllä. Kilometrit karttuu, ja kuski pysyy tyytyväisenä. Tämä on muuten jo kolmas saman merkkinen putkeen. Avensis jäi ensimmäiseen ja viimeiseen.


      • Pikkupojan
        Älä naurata kirjoitti:

        No ei todellakaan ole kuin höperötutkimuksissa. Kunnollisissa tutkimuksissa hyvä jos mahtuu kahdenkymmenen merkin joukkoon.

        juttuja tämäkin. Kerropas poju meille pari esimerkkiä kunnollisesta ja höperötutkimuksesta.


    • Auto missä muutkin

      Hyvä auto mutta mainetta on murentanut useat takaisinkutsut ja niin edelleen. myöskin laatu on ehkä huonontunut viimeisten 10 vuoden sisään t:mutupuhe

      • Hyvä vaan kun

        Toyota on ottanut sellaisen linjan tuotteidensa laatuun että autoja parannetaan avoimesti kun keksitään jotain parannettavaa. Autojen laatu säilyy korkeana vaikka valmistuksen siirtyminen Eurooppaan laskeekin toisaalta ja vääjäämättä Toyotan mainetta hyvin tehtynä autona. Eurooppalainen komponenttien ja kokoonpanon laatu ei täytä tiukkoja japanilaisia standardeja. Jos Toyota tekisi Vw-konsernilaatua, se olisi harakirien paikka koko johtoportaalle ja tuskin sellaista häpeää kestettäisiin kokoonpanolinjoillakaan.


      • Takasarkeen
        Hyvä vaan kun kirjoitti:

        Toyota on ottanut sellaisen linjan tuotteidensa laatuun että autoja parannetaan avoimesti kun keksitään jotain parannettavaa. Autojen laatu säilyy korkeana vaikka valmistuksen siirtyminen Eurooppaan laskeekin toisaalta ja vääjäämättä Toyotan mainetta hyvin tehtynä autona. Eurooppalainen komponenttien ja kokoonpanon laatu ei täytä tiukkoja japanilaisia standardeja. Jos Toyota tekisi Vw-konsernilaatua, se olisi harakirien paikka koko johtoportaalle ja tuskin sellaista häpeää kestettäisiin kokoonpanolinjoillakaan.

        Se vain on surkeaa kun eivät toteudu sitten nuo tavoitteet. Jälkikäteen parsitaan laatua kaikensorttisilla takaisinkutsuilla ja selittelyillä.


    • jagge

      Enpä nyt aivan noin rohkeaa lausuntoa antais tojosta.

    • SESEsei

      Kyllä sitä arvostettaan. Onhan Tojo maailman suurin. Siinä sitä onkin miettimistä.

      • oikaisu...

        VW on maailman suurin autojen valmistaja.


      • viimeinenvwmeillä
        oikaisu... kirjoitti:

        VW on maailman suurin autojen valmistaja.

        Outoa etteivät ovien lukot toimi vieläkään, oppipoikia ovat


    • nähtyä

      Shittiä ettei tojoa arvosteta missään. Kyllä kaikki hajottamot on niitä täys.

      • kiertoliikettä

        kertakäyttökama kiertää äkäseen paalaamoon


    • Passot

      Ominaisuuksiinsa, käyttökustannuksiinsa nähden vakavasti ylihintaisia. Laatututkimuksissa on helppo loistaa sotaratsuilla modernia mutta haavoittuvaista tekniikkaa vastaan. Autojen kestoikä on rajallinen. Useimmat uuden ostaneet hylkäävät autonsa viimeistään 10 vuoden iässä. Tilanne laatuvertailuissa on kuin verrattaisiin höyryveturin kestoa uusimpaan sähköraitsikkaan. Pelksätään kestoa ja vikojen vähälukuisuutta vertaillessa höyryveturi on ylivoimainen. Vaikka vaatii huoltoa ja tankkausta lyhyin välein.

      Samankaltaisia vertailuita on muilla elämänalueilla esim kun vertaillaan talojen sähkönkulutuksia, mutta sivuutetaan vaikuttavat tekijät kuten asukasmäärä, halkojen menekki yms.

      • surkea tekniikka

        Ei pitäisi olla ylivoimaista kehitellä venymätön jakoketju kunnollisella
        kiristimellä ja toimiva vaihdelaatikko. Mitä modernia se pitää sisällään?


      • sinäpä_sen_sanoit
        surkea tekniikka kirjoitti:

        Ei pitäisi olla ylivoimaista kehitellä venymätön jakoketju kunnollisella
        kiristimellä ja toimiva vaihdelaatikko. Mitä modernia se pitää sisällään?

        Ei pitäisi olla ylivoimaista kehitellä turbomoottori, jota ei tarvitse uusia 150 tkm välein...


    • TROLLIT HIRTEEN

      Olipa TAAS aloitus teksti! Aivan kusippän tekemiä nuo JATKUVAT trollaukset.

      • vekku 2

        Miten verenpaineet ? Kirjitusvihe tejo avautu oikee isoin kirjaimin, kyllä me nyt suorastaan täristään pelosta. Osaatko tero laskea kymmeneen, jos osaat, niin varmasti pystyt itse ratkaisemaan montako inkkaria sinulta on pudonnut kanootista.


      • Nouseeko hissi?
        vekku 2 kirjoitti:

        Miten verenpaineet ? Kirjitusvihe tejo avautu oikee isoin kirjaimin, kyllä me nyt suorastaan täristään pelosta. Osaatko tero laskea kymmeneen, jos osaat, niin varmasti pystyt itse ratkaisemaan montako inkkaria sinulta on pudonnut kanootista.

        Onko kirjoitusvirhe liian monimutkainen sana sinulle?


    • kyllä arvostetaan

      Ugandassakin Tojon markkinaosuus peräti 45%.

      • bulabula

        no mene sinä ugandalaisilta neuvoa kysymään


    • tojonarvostusnolla
    • jsfklsdjflsdjglsdf

      Viimeiset kunnon Toyotat olivat mielestäni Corolla 1992-97 ja Carina E. Sitten alkoi liika halpuuttaminen, esim. se karmea sammakonsilmä-Corolla oli rumuudessaan kauhea järkytys siistiin edelliskorimalliin verrattuna. Mulkosilmäcorollan sisustuskin oli halvan-heppoisen-huteran muovinen ja tylsä. Sama koski Avensista. Samaan aikaan ilmestyi vielä ensimmäinen Yaris, mittaristo keskellä kojetaulua ja muutenkin kauhea kanakoppi. Eipä ole niistä ajoista lähtien Toyota suuremmin kiinnostanut.
      No ensimmäinen Auris oli melko asiallisen näköinen auto, samoin Yaris 2011-2013, nykyinen Yaris ja erityisesti Aygo ovat vielä mulkosilmä-Corollaakin rumempia mikä on kyllä jo vaativa suoritus!!

      • Muut_valmistajat

        tulevat kopioimaan jonossa maailman ykkösmerkin muotoilua. Tämä on niin nähty.


      • sesynkistää
        Muut_valmistajat kirjoitti:

        tulevat kopioimaan jonossa maailman ykkösmerkin muotoilua. Tämä on niin nähty.

        Se ykkösmerkki ei vaan ole Tojo.


    • rikastaja

      Japanilainen laatu on todella luokatonta. Suomitero on sen verran urpo että uskoo lipeviä tojokauppiata.

    • KuinkaSenSanoo

      Avensis otti parivertailussa Hyundain i40-mallilta pataan. Että vähän joka kokoluokassa on tullut korealaisia vastaa tapellessa palkintokorokesija. Kuten Tojotero asian esittäisi.

    • BravoToyota

      Eihän toinen sija ole mitenkään huono.

      • rupusarjassa

      • mitäsanookortti
        rupusarjassa kirjoitti:

        Täällä on jo 13. sija. Ei Tojoteron mielestä aivan huono sekään?

        http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288549209156.html

        Eikös Tojon GT jäänyt TM:n talvitestissä vihoviimeiseksi? Yleensä valmistajat tekevät sporttimallinsa ikään kuin käyntikorteiksi laadusta ja osaamisesta. Käyntikortti näyttäisi nyt kertovan että hännänhuippuja ollaan.


      • itäritsatojo
        mitäsanookortti kirjoitti:

        Eikös Tojon GT jäänyt TM:n talvitestissä vihoviimeiseksi? Yleensä valmistajat tekevät sporttimallinsa ikään kuin käyntikorteiksi laadusta ja osaamisesta. Käyntikortti näyttäisi nyt kertovan että hännänhuippuja ollaan.

        Tojo on itäritsa.


    • Anonyymi

      Kuka tuommoista rimpulaa arvostaisi?

    • Anonyymi

      Tojo aina viimeinen.

    • Anonyymi

      Miksipä arvostettaisiin?

    • Anonyymi

      Aina käy näin.

    • Anonyymi

      Oho, tojota parivertailun kakkonen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe